1142
Oculus Rift virtuális sisak.
  • Ironman2
    #1
    Nekem már most bejön.Érdemes róla beszélgetni

  • Ironman2
    #2
    Egyébként John Carmack 22 év után elhagyta az ID softvare-t,és ő lett az Oculus Rift technikai igazgatója.Szóval a legjobb kezekben van a projekt:

    http://index.hu/tech/2013/11/23/megis_elmegy_a_jatekipar_legendaja/
  • mester1987
    #3
    Azaz! FPS játékélmény meglesz
  • Ironman2
    #4
    Gamestar cikk
  • Ironman2
    #5
    Doom 4 támogatni fogja valószinüleg!
  • mester1987
    #6
    Oculus Rift villáminterjú - Playdome

    Oculus VR - Hivatalos site

  • Ironman2
    #7
    Jöhet az ingyenes sisak! Pc-Guru cikk
  • mester1987
    #8
    Lehetséges jaja, ha nem húzzák el. Viszont az árára vagyok én majd kíváncsi. Olcsóbb lesz, mint egy 3D-s felszerelsé vagy kb. ott mozog?! :P
  • Sir Cryalot
    #9
    Nullgenerációs, végletesen kommersz, és aki hitet tesz emellett (lásd a pixelek "lefogyasztása", vagy a darabos , szétmosódott mozgókép "feljavítása" című történet) meg még meg is érdemli hogy hasznot húzzanak belőle.

  • Ironman2
    #10
    Mire ideér kb 70 ezer körül lesz az ára
  • mester1987
    #11
    Hát mire kiforr...házas leszek :D
  • skinnyman
    #12
    Nem sisak, HMD-nek hivjak...
  • WhiteStar
    #13
    na végre mozog már ez a vonal is...

    alig várom hogy bedugjam a kis kábelt az agyamba, és nyomjam a mátrix onlájnt, (szarkazmus és viccelődés nélkül, halálosan komolyan.)
  • sirpalee
    #14
    Ugye csak azután szövegelsz ilyeneket, hogy tényleg próbáltad? :) Nem csak pár cikkből, videóból vonsz le ilyen messzemenően bugyuta következtetéseket?

    Amúgy az én devkitem aug közepén érkezett meg, azóta fejlesztgetek rá, és néha játszok vele. Iszonyúan sokat hozzáad az élményhez, és baromi jó. Egy nagy hibája van csak (ami a legkönnyebben javítható), hogy kicsi a panel felbontása benne. De már kész a hd verzió... :) Minden más jól megy, tracking, fejlesztői eszközök.
  • SzirmosSzisza
    #15
    John Carmack kilépett ID-ből emiatt, nekem ez többet jelent, mint a te véleményed :(
  • Sir Cryalot
    #16
    Ezt érdemlitek: sok kis szembetűnős, 3színű , keretes subpixelt ,és a mozgás-anomáliákkal vegyített homályt.

    Gy.k.: ez még UHD-be is keretespixeles lesz, haha.
  • Nephin
    #17
    Haha.
  • Sir Cryalot
    #18
    ...ezek olyan nyűgjei a mobilos paneleknek (pl. pixel kitöltés ) amit komoly háttértudás nélkül nem lehet orvosolni, szóval arrafelé ez még évek múlva is "haha" lesz .
    J. C. -t meg gondolom inkább kiléptette a zeni mintsem hogy befolyással legyen a továbbiakra ,és amiért nyilván nem is kár, haha.
  • WhiteStar
    #19
    fejezd már be a picsogást
  • Jacek
    #20
    Full sötétség uralkodik úgy látom...
  • Lazarus
    #21
  • ldavid
    #22
    BBC-n ez volt régebben. video:http://www.bbc.co.uk/programmes/p01fwl9l
  • twi452
    #23
    igaz nem csak rift van a csomagban de elég jó kis szett :)
    5:20nál figyeljétek a hapsit :D

