49
MechWarrior 5 Mercenaries

FAQ

  • xblades
    #1
    Visszatér az egyszemélyes kampányt is tartalmazó Mechwarrior-játék, a MechWarrior 5: Mercenariest címet viselő az Unreal Engine 4-et használó játék, aminek megjelenését 2018 decemberére datálják.
  • xblades
    #2
    Tizenöt évvel a negyedik rész után jön az egyszemélyes kampánnyal is felruházott Mechwarrior 5 Mercenaries a Piranha Games tálalásában.
    A széria egyik legélvezhetőbb része a Mercenaries 4 volt, ezt az online játék grafikájával megtoldva talán kapunk ismét egy jó játékot.


    Utoljára szerkesztette: xblades, 2018.07.18. 16:10:27
  • xblades
    #3
    A sztori szerint a Harmadik Örökösödési Háború idején 3015-ben egy zsoldos csapatot fogunk menedzselni mint a Merc. 4-ben, tehát nem lesznek Clan-os mechek (az elején) mivel a sztori elég hosszúra nyúlik majd időben. A csaták a Belső Szféra különböző bolygóin fognak zajlani, ahol elég nagy szabadságot kapunk mind a frakciók választhatósága mind a küldetések közti mozgást illetően. Ismét sok szempontból is fontos lesz a c-bill, a piac, a roncsmentés.
  • xblades
    #4
    2018 decemberében várható a bejelentés hogy a csúsztatott megjelenés mikor is lesz pontosan 2019-ben. Talán a December 1-i MechCon-on.
  • xblades
    #5
    2019 szeptemberében jelenhet meg a játék a Piranha Games bejelentés alapján. Viszont kaptunk új játékmenetet is tartalmazó videót.

