15
  • Ender Wiggin #1
    Az a baj a toyota hibridekkel, legalább is a két példaautóval (rav4 és c-hr), hogy eredetileg suv-k, négykerék hajtással, a hibridek viszont kapásból csak első meghajtással kaphatók, tehát elvész az előny, ami indokolná a megvételüket. A többi Totyota hibrid legalább "őszinte" fronthajtású. Más kérdés, hogy ezzel a hibrid rendszerrel van Lexus 4x4 meg lesz Subaru is hamarosan.
  • Jawarider
    #2
    Lesz ennyi aksi ? Ezek valamit tudnak már :)
  • HuMarci
    #3
    Ki fogja megvenni? Kinek lesz rá pénze?
  • Tinman #4
    Lol... az a baj milyen hajtás? Nem. Az a baj, hogy a 10 millás C-HR megy KETTŐ kilométert tisztán elektromos hajtással. Amúgy alapvetően egy 4-5 litert zabáló benzines fos. A 10 éves 2.4-es dízelem eszik 4 litert, ha betartom tisztességgel a sebesség határokat, taposva 5.5-ből bőséggel eljár. Ez a gond.
  • Cat #5
    Dízel. Ki lesz tiltva a városokból.
  • Gauge
    #6
    Miért nem tudják a motorok hatásfokát növelni jobban?
  • NEXUS6
    #7
    Tudnák, de nem divat. Szoftvert átírni könnyebb, mint fejleszteni. XD

    A villany meg úgy is trendi, ja meg 1/3 annyi alkatrészből áll, szal extraprofit. Csak azt a minden évben beharangozott szuperakksit megcsinálhatná már valaki.
  • Piel
    #8
    Szuperaksi? Ez a fogyasztói piac kínálatát ismerve már kész is lehet... Kiadják egy kicsit turbózott hétköznapi akkupakkal, majd hirtelen előrántják a fiókból a következő fejlesztést és azért ajánlják majd lecserélni az auódat...
    Egyébként nemrég olvashattuk a hírt, hogy amerikában a házak energiaellátására szeretnék felszerelni a Tesla kondenzátort. Autóba is jó lehet, gondolom még ki kell találni, hogy mi is legyen ütközéskor az energiamennyiséggel, mert az is csúnya dolgokra lehet képes zárlat esetén, ha annyira megtörik az autót. Vagy csak azért nyomják az önvezető autót, mert az nem okoz balesetet? :-) Ha nincs baleset, máris beszerelhető!
  • T2k
    #9
    "Az a baj, hogy a 10 millás C-HR megy KETTŐ kilométert tisztán elektromos hajtással"

    Rég olvastam már ekkora faszságot. Na jó hazudtam, elég sokszor olvasom ezt a baromságot a hozzá nem értő oktondi vérpistiktől. A Toyota hibridjei nem 2 km-t mennek tisztán elektomosan, hanem akár több százezret is. Az állítás úgy lenne csak igaz, ha beleírnák azt a szót, hogy megszakítás nélkül. De hát a vérpistiknek erről fingjuk sincs. A szomorú az, hogy nem csak a vérpistik szokták előadni ezt az öntökön lövést.

    "A 10 éves 2.4-es dízelem eszik..."

    Igen, a súlyosan rákkeltő, koromokádó fosdízeled eszik 4 litert a halállötyiből 70-80 km-enként a Toyo hibridjei meg 100 km-enként isznak meg 4-5 lityit a benyából.

    Szerintem nem kell betiltani a haláldízeleket, csak kötelezni azokat a primitív tetű tulajaikat, hogy vezessék be a kipuffogót az utastérbe közvetlenül a pofájuk elé. Innentől kezdve felőlem nyugodtan vagizhatnak és nyomathatják keményen a kormot.
  • T2k
    #10
    A 130+ éves ócska, réges-régen elavult fostalicska belsőégésű motor hatásfokát akarnád növelni? 130+ évnyi reszelgetés után még mi a halál berendezését akarnál még ezen növelni amikor már 100 éve meg kellett volna hogy dögöljön ez a trágya.
  • T2k
    #11
    Amit írtál az nettó hülyeség, de ezt már megszoktuk tőled.
  • T2k
    #12
    Tesla kondenzátort házak energiaellátására? Zárlat esetén ha megtörik az autó?

    Te amúgy mit szívsz?
    Inkább mégse mond el, nem kérek belőle.
  • kvp
    #13
    A tesla fele powerwall egy autoaksi alapu hazi energiatarolo, es sima litiumos aksi van benne, mint az osszes autojukban. Egyebkent ezek az autok viszonylag jol vedettek, ugyanis a legolcsobb sokcsillagos toresteszttel vedekezni az aksicsomag felgyulladasa ellen (ami egyebkent az utasok alatt van).

    Egy jobb aksicsomag ma 300-500 km megtetelere eleg ujratoltes nelkul, ez varosi hasznalatra nagyjabol elegnek is tunik. Egyszeruen annyival egyszerubbek es kevesebb karbantartast igenyloek az elektromos autok, hogy ha a tomeggyartas miatt lemegy az aksik ara, akkor nem nagyon eri meg mast hasznalni varosi autonak, ezert egy ido utan valoszinuleg mar csak ilyenekkel lehet majd behajtani a varosokba. (akinek az orszagutra nem eleg az elektromos, az meg eleg gazdag hozza, hogy tobb kocsit tartson)

    Az ar kulcsa az aksik tomeggyartasa. Ha eleg sokat gyartanak akkor eleg olcso is lesz. Egyebkent ha nagyon gaz az anyagkoltseg, meg mindig ott van a szen - vas oxid aksi technologia, amihez minden komponens olcson rendelkezesre all. (es kb. a felet tudja a modern aksinak, tehat kb. 150 km lenne az egy tolteses limit a filleres varosi bevasarlo kiskocsikkal)
  • Jawarider
    #14
    Szegény arabok.
  • pixx
    #15
    Tudod a vicces az lesz, mikor a választás megnyerése után pénz sovár kormányunk a környezetvédelem nevében ki fogja a 10 éves idősebb dízel autókat tiltani az útakról, hogy új autót vegyél. Majd adnak hozzá hitelt is.