102
A folytatás...
  • wedge31
    #1
    A Relic Entertainment marketingigazgatója árult el néhány érdekes részletet a Warhammer 40.000: Dawn of War III-ról, igaz, valódi konkrétumokba nem ment bele. Állítása szerint az új részben megint lesz némi bázisépítés, a hadseregünket teljesen is testreszabhatjuk majd, emellett minden a háborúról fog szólni.
    hirdetés
    Bár a Warhammer 40.000: Dawn of War III-at hivatalosan még nem jelentették be, Danny Bilson, a THQ elnöke tavaly már szólt néhány szót a várva-várt folytatással kapcsolatban. Akkor azt ígérte, hogy a játékban sokkal több stratégiai rész lesz, köztük néhány \"globális\", világ körüli csatával egy MMO-hoz hasonlóan.


    Szintén fontos információ volt, hogy a harmadik résznek 18 hónappal vagy két évvel kell érkeznie a második után, azaz a játék jövő augusztusban jelenhet meg leghamarabb, 2013 februárjában legkésőbb. Most, hogy újabb játékmeneti részletek láttak napvilágot a Relic marketingigazgatója, James McDermott jóvoltából, szinte biztosra vehető, hogy a Dawn of War III-at az augusztusi GamesComon fogják bemutatni, erre az úriember is utalt.

    McDermott elmondása szerint a korábbi kiegészítőkben bemutatkozott testreszabhatósági lehetőség nagyon bejött a játékosoknak, így a Dawn of War III-ban is lehetőséget kap majd mindenki, hogy úgy csicsázza ki az egységeit, ahogy jólesik neki. Bár a második részből majdnem teljesen kimaradt, a folytatásban megint lesz bázisépítés, igaz, nem úgy, ahogy az első játékban tapasztaltuk: a lényeg, hogy úgy tudjunk építkezni, hogy a második részre jellemző intenzitás megmaradjon.

    McDermott szerint a hangulatra is rá akarnak gyúrni, azt akarják érzékeltetni, hogy egy örökké tartó háború részesei vagyunk, minden a csatáról szól majd. A játékos ott áll majd a maga, testreszabott seregével, és érzi, hogy különbözik a többi hadvezértől. - GK

  • XenHai
    #2
    Remek már nagyon várom.
  • Thanatos
    #3
    "a lényeg, hogy úgy tudjunk építkezni, hogy a második részre jellemző intenzitás megmaradjon"

    magyarul ez is szar lesz, sebaj, legalább egyel kevesebb csalódás :D
  • Szaruman
    #4
    Vagyis ez sem fos tömegjáték lesz, ahol építed a bázist, mint 57 másik játékban?
  • Zomil
    #5
    mondj már az utobbi idöben ilyen játékot :)
  • Szaruman
    #6
    szarkraft2
  • efti
    #7
    Mivel 40K ezert jo eselye van hogy legalabbis ranezek ha kint lesz
  • SLICK
    #8
    ha olyan lesz mint a 2. rész akkor felejtős.
    Építkezést jobban szeretem.
  • Zomil
    #9
    ez az 57 másik játék? :D
    fél karomat odaadnám egy értelmes épitkezös stratégiáért :)
  • davidka003
    #10
    2. rész hulladék volt, ráadásul néha értelmetlenül nehéz.
  • sanyicks
    #11
    De olyan fos tömegjáték lesz mint a többi amibe rpg elemeket kell rakni, mert már mindenbe rpg elemeket kell rakni, még a kulámba is rpg elemek vannak...
  • 0Fritz0
    #12
    Érdekes, pont ma reggel nyomtam ki egy lvl 45-ös "Kukorica Jánost".
  • wedge31
    #13
    Folytatódik a Dawn of War-sorozat, a fejlesztést ezúttal is a Relic Entertainment végzi. Az első filmes trailerben az orkok és az űrgárdisták csapnak össze, nem is akárhogyan!

