6
  • NEXUS6
    #1
    Nem nagyon látom a Tesla jövőjét, hogy ki tudna, ki akarna lépni a luxusautó gyár kategóriából. Nyilván a nagy autógyárak is a felsőbb kategóriás kocsikon tudnak nagy profitot realizálni, azonban nagyságrendileg kevesebbet tudnak eladni, mint egy kis/középkategóriás kocsiból. A csak felsőkategóriás kocsik gyártói manapság már mind betagozódtak, valami nagyobb konszernbe, amely kiskocsikat is gyárt. Szerintem a Teslára is ez a sors vár, ha önállóan nem tud előrukkolni valami igazi népautóféleséggel. Az Y ára még mindíg 25%-kal meghaladja az eggyel kategóriája feletti autók árát, és az azonos kategóriát tekintve is kb. duplája (tekintve, hogy az alapjául szolgáló model 3, is inkább egy Octavia, mint Superb kategória, még ha inkább az utóbbi kategória képviselőivel vetik is össze).
  • Cat #2
    Az Octavia egy hatalmas autó, bőven elég egy családnak.
  • Sequoyah
    #3
    A Model 3 az amire te gondolsz. Az nem luxus-auto es sokat adnak el belole, ami raadasul egyre tobb.
  • tom_pika
    #4
    Mi sem mutatja jobban a világ idiótaságát, mint pl ez a kép:

    Tesla production and value
    Utoljára szerkesztette: tom_pika, 2020.07.27. 12:18:08
  • defiant9
    #5
    Ez nem ilyen fekete-fehér, a Nokia is jól állt egy ideig eladások tekintetében, de technológiai hátrányba került és kb. el is tűnt a süllyesztőben.
    Egyébként ha biztos vagy benne hogy fundamentálisan nézve túlárazott, akkor be kell shortolni, lehetőleg a tetején, és gazdag ember leszel az 'idióták' pénzéből. A darab autó grafikonban meg van annyi csúsztatás hogy 1 Tesla azért jóval drágább mint 1 Ford.
  • M2 #6
    Ráadásul teljesen bealudták a Tesla Model 2 kifejlesztését, így például a VW meg a többi autógyártó alulról tudja kiszorítani a Teslát. Mire kijönnének egy elektromos népautóval, addigra telített lesz a piac.