65
Sword Coast Legends
  • wedge31
    #1
    Az n-Space és a Digital Extremes gondozásában készülő játék még ebben az évben tiszteletét teszi majd PC-n, ahol 4-fős partik nézhetek majd farkasszemet egyetlen mesélővel és az általa kidolgozott kalanddal. A már megszokott 4v1 rendszert úgy alakítják ki, hogy mindkét oldal számára élvezetes legyen, megfelelő szabadságot biztosítson, de azért a megfelelő szabályokat kövesse. Ha a parti egy bűntényt indul felgöngyölíteni, akkor a kaland végére nem köthetnek ki egy sárkány barlangjában, de a mesélőnek rengeteg lehetősége lesz, hogy izgalmassá tegye a kalandot és szükség esetén segítse a játékosokat.
    A KM-ek megváltoztathatják az összecsapásokat, módosíthatják a szörnyeket, csapdákat helyezhetnek el, jutalmazhatják vagy büntethetik a csapat tagjait. A kezelőfelületen valós időben zajlanak a módosítások, nincs szükség előre megírt dolgokra, de ha kedvünk tartja, akár egy teljes kampányt is összeállíthatunk.
    A játékosok legfeljebb négyen vághatnak neki a kalandnak, de természetesen lehetőség lesz a klasszikus szerepjátékokban megszokott egyjátékos módra is, ahol a csapatunk többi tagját az AI irányítja. Dan Tudge, az n-Space elnöke korábban a BioWare csapatát erősítette, így van már némi tapasztalata a szerepjátékokban. "A Dragon Age: Origins a Baldur's Gate szellemi örököse akart lenni, amit úgy gondolom, sikerült is elérnünk. Most is ez a cél. A játék fontos részét képezi a a csapat alapú taktikai harc, az idő megállítása és a karakterfejlődés, de nagy lesz a hangsúly a történeten is." - mondta Tudge.

    Arról egyelőre nem sokat árultak el, hogy a narratíva, illetve a szóló és többjátékos kalandok pontosan hogyan kapcsolódnak majd össze. A játékmechanikák a D&D 5. kiadására épülnek majd, a gyakorlott Forgotten Realms játékosok pedig biztosan rengeteg ismerős helyszínnel és momentummal találkozhatnak. A későbbi bővítést DLC-kkel akarják megoldani.
    A Sword Coast Legends megjelenés 2015-ben várható Steamen és más digitális értékesítéssel foglalkozó platformokon.-gs



    Ha azt mondom igéretesnek tünik keveset mondtam...
    Utoljára szerkesztette: wedge31, 2015.02.12. 23:58:22
  • jarlaxxe
    #2
    Áll a cerka....
  • molnibalage83
    #3
    Hogyan tud a játék tempójával lépést tartani a KM? Az NWN2 Aurora toolset elvielg fantasztikus dolgokra képes, csak az átlagfelhasználó számára használhatatlanul komplex. Nem vágom, hogy a KM hogyan fog működni ebben. Vagy előre megírt modulok lesznek tömegében és lehet KM-ként illetve játékosként csatlakozni? Mi akardályozza azt meg, hogy ne szadisták élvezet legyen, hog nelehetetlen kihívásokkal telepakolt izé legyen a végeredmény?
  • wedge31
    #4
    Az single rész egyértelmü, hogy fog müködni a coopnál meg mint írják valós idöben tud a KM helyzeteket kialakitani.
    Mivel én csak a megszokott társakkal szoktam coopozni ez nagyon király lesz viszont ha idegenekkel kerülsz össze akkor cumizhatsz miatuk de ez minden játéknál igy van.

    Én inkább azt nem értem miért csak öt faj és hat classes lesz a játékban mikor jelenleg a D&D 5th-ben 9 faj és 12 classes van.
  • molnibalage83
    #5
    Számomra érdektelen, mert még az NWN-ben sem próbáltam ki 6-7 osztálynál többet és a fajokkal sem szórakozom. Emberként nem tudom elépzelni, hogy elf karakterrel játszak.