    A Warhammer 40.000: Dawn of War III-ban a háború még intenzívebbnek ígérkezik, ráadásul az Eldar-faj is beleszól a játszmába, a már ismert egységek mellett megjelenik az Imperial Knight és a Wraithknight is, melyek "a legnagyobb egységek" lesznek a sorozat története során.
    A harmadik részben minden olyan funkció helyet kap, melyek az előzőeket naggyá tették. A bázisépítés mellett epikus hősöket vezethetünk csatába, olyan brutális ütközetek várhatóak, amikbe még a "képernyő is beleremeg".- GK

  • yossarianHUN
    #14
    Hát kíváncsi leszek. Az első részt imádtam, de a másodikat egy fosnak találtam az átskinezett Company of Heroes játékmenetével. Mondjuk ebben közrejátszhat, hogy már a CoH-ot is utáltam...
  • wedge31
    #15
    Bázisépitést is írnak...majd meglátjuk mi lesz belöle.
  • Shiwo
    #16
    én nem játszottam a CoH-hal, és speciel jobban bejött a 2. rész, de hát ízlések és pofonok..
  • SLICK
    #17
    ha hozza az első rész szintjét és a Story is hosszú lesz, nem csak néhány óra alatt végigtolható valami lesz belőle, akkor engem megvettek kilóra.
  • yossarianHUN
    #18
    Tudom, ezzel valószínűleg kisebbségben vagyok, mivel a CoH marha nagy siker lett, a mai napig 10-ből 8 ember kedvenc WWII RTS-e, de én nem szerettem. A DoW II meg gyakorlatilag egy W40k világban játszódó CoH volt, így nálam már kezdettől fogva biztos alapokon nyugodott az ellenszenv. Remélem most mernek kicsit változtatni az alapokon, és visszanyúlnak kicsit az első rész klasszikusabb RTS játékmenetéhez.
  • MarkBlade
    #19
    Szerintem inkább fog az elsőre hajazni mert ahogy néztem ebben már az apokalipszis játékelemek is lesznek /Lovagok/ És csúnyán kilógna a képből ha azt a mostani kettes felbontásra húznák rá. Kb nem sok értelme lenne a fedezékrendszernek mert nem is nagyon látszanak..
  • jarlaxxe
    #20
    De unalmas már az ork faj a W40k világban rengeteg más xeno van, nem értem miért mindig ezeket citálják elö.
  • wedge31
    #21
    Valszeg mert öket mindenki ismeri...
  • SLICK
    #22
    Chaos lesz benne?
  • wedge31
    #23
    Eldar, ork és persze a space marinok lesznek, de ez még persze bővülhet.
  • wednes
    #24
    Szerintem DLC áradattal sokminden lesz benne...idővel. :)
  • SLICK
    #25
    na igen, ezt a világot éljük. Nem is értem miért nem jutott eszembe :D
  • yossarianHUN
    #26
    Ne is mondd...
  • jarlaxxe
    #27
  • Prof William
    #28
    Igazán pofás lett és úgy tűnik végre elfelejtetjük ezt a "5 egységgel kommandózunk" stílust és visszatér a bázisépítés.
  • yossarianHUN
    #29
    Ezt akartam mondani, mintha egy DoW 1-et látnék, 2016-os grafikával. Ha tényleg így lesz, minden vágyam teljesült.
  • Prof William
    #30
    Vajon angol nyelven nincs?
  • Darun
    #31
    Ezek szerint nem csak én voltam elégedetlen a DoW 2-vel. Az első rész pont az egyszerűségével fogott meg, bár tény hogy egy kicsit kidolgozottabb kampánynak jobban örültem volna, de talán pont azért játszottam végig újra meg újra az összes frakcióval, mert egyszerűségében is tökéletes volt. Valójában én is azt vártam volna a II-től, hogy az első részt adják ki szebben kidolgozva. (mondjuk az alapjáték skill rendszere tetszett, a kiegészitőké annyira már nem) És végre lesz Titán <3
  • yossarianHUN
    #32
