38
Impire
  • Agamemnon
    #1
    A Majesty világában játszódik az Impire

    A játékban nem tudtuk közvetlenül irányítani a csapatainkat, hanem csak megadhattuk a feladatokat és ők tetszőlegesen végezték el azokat. Például egy szörnyre nem tudtunk ráklikkelni és lecsapatni valakivel, hanem vérdíjat tűztünk ki a fejére és vártuk az eredményt. Nos, ebben a világban játszódik a Paradox Interactive és a Cyanide legújabb stratégiai alkotása, az Impire is.


    A játék amolyan Dungeon Keeper klón lesz, melyben szintén a birodalmunkat kell megvédenünk a hősöktől. Ennek érdekében minden rosszaságot bevethetünk és számos lényt küldhetünk a nyakukba. A fő karakter a Báal-Abaddon nevet viseli és egy vérbeli démon lesz.

    Az Impire jövő év elején jelenik meg.

    Forrás: SG
    ----

    A történet azzal kezdődik, hogy egy gonosz varázsló, Oscar van Fairweather át akarja hívni az egyik legfélelmetesebb gonosz lényt, Báal-Abaddont a másvilágról, azonban a varázslat egy kicsit félresikerül és a hatalmas bestia helyett egy inci-finci törpe imp képében sikerül a gonoszt megidéznie, akinek ehhez persze egy cseppet sem fűlik a foga. El is határozza, hogy ha törik, ha szakad, csak feltápolja magát igazi szörnnyé. Itt kezdődik számunkra a játék. Az Impire egy egészen érdekes bázisépítős RTS, RPG hibrid, valójában nagyon nehéz bárhova is besorolni, kicsit mindenhonnan kilóg. Például az imp karakterfejlődése RPG-szerű, de ha több harcossal együtt elindul kalandozni, az már RPG és RTS keverék (mert az imp ekkor is tapasztalati pontokat gyűjt), míg ha egy-egy kóbor portyára küldi csapatát, az inkább RTS jellegű. Ez alatt az impünk építgeti földalatti birodalmát, ami egyszerre RTS és bázisépítős stratégiai menedzsment. A föld alatti építgetés mellett impünk is felmehet kalandozni a felszínre, de felküldhetünk rablócsapatokat is, míg ezalatt a mélyben építkezhetünk, kutatgathatunk és harcolhatunk. A játék nemcsak egyjátékos, hanem max. négyszemélyes multiplayer módot is tartalmazni fog. A Cyanide Studio játéka várhatóan 2013 első negyedében kerül a boltokba.

    Forrás: Playdome

    ---




  • Titan
    #2
    +fav

    Várós kis játék, a Dungeon Keeper 2 nagy kedvenc volt...:)
  • Agamemnon
    #3
    Bár a hivatalos oldalát még nem találtam meg, de a paradoxos oldalát itt találjátok.


    Impire
    Description

    Deep in the underworld of Ardania, a threat of the most evil nature grows and multiplies with an appetite for destruction that is unsurpassed. Summoned from the depths of the Bottomless Pit, the (once) mighty Báal-Abaddon has been torn from his throne of skulls and imprisoned in an earthly body of less-than-imposing stature (he's an Imp, OK?) to serve the none-too-competent sorcerer Oscar van Fairweather. But unfortunately for Fairweather, the luck of the damned is on Báal's side and he soon breaks free to build his own dark and majestic... Impire.

    In Impire, you take control the of demon Báal-Abaddon as he attempts to rebuild his mighty hell spawn form. With the aid of dozens of evil creatures big and small as well as an arsenal of spells, you will help him construct a dungeon underworld of limitless evil and nastiness to stop all those pesky Heroes of Ardania from ruining his return to greatness!
    Features

    Incarnate a demon of the abyss; make him evolve into a powerful dungeon lord and customize him through weapon and armor upgrades.
    Dig your own dungeon, build different types rooms, and craft wicked traps to stop your enemies.
    Beat up the heroes who attempt to thwart your plans, or even better, crush their souls and use them as resources to build up your dungeon.
    Recruit a vast array of creatures, level them up, and upgrade their equipment.
    Terrorize the surface of Ardania by raiding different locations, collecting treasures and riches along the way.
    Unlock unique magical item cards and mix and match them to build a deck that suits your playing style.
    Play the campaign in solo or in coop mode; or confront friends in different multiplayer game modes.

  • Voltan
    #4
    Előrendelhető Steamen.

