882
The Evil Within
  • wedge31
    #1
    A Resident Evilről ismert Shinji Mikami és csapata, a Tango Gameworks még 2012-ben mutatta be új horrorjátékát, a Project Zwei-t, és bár azóta semmit nem hallottunk a projekt felől, most már készen áll arra, hogy lehessen mutogatni.

    A fejlesztőcég mögött álló Bethesda ezt a bejelentést teaselte a hét folyamán, ehhez képest a leleplezés kurtára sikerült: mindössze annyi derült ki belőle, hogy a játék The Evil Within címen fog futni, és 2014-ben jelenik meg PC-re, PS3-ra, Xbox 360-ra és a next-gen konzolokra. Élőszereplős teaserünk már van belőle (de még milyen!), a részletekre viszont hétfőig várni kell.- GK

  • jarlaxxe
    #2
    Messze a legjobb Resi részek Shinji Mikami nevéhez köthetök ha ez is hozza azt a feelinget nagyon jó játék lehet belöle.
  • wedge31
    #3






    A többi kép.
  • grebber
    #4
    Jófélének ígérkezik! Várom az első gameplayt! Egyelőre vétel gyanús a dolog!
  • preziosi
    #5
    A Tango Gameworks alkotása hamisítatlan túlélőhorrornak ígérkezik. Érdekesség, hogy Japánban Psychobreak címen fut a játék, amivel a rendező, Shinji Mikami végre visszatér ahhoz a műfajhoz, melyhez mindig is értett. Technológiai szempontból nem lehet okunk panaszra, a The Evil Within alatt az id Tech 5 motorja duruzsol.
    Főhősünk egy Sebastian nevű nyomozó, aki egy brutális tömeggyilkosság helyszínére utazik partnerével. Elsőre nem is sejti, hogy titokzatos, hatalmas erő les rájuk. A páros tanúja lesz a helyszínelő rendőrök halálának, s Sebastianra is rátámadnak, aki eszméletét veszti. Főszereplőnk egy idő után magához tér, és egy olyan világban találja magát, ami már nem olyan, mint korábban. A halál ott lohol minden sarokban, saját épelméjűsége is kérdésessé válik. Sebastiannak a saját félelmeivel kell szembenéznie, miközben a túlélés érdekében utazásra indul. Vajon felfedezi-e, hogy milyen titkos hatalom rejtőzik az árnyékban?
    A műfajból kifolyólag a játékosoknak szűkös erőforrásokból kell gazdálkodniuk. Folyamatos szorongással és leírhatatlan terrorral kell szembenéznünk. Halálos csapdák várnak ránk, melyektől könnyen fűbe haraphatunk, de időnként az ellenségeinket csalhatjuk bele.
    A The Evil Withinben látott táj, a folyosók, a falak, az ajtók, a szobák és az épületek valós időben alakulnak át, jó pár fejtörővel nézünk majd szembe, a fenyegetések minden irányból jönnek. Mikami 2014-ben érkező játékában minden karakternek saját egyénisége lesz, csiszolt történetet kapunk, és a félelem lassan feszültséggé és szorongássá alakul át. Ezt az élményt csak a The Evil Withintől kapod meg, legalábbis az ígéretek szerint.
    Bővebb részletek hétfőn érkeznek az IGN jóvoltából.
  • Loál János #6
  • wedge31
    #7
    Making The Evil Within: Survival Horror Returns.



    És akkor a várva-várt részletek:

    Mikami tökéletes egyensúlyt akar a horror és az akció között.
    Fordulatok helyett állandó misztikumot akar.

    A főszereplő egy Sebastian nevű nyomozó, társa Joseph lesz. Egy hölgy is csatlakozik majd hozzájuk, rá "Kölyökként" hivatkoznak.

    A kamera Sebastian válla mögül követi az eseményeket.

    A fejlesztőcsapat sok időt szentel a teátrális, filmszerű élménynek.

    Noha a játék félelmetes és filmszerű lesz, az irányítást mindez nem érinti negatívan.

    A játék az id Tech 5 motor alaposan átalakított változatára épít.

    A túlélésben rendkívül fontos szerepe lesz annak, hogyan mozgunk: ha egy szörny a közelben van például, osonnunk vagy kúsznunk kell. Az animáció szintén az alapján változik, hogy van-e szörny a környéken.

    A producer szerint manapság nehéz megijeszteni az embereket, ezért faragták Sebastiant a lehető leghétköznapibb karakterré - így a játékosok is tudnak azonosulni vele.

    Az egyik szörny neve Hentes lesz, hatalmas láncfűrészt lóbálva üldözi Sebastiant, aki a környezet elemeit használva, például üvegekkel tudja összezavarni a csúnyaságokat. Egy másik egy hatalmas, soklábú és sokkarú szörny lesz. A standard ellenfelek a zombikra hasonlítanak majd.

    Az IGN-nek mutatott demó első része egy elmegyógyintézetben játszódik, utána egy rövid kórházas átvezető következik, végül kültéri események jönnek, Sebastian egy elhagyatott viskó felé veszi az irányt. Ezen a ponton a játék lineáris, viszont bizonyos részeken jóval szabadabb lesz a játékmenet.

    A játék folyamatosan váltogatja majd a szűkebb, klausztrofóbiát okozó helyszíneket és a szabadabb területeket, ahol fellélegezhetünk.

    A demóban egy ellenfélhordát úgy iktatott ki Sebastian, hogy az ajtóba taposóaknát rakott, a robbanás után megmaradt szörnyeket pedig pisztollyal lőtte ki. Azok persze az ablakokon is megpróbáltak bemászni.

