367
Endless Space
  • zorrobomber
    #1




    Steam oldal

    A Born Leader: Guide one of eight civilizations as you strive for galactic dominion. Will you control the entire galaxy through subtle trade and diplomacy, explore every corner of the universe to find powerful artifacts and resources, overwhelm other civilizations with your advanced technologies, or destroy your enemies with massive armadas?

    Endless Discoveries: With hundreds of star systems to explore, different planet types, luxuries and strategic resources to exploit, the mysteries within the Dust to master and a host of strange scientific phenomena to deal with, the player will have no lack of challenges. Hire heroes to become fleet admirals or system governors and discover five hero classes and their unique ability trees and specializations.

    Space Opera: Experience Endless Space with state-of-the-art graphics and interface, switch between strategic battle decisions and long-term planning. Optimize each fleet for epic battles around contested stars. Create the perfect combinations from dozens of unique ships per civilization. Customize your ship with modules, armament, engines and special mods. The player has a plethora of choices of how to best destroy or dissuade his enemy.
    Take on the Universe: Play against up to seven opponents and build up – or break – alliances at will. Discover an innovative and dynamic simultaneous turn-based gameplay. Permit instant jump-in for your ongoing online games. Define your own custom civilizations and confront the ones created by your friends.

    Endless Replayability: Control every new game’s scope, from a quick match-up to an endless war. Generate an infinity of random galaxies where every start begins a new adventure. Modify the size, shape, density, age and a lot more to create your ideal galaxy. Choose from different victory conditions and adapt your strategy on the fly.

    Creating GAMES2GETHER: Track the dev team’s objectives, progress and achievements. Participate in the creation of the game via the GAMES2GETHER initiative. Access early versions of the game and give your feedback to the dev team. Discuss actual and future game features and expansions with the dev team.
  • tutituti
    #2
    nézegettem steamen.
    A trailer zenéje hihetetlen jó!
    De még nem tudom megéri az árát vagy sem?
  • tutituti
    #3
    ja és rossz a steam oldal link.
  • zorrobomber
    #4
    Egyelőre úgy néz ki hogy igen. A stratégia részről és a kezelőfelületről hozsannákat írnak, a tetszés-nem tetszés része valószínűleg ott fog mindenkinél eldőlni hogy a harc tetszik -e. Egyfajta kártyajátékként írnak a harc részről. A játékot folyamatosan fejleszteni fogják kiadás után, és a kérdésekbe bevonják a játékosokat is.



    Igen, nekem is bejön a játék zenéje, a fenti trailer pl. BSG hangulatára emlékeztet.

    "This game is absolutely fantastic. Seeing as how it was an indie game on steam, i wasn't expecting it to be quite as overwhelmingly good as it actually is. Never judge a game company by it's size guys. These people sure know what they're doing. It contains everything i love about a good RTS like civilization, Homeworld or Haegemonia. The game play is fantastic and the graphics are beautifully done. This will be one of their flagship games and i expect we'll be seeing a lot more of amplitude."

    "The existence of a Cold War diplomacy setting is perhaps the single greatest new feature I’ve come across. The ability to skirmish outside of owned space, eject non allies from your own territory forcefully and even take control of outposts before they develop into fully fledged colonies, all without going into a state of open war makes conflicts in the game that more interesting, especially in the beginning of the game. In a game like Civ if someone settles near me or is sending scouts to far into what I deem my territory I have to declare open war in order to push back, with Cold War you can start setting up boundaries without both sides having to go into full war production."

    Steam oldal
  • JethroHUN
    #5
    Itt egy videó a harcról és jó alpha játékmenet 18 perces videók.
    Akik SoSE szintű úr-rts-re számít az téved. Nagyon nem.
  • JethroHUN
    #6
    Már a videók alapján is unalmasnak néz ki. Nem lesz egy nagy szám játék. Nem hiszem h érdemes lesz vele foglalkozni.
  • zorrobomber
    #7
    Ezért is írtam hogy a harcon dől el hogy érdekel -e vagy nem.
  • Pluskast
    #8
    Ez egy nagyon jó kis játéknak ígérkezik én már nézegettem steamen. Amúgy nem tudom, hogy most, hogy van, de amikor még alpha állapotban volt a game akkor a készítők tettek egy olyan lépést, hogyha előrendeled steamen akkor az alpha verzióval már tudsz játszani! Szerintem ez egy marha jó ötlet.
  • zorrobomber
    #9
    Szerintem most is így van de már nem sokáig aktuális a kérdés, mert:

