49
-
#1 Visszatér az egyszemélyes kampányt is tartalmazó Mechwarrior-játék, a MechWarrior 5: Mercenariest címet viselő az Unreal Engine 4-et használó játék, aminek megjelenését 2018 decemberére datálják. -
#2 Tizenöt évvel a negyedik rész után jön az egyszemélyes kampánnyal is felruházott Mechwarrior 5 Mercenaries a Piranha Games tálalásában.
A széria egyik legélvezhetőbb része a Mercenaries 4 volt, ezt az online játék grafikájával megtoldva talán kapunk ismét egy jó játékot.
Utoljára szerkesztette: xblades, 2018.07.18. 16:10:27 -
#3 A sztori szerint a Harmadik Örökösödési Háború idején 3015-ben egy zsoldos csapatot fogunk menedzselni mint a Merc. 4-ben, tehát nem lesznek Clan-os mechek (az elején) mivel a sztori elég hosszúra nyúlik majd időben. A csaták a Belső Szféra különböző bolygóin fognak zajlani, ahol elég nagy szabadságot kapunk mind a frakciók választhatósága mind a küldetések közti mozgást illetően. Ismét sok szempontból is fontos lesz a c-bill, a piac, a roncsmentés. -
#4 2018 decemberében várható a bejelentés hogy a csúsztatott megjelenés mikor is lesz pontosan 2019-ben. Talán a December 1-i MechCon-on. -
#5 2019 szeptemberében jelenhet meg a játék a Piranha Games bejelentés alapján. Viszont kaptunk új játékmenetet is tartalmazó videót.
-
#6 kíváncsi lennék hogy ebből milyen pénzlehúzást csinálnak majd..
Online megy még? -
#7 Gondolom lesz mikrotranzakció, ez elvileg Pay and Play játék lesz.
Hogy játszom-e az Online-t. Nem, csalódtam bennük a Pay and Win rendszer miatt ( vagy inkább pay that we should be rich)
Utoljára szerkesztette: xblades, 2018.12.09. 20:10:19 -
#8 Lehúzós társaság.. szétcseszték ezt a battletech univerzumot. -
#9 Annál így látom, ez viszont ígéretesnek látszik. A 4-ben is szeretem a Mercenariest. -
JonasSandor #10 Lehet játszani vele aki akar. -
JonasSandor #11 Nagyon szar lett állítólag. -
#12 szétcsesztek egy faxa univerzumot már megint.. a sok pénzéhes k.. -
#13 Én játszom vele. Nekem tetszik.
-
JonasSandor #14 Mikkel van tele? -
#15 Itt megnézhetitek hogy milyen lett.
Mechwarrior 5 mercenaries -
#16 A kezdeti véleményem a játékról. Nyilván mint minden játék ez sem hibáktól mentes. De szerintem hozza a mechwarrior fillinget. És adja a Mercenaries felépítést, vagyis észnél kell lenni mit és hogyan mekkora kárral csinálsz.
Grafikailag is megfelelő a mostani színvonalhoz. Messze kerüli az Online hátrányait de van benne 4-es cop.
Az hogy mennyire bírja a hatalmas map hogy fenntartsa az érdeklődést, és megéri-e ezt a pénzt azt mindenki maga dönti el.
Nekem igen :) -
JonasSandor #17 Jött a második bemutatója. -
lonvard #18 Meglepően jó az irányítása egér+billel. Mechwarrior 3-at játszottam joystickkal, de valszeg már azt is jobb lett volna egérrel. Feeling kedvéért joyoztam. Jó kis retro feeling, engem nem zavar a grafika, talán csak annyiban, hogy idétlenek a festések a mecheken, mármint az elején. Kiváncsi leszek a mechek elleni harcra. Meg egyáltalán ez a mechmanagement is izgi lesz. -
#19 A célzás hasonlóan van megoldva mint a MW 3-ban, hogy a fülkéből egérrel tudsz célozni? Vagy olyasmi mint a 4. részben, az egész torzó lassan fordul? -
#20 Elég gyors amíg a karok nem érik el a szélső holtpontot utána a torzó lassabb. Igen tudsz az egérrel a fülkéből célozni. -
#21 Én arra leszek kíváncsi, hogy mükődik az MI a túlsúlyban Lrm-mel szerelt gépekkel. Vagyis próbálják-e tartani a távolságot. -
#22 Jól hangzik. Féltem hogy olyan lesz mint a 4. rész, irányításban nekem a 3. rész volt az etalon. Így mindenképpen adok egy esélyt a játéknak. -
#23 Arra számíts hogy a nehezebb gépek forgási sebességét lekörözik a kis mechek. Taktikázni kell, vagy kell egy társ vagy még kell őket akasztani. -
#24 Gondolom mivel síkolt a VR-ért hogy mennyire fasza lenne és tök egyszerű megcsinálni ezért nincs benne? :D -