    Kíváncsi vagyok, a Dungeon Keepert imádom.
  • Voltan
    #5

    És azt hiszem hiába keresem ennél a játéknál...
  • Voltan
    #6
    Igaz, a fickó, aki bemutatja a játékot nagyon gáz... Szerintem egy szerencsétlen programozót raktak oda, ami hiba, és tényleg lehet, hogy nagyon alfa szinten volt a játék. De akkor is.
    Nem egészen ezt vártam, holott szerettem anno a Majesty játékokat.
  • Agamemnon
    #7
    Én látok benne fantáziát, biztos, hogy ki fogom próbálni. :)
  • Agamemnon
    #8
    Megjelent a virágboltokban...

    Impire 2013 Steam-Rip CRACKED-RG GameWorks
  • Agamemnon
    #9
    Tegnap még csak a skirmish-ez jelent meg a működő törés, a champaign még nem elérhető.
  • Titan
    #10
    Impire-FLT
  • Voltan
    #11
    Jaja, az műxik.
    Igazából eddig azt tudom mondani, hogy nem rossz. Nem egy Dungeon Keeper, de nem rossz. A videóval ellentétben nem a Majesty rendszerén alapul a dolog, ki lehet jelölni a támadandó ellenséget, mint bármilyen standard stratégiában.

    A sztori kicsit bugyuta, és itt-ott talán erőltetett, nincs meg benne a DK hihetetlen sármja,de aranyos. A DK rajongóknak mindenképp megér egy próbát sztem.
  • Agamemnon
    #12
    Nem Majesty rendszerű, hanem Majesty világában játszódó :)

    Hétvégén játszottam vele egy kicsit, most a 4. vagy 5. pályát kezdtem el, igazából nem kapkodom el, ahol lehet körbejárok minden zugot és csak utána csinálom meg a főküldetést. Remélem, hogy a csapataink lvl 3 fölé is tudnak fejlődni, és nem csak addig...

    Azt vettem észre, hogy ahány csapatot állít össze az ember, annyi létra lesz, illetve annál erősebbek a betörő hősök.
  • Jakuza001
    #13
    "Azt vettem észre, hogy ahány csapatot állít össze az ember, annyi létra lesz, illetve annál erősebbek a betörő hősök."

    Na ezzel el is vetted a kedvem ettol a jatektol.
  • Agamemnon
    #14
    Miért, attól még ugyanúgy csak 1 helyen jönnek be. Én azt csinálom, hogy 2 csapat meg Baal felfedez és takarít együtt, 1 csapat, meg otthon csücsül és járőrözik. (ha megvan a pénz a 4. csapatra, akkor 3+1-es a felosztás)

    Ahol betörnek, oda meg beteleportálom az összes egységet, aztán kész. Többnyire veszteség nélkül megoldják a dolgokat, max 1-1 dolgozó hal meg, azt meg ingyen pótolja az ember.

    Miután elmúlt a veszély, a megmaradó létrákat meg az otthon maradottak majd szépen kipucolják. A létrák száma meg úgyis mindegy, mert ha az összes létrát kipucolod, akkor a "főbejáraton" jönnek be a hősök...

    Egy próbát mindenképpen megér a játék, még ha nem is 10/10-es :)
  • SaGa Jr
    #15
    Én úgy tudom, hogy a dungeon level szintjétől függ a kalandor csapatok ereje és mennyisége (legalábbis ha ráviszi az ember a dungeon Xp csíkra a kurzort akkor emlékeim szerint ezt ki is írja) nem attól hogy aktuálisan mennyi csapata kószál a játékosnak (plusz amennyiben ez az összefüggés él, úgy nem kell csapatot alkotni, csak hagyni egyedül járőrözni a védőket). Magyarán minél magasabb szintű az aktuális saját dungeon, annál több és erősebb kalandort vonz majd.
  • Agamemnon
    #16
    Hmm, az lehet, de a létrák számára külön felfigyeltem, mert eleinte nem lehetett megcsinálni a 4. csapatot, csak 3-at, majd amikor meglett a 4. csapat, utána egyből 4 létra lett. De tényleg, sokkal valószínűbb, hogy a dungeon szintjétől függjenek a támadók erőssége.