    Megjelenés: 2012 július 4
  • Pluskast
    #10
    Azért asszem én ha haza megyek megveszem:)
  • LSSAHPAUL
    #11
    Durva hogy egyszerre jelenik meg a Legends of Pegasus-al.
    Egyébként én most a Armada 2526 SuperNova-át tolom, de kb egy rícs for sztárszerü game, nem ér fel az IG vagy MO szintjére.
  • lammaer
    #12
    Én is bepróbáltam az armadát, de a taktikai csata része annyira borzasztó, pár mecs után inkább ráhagytam a gépre. Úgy meg az egész viszont hihetetlenül gyenge...
  • Boron Power
    #13
    Legends of Pegasus végén a forget your sins felirat lehet, hogy célzás :)

    Viszont grafikában a Sins is veri sajnos.
  • Jakuza001
    #14
    "Amplitude Studio’s space TBS 4X game Endless Space is now officially available for digital download on Steam."
  • zorrobomber
    #15
  • mukievil
    #16
    Hát én megnéztem, szerintem eléggé optimalizálatlan, de lehet csak a gépem ügyködött valamit játék közben, de eléggé lassúnak tűnt!
  • Pluskast
    #17
    Nálam abszolút szépen fut pedig nincsen erőművem.
  • mukievil
    #18
    Akkor lehet csak pont sok minden futott a háttérben, ma megpróbálom mégegyszer!
  • mukievil
    #19
    A soundtrackot nem tudjátok honnan lehet letölteni ? Elvileg olyan variációt vettem, ahol jár hozzá!
  • Dns5000
    #20
    A jatekban a stringek nevet nem a tartalalmat irja ki :S pl %MainMenuTitle
    na ez miert lehet?
  • Pares
    #21
    Na kinek hogy tetszik, én is beszereztem, videók alapján nagyon jó.
  • Barnez
    #22
    Én ma játszottam vele egy picit. Na egy ilyen fajta játék hiányzott az életemből! :) Eddig tetszik...
  • Pares
    #23
    Gyerekek ez állati jó játék. Grafikában is csodaszép és a játékmenet is nagyon kifinomult. Elég sokat játszottam már vele, de buggal még csak nem is találkoztam. Elképesztő, magába szippantott.
  • Paladin
    #24
    Szép meg minden, de nem az igazi... a hajó fejlesztés és felszerelés kb vicc, a csaták pedig azon túl, hogy gyakorlatilag szinte automatikusak, még unalmasak is. Kiválasztod a kártyáid, aztán malmozol.
    Még kicsit küzdök vele, de hiába a fasza ui, és az igényes kivitelezés, momentán az akadozós, és fél év után is félkész swots2-vel is jobban szórakozom.
  • LSSAHPAUL
    #25
    Ennél jobban én se tudom összefoglalni, így van.
    Eljátszok vele a Pegasus megjelenéséig(August 14, 2012.) mert szuperül néz ki és nagyon barátságos a kezelése, de nem ő az aki az IG helyébe lép. Sőt az MO2vel egybevetve is zörög a léc, ugye ott olyan harcok voltak hogy pár HUGE hajóval amin van ADV Repair System és Black Hole Generátor ellehetett kenni egy kb 30x túlerőt, vagy kezdetekben rakétás hajókat pajzsnélkül hátultartani csak pajzsos hajókat előre aztán vagy elég rakétám volt vagy nem, szal a harc egy sakkmeccsel ért fel.
  • LSSAHPAUL
    #26
    Bakker lehet hogy nem vagyok még toppon az űrcsatás részben :) mert lejátszottam a csatát előszőr úgy hogy én irányítottam, 1 hajóm élte túl a csatát az is épp hogy. Visszatöltöttem, rátettem auto-ra erre veszteség nélkül megöltem az összes ellenséget :D
  • kokos
    #27
    Tökmindegy mit fejlesztesz,meg okoskodsz....az ellen mindig erősebb!Én még egyszer nem kezdem el!Kár érte jó lett volna!
  • LSSAHPAUL
    #28
    Hát azért érdekelne te mit okoskodtál, illetve más hogy kezdi a gémet.
    Én egyenlőre ami biztos és jó: Déli fa-ágon lehetőleg elmenni a Crusier-ig (gas-terraforming) közben 1 kör alatt a bal fán a Xenology. Ha nincs idő, háborús fenyegetés miatt akkor destroyer, illetve északi techfán rakéta,laser,meg valami páncél feltéve ha van hozzá ásványod, passz a neve :)
    Később jó lenne bővíteni az 1 flottába tartozható hajók 'számát'. Illetve az akadémiát is jó lenne bővíteni(Futuristic Game Theory,Permanent Advantage).
    kb ennyi tőlem :)
  • hapi
    #29
    -Mindjárt az elején csak olyan bolygókat foglalni ahol sok a kaja (jungle,terran, ocean)
    -Hősből rögtön megvenni azt amelyiknek kaja a jele. Ezt gyorsan felfejleszteni +20 gyártást kap meg +20 kaját (aztán +20% is) na ez OP. Bedobálod mindig abba a rendszerbe ahol gyorsan kell építkezni.
    -Fejleszteni az elején (alul)azt amilyen bolygó van körülötted sok (tundra vagy artic) aztán rögtön kaját fejleszteni (balra), hogy szaporodj gyorsan.
    -Adód mindig a lehető legalacsonyabb szinten tartani
    -Ha már nagyon elégedetlen a nép akkor balra lehet épületeket fejleszteni, lefelé vannak olyan tudományok amik csökkentik az elégedetlenséget globálisan (építeni sem kell)
    - Az elején nagyobb hajó sem kell (a végén sem) csak azért fejlesztem ki mert van olyan tudomány (balra)ami minden ismert hajótestért ad CP-t. CP pedig nagyon fontos mert annyi hajód lehet egy flottában.
    - Harc egyszerű, csak rakétát fejleszted és csak azt rakod a legkisebb hajóba. Így olcsó nagy flottád lesz és letol mindent persze hullani is fog de mivel olcsó, könnyen pótolható.
    Igazából az AI nagyon buta, és csal. Nincs kihívás sajnos, remélem fejlesztik majd, meg változtatni kell azon is hogy ne a legkisebb hajó legyen a leghatékonyabb.
  • LSSAHPAUL
    #30
    A hősökre visszatérve én úgy csinálom hogy ha olyan a hős hogy hoz legalább 10 kaját akkor megveszem, sajnos jó sokáig csak 3 hős lehet pedig nagyon kéne a rendszerekbe!
  • lammaer
    #31
    Milyen nehézségi fokon tolod? Vedd esetleg vissza 1-2 szinttel ha probléma van :)