  • MarkBlade
    #6
    kíváncsi lennék hogy ebből milyen pénzlehúzást csinálnak majd..
    Online megy még?
  • xblades
    #7
    Gondolom lesz mikrotranzakció, ez elvileg Pay and Play játék lesz.
    Hogy játszom-e az Online-t. Nem, csalódtam bennük a Pay and Win rendszer miatt ( vagy inkább pay that we should be rich)
    Utoljára szerkesztette: xblades, 2018.12.09. 20:10:19
  • MarkBlade
    #8
    Lehúzós társaság.. szétcseszték ezt a battletech univerzumot.
  • xblades
    #9
    Annál így látom, ez viszont ígéretesnek látszik. A 4-ben is szeretem a Mercenariest.
  • JonasSandor
    #10
    Lehet játszani vele aki akar.
  • JonasSandor
    #11
    Nagyon szar lett állítólag.
  • MarkBlade
    #12
    szétcsesztek egy faxa univerzumot már megint.. a sok pénzéhes k..
  • Gundark 1 1
    #13
    Én játszom vele. Nekem tetszik.
  • JonasSandor
    #14
    Mikkel van tele?
  • xblades
    #15
    Itt megnézhetitek hogy milyen lett.
    Mechwarrior 5 mercenaries
  • xblades
    #16
    A kezdeti véleményem a játékról. Nyilván mint minden játék ez sem hibáktól mentes. De szerintem hozza a mechwarrior fillinget. És adja a Mercenaries felépítést, vagyis észnél kell lenni mit és hogyan mekkora kárral csinálsz.
    Grafikailag is megfelelő a mostani színvonalhoz. Messze kerüli az Online hátrányait de van benne 4-es cop.
    Az hogy mennyire bírja a hatalmas map hogy fenntartsa az érdeklődést, és megéri-e ezt a pénzt azt mindenki maga dönti el.
    Nekem igen :)
  • JonasSandor
    #17
    Jött a második bemutatója.
  • lonvard
    #18
    Meglepően jó az irányítása egér+billel. Mechwarrior 3-at játszottam joystickkal, de valszeg már azt is jobb lett volna egérrel. Feeling kedvéért joyoztam. Jó kis retro feeling, engem nem zavar a grafika, talán csak annyiban, hogy idétlenek a festések a mecheken, mármint az elején. Kiváncsi leszek a mechek elleni harcra. Meg egyáltalán ez a mechmanagement is izgi lesz.
  • PhantomAss
    #19
    A célzás hasonlóan van megoldva mint a MW 3-ban, hogy a fülkéből egérrel tudsz célozni? Vagy olyasmi mint a 4. részben, az egész torzó lassan fordul?
  • xblades
    #20
    Elég gyors amíg a karok nem érik el a szélső holtpontot utána a torzó lassabb. Igen tudsz az egérrel a fülkéből célozni.
  • xblades
    #21
    Én arra leszek kíváncsi, hogy mükődik az MI a túlsúlyban Lrm-mel szerelt gépekkel. Vagyis próbálják-e tartani a távolságot.
  • PhantomAss
    #22
    Jól hangzik. Féltem hogy olyan lesz mint a 4. rész, irányításban nekem a 3. rész volt az etalon. Így mindenképpen adok egy esélyt a játéknak.
  • xblades
    #23
    Arra számíts hogy a nehezebb gépek forgási sebességét lekörözik a kis mechek. Taktikázni kell, vagy kell egy társ vagy még kell őket akasztani.
  • __Jacek__
    #24
    Gondolom mivel síkolt a VR-ért hogy mennyire fasza lenne és tök egyszerű megcsinálni ezért nincs benne? :D
  • lonvard
    #25
    Árkádosan egyszerű maga az irányítás, de a harcok szerintem kemények lesznek, mivel a tankok is szépen amortizálják a páncélt, és az a része lesz az izgalmas, hogy a leharcolt gépparkot hogyan hozzuk harcképes állapotba. Egészen hasonlít a körökre osztott játékra, annyira hasonlít, hogy kábé ugyanaz, csak mi irányítjuk a mechet. Olyan problémával nézek szembe, hogy 45 napig javítja az alapgépet az első küldetés után. Eközben az űrben kacsázunk, van egy tartalékmech, de azt is leamortizálják a következő küldiben, és akkor most tartok ott, hogy ezek után nem tudom mi lesz. :D És úgy garantáltan nem tudunk végigmenni a pályákon, hogy ne legyen a végére tropa a gép. Szóval ki kell tanulni a csínját-bínját annak, hogy mit hogyan kell itt menedzselni.
  • PhantomAss
    #26
    Pff, kemény. Nehézségi szintet lehet választani?
  • lonvard
    #27
    Én nem találtam ilyet. Nem kérdez rá. Szóval nem. :D
  • Gundark 1 1
    #28
    A küldetés halasztódik amíg a javítás el nem készül. Én már a Huntcback-emet lövetem szét. :) Az első mech amivel nem ronggyá lőve megyek haza. Megvan a 6. szint a hírnévben. Már szeretnék nehéz mecheket is :)
  • xblades
    #29
    Igen mármint ha nincs más lehetőséged akkor tudod választani azt a lehetőséget hogy kivárod a javítás vagy alkatrész cseréjének idejét.
    Ez alapján kíváncsi vagyok időben változik-e a belső szféra a kánon szerint és el lehet-e jutni 3050-ig?
  • xblades
    #30
    Kipróbálta valaki mi történik ha küldetés közben mentek és újra betöltöm. A küldetés elejére dob vagy onnan folytatódik ahol a mentés történt?
  • xblades
    #31
    Ja, nyitott világú a játék bármelyik bolygóra mehetsz (miután feloldottad a fő küldetésben a galaxis mapot), és ott a rendszerben elérhető küldetéseknél jelzi annak nehézségi fokát. Így van megoldva a nehézségi szint.
    Pedig néha jól jönne a menüből variálható szint, mert a küldetés végére nem sok páncélod marad és elég bosszantó hogyha 15-20 perc játék után kezdheted újra és újra az adott küldetést a legelejéről :(
  • xblades
    #32
    Az idő múlása nincs hatással küldetésekre és a történetre sem, az csak akkor telik ha csinálod a fő kampányt. Vagyis érdemes egy konfliktusos rendszert elhagyni a javítás, gyógyítás miatt egy "normál" rendszerbe. Mert kevesebb időt és pénzt vesztesz az ilyen rendszerek büntető státuszából adodoan. És a történet véget ér 3049-ben :( pedig jó lett volna a legelejét még lejátszani.
  • xblades
    #33
    Készítettem egy bannert ami ki is került, és egy Faq-t amibe építő segítséget elfogadok plusz tartalomként.
  • Carmang
    #34
    Én most banner helyén egy behajtani tilos tábla(szerű) valamit látok.
  • xblades
    #35
    Igyekszem javítani
    Utoljára szerkesztette: xblades, 2019.12.17. 20:47:51
  • Carmang
    #36
    Működik
  • xblades
    #37
    OK akkor ez megvan, majd igyekszem a játék mellett a faq is bővíteni ☺️
  • horthy
    #38
    Most kezdtem el a játékot ! Volna egy kérdésem a pilotákkal kapcsolatban . Van a pilotáknál a skill pl: 10/13 . Ez azt jelenti hogy 13-as szintre tud maximum fejlődni ? Hány pilotát érdemes meg " Herc " -et fentartani költségvetés és, bevethetőség szempontjábol ? 100 tonnás " Herc " -et hol lehet vásárolni még csak 55 tonnásakat tudok ? Van olyan hogy különleges " Herc " bolygonál irja az mitől az ?? Egybe van nem sérült ??
    A szálito landolo ürhajonak mitől függ a teherbiró képessége ( hogyan lehet növelni mert láttam nem minden bolygonál volt ugyanannyi volt kb 10 tonna különbség ) ?
    Egyenlőre ennyi azt majd folytatom ahogy jönnek sorba a kérdések ahogy haladok előre a játékba .
  • horthy
    #39
    Ha megtelt " Herc "-kell a űrhajó mit tudok csinálni , csak eladni lehet a " Herc "-ket ? vagy van valami raktár valami bolygon ??
  • xblades
    #40
    Igen minden pilótának van egy max szintje. Ezután cserélni kell őket, és az elején még nem érdemes többet felbérelni mint amennyi meched van. Nagyobb mechet venni majd a történet előrehaladtával lehet. Igen ott van egy sérülés mentes mech. Az egyes küldetéseknek van súlykorlátja, nem a dobóhajónak. És lehet több meched nem csak 4. De csak azt a 4-et látod az állványon ami aktív.