9
  • kvp
    #2
    Eredetileg amerikaban epult volna fel a gyar ket evvel kesobb. Eloszor Kalifornia, aztan az uj kormany szurt ki a ceggel, majd keresztbe tettek az europai gyarnak a nemetek is. Tovabba az USA-ban vege a patriotizmusnak, most mar ujra kiszervezhetoek a munkahelyek Kinaba. Es mi tortenik? Kiszervezik oket...

    En magam reszerol a kinai minoseg eseten elorelepest varok, ugyanis a kinai uzemek tudnak ha akarnak azaz amikor megeri nekik.
  • zola2000
    #3
    Jól tudnak összeszedni a kínaiak is lásd iPhone
  • M2 #4
    Jó nevettem ezen az "olcsóságon".
    Biztos a felhasznált anyagokra és a minőségre vonatkozik.
  • t_robert
    #5
    Kici olcó kínai tesla...... kettőt fizet hármat kap! :)
  • Venator
    #6
    Fog mindenki röhögni amikor Kínában ugyanazt a Teslát fogják árulni olcsóbban. Eddig is kispóroltak mindent amit lehetett. Nő a kereslet és a darabszám, lehet emiatt olcsóbban adni mindenhol.
  • Macropus Rufus
    #7
    Azért nem mindegy, hogy 25000 dollár lesz vagy 25000€... másfél misi van a két ár között. +27% és a haszonkulcs. 11-12 alatt nem lesz ebből itthon semmi. Ráadásul 11-12 milliós kategóriában már autót is lehet venni.
  • defiant9
    #9
    Ez egy a jövőre vonatkozó megalapozatlan - viszonyítási alap megadása nélkül - minősítgető állítás.
    Az autóiparban folyamatosak a visszahívások, minden márka esetén van ilyen, egy X7-es BMW sem kívétel. Pl:

    Recall Number 21V031000 Recall Date 01/29/2021
    Component STEERING:COLUMN
    Summary
    BMW of North America, LLC (BMW) is recalling certain 2021 X5 sDrive40i, X5 xDrive40i, X5M, X5 xDrive45e, X6 sDrive40i, X6 xDrive40i, X7 xDrive40i, X7 M50i vehicles. The steering column shaft's universal joint connection may not have been tightened to specifications, and can become loose.

    Consequence
    A loose steering column shaft universal joint connection can affect vehicle handling and control, increasing the risk of a crash.