6
  • Szefmester
    #1
    Támogatom.. de én belevenném a telemarketinges baromságokat is..
  • Atlax
    #2
    Egyáltalán miért is érvényes egy telefonos szerződés, amiről az ügyfél sokszor azt se tudja, hogy az??? Ráadásul az ügyfélnek erről nincs semmije, míg az eladónak ott van a hangfelvétel. Egy ilyen szerződésnek csak hagyományos papíros aláírós szerződés után szabadna életbe lépnie. Persze egy értékhatár után, nem pizzarendelésre gondoltam.
  • ozdimorgo
    #3
    Politikus fejéből is pattanhat ki értelmes gondolat?
  • torzsvendeg
    #4
    És sajnos ezek a marketinges hívogatók nem beszélik a kúltúrált magyar dialektust. Mert nem érti meg ha szépen mondod, hogy köszönöm szépen nem érdekel az ajánlata.
    Kénytelen vagy azt ordítani neki hogy: NA TEDD LE AZT A KIB...OTT TELEFONT, NE TARTSÁL FEL VAZZE!
  • JTBM
    #5
    Az US-ban ezt is jól megoldották, mint minden mást:

    Van egy központi "Ne hívj" lista, amire egyetlen telefonnal fel lehet iratkozni.

    Ezt megkapja az összes telemarketinges, reklámozós cég + a pártok is.

    Ha ezután mégis felhívja az ügynök, az $500-s telefon volt, amit a cégnek ki kell fizetni a hívottnak.

    A rendszer bevezetése óta nagyon kevés kéretlen hívás van, annak is örül a hívott, mert $500 per hívásért engem is szabad hívni akár egész álló nap...
  • Adatvédelem
    #6
    Maximálisan egyetértek és támogatom, akár az amerikai rendszert is. Megjegyzem, hogy központi "Robinson" vagy "Ne hívj" lista Ausztriában is van: http://www.adatvédelem.hu/2010/12/elektronikus-dm-ausztriaban/