504
banner
  • caps lock
    #1

    Utoljára szerkesztette: caps lock, 2020.04.30. 17:08:33
  • AnuluWork #2
    Végre egy jó kor! Várós!
  • wedge31
    #3
    Assassin's Creed: Valhalla - Íme, minden izgalmas részlet.
  • caps lock
    #4
    A vikinges téma önmagában eladja a játékot, az még inkább hogy pont abban a korban és helyszíneken fog játszódni mint amit a Vikingek sorozatból megismertünk. Kihagyhatatlan ziccer lenne ha nem szerepeltetnék valamilyen módon Ragnart és fiait. Alfréd király benne lesz ez biztos, ő van a trailerben is. Biztos lesznek a római korból származó romos erődítmények, fürdők, hídak, de talán még Stonehange is helyet kap benne. Küldiben megszerezhetjük az Excaliburt, meglátogathatjuk Camelot várát, vagy kincsvadászatban a Grál után eredhetünk (ISU ereklye?). Nagyon sok lehetőséget és izgalmas kalandot kínál a kora középkori Anglia. Kíváncsian várom.
    Utoljára szerkesztette: caps lock, 2020.04.30. 21:42:53
  • hawkie22
    #5
    Nálam is nagyon várós. Megvan ugyan az összes Assassin's Creed rész, de az utolsó kettönél már a DLC-ket nem játszottam végig, illetve 100%-ra se hoztam ki a két uccsó részt, a vége felé már egy kicsit unalmas lett. Nagyon remélem, hogy ezzel a korral kicsit változik a játékmenet. Karácsonykor biztos vétel, ha megjelenik. :)
  • Evoluti0N
    #6
    Én csak annyit kérek, h vagy legyen kisebb a map vagy legyenek változatosabb helyszínek és ne legyen kismillió bázis mindenfelé, ahol ugyanazokat a dolgokat kell megcsinálni pepitában a teljesítésükhöz. Jó-jó, tudom, h nem kötelező, de kényszeresen meg szoktam mindent csinálni az open world játékokban, úgyhogy Odyssey-ben is abszolút minden bázist teljesítettem, mindent, de mindent megcsináltam az alapjátékban és az összes DLC-ben is. :D
  • Palinko
    #7
    Sajnos kényszeredetten próbálják minden hülyeséggel telerakni a világot, mert egyébként meg azért sírnának a kritikusok hogy miért üres, csak sajnos fizikai képtelenség egyedi dolgokkal telerakni ezért jönnek a sablon generált szarságok amik többet ártanak mint használnak. Szerintem térkép feltétlenül nem kell kisebb legyen, gyorsutazás kell hogy kiszolgálja mindazokat akik szeretnek 20-30 percet hajózgatni lovagolni meg engem is akit inkább a történet hajt és szeretek gyorsan ott lenni mert ekkora utazások 2-3 alkalom után unalmassá válnak és ezt nem fogják azzal feldobni hogy erőltetve minden bokorból megtámadnak mert azzal csak méginkább elhúzzák a szenvedés részét.

    Szerintem is azzal hoznának legtöbbet ha nagyon jó történetek írnának, a mellékszálakat sem hanyagolnánk el, befolyásunk lenne a világban szövevényes ide oda utalgatós küldik, kb mint a witcherben, vagy már így 5 év után illene arra is rátenni egy lapáttal. Akár mennyire políroznak mást ha nincs jó történet elveszett az egész, mint az előző két rész nálam, egyszerűen speedhackel godmodban toltam végig teleportálgatva mert hogy mi lesz az érdekelt de a sok lassító körülmény viszont nem és a sztori sem volt magába szippantó szóval inkább valami alap kíváncsiság hajtott mintsem hogy annyira tudni akartam mi lesz a továbbiakban, sajna közepesre sikerült a sztori.
  • caps lock
    #8

    Utoljára szerkesztette: caps lock, 2020.05.01. 19:32:53
  • NiGhTM4R3
    #9
    Évek óta ezt mondom én is. Az Ubi játékok lehetnének elsőosztályúak hisz megvan a kellő emberük, pénzük hozzá, általában piszok jól néznek ki, az egyjátékosra is koncentrálnak csak... kellene pár jó író nekik. Ha szigorúan az AC szériánál maradunk; csapnivaló sztorik, teljesen érdektelen főszereplők, tökre ismétlődő feladatok...de ez igaz a többi játékra is.

