1568
10804749371454315238.jpg
  • wedge31
    #1
    Az XCOM 2 idén novemberben fog megjelenni, egyelőre kizárólag Windowsra, később viszont Linux- és Mac-verzió is várható belőle - ezek pedig a Feral Interactive-nál készülnek.
    A történet szerint húsz évvel járunk az Enemy Unknown eseményei után, az XCOM már egy gerillaszervezetként működik, és titkos hadműveletek segítségével igyekszik felvenni a kesztyűt a Földet megszánt idegenekkel, akik nem mellesleg Advent néven építették fel az ő kis kormányzatukat.
    Mindez természetesen a játékmenetre is komoly hatással lesz. Ezúttal egy mobilbázison építgethetjük az ellenállásunkat, és miután csak szűkösen állnak a rendelkezésünkre a különböző erőforrások az egyébként sokkal fejlettebb idegenekkel szemben, ezért lopakodásra kényszerülünk. Az XCOM 2 ezeken kívül vérfrissített kasztokat, új idegenfajtákat, modtámogatást és procedurálisan generált pályákat ígér. -GK


  • jarlaxxe
    #2
    +fav

    Még egy kis infó.
  • Maala
    #3
    Az első gameplay videó.

  • dartonite
    #4
    Nagyon kiralynak igerkezik!
    Lesz par jo jatek ev vegen.
  • PiszkosFred
    #5
    Most nézem ezt az IGN gameplay videót, és nem is tudtam, hogy nem csak a világ, hanem a küldetések is randomok (bizonyos fokig) lesznek,
  • Maala
    #6
    Hát úgy kell elképzelni, mintha legóznál. Ha egy kerékagyat rak be az rng, akkor kereket rakhatsz rá, ha padot, akkor legóbábut ültethetsz le rá. :)
  • PiszkosFred
    #7
    Jaja, olvastam a vilag felepiteserol (es a variaciokrol) szolo dev interjukat, vilagos a dolog. De, az oke, hogy behatarolt vmilyen szinten meg igy is a lehetosegek szama, viszont meg mindig tobb a random faktor okozta uj szituacio (nevezzuk akar "elmenynek"), mint az alapjatekban, ahol kb. a 3-4 vegigjatszas soran mar pontosan tudtam, nagyjabol hol fognak erkezni/felbukkanni a kis szurkek. (egyetlen palyan volt ez elony, a balnavadasz falu, azt a mai napig ruhellem, tovbbra sem sikerult megoldani halal nelkul).
    Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2015.06.16. 20:20:57
  • Maala
    #8
    Ezért jó a Long War, mert abba raknak bele új mapokat is egyrészt, másrészt a spawn is random. (Persze ez csak X körrel elodázza a tökéletes pontra mászást pl.)

    Pedig az az egyik legkönnyebb küldetés, legalábbis LW-ben. 4 emberrel még nem jártam ott. -.-
  • Maala
    #9
  • Sir Cryalot
    #10
    Ahaha , ugyanaz a "gameplay" mint az ign-es videó, 100% hogy össze van vágva

    9:54-től kezdve , nevetséges mennyire ki van eszközölve a "real time" .

    Igazi előrendelés-serkentő-praktikának lehetünk tanúi.
  • wedge31
    #11
    Nálam bevált.
  • Sir Cryalot
    #12
    Viszont álságos, mert nem gameplay ,hanem "target " , mint az emlékezetes Killzone trailere a ps3-nak.
  • PiszkosFred
    #13
    Mondja is az IGN videoban, hogy ez egy preparalt osszecsapat, beallitott spawn pontokkal, squad ertekekkel, stb, direkt demozni a nepnek.
  • Maala
    #14
    Persze, ugyanaz, a gameplay része, mint az IGN-es videóban, de az interjú más... Az lenne a lényeg.

    Úgy beszélsz, mintha az XCOM-ban nem lettek volna ilyen előrenderelt action camera részek.

