7
  • barret
    #1
    Hát ezek hülyék! :D Aki nem akar vezetni,ma is számos lehetősége van az utazásra. Közben meg iszogathatja a sörét :) Mit kell ezt túlgondolni?
  • MerlinW
    #2
    Tömegközlekedési eszközön való alkoholfogyasztás és étkezés szabálysértésnek minősül :)
  • NEXUS6
    #3
    MIndíg ez a politika! Miért akarják már megint száműzni a kormányt!? XD
  • repvez
    #4
    ez mind szép és jo, csak nem tudom, hogy akarnak müködö rendszert leszállitani, amikor jelenleg csak a tesla képes valós forgalomba is használható reszben önvezető megoldást felmutatni,
    Azt a tapasztalatot és adatokat amiket ezalatt gyujtenek azt nem nagyon tudják labor körülmények között behozni.

    nem hogy kormány nélküli teljesen önállo vezetéső autókat.
    Másrészröl jogilag sincsen még letisztázva, hogy hogy lesz elbirálva ha balesetet okoz.

    Az meg ,hogy valami önvezetésre is képes az nem jelenti azt hogy csak ugy lehessen használni, maradjon csak meg a lehetősége, hogy manuálisan is vezethessen az ember . az önvezetés kényelmi szolgáltatásnak és baleset megelőzésre jó ha ott van, de aki akar és tud is vezetni az megtehesse néha.

    ha meg nem akar akkor ott a tömegközlekedés vagy a taxi.
  • M2 #5
    El tudnék képzelni olyan megoldást, ahol egy-egy városrészben csak elektromos önvezető autók közlekedhetnének. Azok is maximum 40 km/h sebességgel.

    Ilyen feltételek mellett már ma sem lenne nagy kihívás megoldani a teljes önvezetést, ugyanakkor végre elindulna valami a valós használat és tapasztalatok irányába.
  • repvez
    #6
    ma sem a sebesség a legfőbb probléma, hogyha csak 40el mennének akkor jó lenne.
    Ha megnézted a videot a Teslárol ahol a csávó kiprobálta a teljes önvezetést béta softverrel egy rendes utón, ugy hogy nem volt forgalom akkor láthattad, hogy azzal is volt még neki problémája, hogy egy kereszteződésből kifordulva ne menjen neki egy parkolo aztónak, illetve, hogy egy az ut szélén parkoló autót kikerüljön és ne menjen bele vagy ne vészfékezzen .

    Szóval első körben pont , hoyg nem a városokban tudna elterjedni, ahol rengeteg kereszteződés és különbözö nehezitő körülmény biciklisek, gyalogosok stb vannak amire figyelni kell.

    Első körben én a távolsági közlekedésben a buszoknál látok esélyt, mert ott fix a kiinduló és az érkező pont és az utvonal, könnyebb megtanítani nekik, hogy az adott utvonalon mire számithat, minit bent a városban minden ut soráén másik cimre más környezetre számitva.
  • Sequoyah
    #7
    Nagyon lelkes voltam amikor megnyitottam a cikket, de aztan kiderult hogy csak autokrol van szo. Utalom a clickbaitet...