    Nem mintha attól, hogy erősebbnek hiszi a dungeont, attól még jobbak, erősebbek a védők... Csapdát nem lehet sokkal többet letenni, az egységek szintje is korlátozott. Sebaj, a teleport sokat segít :)

    Ha csak külön kószálnak a lényeid, akkor nehéz megtalálni, kijelölni, stb-t csinálni, illetve a létráktól függetlenül, úgy is jönnek támadók, szóval nem biztos, hogy nyerő taktika :D Továbbá a papok ahogy észrevettem, csak a saját csapattársukat gyógyítják :S
  • SaGa Jr
    #17
    Én még nem vettem észre ezt a csapat mennyiség és létraszám összefüggést, ám ettől még teljes mértékben igazad lehet a dologban. Nekem elég gyakorta van több létrás letámadásban részem és több létra szokott lenni általában mint amennyi csapatom van (nem kreálok feleslegesen csapatot, max 2-vel tolom le a pályákat hiába lehetne több is. Legyártva meg vannak lények akikből aztán pótolom a veszteséget. Többen mint amennyi csapatom van (normál nehézségen játszom egyenlőre).

    Ha nincsenek harcban maguktól is gyógyulnak a lényeid. Elkószálást meg eddig nem tapasztaltam. Az őrjáratozni küldött lények mindig közel maradtak eddig ahhoz a ponthoz, ahol megkapták a parancsot. Szóval nem is zargatom egy ideje patrol-ba a csapatokat, mert nem járnak be mindent csupán egy kis területet.

    Őrjáratra inkább csirkéket szoktam küldeni. :) Ugyan viszik a helyet a csapdák elől de azok száma fejlődés során növekszik, plusz ahogy egyre több gonoszkodási pont gyűlik és egyre több cuccot szerez Baal, úgy idővel nő ezek száma is (nem nagyon de azért nő).
  • Agamemnon
    #18
    Normálon játszottam én is eddig, és úgy vettem észre, hogy volt összefüggés a csapatok száma, és létrák között, de lehet, hogy akkor ez nem igaz :D

    Eddig nekem mindig csak egy helyen, létrán, támadtak be, igaz, hogy ha lement a támadás, utána a maradék létrákat elpusztítottam...

    Az igaz, hogy pihenés közben gyógyulnak az egységek, de ha a csapatban van egy pap, akkor az pár másodperc alatt felgyógyít mindenkit.
  • SaGa Jr
    #19
    Nem tartom kizártnak, hogy én tévedek és neked van igazad. Mindössze én arra az érdekességre figyeltem fel, hogy idővel egyre több létra lett lerakva amikor jelzett ezzel kapcsolatban a program, mindegy mennyi volt a csapataim aktuális száma. :)

    Ha nincs pap akkor is elég gyorsan gyógyulnak a népek (egy-két percnél hosszabb időre eddig sosem volt szükség, ennyi idő alatt meg nem jön újabb támadó hullám és az esetleg lestrapált csapatot simán ki tudod teleportálni biztonságos helyre gond nélkül).
    Legalábbis eddig nem volt gondom azzal, hogy valaki sérülten ment volna harcba mert nem gyógyult fel pap hiányában.
    Szóval papra én nem költök. Akkor már inkább 2 shaman vagy warlock legyen 1 champion és egy agyonpáncélozott csóka mellett egy bandában (damage dealing téren nyomulok a csapatok összeállításában és eddig bevált). ;) Őket amikor kell akkor egy tripla villámmal simán ki tudja segíteni a varázsló specialista Baal-om...
  • Agamemnon
    #20
    Hmm, nem mondasz hülyeséget, hiszen a pap csata közben úgy vettem észre, hogy nem gyógyítja őket, csak a csata végén áll neki, akkor meg "mi értelme" van? Este, ha lesz időm, akkor ki is próbálom ezt a papmentes összeállítást :)
  • coolpet
    #21
    Sracok van par kerdesem:

    Nincs valami gyorsbillentu a csapatok teleportalasahoz? vagy F6 es egyenkent lehet vagy a csapat jobbklikk es ugy teleport egyesevel?

    Lehet allitani hogy a csapat amikor ol akkor mit dobjon az ellen: material, training, prison meg meg valami. Na en a materialon kivul nem tudom a tobbi mire valo.

    A 3adik palyan vagyok, es ot egy csomo epulet, de nem tudommegepiteni, hiaba van materialom hozza. Mik azok a dungenian pontok amikbol lehet skilleket venni azt miert kapom?

    Lehet egyben kezelni az osszes csapatot?

    P
  • Agamemnon
    #22
    Sajnos nagyon korlátozott a gyorsbillentyűk kiosztása, valahol a menüben megtalálhatóak, igazából semmilyen "használható" funkcióhoz nincs gyorsbillentyű, vagy legalábbis én nem találtam...

