4
  • Amergin
    #1
    Afrikába meg éheznek...
  • bakagaijin
    #2
    Hmm... Most a műszereket zavarják, vagy a kijelzőket?

    Másrészt ez durva tervezési hibának tűnik, ugyanis a WLAN eszközök az ISM sávban adnak. Azaz egy olyan frekvenciatartományban, amiben bárki és bármi sugározhat, rádióengedély nélkül, persze bizonyos teljesítmény alatt. Azaz nemcsak WLAN eszközökről beszélünk, az egy felhasználója ennek a tartománynak. Az ISM sáv nem is mai dolog, Wikipedia szerint az első megállapodás még az 50-es évekből származik, de mondjuk 1985-ben szabványosították tokkal vonóval, szóval erre nem felkészülni: FAIL. Tényleg, a kaját mivel melegítik fel a repülőn, mikrosütővel? :))).
  • bakagaijin
    #3
    A cikk egyébként blikk... Navigáció zavarásáról szó nincs, ez csak a magyar fordításban van. Az történt, hogy az amerikai repülési szervezet (FAA) tesztelte a különféle eszközöket a repülőgépen hogy hogyan reagálnak elektromágneses behatásra, többek között a Honeywell flat kijelzőit is. Stress tesztről van szó, azaz a megengedett értékhatárokat megközelítő / meghaladó (nem írtak konkrét számokat) sugárzással, jelerősséggel tesztelték. Értsd: ráadták a kakaót. Bizonyos típusú kijelzők rebootoltak, de a Boeing által előírt határértékeken belül. Normális üzemmód (jelerősség) mellett ez nem fordult elő, kizárólag a határértéket meghaladó/megközelítő jelerősség mellett.

    Már csak az a kérdés, vajon hova építik be ezeket a Honeywell kijelzőket?
  • jackoneill90
    #4
    na most ha a repülőgépeken is wlan van az mégkönnyebben kijut a világűrbe. Eljut a legközelebbi még fel nem fedezett civilizációhoz, azok csatlakoznak a hálózatra és nemzetbiztonságot veszélyeztető anyagokat kezdenek el letölteni a föld országairól és netes támadásokat is intézhetnek. űrből jövő vírustámadástól is kell már tartani!!!!! vigyázzatok!!!