3
  • NEXUS6
    #2
    Szerettem a Dark Soulsot is, de én feladtam az elött, hogy az állandó xopás miatti Stockholm-szindróma kialakult volna. XD Én értelmetlenül nehéznek találtam, számomra túl kevés jutifalatot adott a játékmenet.

    De pont mostanában láttam ezt a gámát a PS Store-on, gondolkodtam a megvételén, tetszett a trailer, de olyan ismeretlen volt az egész, hogy nem mertem belevágni. Lehet, hogy a cikk után adok neki egy esélyt.
  • zsoltc
    #3
    Nem vagyok benne biztos, hogy a béta mennyire különböző, én csak a végleges verzióval játszottam.
    Ezt azonban nem értem:
    "miközben a harcrendszer kapcsán például a hárítás lehetősége teljes egészében hiányzik. Aggodalomra azonban semmi ok, lesz helyette más, konkrétan a kővé változás lehetősége."
    A hárítás az blocking vagy parry? A kővé dermedés az tényleg úgy működik mint egy block és van parry sőt még riposte is. Ez meg sincs említve a cikkben.
    Én nem találtam opciót ahol az összeszedett tárgyakat el lehet adni, a merchant tól csak venni lehet.
    A fegyverek nincsenek a "shell" ekhez kötve, azokat mind egy külön harcban kell megszerezni.
    Ha meghalsz nem veszítesz el semmit a tar-on kívül, még a lelkeket (glimpse) is megtartod. Tehát csak a fizetőeszköz nullázódik pont úgy mint a DS ban a soul-ok.
    Az újrajátszhatósággal sem értek egyet, az első nekifutást egy "shell" el vittem végig, a másodiknál pedig nem NG+ tolok hanem egy új játékot, de más shell-el. A különbség a shell ek között az életerő, stamina és a riposte fejlettsége. Végig lehet tolni nagy életerő kis stamina shell el, vagy kis életerő de rengeteg stamina shell el. Szerintem így van újrajátszhatóság...