1124
Might and Magic X Legacy


  • morzsi555
    #1
    Az Ubisoft ma jelentette be a Migh and Magic RPG sorozat 10. részét. A játékot a Limbic Entertainment studio készíti. A játék története 2011-es Might and Magic Heroes 6 történetét folytatja. 4 fős partit írányíthatunk és körökre osztott harcrendszert ígérnek.

    A hétvégén megrendezett PAX East rendezvényen többet mutatnak majd meg a játékból.

    Hivatalos oldal

    Limbic Entertainment oldala





  • gandrus
    #2
    Remélem nem csak körökre osztott harc lesz, hanem lehet váltani a valós idejű- és a körökre osztott között, mint a Might & Magic 6-8-ban (a többit nem tudom milyen volt).
  • csgj
    #3
    Fú, ez nagyon bejövős! Régi szép időket idézi. :-) Must have. Már most nagyon várom! :-D
  • darkling
    #4
    Dettó! Az a pár rövid csatajelenet megvett kilóra.
  • Molnibalage
    #5
    Ha jól megfigyeled a rendszert az MM6 is körökre osztott volt...
  • gandrus
    #6
    Nekem valós idejűnek tűnt, de értem mire gondolsz. :)
    Én arra gondoltam, amikor entert nyomtál, mert az teljes mértékben más volt.
    Ha olyan lesz, mint az M&MVI, akkor tökély.
  • csgj
    #7
    Szerintem olyan lesz. És a Might and Magic VI nagyon lekötött régen... :-D Bár már akkor is volt vagy három éves a progi, amikor játszottam. :-D
  • zsotesz
    #8
    Ennek a hírnek most megörültem, nekem a 7 a kedvencem,ez tuti vétel lesz, csak jönne már
  • gandrus
    #9
    Nekem a hatodik rész (Mandate of Heaven) a kedvencem a sorozatból, a hét és a nyolc is elég jók voltak. A kilencedik nagyon nem tetszett, az első ötöt meg nem próbáltam.

    Nagyon tetszene egy új, jó M&M. :)
  • csgj
    #10
    A kilencedik tényleg nem volt jó valamiért...
    Remélem, ez jól sikerül!
  • morzsi555
    #11
    Kép az ubisoft standjáról. Talán ma már lesz valami info.
  • gandrus
    #12
    Az bíztató, hogy egér+billentyűzet van mindegyik monitor előtt, és nem kontroller. :)
  • morzsi555
    #13
    A hivatalos oldal alján csak 'PC Digital Download' jelzés van.
  • gandrus
    #14
    Az jó. :) Nagyon jóó! :D
  • morzsi555
    #15

    https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/483700_10151498949289588_1491535942_n.jpg
  • morzsi555
    #16
    Might and Magic X Legacy returns to the series' roots with a modern development process
  • morzsi555
    #17
  • gandrus
    #18
    Jól néz ki. :)
  • Wootan
    #19
    Interjúban ~25 óra játékidőt írtak. Azért az egy M&M játékhoz elég karcsú szerintem. MM6-ban emlékeim szerint lazán benne volt 150 órám első végigjátszásra. Persze lehet terveznek hozzá kiegészítőket DLC-ket.
  • gandrus
    #20
    Olvastam, és én is erre gondoltam. De ha jó lesz, akkor már ezzel is kiegyezek. Nem is számítottam MMVI szintű remekműre, de azért egy rövidebb, (feltételezem) logikai feladványoktól mentes Might & Magic is több, mint a semmi.
  • Wootan
    #21
    Elvileg a játék egy területen (Agyn Peninsula) fog játszódni, Karthal város és annak környékén. 4 faj lesz (ember, elf, törpe, ork), mindnek 3 féle class-a. Lesznek dungeonok is csapdákkal, meg fejtörőkkel.

    A megjelenés meg szeptemberben várható. Majd meglátjuk mi lesz belőle. Lehet ez csak egy próba, hogy megnézzék mennyire van igény ilyen játékra. Mindenesetre jól néz ki, az tény.

  • Micsu
    #22
    mivel spórolnak, nem egy magas költségű játék lesz, én örülök hogy az ubi bemerte vállalni
  • gandrus
    #23
    Hacsak nagyon el nem szurnak valamit, en megjeleneskor megveszem, az biztos. Erre biztatok mindenkit, mert akkor meg esely is lehet folytatasra.
  • morzsi555
    #24






    Grid based-es lesz sajnos, mint az első 5 rész vagy a Legend of Grimrock. Így már annyira nem is érdekel, mm6 szintű mászkálásra és hybrid harcrendszerre számítottam. :/
  • lammaer
    #25
    Hopp, akkor Eye of Beholder lett belőle ;)
  • morzsi555
    #26
    I played the demo at PAX yesterday and talked to the lead dev. Heres the info I garnered:

    - Plays more like the pre-mandate of heaven games with a grid style movement system instead of free roam.
    - there are 12 classes (didn't tell me what they were) and then "advanced" classes for each of them. I suppose this is like the system in 6-7-8 where you do a quest to promote from a Knight to a Champion or whatever.
    - there will be 23 dungeons.
    - aiming for september release
    - there is no training. When you level up you just get your skill points then and there.
    - You still will level your skills and have to train to expert, master, and grand master. Expert and master you just go find the trainer and pay gold when you have the necessary skill points, and for grandmaster there will be a quest.
    - It will be totally non-linear after the initial area where it teaches you how to play. Kind of like 7, where you were confined to the island until you completed the first quest.
    - In the demo you never had more than 2-3 monsters at a time. I asked if this is representative of the whole game, and he said "it depends on the level. Sometimes you will be surrounded, sometimes it is just a few more powerful enemies." Was kind of vague.
    - The movement is like Grimrock, but Grimrock was still a real time game. This is turn based 100% of the time, which imo makes the combat much more interesting.
    - There is a skill bar, but its not like WoW or other MMOs where you have special attacks... the abilities that were on the skill bar were just melee attack, ranged attack, defend (idk what this did, never used it), and then you can put spells and potions on there too.
    - I looked but didn't see any "self" magics in the skill trees of the characters I had, but I didn't pay attention to what classes I had in my party. its possible I just didn't have a character who could learn them.
    - No blasters / sci-fi elements.
    - There will be hirelings. You can have two in your party at once. They don't fight with you, just provide your party with a bonus. For a price of course.
  • Wootan
    #27
    Ha ezek igazak, akkor akár jó is lehet a játék.
  • kissssss
    #28
    "- No blasters / sci-fi elements."

    na jó csak hülyéskedek

    az eddig látottak alapján talán esetleg valami jó is kisülhet ebből az újraéledésből, de a végső ítélet úgyis a piratebajos verzió fogja kihirdetni.
  • gandrus
    #29
    Én is a hatosra hasonlító részre számítottam, bár az iránygombok a bal oldalon azért gyanúsak voltak. Különösen, hogy hat van. Tipikusan MM I-V.
    Ezek után engem se érdekel annyira, mint ha egy MMVI stílusú Might & Magic lenne, de valószínűleg így is megveszem. Azért remélem nem számítanak (sok)milliós eladásra, mert ez a műfaj még inkább rétegműfaj, mint egy MMVI stílusú lett volna.
  • Wootan
    #30
    Szerintem az irányítás a legkevesebb. Anno a Land of Lore-al is rohadt jókat játszottam. A sztori legyen jó, meg a karakterek fejlesztése, meg az egyéb kis pluszok. MM7-8ban sok jó dolog volt.
  • gandrus
    #31
    Az Acromaggel mennyit játszottam anno MMVIII-ban. :)

    De nekem akkor is a hatodik rész az etalon, és nem csak a M&M sorozatból, hanem valamennyi rpg közül. ;)
  • morzsi555
    #32
  • Micsu
    #33
    magyarul nem lesz wizardy :D
  • Wootan
    #34
    Nem rossz! Mondjuk nekem a rajzos, pasztelles stílus jobban bejött volna. A külső helyszínek így is szépek. Viszont a szörnyek/belső terek kissé cukormáz bevonat hatásúak.
  • pikman
    #35
    Jó lesz ez.
  • csgj
    #36
    Hm... Hát a Might and Magic VI-os irányítás jobban tetszett volna, de így is jó lesz. :-)
  • morzsi555
    #37
    CH: What is the estimated release date?
    Answer: The game will be released within the year.

    CH: Is there a multiplayer option and how will it work?
    Answer: No. We will not have any multiplayer features. It's a straight forward single player game.

    CH: Will movement be tile based?
    Answer: Yes, the movement is tile based. It's a WASD walk with QE turning you left and right. Holding the right mouse button enables you to use the "free-look" but when you move it snaps back to the default camera position.

    CH: Will there be an online aspect of the game?
    Answer: No. Buy, download, play. Depending on a the distribution platform we probably have achievements. Aside from this Uplay is required like in all other Ubisoft titles. However, Uplay needs you to be online for a one time activation.

    CH: Can you arrange party formations?
    Answer: No, not in terms of "melee in the front, casters in the back". What you can influence is the turn order of your party members like "who acts when". Aside from this we have certain abilities/skills which have an impact on the combat flow. Think of crowd-control, stun, aggro reset. etc.

    So it's more about what you decide to do with your characters instead of the formation: If you have a meat shield make him take the hits due to his abilities/skills.

    CH: Will the wizards have a magic book? How will learning of spells work? Answer: Yes - casters have spellbooks. You need to raise your magic skills (aka. spell school) with skill points from level-ups. Then you have to find the right trainer to get access to a higher tier. Finally you need to locate the right person to buy new spells. Sounds complicated? Well, noone said it's easy to be a caster!

    CH: How is this RPG different from "Dark Messiah"?
    Answer: Uhm, that's probably a long list... Please don't make me explain it in detail. "Might and Magic X: Legacy" is a turn-based, tile-based, 4-party, story-telling, non real time cRPG. "Dark Messiah" is "Dark Messiah" - an awesome game but really something different.

    http://www.celestialheavens.com/viewpage.php?id=816
  • MaRee
    #38
    Fúúúúúúú nagyon várom!!! Csak ne legyen rövid, ha 25 órás lesz, mint ahogy valaki lntebb írta, akkor egy forintot nem adok ki érte, az biztos.
  • kissssss
    #39
    ha legalább a M&M 3 szintjét sikerülne összehozni/elérni én már annak is örülnék.
  • morzsi555
    #40
    Might & Magic X Legacy Interview