    --------

    Én is belekezdtem, a felhasználói felület tényleg nagyon jól ki van dolgoznva, szinte minden magáért beszél és világos, és az hogy mindenütt vannak tooltipek egyszerűen csodálatos. Sok nagy kiadó tanulhatna tőle.

    A birodalom managelése jól áttekinthető, de sajnos nincs benne semmi kirívó, olyan átlagos.

    Fejlesztések dettó, sőt, igazából a technológiák elég laposak és unalmasak (különösen a fegyvereknél, ágyú, erősebb ágyú, még erősebb ágyú, nagyon erős ágyú, szuper erős ágyú). Nincsenek meglepetések, olyan dolgok amiért érdemes lenne hajtani a kutatásban mert esetleg alapjaiban forgatják fel a rendszert (mint a MOO-ban a repair kit, vagy a Space Empiresben a vadászok, droneok esetleg a ringworld építés lehetősége vagy a bolygó/naprendszer robbantó fegyverek).

    A csatákban a rakéták uralma tényleg feleslegessé teszi a másik két fegyvernemet, mert ugyanazt tudják, csak a 2. illetve 3. körben lesznek effektívek - ez így sztem kinyarja az egész hajófejlesztést és harcot.
    Maga a csata koncepció egyébként egész frissitő (kicsit féltem hogy nagyon szar lesz de megvan az előnye a gyors csatáknak), bár még mindíg szeretnék látni egy olyan 4xet ahol a MOO2/Space Empires taktikai csatái megjelennek - mert ot van értelme ahajóü designnak.

