10
  • wraithLord
    #2
    Már elcseszte a 2-vel.
    Nem mondom, hogy nem tetszett, mert a sztori-, sztorivezetés, de főleg a mellékszálak nagyon tetszettek, de minden más aspektusban meglehetősen szánalmas volt. Főleg, ha azt nézzük, hogy a Bioware csinálta (ami mostanában már sajnos semmit se jelent).

    A 3-mal nem sokat, kb. 1,5 órát játszottam, mert amikor kiderült, milyen a harcrendszer, letettem. Szóval abban nem tudom, van-e valami jó, de biztos van.
  • JonasSandor
    #3
    A 3 rohadt jó lehet csak megvárom a fordítását azt belenézek.
  • Blage7
    #4
    Miért, mi a baj a harmadik rész harcrendszerével? Ugyanolyan mint az első részé, vágsz a karddal, lősz az íjjal, varázsolsz, néha megállítod az időt hogy parancsokat osztogass, skilleket használj, ésatöbbi...

    A második résszel konkrétan nekem egy bajom van, hogy maga a játéktér kicsi és önismétlő, jobbára azzal próbálta az időt húzni a játék, hogy minden tíz méterre rakott egy csapat ellenfelet akiket le kellett verni. Egyébként szerintem nem volt rossz, inkább úgy mondanám hogy más volt mint a többi. De rossznak szerintem nem rossz.
  • wraithLord
    #5
    Nem tudom, mi baj van vele, 5 éve játszottam vele utoljára, nem emlékszem. Lehet, hogy majd egyszer megpróbálom megint, ha már megvan a játék.

    Szerintem sem volt rossz a 2. rész, mint ahogy írtam is, de a jótól is messze van, pláne DAO vagy Bioware mércével mérve.
    Egyértelmű visszafejlődés a DAO után, a sztori részt kivéve. Olyan a játék, mintha a sztorit kivéve össze lenne csapva. Amit mondtasz, hogy kicsi és önismétlődő a játéktér, a végtelenségig újrahasznosított helyszínekkel, csak egy a sok tünet közül, ami ezt sugallja. Régebben eléggé kiveséztük egy DA2-es hír alatt.

    A DAO után nekem olyan érzésem volt, mint amikor egy 'A' kategóriás filmnek kijön a 'Zs' kategóriás, alacsony költségvetésű folytatása. Pl. nem is tudom, a Starship Troopers után kijött a Starship Troopers 2. Gagyi, semmi köze az eredetihez, csak hasonlítani próbál rá. Csak a DA2 nyomokban tartalmazott minőséget is, pl. történet szempontjából, és ez elég volt nekem ahhoz, hogy emlékezetes legyen, és egyáltalán ne bánjam meg, hgoy játszottam vele. De szarrá dícsérni nem tudom (sajnos).
  • wraithLord
    #7
    "Ugyanolyan mint az első részé..." Először úgy olvastam, hogy ugyanolyan, mint az előző részé.
    Szerintem a D&D-t utánzó, ál-körökreosztott harc nem ugyanolyan, mint az egérgyilkoló kattintgatós direkt irányítás, ami az aRPG-kben van. A DA2 harchoz hasonlít, de emlékeim szerint annál rosszabb.
  • Blage7
    #8
    Hát nem tudom, én az Origins-nek és az Inquisition-nek is többször nekifutottam, nekem ugyanolyannak tűnik a harcrendszer, számomra annyiban tér el csak, hogy az Origins-ban a karakterek mozgása kissé lomha, az Inquisition pedig pörgősebb, de egeret nem kellett zúznom egyiknél sem.
  • wraithLord
    #9
    Ja, már a Diablo 2-ben megoldották, hogy nem kell egeret zúzni, de ha türelmetlen vagy, lehet (igaz, az műfajilag még közelebb van a h&s akcióhoz, de lényegében mindegy). Viszont a DAO-ban gyakorlatilag csak menedzseled a harcot, úgyhogy ott aztán nincs értelme, még placebonak sem.
  • Blage7
    #10
    Diablo 2, ne is mondd... Amikor fiatalok voltunk, a testvérem játszott úgy vele, hogy még a mozgáshoz is inkább kattintott percenként kétezret, minthogy inkább lenyomva tartotta volna a gombot... Elég idegesítő volt hallgatni... :D