4
  • Zoliz
    #1
    Jó teszt lesz. A robotok általi zsírleszívást is vegyétek programba, meg az emberek sportoltatását mert nem fognak mozogni, mert az izmaikra nem lesz szükség.
  • t_robert
    #2
    Majd lesznek felügyelő robotok, amik sportra kényszerítik az embereke.
    -álljon meg polgártárs. én a TR/23B567-es ellenőrző robot vagyok. adataink szerint őn az elmúlt 48 órában nem sportolt. ezért egy marathoni táv lefutására itélem. Van két perce a teljesítés megkezdésére vagy benyújtani az igazolását, hogy miért nem tette eddig. Csak 13-45-es szintű orvosi igazolás elfogadható. Amennyiben 2 percen belül nem kezdi meg a feladat teljesítését kénytelen leszek elektromos sokkolóval özönözni. 1:59, 1:58, 1:57....... :)
  • kvp
    #3
    Ez a varos japanban epul. Ez ket dolgot jelent, az egyik hogy a fa epuleteket preferaljak, a masik, hogy a lakossagra nem jellemzo, hogy elhiznak. Mondjuk ha mar latott az ember valodi japan etelt es leginkabb az egy fonyi adag mennyiseget akkor ertheto.

    Viszont a varos eseten a kozlekedesi szeparaciot erdemesebb lenne fuggolegesen megvalositani. En szemely szerint a Disney fele utility tunnel rendszert tartom jonak, tehat amikor a legalso szinten van az epuletek gepeszete es a teherszallitas (pl. szemet), folotte az autos kozlekedes, folotte a tomegkozlekedes es legfelul a tenyleges utcaszinten mar csak a gyalogosok. Az egyes szintek nagyobb varosokban tobb szintre bonthatoak, igy megszunnek a keresztezodesek. Csak az utcaszinti gyalogos reszt nem kell szetbontani. Persze ez a struktura nem jelenti feltetlen az also szintek beasasat, mert a legalso akar valos talajszinten is lehet, mint Floridaban, ahol a Disney park latogatoszintje valojaban joreszt a 2. emelet magassagaban van a kornyezo mocsarakhoz kepest. Alatta pedig a gepeszet es az ellato alagutak. (pl. az osszes szemetes, a legkisebb is a lent levo nagy kontenerekbe urul, kvazi szemetledobokent, igy nem is tudnak megtelni es nem is kell fent szemetszallitast vegezni)

    A fenti elrendezes egy csomo problemat megold, pl. nem kell az automata jarmuveknek az embereket kerulgetniuk, sot varosban akar egy guideway rendszeren is futhatnak, azaz csak a sebesseguket kell a kozponti rendszernek szabalyoznia. A varosbol kierve pedig az autok rendes autokkent mehetnek tovabb, akar emberi iranyitassal ha szukseges.
  • t_robert
    #4
    attól, hogy egy épület fából van vagy más könnyűszerkezetes épület miért ne lehetne telerakni elektronikával és érzékelőkkel. Amúgy a nagyobb városok belső részeiben kevesebb a japán hagyományos épület. a magas telekárak miatt emeletes felfele nyújtózó épületek vannak japánban is.