3
  • kvp
    #1
    A varost generalo algoritmus tenyleg erdekes, hasonlo elvet kovet mint a sim city anno a commodore 64-es korszakban (1989), csak sokkal bonyolultabb kombinaciokra kepes, raadasul szabadabb geometria mellett. Az elder scrolls sorozatban is hasonloan keszult a novenyzet, ezt bovitettek ki most mar komplett ucakra. A technologia alapja a rogue nevu (egyebkent open source) jatek volt meg 1980-bol.
  • ugh
    #2
    Na az a ket sherlock jatek pont nem volt kozepes.
    Nagyon jol sikerultek .
    A devil's d. meg frankon is nezett ki.
    Az elotte levo reszben a tobyt iranyitani meg hatalmas filing volt.

    Utoljára szerkesztette: ugh, 2018.01.20. 18:11:51
  • Lengyel2
    #3
    Azért ez a koncepció elég sok mindenben emlékeztet egy eredetileg Benoit Sokal (Microids) nevéhez fűződő játékra, a Sinking Island-re - úgy tudom, végül elkészült? sose játszottam vele. Érdekes véletlen, az is nyomozós kalandjáték volt, és az is nagyjából ebben a történelmi stílusban (art deco). Sokal kiinduló ötlete egy olyan várostérkép volt, ami a játék elején a legnagyobb, és ahogy a sziget süllyed, úgy lesz a térkép egyre kisebb, ezzel nehezítve a nyomozást. - Úgy néz ki, a Frogwares csavar egyet az eredeti Sokal-os koncepción, kíváncsian várom.