    A demóban a Silent Hillre emlékeztető "környezetváltás" is látható volt, utána Sebastian az elmegyógyintézetben ébred.

    Minimalista HUD-ot kapunk, a használható tárgyakat a szokásos módon, a megnyomandó gomb ábrája jelzi. Ezen kívül életerőcsíkot kapunk, és ha fegyvert használunk, a lőszerek száma is feltűnik a képernyőn. Utóbbiból nem lesz sok a pályán persze.

    Az Evil Within 2014-ben jelenik meg PC-re, PS3-ra, Xbox 360-ra és next-gen konzolokra -GK
  • DarkSector
    #8
    Fasza várjuk szeretettel.
  • grebber
    #9
    Gamekapocs előzetes!
  • grebber
    #10
    The Evil Within: Shinji Mikami’s bloody return
  • DarkSector
    #11
    Képek alapján azonnali vétel lesz! Mármint nem a grafika, hanem az atmoszféra.
  • wedge31
    #12
    Gameplay.

  • DarkSector
    #13
    oltárian várom.
  • grebber
    #14
    Egy gamescomos zárt-ajtós bemutató került fel a videómegosztókra
  • wedge31
    #15
    The Evil Within Trailer.



    A japcsiknál psychobreak cimmel fog kijönni a játék.
  • DarkSector
    #16
    Várom nagyon! :D
  • preziosi
    #17
  • DarkSector
    #18
    Kibaszottnagy lesz, nekem előrendelős téma.
  • preziosi
    #19
    nálam is day one, talán az általam legjobban várt next-gen játék, és nagyon remélem, hogy nem kell a megjelenésre 2014 végéig várni.
  • DarkSector
    #20
    Egyetértek, nekem nem gond ha nem nextgen, csak mostgen-re tudjak majd vele játszani!
    RE-ek után igazi felüdülés lesz!

    Én sem tudok játékot említeni, amit nemhogy ennyire várnék hanem egyeltalán várnék.

    Max a másik indie horrorjátékot, valamilyen phobia.
  • wedge31
    #21
    Pedig lesz jó játék bőven, de nálam is elöl van a listán kellemes SH utánérzetem van a játékkal kapcsolatban.
  • DarkSector
    #22
    Igen én is SH klónnak nézem, holott a RE nagymester készítette. :)

    Van benne egy japó utalás, a Harag című filmre, az a földön kúszó nagy fekete hajú nő. :D

    Biztos lesz bőven jó játék, csak engem hidegen hagynak sajnos. :S
  • mester1987
    #23
    Remélem a grafikára még rágyúrnak, mert eléggé alacsony az alsó videó alapján (persze tudom, hogy ki kell forrnia még a motornak).
  • DarkSector
    #24
    Alacsony?
    WTF?
    Erre a generációra, ez egy csoda.
  • mester1987
    #25
    Igaz, viszont az összkép kb. olyan 2009/2010-esnek látszik, de sebaj.
  • DarkSector
    #26
    Jah mint ahogy az összes többi másik játék. Bocs a többi 2007-es. :)

    Bár máig nem értem milyen összefüggés van alátvány és az évek közt. :)
  • mester1987
    #27
    Csak a technika fejlődése, semmi más :)
    Amúgy meg ah megnézed, csak a karakterek vannak részletesen kidolgozva - de azok már-már tökéletesek.
    A többi játék változó...de a legtöbbje fel tudja venni a haladást.
    Nekem számít a kinézet is. Colonial Marines-ból maradjon csak egy - persze picit túlzás, de érted...:D
  • mester1987
    #28
    Mondjuk egy jó szűrővel nézhet ki majd jobban is.

    Pár kép még:
  • DarkSector
    #29
    Most nem értelek már bocs, ez kurvajó, most hogy a fák olyan ocsmányak mint minden más játékban az egy dolog.

    Kapcsold már be a RE6-ot, az amivel nézd össze, messze szebb.
    Messze. :)

    Vagy szerinted mihez képest csúnya ez? :)
    Most komolyan, szerintem most nagyon nem látod jól a dolgokat.
    Nézd meg a pályák is faszák, részletgazdagok, a téglák a falon faszán néznek ki, semmi spórolás, fény-árnyék, stb.
  • DarkSector
    #30
    Mi baj ezzel?
    Olyan szép mint a MP3.
    Bár remélem gameplay-ben nem lesz olyan csőszarság.
  • mester1987
    #31
    Elég változó a képen alapján.
  • mester1987
    #32
    A "csőszarság"-nál meg lehet, hogy nem lesz tágabb, de kise tudja...van még idő.
  • DarkSector
    #33
    Hő, ez minden játékban így van.
  • DarkSector
    #34
    Hát jah tény hogy nem sandbox, de a csővet nem feltétlen helyre értem, hanem a MP3 jáátékmenete a végtelenségig egyszerű.
    Mész egyenesen mindenkit lelősz, igazából nem is kell forgolódni, mindenkit eléd rak a gép céltáblának.
  • mester1987
    #35
    Jó de azt a történet elvitte és nem 1 óráig mentél 1 pályán max félóráig, de mind1.
  • DarkSector
    #36
    Jah ezért volt az egész játék 2-3 orás. :D Tiszta játékidő.
  • DarkSector
    #37
    Legszarabb a GTA5, ott 1 napot játszol ugyanazon a térképen. :D
  • mester1987
    #38
    Én nem térképre írtam
    A 2-3 órára meg nem mondok semmit már.
  • DarkSector
    #39
    Jó csak írtam hogy egy játék nem a tér nagyságától függőne lesz állat vagy nem állat. :)

    2-3 óra túlzás bocs, 3-4-et akartam írni. :)
  • mester1987
    #40
    3-4