    Ha már ki akar az ember akadni valamin, akkor az a spawn utáni 2 lépés legyen, mert az nagyon durva. :) Ebből a szempontból elég tré és megtévesztő a demó, mert a készben ilyen nem lesz.
    Utoljára szerkesztette: Maala, 2015.06.20. 00:10:54
  • twi452
    #15
    az e3-as demó direkt ilyen "bemutató"-s volt, nem lesz ennyi átvezető mozi benne ami nem is gond a 10-ik küldetés után úgyis mindenki át akarná ugrani :D

  • steweee
    #16
    egész jónak tűnik. olyan szempontból kicsit olyan is, amilyet én már jópár évvel ezelőtt elképzeltem. igazi véres hent, és nem lehet babusgatni örökké egy egy karaktert. végül is pont olyan fogyóeszközök, mint a katonák általában. cannon fodder... :)
  • PiszkosFred
    #17
    Par uj screen, rajta jo par erdekesseggel Sajnos Doktor Vahlen le lett cserelve a fejlesztesi osztalyon, pedig szerettem az akcentusat. :)
  • PiszkosFred
    #18
    Meg nemi mozgokep...
  • grebber
    #19
    XCOM 2 - üdv a bázison!
  • Maala
    #20
    Libabőr, meg hasonlók. Mikor lesz már november? (MLMN?)
  • Sir Cryalot
    #21
    Ha ennyi idejük lett volna a mass effect3-ra az vajon lett volna feleilyen?
  • yesname #22
    Első napos vétel.
  • Fenrir
    #23
    +fav +buy :)
  • wedge31
    #24
    XCOM 2 - csúszik a megjelenés.
  • akyyy
    #25
  • Maala
    #26
    Aww, marad akkor a Fallout 4. :-|
  • Maala
    #27
    OMFG!

    I came. :D
  • kissssss
    #28
  • wedge31
    #29
    Gépigény.

    Operációs rendszer: Windows 7 (64-bites)
    Processzor: Intel Core 2 Duo E4700 (2,6 GHz) vagy AMD Phenom 9950 Quad-Core (2,6 GHz)
    Memória: 4 GB RAM
    Videokártya: ATI Radeon HD 5770 (1 GB VRAM), NVIDIA GeForce GTX 460 (1 GB VRAM) vagy jobb
    DirectX: DirectX 11
    Merevlemez: 45 GB szabad hely
    Hangkártya: DirectX-kompatibilis

    Ajánlott rendszerkövetelmények
    Operációs rendszer: Windows 7 (64-bites)
    Processzor: Négymagos, 3 GHz-es
    Memória: 8 GB RAM
    Videokártya: ATI Radeon HD 7970 (2 GB VRAM), NVIDIA GeForce GTX 770 (2 GB VRAM), vagy jobb
    DirectX: DirectX 11
    Merevlemez: 45 GB szabad hely
    Hangkártya: DirectX-kompatibilis


  • PiszkosFred
    #30
    Most hetvegen neztem 2-3 reviewt (amelyikben volt gameplay) a youtubeon, es csak magammal csesztem ki, mert eddig is nagyon vartam mar a folytatast, de latva a videokat, mar biztos, hogy k* nehez lesz kibirni februarig. :)
  • Maala
    #31
    Egy kis eki, és csak 2-t kell aludni februárig. :)

    Addig meg marad az LW.

    Sajnos Avast használóként most volt egy kis kompatibilitási probléma, de már megoldottam. 2 hétig tartott, mire találtam megoldást. :(
  • wednes
    #32
    Én is kíváncsian várom ezt a részt. Az előző nekem nagyon bejött, tudom fapados stb, de akkor is. :)

    Ezt a légijárművel érkezünk és távozunk a helyszínről dolgot (ugyanúgy mint előző részben), azt hittem azért megváltoztatják, ha már "földalatti" ellenállás vagyunk. Elvileg az idegenek kontroll alatt tartják a bolygót és mi partizánokként harcolunk. Előmászhatnánk a csatornákból vagy nem tom.