    Azért milyen gáz már, hogy 5 év után harmadik nekifutással se tudnak felérni küldetésekben a Witcher 3-hoz mert én előre borítékolom, hogy akármit ígérnek minimális előrelépés lesz az Odyssey-hez képest... oké, hogy a W3 a könyvekből merítkezett de ne mondja már nekem senki, hogy Sapkowskin kívül nincs más ember a világon aki tudna jó világot írni....
  • Palinko
    #10
    Én eléggé jártasnak vallom magam a CGI-ben, de annyi egészen biztos hogy nem vagyok dilettáns és ilyen szemmel mondom hogy szerintem az Ubinál dolgoznak a legjobb művészek az iparban. Egyszerűen az a részletesség meg kinézet és design amit beletesznek csak nyomokban található meg máshol.

    Az Ubit mentegetve más sem tud felérni, nem is tudom mi sikerült a Witcherben ennyire jól de olyan történeteket találtak ki és azt úgy tálalták ami magával ragadta az arra hajlamosakat köztük minket is. Viszont a mondat második felét nagyon átértékelném a helyedben és az már az Ubi ellen fog szólni. Nézd én olvastam az összes Witcher könyvet, magyarul ha számít ez valamit, de egyszer nem volt olyan érzésem hogy nah igen ezt csinálták meg játékban is, oké talán a Strigás rész úgy benne volt, de hát az is az első részben, de most leginkább a 3. ról beszélünk abból meg tényleg semmi de semmi nincs a könyvekben, de a másik 2 játékból is csak nyomokban utalgatás a jellemző. Meg oké a világ nyilván onnan van, szörnyek stb, de az igazából egy élettelen váz. Én azokkal értek egyet akik szerint Sapowski egy középszerű író, ez tényleg így van, kár ezt szépíteni jól összegyűjtött pár mondát kitalált pár érdekességet de semmi eszeveszettül különleges vagy nagy nincs benne. Az Ubisoft meg mivel dolgozhatott? Görög mitológia, ősi egyiptom? Ezek minden idők legnagyobb mitológiai tárháza, sok sok legenda lengi körül a témát egészen az UFO-kig is akár, de hát ott volt még a kicseszett Atlantisz is és így mindent bedobva is tényleg unalmas semmitmondó volt az egész. Szóval nem a nyersanyag hiányával van itt a gond, egyszerűen az írók kiégettek vagy nem engedik őket kísérletezni mert a középszar az biztos bevétel úgy is vagy én nem tudom pontosan mi áll a háttérben de mindig az az érzésem hogy ez a grafikai művészek elpazarlása ilyen formában, ráadásul úgy hogy az Ubisoft amúgy sem olyan kellemes munkahely, lehet az írókból is ki van a szar is hajtva és a rövid határidők alatt ennyi fér bele, még hogy ennyi stúdió fejleszti is elég erőltetett a tempó úgy néz ki, de igazából az írói munka nem olyasmi ami a teljes fejlesztési időszak alatt kell, csak a legelején kéne, úgy meg fura hogy még az egyik játékot kitalálták lenne 3-4 évük valamit írni de csak ennyit sikerül. Az is lehet nem állandóan vannak foglalkoztatva felveszik őket mikor már a többi fejlesztő az assetet gyártja és van az íróknak 1-2 hónapuk összefércelni valamit aztán ahogy lejár a projekt többet nem foglalkoztatják. Bárcsak valaki tudná biztosan mi áll a háttérben.
  • Daermon
    #11
  • Daermon
    #12
    Igazából mind az Origin, mind az Odyssey lehetett volna jobb. Sőt, előreláthatólag ahogy a Valhalla is, ha nem kellene belerőszakolniuk az AC világába. Szerintem önálló IP-ként mindegyik jobb lehetet volna, az íróknak is jobb lenne. Az idióta jövőben játszódó részek meg mindig bénák és megtörik az élményt.
    Origin és az Odyssey is megvan, de mindegyiket jó kövét kedvezménnyel húztam be, többet nem is èrtek.
    Gyerekkorom óta csípem a vikingek történelmét, úgyhogy ez a téma érdekel. Csak ne AC-be eröltették volna bele.
    Gameplayek után majd eldöntöm, hogy egyből vagy akciósan szerzem-e be. Hátha fejlödőtt az Odyssey középszerüsége után.
  • caps lock
    #13
    Én azt hiszem a főszereplő lenne a kulcs, illetve az hogy az Ubi játékokban Ezio óta nem volt egy igazán karizmatkus egyéniség. A witcher nemcsak a világa miatt érdekes hanem mert Geralt of Rívia egy nagyon szerethető figura. És ugyanígy olyan karakterek veszik körül akiknek igazi személyisége van. Szóval a witcherben lelkük van a szereplőknek, a AC-ben meg élettelenek, sablonosak, mintha egy gépre bízták volna hogy írja meg a szövegüket. Ettől függetlenül én szeretem az AC-t de csak a játékmenet és a történelmi díszletek alapos kidolgozottsága miatt.
  • MerlinW
    #14
    Arno (Unity) szerintem zseniális karakter volt, csak sajnos nem volt kiaknázva :/
    Illetve valamilyen szinten Bayek-et is csíptem.
    Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2020.05.04. 17:25:01
  • MerlinW
    #15
    "Ubinál dolgoznak a legjobb művészek az iparban."

