301
  • ntex
    #1
    A Deep Silver szerint egy teljesen új játékot készítenek, egyébként pedig szerintük a mostani konzoloknak hamarosan vége.

    Amíg mindenki az E3-on mondta, hogy \"hű\" és \"há\", addig a Deep Silver szépen csendben bejelentette, hogy serényen kalapálják a Dead Island: Riptide-ot, amiről majd valamikor a nyáron adnak ki képeket, trailert és specifikációkat. Az online boltok kínálatában a Dead Island: Riptide ára 49.99 dollár, és a játékosokat az érdekli, hogy ezért mit fognak kapni.

    Vajon csak új karakterek, fegyverek és skillek jönnek, mint ahogyan például a Dead Rising 2: Off The Record esetében, vagy valami valóban újra számíthatnak? A ripten.com Twitteres érdeklődésére Aubrey Norris a Deep Silver-től azt válaszolta, hogy \"Ez egy teljesen új játék, és nem egy remake. Az online kereskedők ára nem csupán placeholder, hanem valós :-) Egy konzol ciklus végén vagyunk, szerintünk ez megfelelő ár :-) \"

    Forrás: G*me*tar
  • ntex
    #2
    A játékot ismét a Techland fejleszti, akik az első részt is készítették, a program pedig PC-re és konzolokra egyaránt napvilágot lát majd megjelenésekor. Egyelőre ennél több információt nem közöltek a Dead Island: Riptide című játékkal kapcsolatban, a Deep Silver annyit ígért, hogy a nyár folyamán bővebb értesüléseket is kapunk majd a készülő játékról.
  • Fpocok
    #3
    Ha ez is olyan jó lesz, mint az első, akkor tuti veszem. De remélem sokat javítanak rajta... pl a fegyvereken. Legyenek fontosabbak: Legyenek erősek.
  • ntex
    #4
    Az erősséggel szerintem nem volt gond :) Mármint ha lőfegyverekre gondolsz akkor talán a zombikra lehetne kicsit többet sebezni, a fosztogatók kifekszenek a fejlövéstől ahogy kell, viszont a zombikba kell 5 fejlövés legalább (a kicsikbe is), nem lehet ellőni a végtagokat azt hiányolom. Ha jobban a fegyverekre terelődne a hangsúly akkor már nagyobb tömeg kellene, úgy meg szerintem el lehetetlenedik a játék a szerszámokkal gyakóknak :) Jó lenne ha picit több lőszert lehetne cipelni (Pisztolyokhoz még oké a 3-4 tárnyi, a sörét kevés, meg a gépkarabélyokhoz a 2 tárnyi skuló...)

    Plusz szerintem jó lenne ha a nagy zomnikat is le lehetne teríteni pl. ha odavágok kettőt hármat a térdkalácsára. Lábat nem is lehet törni max levágni de akkor már meg is deglik...

    Pici balansz azért nem ártana na :)
  • ntex
    #5
    Respawn hatósugara néha elég vicces, kipucolok egy területet, arréb megyek 20 métert valamiért, visszafelé meg megint ott állnak a zombárok... Elég illúzióromboló :) Nagyon nagy játékot lehetne ebből faragni, így is jó de még ennél is jobbá lehetne tenni. Csak picit jobb balansz kéne, meg több, ötletesebb küldik :)
  • Evoluti0N
    #6
    Az első rész az egyik legjobb co-op játékom volt. Szeretettel várom ezt is.
  • ffxi
    #7
    Nekem is a balance-val van bajom. Sűrűn kell fegyót cserélni. Épphogy csak felfejlesztettem max-ra és már dobhatom is el, mert "elavult" :( Több fast travelpont is lehetne ekkora térképeknél. Amúgy jó játék.
  • ntex
    #8
    Ez a gyors szintlépéseknek köszönhető, volt olyan nem egyszer hogy mivel már a 3. karakteremet játszom, voltak olyan achievementek amiket még nem csináltam meg, az új karakterrel meg level 4-en kaptam egyet valamiért és léptem 5 szintet kapásból... Még csak Act II-ben járok, csináltam pár küldit a városban és level 36 vagyok már most, az első végigjátszásom során Act III vége felé voltam ekkora szintű...
  • Muttley
    #9
    "egyébként pedig szerintük a mostani konzoloknak hamarosan vége"
    ez mekkkkora felfedezés...
    kb olyan, minthogy "addig ma fennmaradok, amíg el nem alszok"

  • ntex
    #10
    Ezen én is mosolyogtam :)
  • grebber
    #11
    Az idei gamescomon már játszható lesz a Dead Island Riptide?
  • ntex
    #12
    Jó lenne már ha valami infót löknének róla :) Amúgy is nyárra ígérték, tudom még nincs vége de ne az utolsó pillanatra halogassák már :D
  • grebber
    #13
    "A jövő héten kezdődik a PAX Prime nevet kapott
    fesztivál, melyen általában elég sok új címet
    mutatnak be a kiadók. Ezúttal kettő ilyenről
    derült ki, hogy itt debütálnak. A Dead Island
    második része, mely a Riptide alcímet kapta itt
    mutatkozik be először a közönség előtt. Azt még
    nem tudni, hogy csak egy trailer formájában
    vagy magából a programból is látunk majd
    valamit."
  • ntex
    #14
    Remélem nem csak trailer lesz :)
  • Fpocok
    #15
    "Azt hitték az első rész hősei, hogy megmenekültek. Nem is tévedhettek nagyobbat.