    Remélem változatosabb küldetések is lesznek. Az ellenállásból sok mindent ki lehetne hozni "üss és fuss" féle küldetések.
  • PiszkosFred
    #33
    Na oke, de a bazisunk ezuttal egy hatalmas nagy repulogep (vagy mittomen, mint a SHIELD-nek az a bohom nagy repulo izeje), valahogy le kell rakni a nepet a foldre, majd fel is kell szedni onnan :) (no meg lehet, hogy hagyomanyorzes miatt is, hiszen az eredeti XCOM szeriaban is a Skyrangerrel, majd kesobb az Avengerrel erkeztunk es tavoztunk... ha tavoztunk)

    Mar a random faktor a terkepen nagyot fog dobni a valtozatossagon, de ahogy latni a videokon, lesz a kvesztek kozott is rengeteg, a szabotazstol kezdve a mentoexpedicion at egeszen a szokasos "kill all" tipusig bezarolag. Aztan majd kiderul, mindez hogy muzsikal eloben a sajat jatekunkban :)
  • jarlaxxe
    #34
    " Előmászhatnánk a csatornákból vagy nem tom. " - ha már partizánok vagyunk tényleg stilszerü lenne.
  • wednes
    #35
    És a repkedő bázist nem fedezik fel. :)

    Jó valószínű a játékmenet is megkívánja, hogy gyorsak és rugalmasak legyünk. Ha a föld alatt közlekednénk, mint a vakondok nem tudnák különböző földrészeknél felbukkanni. Kivéve akkor ha több sejtszerű csapatunk lenne (idegenek szemszögéből sejtszerű "terrorszervezet" :)). De az már eléggé eltérne az eddigi játékoktól.
  • PiszkosFred
    #36
    Tuti, hogy a szokasos kliset ellovik, miszerint alcazva van, azert repkedhet egy kisebb varos a levegoben idegen megszallas idejen :)
  • wednes
    #37
    De ez a kiszolgáltatottság és fejlesztési kényszer érzését egy kicsit lehúzza.

    Már is valamiben fejlettebbek vagyunk, mint az idegenek, de azért fegyvereink még "kőkorszakiak", ezért nyomás fejleszteni. :) Nem mintha ez most annyira zavarna engem, csak érdekesség képen jegyeztem meg. Ilyen alapon az első részbe is bele lehet kötni.

    Valami olyanra gondolok, hogy az első Xcom játék végén azért hozzájutott az emberiség mindenféle technológiához, de sok mindennel nem volt ideje élni még. A bázisunk high-tech, max elég hiányos és fel kell tölteni tartalommal, felszereléssel stb.
  • Renegade
    #38
    na jó, de ha így nézed, az egész koncepció halva született:

    van egy végtelenül idős-fejlett-legyőzhetetlen-etc faj (fajok szövetsége), akik rutinból kolonizálnak, majd az atomkorban sínylődő emberiség 10-20 kemény sráca/csaja jól elveri őket, hát persze :)

    az x-com, olyan mint a szép nő, nem megérteni kell, hanem szeretni :)
  • Maala
    #39
    Nem szövetség. Etherealok leigázták őket, és módosították, engedékennyé tették őket, szépen sorban.

    Senki sem mondta, hogy ezeknél a fajoknál nem volt hasonló ellenállás. Bár az alacsony Will-ű Mutonoknál lehet. :D

    Ugyanígy miért lennénk fejlettebbek az idegeneknél, csak mert egy lezuhant transport ship-et átalakítottunk, még nem leszünk fejlettebbek. Az idegenek a hyperwave relay-en keresztül tartották a hajóikkal a kapcsolatot, azt megszakítva simán csak a vizuális kontakt marad. Az meg nem nagy hatótávú...
  • Renegade
    #40
    hát lehet földhözragadt vagyok, de soha nem volt példa arra a történelmünkben (már, ha jól emlékszem), hogy egy fejletlen nép visszaverte volna a fejlettebbet.