    Ubi a Magyar Digic-el készítteti a CGI-t, ahogy sok más nagy cég is :)

    Pl. Dragon Age, Warframe, Darksiders, Sekiro, Destiny 2, League of Legends, CoD, Witcher GWENT és még számos CGI trailert készítettek.
    Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2020.05.04. 17:30:43
  • Palinko
    #16
    Igen ismerem, ők tényleg nagyon jók, kíváncsi vagyok hogy a modelleket kapják-e vagy hogy megy ez
  • MerlinW
    #17
    Szerintem csak visual art-okat / skicceket, de passz.
    Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2020.05.04. 22:34:02
  • Wreck86
    #18
    Várós! :)
  • Palinko
    #19
    Jó lett a topic design
  • AnuluWork #20
  • jarlaxxe
    #21
    Ma 5 órákor jön végre egy gameplay is.
  • Evoluti0N
    #22
    Állítólag nem lesz ma gameplay. Csak ún. in-game videó. Szóval valami hasonló, mint amilyen ez volt az Originshez.

    Más: ""In a response to an article about the size of Valhalla – which features a map that encompasses some of Norway and the four kingdoms of England – Ubisoft’s head of communications for the Middle East, Malek Teffaha, says the developer has addressed criticisms of the last game’s bloat."

    “FYI, it won’t be the longest or biggest game in the series. They addressed criticism on this one,” he said, referring to the size of the game.""

    Hál' a fasznak. Nem kell nekem akkora map, mint az Odyssey.
  • Daermon
    #23
    Csak ingame bemutató lesz, nem kimondott gameplay.
  • wedge31
    #24
    Remélem a föszereplö is szerethetö lesz annyira mint Bayek volt mert Alexios nagyon nem volt az, szvsz.
  • Evoluti0N
    #25
    Az író, meg a fő fejlesztőcsapat ugyanazok, akiknek a Black Flaget és az Originst köszönhetjük. Szóval remélhetőleg nem lesz itt gond.
    Az AC2 mellett ez a kettő a két kedvenc AC játékom. Nagyok az elvárásaim. :D
  • jarlaxxe
    #26
    Bayek nekem a kedvenc AC föszereplöm, igen még Ezionál is jobban szerettem.
  • grebber
    #27
    Assassin’s Creed Valhalla – Kompaktabb játék lesz, tanulva az elődei hibáiból
  • wedge31
    #28
    Igazából a beharangozott brutálisabb harcra / csonkolások meg az ütéseknek nagyobb erejük lesz, stb / lennék kiváncsi elsö körben de a megjelenés még ugy is messze van.
  • jarlaxxe
    #29
    Lehet ij se lesz mert lesz dobóbalta...
  • wedge31
    #30
    Nem vágom annyira a viking haditechnikát de szerintem nem sok ijászuk lehetett, persze ha tévedek szóljatok.
  • Voltan
    #31
    Használtak íjat is, nem is rossz minőségűt a leletek alapján. Más kérdés, hogy konkrét íjász jellegű csapataik nem voltak, mint a későbbi középkorban, de nyilaztak azért ők is serényen.
  • Palinko
    #32
    Nekem Bayek inkább idegesítő volt mint szimpatikus valamiért. De valszeg csak azért mert maga az új játékmenet annyira nem jött be
  • lonvard
    #33
    De viszont tuti lesz hajókázás északi módra. Aaaaaaaah!
  • Palinko
    #34
    Hajó csatázás is gondolom majd az íjászkodás módon, de hiányzik a puskaporszag, a rogue annyira jó volt.
  • Evoluti0N
    #35
    Állítólag hajócsata nem lesz. Csak közlekedésre lesz a hajó. Főleg folyókon.
  • TomStorm
    #36
    Az biztos nagyon élvezetes lesz:))
    Betenne ha pont ebből hagynák ki hajócsatákat
  • Palinko
    #37
    Én sem látom logikát ha már legyártották a mechanikát az originhez biztos használni fogják
  • grebber
    #38
  • Evoluti0N
    #39
    "Gameplay". Tudtam, h valami ilyesmit fogunk kapni, de amikor ilyen videón azt látom, h gameplay...
  • Daermon
    #40
    Ez nem sok. :/