    Tartotta magát az ígéretéhez a Deep Silver mögött álló Koch Media, és a mai nap folyamán szépen lerántotta a leplet a Sacred 3-ról, majd a Dead Island: Riptide-ról is, ami a kiadó szerint nem folytatás - annak ellenére sem, hogy kronológiailag 2011 meglepetéssikere után játszódik -, hanem önálló játék.

    A négy túlélő egy hajón hagyta el Banoi elátkozott szigetét, ám ahelyett, hogy az áhított biztonságba vezetett volna útjuk, egyenesen a monszunt kísérő viharok közepébe tartottak. A lélekvesztő hamar odavész, így egy közeli szigeten maradnak, ahol egészen véletlenül szintén zombik garázdálkodnak.

    Nem éppen díjnyertes történet, de a Dead Islandet nem is ezért szerettük. A kvázi-folytatásban a szűnni nem akaró esőzéseknek és viharoknak hála hatalmas területeket önt el a víz, ezért helyenként más lesz a környezet, mint azt megszoktuk. Amellett, hogy az előző részből áthozhatjuk (Ki őrizte meg a mentéseit?) karaktereink statisztikáit, akikhez egy új, rejtélyes képességekkel megáldott szereplő is csatlakozik.
    Újdonságnak számítanak majd az ún. védekező missziók, amelyek arról szólnak, hogy az élőhalott hordától kell megvédenünk aktuális menedékünket.
    Megjelenés 2013-ban PC-re, PS3-ra és X360-ra."

    gameszar


    EZ ÍGY EGY HATALMAS NEM! Első rész leggyengébb pontja pont a béna karakterek voltak... és most maradnak megint? Fasz.
  • Evoluti0N
    #16
    "A négy túlélő egy hajón hagyta el Banoi elátkozott szigetét..."
    Helikopteren.
  • grebber
    #17
    Várjuk szeretettel!
  • Fpocok
    #18
    Én nevembe nebeszélj... ezek a béna karakterek számomra deal-breakerek.
  • Evoluti0N
    #19
    Én nem a karakterek, vagy a sztori miatt szerettem az első részt sem, hanem a zombis co-op móka miatt.
  • wedge31
    #20
    " rejtélyes képességekkel megáldott szereplő " - akkor valszeg lesz varázsló kaszt is.
  • ntex
    #21
    Nem tudom mit takar ez a mindenhol víz lesz de remélem nem úszkálásból fog állni a játék :\
  • Fpocok
    #22
  • grebber
    #23
    Jönnek a Dead Island: Riptide infók
  • grebber
    #24

    Te mit szeretnél látni a Dead Island: Riptide gyűjtői kiadásában?
  • MerlinW
    #25
    10.000 Ft-ot:)
  • grebber
    #26
    Dead Island: Riptide dev talks ‘darker’ plot, 5th character & new setting
  • grebber
    #27
    Sötétebb lesz a Dead Island: Riptide
  • grebber
    #28
    Dead Island: Riptide - Áprilisban becsoszognak a zombik
  • ntex
    #29
    Azt hittem még idén kijön :( Na mindegy, remélem addig még lesz mivel játszani
  • grebber
    #30
    Lelepleződött az ötödik karakter
  • grebber
    #31
    Dead Island Riptide: there’s a storm coming
  • preziosi
    #32
    Dead Island Riptide new music video with Sam B featuring Chamillionaire

    nem rossz reklám a játéknak.
  • tutituti
    #33
    Előrendelhető
  • grebber
    #34
    Dead Island: Riptide - még több infómorzsa
  • ntex
    #35
    Nem tudom de nem nagyon győzött meg eddig, remélem nem fogjuk a fél játékot csónakban evezve tölteni mert az úgy elég tré lesz. Meg remélem nem lesz ugyanúgy lekorlátozva a mozgástér mint a Ryder White DLC-ben.
  • tutituti
    #36
    gondolom az autózást váltja fel vagy ezt is azt is lehet majd használni.nekem tetszik az ötlet
  • grebber
    #37
    Dead Island: Riptide – the importance of 4-play
  • Haulin
    #38
    Hát gyerekek, ha tényleg áprilisban fog megjelenni, akkor örülni fogok neki. Bár a videókat elnézvén nem igen fogja vinni a gépem. Azért reménykedek ;)
  • Noodlee
    #39
    Hol láttál te videót, ami alapján lejött neked, hogy nem fogja vinni a géped? Én csak trailert láttam.
  • ntex
    #40
    Ha a sima ment szerintem a Riptide is menni fog ugyanúgy mindenkinél