    Az NWN-ben is volt DM mód tudtommal, senki nem használta. Lehet, hogy ezt a nagyon elméleti lehetőséget most ennyire nyomják? Nem vágom, hogy egy ennyire komplex valamit hogyan tudnak annyira leegyszerűsíteni, hogy az átlaguser is tudja használni.

    Coopban még soha nem toltam RPG-t ezért nekem az egész téma új.
  • wedge31
    #6
    Tapasztalatom szerint egy átlag user sehogy se fogja használni mint ahogy az asztali szerepjátéknál se szokott mindenki KM lenni, ahhoz átlag feletti fantázia szükséges vagy sok éves tapasztalat, hogy jól müködö modulokat készits.
  • sárkánylovag
    #7
    Ó én is pont most akartam regizni ezt a fórumot :)
    Igazi ínyencség a videó, azt nem értettem ugyan hogy a 20 oldalú kockával mit dobtak ott a képen, de végre valami igazi klasszikus a sok bohóckodás rpg után.
    Könyörgöm induljon el dual core 2 n !!! Pleaseee.
  • jarlaxxe
    #8
    Lesz single rész is és mivel a DA:O írója jegyzi valszeg nem lesz rá panasz.
  • molnibalage83
    #9
    Igen, láttam.
  • sárkánylovag
    #10
    De az hogy lesz KM (vagy DM mindegy hogy mondjuk) nem jelenti hogy lenni kell szervereknek is, lehet csak hálózatba összetoltok 5 gépet vagy IP-t és mehettek együtt zúzni
  • sárkánylovag
    #11

    Rendszerkövetelmények

    Minimum:
    OS: Windows XP SP3 or higher
    Processor: Intel Core2 Duo E7500 or equivalent
    Memory: 2048 MB RAM
    Graphics: HD Intel Graphics 5100 or NVIDIA® GeForce® 9800 GTX+ (768 MB) or ATI™ Radeon™ HD 4850 or equivalent
    DirectX: Version 9.0c
    Network: Broadband Internet connection
    Hard Drive: 15 GB available space
    Sound Card: DirectX9c compliant

    Recommended:
    OS: Windows 7 or higher
    Processor: Intel i5 2400 or better
    Memory: 8192 MB RAM
    Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 750 1GB ram or or ATI™ Radeon™ HD 6970 or better
    DirectX: Version 9.0c
    Network: Broadband Internet connection
    Hard Drive: 15 MB available space
    Sound Card: DirectX9c compliant

    Elérhetőség STEAM
  • wedge31
    #12
    Na, akkor ez jó hír neked.
  • sárkánylovag
    #13
    Igen ez nagyon jó hír.
    Másik fórumtémában épp arról beszélgettünk mennyire rákényszerítik mostanában az embereket a 4 magra meg a direcx 11 re.
    (Far cry4, Dragon Age, Dying Light, Lex.Mortis stb) rákényszerítve egy több százezres gépre.
    A két mag és a DIrect X 9 kompatibilitás roppant megnyugtató. Meg nagyobb is lesz ezáltal a játéktábora.

    Utoljára szerkesztette: sárkánylovag, 2015.02.13. 19:54:54
  • MerlinW
    #14
    A mainstream más tészta. Erőltetni kell a modern hw-t, hogy fejlődjön az ipar, technológia. Különben még mindig '91-es prince of persia klónokkal játszanánk:)
  • sárkánylovag
    #15
    Jó ez igaz bár a mostani játékoknál már nem rossz a grafika directx 9 en se, ehhez képest nem annyival szebb a látvány mint amennyivel drágább egy új 250- 350 ezres játékgép. Bár talán úgy lenne a helyes megfogalmazás hogy a mai magyar fizetésekhez képest elszaladtak a számítógép árak.
  • molnibalage83
    #16
    Nem értek egyet. A 2000-es évek elején a havi fizetésekhez mérten sokkal kevésbé versenygépes gépet tudtál összerakni.
  • StrikeFor
    #17
    MUST HAVE!
  • Sir Quno Jedi
    #18
    Kérdés mekkora a szingli kmpány és milyen színvonalú. Mert azért nem árt bele sztori.
  • wedge31
    #19
    Gameplay.
  • jarlaxxe
    #20
    Pont én is akartam linkelni...
    Lehet, hogy egyedül vagyok vele de nekem eddig jobban bejön ez a játék mint a Pillars of Eternity, talán a lore miatt is.
  • wedge31
    #21
    Az eddigi videók alapján egy kategoriának tünik mindkét rpg de az ismerös környezet egyértelmüen javit ennek a játéknak a megitélésénél.
  • wedge31
    #22
  • wedge31
    #23
  • Sheltem
    #24
    Mit lehet tudni hány órás lesz a végigjátszás kb?
  • wedge31
    #25
  • wedge31
    #26
  • jarlaxxe
    #27
    Szeptember 9-én jelenik meg a játék az már nincs is olyan messze.
  • StrikeFor
    #28
    CO OP FTW!!!
  • wedge31
    #29
    Live.
  • wedge31
    #30
  • wedge31
    #31
  • StrikeFor
    #32
    nem vettétek meg! ejnye!
  • StrikeFor
    #33
    a DM tool keményen odabasz! a játék is fincsi!

