12
  • MerlinW
    #2
    A háború nem szépségverseny.
  • grobs
    #3
    Értelmes embert nem érdekli, hogy néz ki miközben lőnek rá.
  • Tetsuo
    #5
    Mi lenne a lényeg? Hogy mennyire menő a cucc egy akciófilmben?
  • kvp
    #6
    Ahhoz kepest, hogy mennyi szenzort kellett belezsufolni egesz pici lett. Jelenleg meg mindig nem lehet ennel kisebb meretben megoldani. Ket egyenes ejjel lato rendszer (tavcsovel), 3 kamera, 2 tobbszinu szeles latoszogu AR kijelzo es az elektronika ment bele. Plusz a felfogatas nelkul sima kezben foghato ejjelato tavcsonek is jo.
  • Sir Cryalot
    #7
    Jó nagy paradoxon hogy mélységérzékelésre mennek rá közben keretet húznak mindenre. De persze ez ilyen troll lehet hogy hülyék fejlesszenek csak ilyet , meg higyjél ufókban :DD
    Utoljára szerkesztette: Sir Cryalot, 2021.06.11. 10:03:25
  • Tetsuo
    #8
    Így a vonalrajzolt hőkontraszt miatt mindig elkülönül a karakter a háttértől, ami jellegtelen - vagyis könnyebben látszik, mi a mélysége - szerintem.

    kvp
    Szerintem Frekvency arra gondolt, hogy nincs beburkolva áramvonalasan, hogy strapabíróbb, könnyentisztíthatóbb legyen.
  • kvp
    #9
    Raadasul a kontur vastagsaga megegyezik a sztereo diszparitassal, tehat korulbelul aranyos a targy tavolsagaval. A kiemeles adatforrasat a generalt depth map adja. Egyebkent at lehetne kapcsolni a kiemelo szoftvert akar mozgaserzekelesre is.

    A keszulek formaja eleg aramvonalas, kb. egy sima ketlencses kisebb katonai tavcso merete es formaja (bar 3 lencsevel). Az ormotlan rogzites az ami annyira esetlenne teszi, de az nem resze a keszuleknek, hanem a jelenleg szabvanyos regi fajta ejjelato es fejlampa allvany. A lecsatolt, kezbefogott keszulek egesz ergonomikus.

    https://www.l3harris.com/all-capabilities/enhanced-night-vision-goggle-binocular-envg-b
  • Sir Cryalot
    #10
    "Raadasul a kontur vastagsaga megegyezik a sztereo diszparitassal, tehat korulbelul aranyos a targy tavolsagaval. "

    ami 10méter fölött elhanyagolható valóságban, nem abból mondod meg, meg nem kontúrból hanem parallaxisból meg arányokból -


    játszottam borderlandst háromdé szemüvegen, szar volt a keret, kartonpapírkivágásra hasonlít, pont a sztereo jóságát veszi el ha nincsenek élek
    Utoljára szerkesztette: Sir Cryalot, 2021.06.13. 19:42:11
  • Sir Cryalot
    #11
    Azért van ez, mert a VR-jük szar, AR meg max erre jó.

    "Raadasul a kontur vastagsaga megegyezik a sztereo diszparitassal, tehat korulbelul aranyos a targy tavolsagaval."

    ráadásul ha megnézed a hololens2 valós felbontását nem azt amivel reklámozzák abból kiderül hogy az nem is nagyon tud vékonyítgatni
    Utoljára szerkesztette: Sir Cryalot, 2021.06.13. 19:58:06
  • Sir Cryalot
    #12
    AR meg max erre jó. <-- meg hülyebiztos IFF