    Amúgy jobb klikk ahová szeretnél teleportálni, és ott kiválasztod, hogy melyik csapat.

    A training-re akkor tudod állítani, ha már építettél training szobát, ahol 2-es szintre fel tudják küzdeni magukat a hősök. Ha megölsz egy támadót, úgy, hogy training van kijelölve, akkor beviszik a training terembe a hőst, odakötözve valami forgó kerékhez, és azon feledzi magát a Te hősöd 3-asra. 3-as fölé nem lehet fejlődni a hősökkel.

    A prison-ban félre lehet tenni a hősöket, és egy bizonyos idő után dobnak nyersit azt hiszem, ehhez értelemszerűen prison-t kell építeni.

    A harmadik választás, hogy egyszerűen bedarálják az ellenséges hősöket és ezért a barlangod szintet lép, és kapsz pontokat, feltéve, hogy már felépítetted az ehhez szükséges szobát, extractor, vagy mi :D

    Dungon pontot szinte mindenért kapsz, hogy hány termet építettél, hány egységet képzetél, hány csapdát raktál le, stb... ezeket meg tudod nézni a dungeon menü jobb szélén, ott van egy lapozható kis rész, ahol bejelöli, hogy miből, hol tartasz.

    Sajnos a lvl 10-es dungeon szintért kapott pontok száma sem elég ahhoz, hogy minden féle egységet tudj építeni, illetve, hogy az összes kártyát aktiváld :S

    Nem lehet egyben kezelni a csapatokat, vagy én nem találtam meg a módját...
  • coolpet
    #23
    en kijeloltem a csapatnak, hogy edzoterem, meg prison, de az ellenseget miutan levertek nem vittek be
    1-3 nal tartok, de nem tudok extraktort epiteni, hiaba van meg hozza a nyersanyag. mi lehet a baj?

    A jobbklikkes teleportal baalt tudom teleportalni, csapatra vonatkozolag nem is lattam.

    3as a max szint? par raiddel elerem es akkor annyi?

    Dive-ot is kene epitenem, ahhoz is elviekben megvan a nyersi, de nem tudom felepiteni, nemertem miert. igy nem tudok warlockot kepezni sem.
    A dungeonos lapon mar megvettem az egysegetet, es az armort is.

    lehet kampany modban nem elerheto minden csak bizonyos objektivak teljesitese utan?

  • coolpet
    #24
    Egyebkent ez ellen a letras megoldas ellen hogy lehet vedekezni?
    Lerak 4 letrat es 20 masodperc mulva valamin bejonnek.

    Az 5-odik csapat osszeallitasahoz valami runak kellenek, azt hogy lehet megszerezni?

    nincs valami wiki vagy alap howto hozza?
  • Agamemnon
    #25
    Kampány módban sem tudsz mindent építeni, csak lépésről lépésre oldja fel őket, de akkor is csak úgy tudod megépíteni egy részét, ha aktiválod a dungeon pontokból. (prison, forge, stb...)

    Igen, 3-as a max szint, utána nem fejlődnek tovább az egységek, legalábbis a kampány 6. vagy 7. pályáján még annyi a max, és nem tudom, hogy lesz-e magasabb a határ.

    Az 5. csapatot akkor tudod összeállítani, ha 1. megtalálod azt a rune-t (kártyát) ami ezt adja, 2. ha a profil-ban hozzáadod az opciók között, ahol ki tudod választani, hogy a következő pályára melyik kártyákat/rune-kat hozd át, 3. ha aktiválod a dungeon pontokból.

    A létrák ellen nincs védelem, ha ki is iktatod az összes létrát, akkor bejönnek a főkapun. Illetve, ha eléred a 8+ szintet a dungeon lvl-ben, akkor x idő után, jön egy masszív ellenséges csapat is, ahová minden egység kell :)

    wiki-t, howto-t nem kerestem eddig. De kérdezz még nyugodtan, és ha tudom a választ, megosztom :)
  • coolpet
    #26
    A runas megoldas erdekel.
    1. megtalálod azt a rune-t (kártyát) ami ezt adja: Hol? objektivekber, raidekben?
    2. ha a profil-ban hozzáadod az opciók között, ahol ki tudod választani, hogy a következő pályára melyik kártyákat/rune-kat hozd át: Menyik opciok kozott? ahol unlockolom a szornyeket, lvl2es pancelt, meg +xps ikont ott nem lattam mast, mar minden unlockolva van.
    3. ha aktiválod a dungeon pontokból.: az a Dungeonis ablak? ott mar minden unlockolva van.