  • gazgoblin
    #24
    beteg...alíg várom hogy legyen egy ilyenem
  • Sir Cryalot
    #25
    Tipp: a mikroprojektoros és retinal displayes szemüveg az érdekes , akinek ezt nem sikerül belátni , hogy a mobil képernyő miért nem alkalmas a célra (jelenleg )az inkább ne szakértsen a témában.
  • sanyicks
    #26
    Tipp: ha még életetbe nem láttál ilyesmit ne szakértsél.
    Másik tipp: a retina diszpléj egy marketinbullshit elnevezés egy szokványos kijelzőre...
  • Sir Cryalot
    #27
    Látom Te is "bennevagy" a témában ...
    http://en.wikipedia.org/wiki/Virtual_retinal_display

    gy.k.: marketing nyelven keretespixeles kijelzős displayeket jelent a retina display igen,

    és az pont nem "retinal" display.
  • Sir Cryalot
    #28
    "Tipp: ha még életetbe nem láttál ilyesmit ne szakértsél."

    -hírhedten félkész dolgokat se?
  • Newfronter
    #29
    Az hogy neked nem tetszik a technológia, attól még az jó. Főleg ha a videókban látott élményeket okoz az embereknél.
  • Sir Cryalot
    #30
    Valóban nem tetszik "technológia" , sőt szerintem ez a csapat pusztán ígérgetéssel jutott idáig, végülis milyen előrelépésről van itt szó?

    Az az "élmény" ami mozgáskoordinációs zavarokkal jár,és "szokni kell" (!!!) pedig nagyon messze van a használhatótól.
  • Sir Cryalot
    #31
    ...persze milyen jól cseng, hogy itt most akciósan kapsz olyan technológiát ami eddig 20ezer dollár vagy több volt.

    Haha. Mintha kiváltott volna az a 20ezer dolláros dolog valahol valaha valamit is ( nem valószínű ).
  • WhiteStar
    #32
    mekkora egy seggfej vagy :D

    minden extrém cuccot szokni kell b@szod. ez sem a fapados monitoros + egeres megoldás, és akkor mi van? kipróbáltad már egyáltalán? tudod mi ellen hittérítesz?

    egyébként is mi a bajod? az egyik oculus riftes megfenyegette a macskádat, vagy lenyúlták az uzsidat az ebédszünetben? röhejesek ezek a felindulásaid!
  • Lazarus
    #33
    doom után a halflifenál is szokni kellett hogy egérrel nézelődsz és célzol. Ha konzolon játszol szokni kell a kontrollert, én úgy gondolom hogy ez nem érv a technológia ellen
  • RAZOR27
    #34
    várjunk akkor miért is rontod itt a levegőt?ez a rész nekem nem tiszta, ja de értem... a napi kötözködés adag. Azthittem már jött valami új hír de csak a rinyád csalt ide :(
  • Amaymon
    #35
    "doom után a halflifenál is szokni kellett hogy egérrel nézelődsz és célzol."

    Doom után a quake1-nél kellett szokni. :D

    A fenti játékok motorjának fejlesztője az nyilatkozta, hogy akkora potenciált lát a dologban, mint annak idején azokban a platform váltásokban, amiket anno megalkottak. Jelen pillanatban az OVR-re fókuszál, az id céget maga mögött hagyta. Nemrég az SG.hu cikkezett róla, hogy a steam is fejleszti a sajátját. Már csak az a kérdés ki lesz a gyorsabb: multimilliomos fejlesztő zseni vagy a SteamOS team?
  • Lazarus
    #36
    én azt még billel toltam :)
  • Sir Cryalot
    #37
    VR-ben már nem lehet folytatni azt a játszmát amit a kijelzőgyártók szoktak játszani,
    (felbontás/ kontraszt arány hajkurászás)

    sőt , teljesen mások a prioritások is,

    például ha egyre több pixelt kell frissíteni az külön érdekes hogy VR-ben hogy történik majd (mert most rosszul és kevés is).

    Saját tapasztalatom szerint 1280*720 1:1 pixel felbontás abszolút minimum stereo 3D-hez (és még azzal is úgyszólván, rétegződik a "mélység").
  • Lazarus
    #38
    végleges verzió minimum 1920×1080 lesz wiki szerint, de később lehet jobb is
  • Sir Cryalot
    #39
    oszd el kettővel és vond ki hogy "warp" , úgy már nincs meg 720p ekvivalens a tartalma.
  • Sir Cryalot
    #40
    -mindent megígér...