17
  • fszrtkvltzttni
    #1
    Itthon is jó páran rendelkeznek ilyen készülékekkel, de majd jól be lesznek perelve, ha nem nézik végig a reklámokat!
  • Jááánoskkaaa
    #2
    na végre, a faszom se kiváncsi a sok idióta agymosó reklámhoz amit a filmek közé bevágnak állandóan, pláne hogy kizökkensz a filmből és nem tudod végignézni olyan hosszú lesz ezáltal.!!!
  • Macccy
    #3
    Óhhh, ha még csak "kizökkennék" ...

    RTLKlub és TV2 ugye akik legsűrűbben tolják a reklámokat, gusztustalan, már nem is nézem szinte egyiket se.
    Film+ és Cool? Valaki? Az megvan, hogy ez a kettő - az okát nem nagyon tudom, valami testvérség lehet - EGYSZERRE adja másodpercre pontosan ugyanazt a reklámblokkot? És mivel a filmek nyilván különbözőek, ezért a Film+ mondat közepén nyesi el a szalagot. Na ezt büntetném konkrétan!

    Ha Apple TV ilyesmit tudna és mellé jó lenne a havidíj (nem ismerem még) akkor vennék is.
  • esemve
    #4
    discoveryn se semmi, hogy 15 percenként pontosan ugyanazt az 5 saját műsort promozó 10 perces reklámblokkot kell végignézni... legalább változatos reklámok lennének, vagy kreatívak vagy valami, de ez h pont ugyanaz az 5 műsor rekláma megy ha kell ha nem kiakasztó
  • duke
    #5
    En is evek ota hasznalok reklamblokkolot. Folveszem, kivagom, a reklamot, es egybe megnezem.
    Kivancsi volnek ra, hogy az apple mire gondol. Mesterseges inteligencia ertelmezi a musort, es folismeri a reklamot ? Erre azert kivancsi volnek. Mert neha meg az embernek sem egyertelmu, hogy a reklam megy, vagy a musor.
    Persze lehet hogy csak arrol van szo, hogy emberek nezik a musort, es ha reklam jon, akkor megnyomnak egy gombot.
  • Airbus A380
    #6
    És a tévé, honnan a búbánatbol tudja mikor van a műsor és a reklám ? :D
  • Ferrer
    #7
    Az RTL-hez tartozik mindkettő, annó a Cool M+ ként indult.
  • Annorax
    #8
    Mi az, hogy "átugorja a reklámot"? Ez hülyeség! Az adás megy, nem lehet átugrani, ha csak nem vetted fel előre. Itt valami teljesen új dologról van szó!
  • mad mind
    #9
    A felvevőm, automatikusan, berak egy-egy ugrópontot a reklámblokk elejére és végére felvétel közben, így nekem csak egy gombnyomás a reklámok átugrása.
  • KopaszIsten
    #10
    És honnan ismeri fel a reklámokat?
  • Tetsuo
    #11
    Miért néztek filmet tv-adásból?
    Nem "csak" meg van szakítva reklámmal, ami alapból kizokkent, hanem meg is van vágva, hogy nagyobb nézettségu musorblokkban adhassák ill. hogy beferjen, a musortervbe.
    Ráadásul újraszinkronizalják, az elozo ok miatt ill azért, mert így olcsóbb.
    Ezenfelul a minosége sem a legjobb.

    Szóval nem értem, hogy fiatalok, akik rendszeresen neteznek, miért néznek tv-(adásba)n filmet? :S Azután meg panaszkodnak... :D
  • BrockSamson
    #12
    Persze ez nagyon szepen hangzik, de vagy a reklam vagy elofizetesi dij. Kozeput nem igazan letezik: ingyen es reklam nelkul egyik adonak sem eri meg mukodni. Ha pedig az Apple szepen kiperkalja nekik a reklambol kiesett penzt, azt valamilyen modon ugyis kiszedi az Apple TV hasznalokbol.
  • duke
    #13
    Nem filmekre gondoltam, sosem jutna eszembe ilyen csatornakon filmet nezni, felvenni. Elve nem nezek ilyen csatornakat. A Spektrum, National, Discovery viasathistory, es hasonlok musoraira gondoltam, ezeket meg nem igazan lehet letolteni mashonan, mert nagyreszuket nem adjak ki dvd-n, ezert csak ritkan talalhatok meg a szokasos helyeken, es ha igen, akkor is csak ilyen hazilagos felvetelkent.
  • M2 #14
    Az azért elég méltányos ár szokott lenni, lásd az iTunes Match előfizetés sem egy jelentős összeg.
  • dezsooszkar
    #15
    Anno 2001...2005 korul...a Philipsnek is szerepelt a nagy digitalis koncepcio formazasaban is hogy kecsegteto elonyt remelve piacra dobta volna ha jol emlekszek szatelit teren az ehez hasonlo reklam kihagyast .De valamiert nem hallani azota ilyesmirol.
  • duke
    #16
    "vagy a reklam vagy elofizetesi dij. "

    Szerintem az elofizetesi dij lenne a jo megoldas. A csatornak az interneten keresztul kozvetlenul ertekesitenek az musorukat. Ez szerintem meg olcsobb is lenne, a jelenlegi rendszernel, mert elmaradna a kabeltevesek haszna, es nem kene 60-70 felesleges csatornaert fizetni, hanem csak azert 6-8 ert, amit tenylegesen neznek az emberek. Persze ehhez azert szukseg volna egy stabil 100-150 mbit-es internet eleresre, amitol mar nem vagyunk tul messze.
  • gergely1991
    #17
    Én azt nem értem ha előfizetünk valamiért miért adnak reklámot? Ráadásul olyan filmeket sorozatokat sugároznak ami évente minimum 10-szer lemegy.
    Lassan úgy érzem hogy a reklámokért is fizetnünk kell.Ingyenes adókat megértem jogosak, de ezekért?!