    nagyon brutál modulokat lehet vele csinálni!
    Utoljára szerkesztette: StrikeFor, 2015.09.19. 18:42:09
  • StrikeFor
    #34
    Ui: ja és simán megadsz egy kamu amcsi címet és megveszed 36 dollárért 36 euró helyett :D
  • Tibbbor
    #35
    Remek, csúszott a megjelenés október 22-re...:( Gyanítom, hogy a M&MH VII-el nem akartak egy napon megjelenni, kölcsönösen rontották volna a bevételeket. De már annyira vártam!
  • amikkamakka
    #36
    a hétvégén head start acces, az előrendelők közül játssza valaki?
  • StrikeFor
    #37
    én nyomom van egy 13-as Wiz és 8-as palám! frankó lesz! igaz a loot system undorító...mindenki NInja kb.....én marha meg ajánlgatom a cuccokat amik nem jók a karimnak...és mire harc után távolról lootolnék legalább 1 ládát már mind üres és basznak válaszolni ha megkérdezem van-e valami mage-nek....így saját dungeon crawl-ban szoktam lootolni magamnak :S
  • Terawatt
    #38
    Na mivan srácok nyomatja valaki? :)
  • csgj
    #39
    Steamen vegyesek a kritikák, gyanítom, a nagy D&D-éseknek nem elég D&D-és. Engem viszont meggyőztek a videók. Csak nem szeretnék úgy rákölteni tízezret, hogy aztán pofára esek. :S
  • Terawatt
    #40
    Én úgy mentem bele a játékba, hogy a D&D szabályait nem igazán ismerem.

    A grafika nem túl ütős, de nem vészes. Minden másban viszont eddig szerintem szórakoztató darab lett. Történet kifejezetten tetszik és annak megvalósítása is ötletes. Párbeszédek szépen el lettek találva. Ezeket mondjuk el is várja az ember ettől a világtól.

    Coopot eddig egyszer sikerült kipróbálnom azt is egy random illetővel, de nem volt ott sem gond. Csudás kalandokat éltünk át egy barlang rendszerben, amit elleptek a zsoldosok.

    Meglepően humoros is lett a játék helyenként és ez nem csak a párbeszédekben jön ki, hanem igyekeztek vizuálisan is megcsinálni.

    Beépített pálya készítő exploitolható és lehet olyat csinálni amivel nagyon hamar (lásd 1 óra alatt) baromi nagy szintű leszel és sok pénzzel. Ez persze tönkre is teszi a kampány kihívását (ami nem sétagalopp, tényleg nehéz tud lenni, hatalmasakat ütnek a mobok)

    Gyógyításból hamar" ki lehet fogyni" egy csata alatt, így egy pár potion nem árt ha van, mert nem biztos hogy túléled cd végét.

    Játékosok által készített pályák sokat fognak dobni az újrajátszhatóságon. Neverwinter onlineban a játékos által készített kalandok gyakran jobbak is voltak, mint a fejlesztőké.

    Most ennyi jut eszembe a játékról, ami segíthet eldönteni, hogy tényleg érdekel-e ez téged. :)