27
a jövő képe.
  • gosumofo
    #1
    \"Mivel az Unreal Engine 3 első bemutatójából végül a Gears of War széria alapjait ismerhettük meg, joggal feltételezhetjük, hogy az E3 alatt bemutatásra kerülő UE4 felvételeken is egy készülő játék leledzik.

    Az új motorról nem sok konrétum szivárgott ki, de az Epic fejesei már többször kifejezték aggodalmukat, hogy a következő generációs konzolok ereje nem feltétlenül lesz elegendő az új engine kiaknázásához.

    A Nvidia GTX 680 kártyán futó, majdnem 3 perces demonstrációt a Gametrailers oldalán tekinthetjük meg jövő péntek reggel.\"

  • robotnyk
    #2
    süket bulvár duma, a samaritan sem lett játék. ettől függetlenül nagyon várom a bemutatót
  • Világpolgár
    #3
    egy konzolnyomoktól mentes Unreal folytatás alapjait ismerném meg végre legszívesebben eme új engine által!
  • Seth
    #4
    Unreal 1-2, tehát rendes sztoris rész még nem volt konzolon, úgyhogy itt az ideje egynek :D
  • Jim Morrison
    #5
    footage videó mikorlesz? :o ez nem sok :D

  • grebber
    #6
    Mozog az UE4!
  • BoneDragon
    #7
    Hát ez a videó elég semmit mondó, majdnem elaludtam rajta. :)
  • Master91
    #8
    Mit vártál, 20 perces in game videót lövöldözésekkel stb?
    Szerintem meg igen is jó a videó, részleteket figyeld, ahogy repked a parázs mikor ki robban az oszlopból az a jel, a vulkáni láva hogy folyik ,stb stb....
    Ja és 720-ba.
  • RYO21
    #9
  • BoneDragon
    #10
    Ez mind szép és jó, de sajnos megfogják várni a következő konzolokat, amik kb szarabbak lesznek mint a mostani csúcsgépek és mégis ilyen szép lesz. Megint a pc-sek szívnak. Tudom tudom unreal engine híres arról, hogy jól optimalizált és nem kell atomerőmű hozzá, de azért én kíváncsi lennék majd egy gépigényre. Ha tényleg így fog kinézni ingame akkor le a kalappal előttük!
  • DarkSector
    #11
    Hát ezaz...a pc-sek akkor szivnának ha előbb jönnének ezek a játékok...szóval pont hogy most nem szívnak...
  • grebber
    #12
    Még több látnivaló!
  • grebber
    #13
    Jövőre jön az első UE4-es játék


  • grebber
    #14
    Techdemón az Unreal Engine 4
  • grebber
    #15

    Lenyűgöző Unreal Engine 4.0 bemutató
  • kill3r21
    #16
  • Jim Morrison
    #17

    bétát lehet kérni belőle
  • Jim Morrison
    #18
    blog/how-pvs-studio-team-improved-unreal-engines-code
  • grebber
    #19
    GC 2015: DX12 alatt fut az UE4 Elemental demó
  • grebber
    #20
    Elérhető a Unreal Engine 4 – Infiltrator techdemó
  • grebber
    #21
    Unreal Engine 4 fejlesztői napló I. rész
  • Jim Morrison
    #22
  • grebber
    #23
    Az Unreal Engine 5 két forradalmi újítással érkezik
  • Inquisitor
    #24
    Ez itt csak UE 4.xx (gondolom 4.25), de nagyon profi csinálta, irgalmatlan munka, szaktudás van benne, no meg a saját ausztráliai textúrái. Érdemes rálesni.
    Memories of Australia
    Utoljára szerkesztette: Inquisitor, 2020.07.27. 23:12:42
  • Inquisitor
    #25
    Valakit tényleg érdekel a téma, érdemes megnézni ezt a videót. Van benne infó pár most kijövő újdonságról a 4.25.x verzióhoz, az ősszel kijövő 4.26-ban jövő újdonságokról, részletesebben ellemzi az 5.0 tudását, hogy hova és mit kell fejleszteniük a megjelenéséig. Külön érdekes rész, hogy a nanitákat NEM lehet haj, szőr, levelek és aljnövényzethez használni. Megemlítik merre akarják fejleszteni ezt a részt, plusz van benne egy új karakter animációs rendszer villantva ami 2024-25 körűl várható, talán az már 6.x lesz?

    Utoljára szerkesztette: Inquisitor, 2020.08.04. 16:09:34
  • grebber
    #26
    Már várom a fasza indie 30-40 perces walking simeket vele
  • Inquisitor
    #27
    Lassan, nagyon lassan jön az Unreal Engine 5.0

    De. Addig is itt van EZ 4.6.1 alá:
    Epic Games Unveils MetaHuman Creator

    Today, Epic Games revealed MetaHuman Creator, a cloud-streamed app that is said to decrease the time costs of creating real-time digital humans "from weeks or months to less than an hour." The new system is based on an ever-growing library of variants of human appearance and motion, letting users generate convincing new characters by using an intuitive interface. Users are allowed to pick a starting point by selecting a number of preset faces and then tweak a preset for the desired result.