7
  • Laceee
    #1
    Nem is igaz, hogy nem előzgetik egymást...
  • hungi
    #2
    ...de nem is mondták!
  • Ender Wiggin #3
    Ahol A pont és B pont között nyílegyenes autópálya van, 3+ sávval mindkét oldalon, ott ez nyerő lehet. Minden más esetben csak problémaforrás...
  • M2 #4
    Nyílegyenes nem kell, de három sávos igen. Így is korlátozni kell majd a konvojok hosszát. Az ismerős, amikor a régi M0-án volt vagy 50 méter a gyorsítósáv fallal a végén, a külsőben meg folyamatosan egymás seggében a kamionok?
  • Ender Wiggin #5
    Na jó 2x3 sávos pl. kelet-európában alig van... romániában pl. a legforgalmasabb kamionút ukrajna felé mezei kétsávos, hegyekben, záróvonallal szerpentinen. És persze az egykori szovjet tagállamokban is ha van egyáltalán, az sehol nincs összekötve más országokkal. Na ott sok szerencsét ehhez...
  • Macropus Rufus
    #6
    de itt tulképpen nem az első kamion volt a vezető? Annak a reakcióit figyelték a többiek.
  • Zotya84
    #7
    "Önvezető kamionokat tesztelt a Volvo Trucks és a Waberer's International Nyrt., közúti forgalomban, a járművek ötven kilométert tettek meg az M1-es autópályán. "

    Lébény és az M85-ös autóút között csak 13,7km van. Tehát a legjobb esetben is 27,5km-t tettek meg a kamionok az M1-esen...