lonvard #25 Árkádosan egyszerű maga az irányítás, de a harcok szerintem kemények lesznek, mivel a tankok is szépen amortizálják a páncélt, és az a része lesz az izgalmas, hogy a leharcolt gépparkot hogyan hozzuk harcképes állapotba. Egészen hasonlít a körökre osztott játékra, annyira hasonlít, hogy kábé ugyanaz, csak mi irányítjuk a mechet. Olyan problémával nézek szembe, hogy 45 napig javítja az alapgépet az első küldetés után. Eközben az űrben kacsázunk, van egy tartalékmech, de azt is leamortizálják a következő küldiben, és akkor most tartok ott, hogy ezek után nem tudom mi lesz. :D És úgy garantáltan nem tudunk végigmenni a pályákon, hogy ne legyen a végére tropa a gép. Szóval ki kell tanulni a csínját-bínját annak, hogy mit hogyan kell itt menedzselni. -
#26 Pff, kemény. Nehézségi szintet lehet választani? -
lonvard #27 Én nem találtam ilyet. Nem kérdez rá. Szóval nem. :D -
#28 A küldetés halasztódik amíg a javítás el nem készül. Én már a Huntcback-emet lövetem szét. :) Az első mech amivel nem ronggyá lőve megyek haza. Megvan a 6. szint a hírnévben. Már szeretnék nehéz mecheket is :) -
#29 Igen mármint ha nincs más lehetőséged akkor tudod választani azt a lehetőséget hogy kivárod a javítás vagy alkatrész cseréjének idejét.
Ez alapján kíváncsi vagyok időben változik-e a belső szféra a kánon szerint és el lehet-e jutni 3050-ig? -
#30 Kipróbálta valaki mi történik ha küldetés közben mentek és újra betöltöm. A küldetés elejére dob vagy onnan folytatódik ahol a mentés történt? -
#31 Ja, nyitott világú a játék bármelyik bolygóra mehetsz (miután feloldottad a fő küldetésben a galaxis mapot), és ott a rendszerben elérhető küldetéseknél jelzi annak nehézségi fokát. Így van megoldva a nehézségi szint.
Pedig néha jól jönne a menüből variálható szint, mert a küldetés végére nem sok páncélod marad és elég bosszantó hogyha 15-20 perc játék után kezdheted újra és újra az adott küldetést a legelejéről :( -
#32 Az idő múlása nincs hatással küldetésekre és a történetre sem, az csak akkor telik ha csinálod a fő kampányt. Vagyis érdemes egy konfliktusos rendszert elhagyni a javítás, gyógyítás miatt egy "normál" rendszerbe. Mert kevesebb időt és pénzt vesztesz az ilyen rendszerek büntető státuszából adodoan. És a történet véget ér 3049-ben :( pedig jó lett volna a legelejét még lejátszani. -
#33 Készítettem egy bannert ami ki is került, és egy Faq-t amibe építő segítséget elfogadok plusz tartalomként. -
#34 Én most banner helyén egy behajtani tilos tábla(szerű) valamit látok. -
#35 Igyekszem javítani SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
Utoljára szerkesztette: xblades, 2019.12.17. 20:47:51 -
#36 Működik -
#37 OK akkor ez megvan, majd igyekszem a játék mellett a faq is bővíteni ☺️ -
horthy #38 Most kezdtem el a játékot ! Volna egy kérdésem a pilotákkal kapcsolatban . Van a pilotáknál a skill pl: 10/13 . Ez azt jelenti hogy 13-as szintre tud maximum fejlődni ? Hány pilotát érdemes meg " Herc " -et fentartani költségvetés és, bevethetőség szempontjábol ? 100 tonnás " Herc " -et hol lehet vásárolni még csak 55 tonnásakat tudok ? Van olyan hogy különleges " Herc " bolygonál irja az mitől az ?? Egybe van nem sérült ??
A szálito landolo ürhajonak mitől függ a teherbiró képessége ( hogyan lehet növelni mert láttam nem minden bolygonál volt ugyanannyi volt kb 10 tonna különbség ) ?
Egyenlőre ennyi azt majd folytatom ahogy jönnek sorba a kérdések ahogy haladok előre a játékba . -
horthy #39 Ha megtelt " Herc "-kell a űrhajó mit tudok csinálni , csak eladni lehet a " Herc "-ket ? vagy van valami raktár valami bolygon ?? -
#40 Igen minden pilótának van egy max szintje. Ezután cserélni kell őket, és az elején még nem érdemes többet felbérelni mint amennyi meched van. Nagyobb mechet venni majd a történet előrehaladtával lehet. Igen ott van egy sérülés mentes mech. Az egyes küldetéseknek van súlykorlátja, nem a dobóhajónak. És lehet több meched nem csak 4. De csak azt a 4-et látod az állványon ami aktív.