6
  • NEXUS6
    #1
    Hmmmm... érdekes, hogy a VR is végül a 3D tv-s sorsára jut úgy tűnik.
  • Gabbbbbbbbbbbb
    #2
    Erre számítottam, normális VR élményhez 600-700eFt lenne csak az optika :D
    Utoljára szerkesztette: Gabbbbbbbbbbbb, 2019.10.17. 20:25:47
  • Sir Cryalot
    #3
    Így is levették pénzzel az early adoptereket épp eléggé.

    Alapvető probléma van a hozzállással hardwarehez 100ból 99szer.

    Ott tartunk, hogy az egész display iparágat lehet küldeni nyugdíjba/kocsikázni és nem sínylené meg a dolog ha távközlésből vagy szenzorokból jönnek helyette újak, szerintem reális :)
  • Sir Cryalot
    #4
    Zuckerberg a következő smartphonet keresi hogy ne legyen lépéshátrányban ez már be lett ismerve hogy ez a féltéglaformátum nem a szívügye de jó ürügy hogy a pénzt nem sajnálva gyűjtse az emberanyagot, csakhogy lenntebb említett okból adódóan, lehet nincs vele előrébb :DDDD
  • Szefmester
    #5
    A daydream a telefonok gyér ereje miatt valóban halott. Kész szerencse, hogy vannak alkalmazások amikkel ki lehet küldeni a telefonos VR szettre a jelet PC-ről, és így egy közepes telefonnal is már lehet valamennyire élvezni a dolgot miközben ugyanazzal a készülékkel a daydream felejtős volt.
  • Atyuska
    #6
    A VR sajna eleve félholt dolog volt mobilon, viszont az AR-nek kézzel fogható gyakorlati hasza van, már csak erősebb vas kell hozzá. Sok AR alkalmazás simán elfut 1-2 éves telefonokon is.
    LEginkább ott látnám a nagy áttörést ,ha egy átlátszó szemüvegre lehetne kirajzolni a plusz információkat. Az kisebb erőforrást igényel, mint a kamerán keresztül bejövő jelet kitenni a képernyőre és még plusz az infók.