    Hát számomra a DoW 2 egy átskinezettt CoH volt, annak meg mindig is utáltam a harcrendszerét. Feláll egymással szemben két osztag lövész, a katonák pár másodpercenként elpöttyintenek egymásra egy-egy lövést (az is röhej volt, hogy a space marine bolter mióta félautomata), nem történik semmi, majd mikor eléggé elfogyott a squad HP, hirtelen elkezdenek hullani az emberek. Majd a rosszabbul álló osztag villámgyorsan visszasprintel a bázisra egy-két fő veszteséggel, te meg nézhetsz utánuk szomorúan. Ami hype meg kultusz kialakult a CoH körül, annyira nem értettem, mit lehet szeretni ezen.
  • Darun
    #33
    Nekem kimaradt a CoH, igy ehhez érdemben nem tudok hozzászólni. A DoW-nak is csak a kampány részével játszottam, RTS-ekben még a lövöldéknél is bénább vagyok multiban... bár a DoW 2-ben legalább nem volt légierő. (még sok sok évvel ezelőtt néha Total Annihilation-t toltam párszor öcsémmel, aki nem egy nagy gémer, de járt C&C Generals LAN-ra és a légierő elég jól ment neki, szóval TA-ban is mindig ő nyert) Talán egyszer max kétszer próbáltam az arénát, de olyan nehezen talált társakat és olyan sokáig töltött, aztán meg olyan gyorsan meghaltam hogy inkább hagytam. Mondjuk a "sima" space marineket én is kicsit gyengének éreztem, elvileg egy belőlük felérne több tucat gárdistával vagy orkkal, ehhez képest.... Ráadásul azt is tegyük hozzá, hogy a Wh40k világa az epikus csatákra van kihegyezve. Nekem már sokszor a DoW-ban is nagyon kevésnek tűnt az egység limit, főleg az orkoknál, kicsit olyan érzésem volt, mint amikor a BfME-ben a gonosz oldalon 5 egységgel álltam fel a Helm szurdokban. (bezzeg amikor a jókkal voltam, a gépnek legalább tizszer annyi egysége volt egyszerre és folyamatosan jött az utánpótlás) Hát nah...
  • wedge31
    #34
  • Prof William
    #35
    Végre újra van bázisépítés nem 5 katonával szerencsétlenkednek küldetés címszó alatt...
  • [NST]Cifu
    #36
    Nekem pont ezért nem tetszik. Nevetséges, hogy bázist kell építeni egy taktikai játékban. A GoW2 sokkal jobb volt ilyen szempontból, kár, hogy a GoW1 megoldásához tértek vissza... :(
  • jarlaxxe
    #37
    " bázist kell építeni egy taktikai játékban " -kevered a szezont a fazonnal, pl az xcom az ami taktikai játék, ez egy rts, ahol régen alap volt a bázis épités csak pont a Relic hagyta ezt el és ezt többen utálják mint szeretik.
  • wedge31
    #38
    Nekem ez sose volt probléma mert mindkét stílus bejön, persze a bázisépitös jobban mert azon nöttem fel.
  • [NST]Cifu
    #39
    A besorolása RTS, de nem kifejezetten stratégiai játék.

    Taktika: Harcászati eljárások alkalmazása (ie.: egység szinten)
    Stratégiai: Hadászati irányítás (ie.: hadsereg parancsnoki szinten)

    Ha valóban stratégiai játék lenne, akkor te csak kiadnád a parancsot az egységeknek, amelyek a tudásukhoz képest igyekeznének megvalósítani azt, nem neked kellene az útvonaltól kezdve a célpontok kijelöléséig mindent megadni nekik - lévén az az egység parancsnokának a feladata.

    Itt taktikai szinten kell irányítani, és ebben teljesen jó volt a GoW2, mert nem volt annyi egységed, hogy ne tudd őket folyamatosan, taktikai szinten menedzselni.

    Attól, hogy a játékstílusra ráragadt az RTS (Real Time Strategy), attól még általában taktikai parancsokat adsz az egységeknek, legfeljebb a játéktól függően lehetőséged van stratégiai szinten is irányítani.
    Utoljára szerkesztette: [NST]Cifu, 2016.07.25. 14:03:15
  • Lokker
    #40
    A könyveket olvasva nem is rémlik olyan hogy mikor a birodalomhoz visszacsatoltak egy elveszett bolygót az Egy Igaz Császár nevében, neki álltak volna bázist építeni.