1619
Company of Heroes 2
-
#1 Leleplezték a COH folytatását:
íme:
Várható bejelntés még az E3 előtt, tehát hamarosan -
#2
de legalább itt kifejezetten viccesen néz ki az "íme" utáni nagy semmi -
#3 Linket pls. Ha ez igaz elmorzsolok egy könnycseppet örömömben. -
#4 Ja látom már. Hát ez a kép még nem bizonyíték az én szememben sajnos. Mindenesetre biztató, köszi. -
#5 a PC Gamer címlapján van a COH 2
Ha nem jönne be a kép, akkor KATT IDE -
#6 ehem, #2. imgur-ről nem azért nem linkelünk, mert gonosz neonáci gyíkemberek irányítják, hanem mert nem jönnek be onnan a képek. dobd fel imagerz-re vagy noob-ra. -
#7 Ment a link amúgy előző kommenemben -
#8 Akkor azért se csináld jól! -
#9 Hardwired-ről egy hosszabb írás róla:
"A játék a második világháború keleti hadszínterén játszódik, ahol a legkegyetlenebb, legtöbb emberveszteséget követelő összecsapásokra került sor. Összehasonlításképp, a normandiai partraszállás a huszonöt legvéresebb csata közül csupán a huszonharmadik helyen áll, míg a tizenöt legvéresebb ütközet közül tizenháron a keleti fronton ment végbe. Nem véletlenül esett Quinn Duffy fődizájner választása a keleti hadszíntérre.A játék az 1941-ben indított Szovjetúnió elleni invázióval kezdődik. Sztálint és seregeit felkészületlenül éri a támadás. A lakosság fele ellenséges vonalak mögé kerül, így mindenki, katonák, lakosság, sőt teljes ipari létesítmények kelet felé veszi az irányt. A katonáknak azonban megálljt parancsol Sztálin, aki életbe lépteti a 227. számú "Egy lépést sem hátrálni!" hadiparancsot. A parancsszegőket saját földijeik, a tábori csendőrség lőtte le.
A háború eseményeit egy haditudósítő narrálja, a játékos feladata pedig, hogy a menekülő oroszokat sikerrel egyesítse, majd visszavágjon a benyomuló náci erőknek és a sztálingrádi ostrom visszaverésétől a végső berlini csatáig helyt álljon.Az első részben gyakori problémát jelentett kifüstölni egy-egy egységet az épületek gyűrűjéből. Itt ezzel nem lesz problémánk, mivel kedvünkre átküldhetjük tankjainkat, a tüzérséget használva földig rombolhatjuk a védelmet nyújtó épületeket vagy épp lyukat üthetünk a falakon. A legtöbb stratégiai játékban a hó csupán egy újabb, fehér texturaként van jelen, amin ugyanúgy szambázhatnak az egységek. A COH2-ben a havat külön szimulálják, így van vastagsága, terítődik és tömörödik a tankok lánctalpai alatt, könnyen járhatóvá téve az utat a mögötte sorakozó katonáknak. A tüzérségi töltetek a becsapódás helyén szétvetik a havat, míg a mélyebb területeken akár el is akadhatnak tankjaink, ugyanakkor a nagyobb hótorlaszokat fedezékként használhatják a katonák.
A sok hó láttán felmerül az emberben a gondolat: és mivan a lángszóróval? A lángszórós egységek felgyújthatják az épületeket, mire az épület tetején lévő hó olvadozni kezd, majd ahogy mindent felemésztett a tűz, idővel az alapjaiba roskad." -
NovaTerra #10 Már elérhető a hivatalos oldal is.
http://www.companyofheroes.com/
-
#11 -
#12 Nagyon hangulatos képecske
Vajon debut trailer mikor lesz?
-
#13 oh ez josagos lesz.
+fav -
kisgoce #14 Nemtudom hogy vagytok velel, de én már rohadtul várom -
#15 Én is nagyon :)
jöhetne egy debut tariler is belőle, de E3-ig megkapjuk úgy is, legkésőbb. -
#16
"Today I bought the new PC ACTION and there are some Interviews and 6 pages of infos about Company of Heroes 2 and also many new pictures. I will scan them in and post them with some infos in here."
Facts:
- 110 people work on COH2
- Again the right use of the dynamic game environment is important, not the amount of troops
- Campaign takes place from 22. June 1941 until Berlin 1945
- Producer Greg Wilson says that Essence 3.0 is on eye level (right translation? ) with Call of Duty or Battlefield
- HDR Light, SSAO, new water renderer
- BUT they also promise better performance for all PC Systems than in vCOH and Addons
- True sight examples: Use Smoke Grenades to sneak through areas without uncovering your best troops. Or blow a gap in a wall to see what is behind it.
- The weather is extremly realistic. Snow gathers on static objects and gets blown away by explosions
-Snow is not a texture but has deep, so infanterists move very slowly in deep snow (with nice animations). Its easier on the street but the enemy knows that too...
- Flame throwers can destroy a house completly. It will slowly burn down until it can't be used anymore
- Soldiers now can jump over their cover
- The AI in the campaign is now not scripted anymore, they use the same AI as in skirmish mode, which makes it much more interesting
- Retreat means death in the campaign (but don't know if scripted or not)
- The recoil when the T-34 shoots even affects the environmental physics. --> ground shakes and lets the cup of coffee of General Annoying fall on his new uniform ;)
- They want the coop mode to be really big, because a high amount of players prefered to play with other players against the AI
- German troops stand out with their advanced technology compared with the russians, upgrades and tactical use of special abilities are more important for the Wehrmacht than for the Soviets
- The Russians rely on mass but class and like to use brute force. They got many powerful tanks.