    Összességében azonban nem tartom hosszú életűnek a játékot. A stratégiai rész jó iparosmunka, de maga a játékélmény átlagos, felejthető. Nekem szerintem lesz 2-3 meccsem, aztán ennyi, nincs benne meg az a plussz ami hosszú távra élvezetessé tehetné singlében.
  • nyirog
    #32
    kereskedni nem tudok a saját birodalmamon belül, hogy a kajában gazdag csillagrendszerektől adjak egy keveset a kevésbé bővelkedőknek?
  • lammaer
    #33
    Tudtommal nincs ilyen funkció. A kereskedelem teljesen automatikus, én úgy láttam nem lehet beleszólni azon kívül hogy fejlesztésekkel tudod növelni az egy naprendszerbe vezető "utak" számát.
    sajnos logikát nem láttam benne hogy működik.
  • Sunsetjoy
    #34
    Üdv néktek.

    Bakker a fordíthatóságát néztem meg gyorsan, hát ű és ő még nem megy, csak ü meg ö.

    A betűtípus lehet a probléma, mert nem fagy tőle a játék, csak kihagyja a betűket,
    pl. árvíztűrő tükörfúrógép helyett azt mutatja, hogy árvíztr tükörfúrógép

    Na majd megnézem, érdemes-e fordítani az ötödik/hatodik 4x RTS játékot ;D
  • LSSAHPAUL
    #35
    ööö nem biztos hogy érdemes magyarosítani. Az egész olyan lapos, imádom a 4X játékokat, de ezzel még annyit se lehet jóízűen játszani mint a galactic civilizationnal. Nem érzem mikor kéne támadni, fejlesztek jobbra balra, a játék elején legyártottam 1 db cirkálót tele rakéttákkal asszem (fuzios) és komplett flottákat szedek szét vele úgy hogy még hőst se tettem rá (felfedezőnek szántam, fasz se gondolta hogy végigüti a galaxist :D).
    Nem tetszik a diplomácia, szövetségben vagyok de semmi nem történik, nem hívnak harcolni, engem se támad meg senki.. nyugdíjas game.
  • Sunsetjoy
    #36
    Ne is mondd, Galciv 1-2 ütős kis játékok, azokat érdemes volt lefordítanom. Még agyalok ezen.
  • Agamemnon
    #37
    Trade route-ot csak az ellenfél bolygói felé megy? Saját bolygók között nem is megy a kereskedés?

    Illetve a fleet pontot melyik kutatás növeli? Jelenleg csak 7 pontom van, az meg 3 cruiser max :S
  • Pares
    #38
    Nézd végig a bal oldali tech fát.
  • LSSAHPAUL
    #39
    Trade-root-al passz, minden bolygónál lehet látni ha van.. de eddig nem foglalkoztam vele, inkább harcolok :)
    Zoomolj rá a tech tree-re, a bal oldalon vannak kb 3 technologia, az egyiket gondolom megtaláltad, azt 3 lépésből kilehet fejleszteni. A többi már húzósabb, az egyik olyan hogy minden kifejlesztett hajó típusra ad 2 pontot.
  • LSSAHPAUL
    #40
    Itt vannak, a lényeg hogy a Craverseknek más a tech fa, nekik más adja :)
    All Factions have four technologies that increase the Command Points Cap, all on the Diplomacy and Trading technology tree. The technologies are identical for the Hissho, Horatio, Sophons and United Empire, however the Cravers' technology tree differs slightly.
    Other FactionsEdit
    Improved Fleet Management - +2 Command Points Cap on Empire
    Quantum Communications - +2 Command Points per new Ship Class unlocked, Finally +8
    Directed AI Computing - +3 Command Points Cap on Empire
    Galactic Trade Center - +4 Command Points Cap on Empire
    CraversEdit
    Improved Fleet Management - +2 Command Points Cap on Empire
    Quantum Swarming - +2 Command Points per new Ship Class unlocked & +2 Command Points if all Ship Classes unlocked
    Distributed Hives - +4 Command Points Cap on Empire
    Directed AI Computing - +2 Command Points Cap on Empire