    Baal-t eddig 1x tudtam szintet leptetni, de ott nem volt runa csak skillek es spellek.

    A 1-3 as chapterben(3. palya) ad wizard/warlockot, ki is unlockolom, de kell hozza Dive szoba amit meg nem tudok epiteni, mert nincs a Dungeonis pontok kozott...

    Akkor hogy is van ez? :)
  • Agamemnon
    #27
    A rune-kat szerintem véletlen szerűen dobja, sajnos nem tudom megmondani, hogy mikor és hol találtam meg :S

    Két kampány között ahol amikor el tudod költeni Baal pontjait, akkor van egy options gomb, ha jól emlékszem ez a neve, na arra klikk, alapból Baal kinézetén lehet változtatni, a következő fül az egységeket mutatja be, a harmadik pedig rune-kat. Meg mutajta, hogy a 3 szinten mi az a 3-3 rune ami aktiválva van, tőlük jobbra pedig, hogy mi van unlockolva, esetleg equipped. Az 5. csapat rune-ja a 3. szinten található, azok között keresd majd.

    Amúgy, hányadik pályánál tartasz? Nem emlékszem, hogy mikor engedett először Dive szobát építeni, de azt kellene tudnod minden további gond nélkül, ahhoz nem kell unlockolni semmit, max még nagyon az elején vagy.
  • Agamemnon
    #28
    Elcsesztem, nem options, hanem profile :) A profile hozza fel ezeket a beállítási lehetőségeket...

    (Ha elárulja valaki, hogyan készítsek fotót belőle, feltöltöm, de prtscr-re nem reagál, és csak feketeséget tesz a vágólapra)
  • Agamemnon
    #29
    bocs a tripla post-ért, szóval ha nem full screen-ben tolom, akkor engedi a prtscr-t:


  • Agamemnon
    #30
    Utána itt tudod is aktiválni, illetve a Dungeon szintjét tudod növelni, ha a jobb oldali listán található elvárásokat teljesíted (ha a kis ikonokra viszed az egeret, akkor mutat még további elvárásokat):

  • coolpet
    #31
    Most van a negyedik palya vege, ki kell nyirni a lich queent.
    Szobat utanna engedett epiteni, miutan leoltem az elleneket.

    Profile, meglesem.
    Az epitkezes katarsztrofa a hely miatt.

    Nem lehet megmondani az egysegeknek hogy kajaljanak ha visszajottek raidrol?

  • Agamemnon
    #32
    Nincs automatikus kajáltatás, csak Te tudod elküldeni őket a "fleet menü"-ből akármi is az ingame neve :) - bár azt még nem néztem meg, hogy milyen staton mennyit javít, ha jollakottak...
  • coolpet
    #33
    Ha teleportal kuldod oda be oket akkor is kajalnak.

    A narancs harckeszultsegi csikot es eleterejuket tolti fullra.
    pl egy berserker sebez full harckeszultsegben 24-et asszem, ha viszont lemegy a csik, akkor 5-ot. Ezert minden csata utan elkuldeni oket kajalni, meg 3 percenkent azert az gaz.
  • Agamemnon
    #34
    Nem is gondoltam volna, hogy ekkora a különbség...

    A kampány kb 6. pályáján ha a csapat elérte a lvl 3-at, akkor lehet hozzá rendelni egy új tulajdonságot, +10% attack, deffence vagy a harckészültség folyamatos újratöltése. Attól kezdve, ha a harckészültséget választod, nem kell kajáltatni őket tovább.

    Azt észrevetted, hogy a csapatok különböző összeállításáért különböző skill kombinációkat kapnak?
  • coolpet
    #35
    Nem :)

    1 berserker csapatot es 4 magus csapatot hasznalok, a berserkerek odamennek utni, mig a magusok 54es sebzessel megkuldik a nepet tuzlabdakkal, nem elnek sokaig az ellensegek:)
  • Toni85
    #36
    Sziasztok!
    A fáklyákat milyen sorrendben kell meg gyujtani?2-1pályán.Angolom kicsi ezért nem értetem mit mond a mester.
  • Agamemnon
    #37
    Én is a google-ba írtam be és valamelyik fórum dobta a színsorrendet... bocs, elfelejtettem, hogy más is belefuthat ebbe a problémába :)
  • Toni85
    #38
    Semmi gond már megcsináltam.