- The developers don't want to tell us yet if tanks can break through ice but they said: "Dont underestimate General snow and General mud!"
- You are able to steal the enemies vehicles
- Base building will stay in game (there was a discussion in another Thread)
-
#17 5 új kép! -
kisgoce #18 Kis érdekességek :D -
ratgab #19 Orosz frakció? -
#20 2 új kép -
#21 5 új csodaszép kép! + részletes Időjárási rendszer -
#22 Van egy előzetes a játékról. ITT! -
zsimborgo #23 Ez az idézet a cikből van de nem értem mert eddig is ki lehetet potolni az elesett egységeket a a teljes egységből vagy én nem emlékszem jól?Idézet:
"Az orosz alap gyalogos egység képes beolvadni más egységekbe „utánpótlás” formájában, tehát a korábbról ismerős felvesszük a fegyvert a földről funkció, kap egy megerősítés jelleget, ez igazán örömteli, hiányoltam sokat ezt az első részből." -
Porta #24 Gondolom ez azt jelenti, hogy az alap gyalogost be lehet épiteni mondjuk egy mortar, HMG, anti tank gyalogos egységbe. Ilyen eddig nem volt. -
wednes #25 Igen, tehát nem "reinforce" kérsz az egységre, időt és mp-t áldozva rá, ráadásul visszavonulni ahol ez végrehajtható, hanem gyak. csapatösszevonást csinálsz a meglévő egységek felhasználásával. -
Porta #26 nagyon halott a topic pedig vannak új infók.
http://community.companyofheroes.com/forums/company-of-heroes-2-discussion/topics/Answers-to-YOUR-questions-from-team-Relic
akinek van kedve/ideje leirhatja ide magyarul is a lényeget ebből -
#27 Itt magyarul. Igazából nem sok újdonság drül ki, gyakran hárít. -
#28 Olvasom az interjút, jól értem, hogy a németekkel nem lehet nyomulni csak az orosokkal? Vagy a német fél is választható lesz? -
wednes #29 A kampányban csak orosz fél játszható, ugyanúgy, ahogy anno a COH1-nél is volt. Valószínű majd kiegészítőbe jönni fog német kampány is. -
#30 Akkor jól értettem, bár nincs okom reklamálni, hisz még az 1-es rész első kampánysorozatában elakadtam, azaz inkáb abbahagytam és még a németet sem kezdtem el :-) -
#31 Hmm... -
#32 Megmondom őszintén én nagyon félek...
Manapság pár éve a végtelenül lebutított játékok a nyerőek, hogy a mai fiatal hülyegyerekek 5 perc alatt meg tudják tanulni és élvezzék a játékmenetet.
A Company of Heroes a legjobb stratégiai játék a szememben(beleszámítva a starcraft2t is) pont azok miatt a dolgok miatt amik összetetté tették rengeteg taktikázási lehetőséget kínálva(fedezékrendszer, különböző doktrínák stbstb).
Nagyon remélem, hogy nem lesz egy csodaszép de butított játék a második rész, de sajnos egyelőre nem nagyon bizakodom, meglátjuk. -
wednes #33 Nem hinném, hogy annyira butítva lesz. Újdonságokkal akarnak próbálkozni persze. Az új "látókör" is ezért van, csak azt látjuk, ami nincs takarva. Ezzel is a taktikát akarják fokozni, hogy nem tudhatjuk mi van a sövény másik oldalán.
A személyre szabható nyersanyag pontok, mondjuk felfoghatóak egyszerűsítésnek is. De van benne valami, amit a készítők nyilatkoztak, hogy ezáltal változatosabb lehet a harc, mert mindig alkalmazkodni kell az ellenfeleknek egymáshoz. Nem az van, hogy egy pályát kiismer az ember és jönnek az előre költött lépések a győzelem érdekében. -
#34 igen az új láthatósági megoldás pont inkább bonyolítás mint butítás, én bízom a fejlesztőkben -
#35 Erről a személyre szabható nyersanyag pontokról mesélnél részletesebben mit takar?
Kiválaszthatjuk majd pálya elején melyik nyersanyag pont mit adjon vagy hogy kell ezt értelmezni ? -
wednes #36 Igen, elfoglalsz egy pontot és te döntöd el mit termeljen, olyat építesz rá ami kell. A saját taktikádhoz igazítod, ammo vagy fuel igényesebb fejlesztések stb. Ha az ellenfelét elfoglalod, le is rombolhatod és mást építhetsz a helyére. A pontos felépítése még szerintem nem végleges, biztos lesz finomhangolása. Mi mennyibe kerül stb.
Ez nagyobb szabadságot fog adni a nyitójátékba. Mert most látod, ugye az ellenfeled milyen pontokra startol rá. -
Porta #37 review -
wednes #38 Videó:
-
#39 Biztos jó lesz, ha lehetne "dobozosat" előrendelni, már megtettem volna :) -
#40 dobozos
:P szerintem 576-ban is lehet előrendelni.
Arról nincs valakinek infója hogy a gyűjtőit honnan lehet majd esetleg megvenni?