43
FPS
  • STREEX
    #1
    A Platinum Games új projektet jelentett be, mely leginkább az alábbi sztoriban felsorolt filmekre és játékokra hasonlít: Amerika békés nemzetét "gyáván" megtámadja egy tenorista erő.. Főhősünk beszáll egy Master Chief--Iron Man--Stormtrooper páncélba és elfenekeli az Independence Day idegeneket. Shinji Mikami Szamurájpápa, a Resident Evil Atyja, immár új játék fejlesztését vezeti. Bayonetta után elég nehéz fejlesztőstúdióját figyelmen kívül hagyni.
    info: Hardwired

    Debut trailer
  • erieskrisz
    #2
    Jól néz ki trailer alapján
  • Jim Morrison
    #3
    Nekem tetszik a debut trailer, kiivancsi vagyok milyen lesz.
  • Piszkos  Fred
    #4
    +fav, ígéretes.
  • Victor1103
    #5
    Legújabb trailer! Nagyon jónak tűnik idáig a game

  • DarkSector
    #6
    mikó gyün ma ki ez a hányás? :)
  • DarkSector
    #7
    na tőccse pls már nekem fel valaki a demo-t PLS

    LINKET kérek!!!!
  • Victor1103
    #8
    Remélem nem ugyan olyan mint a Bayonetta mert attól okádni tudtam-.-
  • Seth
    #9
    Az egy rohadt jó és stílusos beat em up játék,személy szerint imádtam.

    Na ennek ahhoz semmi köze :)
    Itt lőni kell, sokat.
  • Victor1103
    #10
    Amúgy grafikailag ok volt meg a harcrendszer is, de amikor a végén motorral kell végigmenni egy rakétán miközben az megy ki a világűrbe na az fantázia terén több mint szánalmas, de nem csak az volt egy egyetlen ilyen pihenagyú ötlet benne... Devil May Cry ezerszer jobb szvsz.
  • Seth
    #11
    Mivel anime fan is vagyok, az ilyen japán őrültségeken meg sem lepődök:)
  • Victor1103
    #12
    Hát elég vegyesek az benyomásaim a demoról. A grafika ok de nem kiemelekedő, a harc szerintem kaotikus ez a csúszkálás nem működik ilyen szűk pályákon. Az időlassítás is fura de amikor lassítva repkednek a golyók az jól néz azért ki. Megvárok azért 1-2 értékelést.
  • Muttley
    #13


    Ez egy nagyon pörgős és főleg változatos, q.va jó csihi-puhi, dádá, ólompumpa játék lesz.
    Multija (szerencsére) nem lesz, ezért kapunk egy kitűnő singleplayer vonalat.
    Aszittem máááá kinőttem ebbűűű, :) de a gameplay elemekbe belevittek minden olyat, ami egy akció játékban áldásos, bullet-time, akrobatikus elemek, Ironman-es átalakulás, arcade golyófosás és sniper elemek, nagy kaliberű brutális fegyverek, nano ruhához hasonló ironman szerű ruha csúszik, repül, üt, rúg, lő, átalakul, stb.-stb.



    Az iparág vhogy most fossa ezt a stílust pl.:
    Two worlds, Front mission evolved, Arcania: Gothic 4, Enslaved: Odyssey to the West, Castlevania: Lords of Shadow, Star Wars: The Force Unleashed II

    s ezekből emelkedik ki magasan a

    Vanquish
  • Muttley
    #14


    És ha nem jelenne meg.
  • #15
    Fúúú nagyon jól kezdődik az első küldetés. A demó nem jött be, de lehet mégis végigviszem.
  • Muttley
    #16
    Mirűűű beszéééész?
    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
    kigyütttt a (tizedes)tört warezió és te máááán jáccccccol vele? ;)
  • balee4
    #17
    Nekem a demó (2 demó is volt, volt a Velocity attack, amikor a nagy robottal kellett harcolni, na az nagyon filinges volt, illetve egy challenge mod demó, de az csak japán PSN-n van fent), de ennyiért azért nem venném meg, majd használtan olyan 6k körül.
  • Victor1103
    #18
    Na kipörgetve.
    Grafika: 10/10 nagyon szép játék

    Játékmenet: 7/10 Semmi eredeti GOW és Max Payne lassítós koppintás koppintás

    Történet: 1/10 Szerintem volt neki, de nekem aztán marhára nem jött át

    Összhatás: Ez egy olyan játék volt ami egy nagy klisékatyvasz.

    Amerika vs oroszok akik valójában robotok.:/ Menő macsó katonák nagyon megmosolyogtató dialógusokkal sok sok fuck-al és shit-tel. Elég vicces volt akármilyen menőnek akartak tünni.
    A főszereplő dohányfüggőségétől meg agyfaszt kaptam már kajak. Nem volt olyan fejezet ahol ne gyújtana rá. 1 millió golyót kivéd, de tüdőrákba megdöglik egyszer istenbizony. A lényeg ez egy gyengécske játék lett fantasztikus megvalósításban, de egynek elmegy.
  • balee4
    #19
    Jól van, akkor jó lesz ez 4-5k körül is.:)
  • Muttley
    #20
    A demo trailerekből az jön le, hogy a karakter eszméletlenül gyors és dinamikus. Ez így király. Játszottam viszont a live-os demoval és utólag ami miatt kicsit aggódom, hogy túl robotikus az egész atmoszféra, ennek megfelelő technokrata színekkel. Az ellenfelek nagy része olyan, mintha keresztezték volna a Transformers, az Ironman és a Star Wars droid karaktereit rossz értelemben. Kicsit langyi. Pont emiatt nincs benne vér és különösebb brutalitás sem. A kisebb ellenfeleket, ha lelövöd, akkor egy kupola alakú elektronfelhőt képeznek és eltűnnek. A nagyobb ellenfelek ellen meg holnap reggelig kell tüzelni.
    Változik-e a feeling a további játék során?
    Vagy ugyanezt adja végig?
    Ha utóbbi, akkor mi az, ami fenntartja az érdeklődést a végigjátszásra?
    Vér ugye nincs benne egy csepp sem?
  • Victor1103
    #21
    A feeling egy fikarsznyit nem változik az egész játék során ami durván 5 órás volt kb. Mész előre beleengedsz egy tonna olmot az ellenbe, jön valami értelmetlen átvezető ahol a Sam meg a vén fószer folyton vitatkoznak meg beugatnak egymásnak, utána megint kezdődik az egész előről.

    Volt egy pálya tán az Act 4-ben ahol erdőbe kellett rohangálni, de ezenkívül nem sok változatosság volt benne. Az a pók ami utána átalakul mechává hát az is gecc vagy 7szer biztos volt főellenség a játék során. Volt amikor egyszerre 2 is XD

    Ami nálam fenntartotta az érdeklődést a végigjászásra az az volt, hogy talán a történetből a banalitása ellenére kisülhet még valami. Hát ez nem jött össze:D Meghogy olvastam hogy rövid. Ha 12-15 órás lett volna kizárt hogy valaha végigviszem de így úgy voltam vele hogy üsse kő.

    Vér egy csepp sincs benne mert robotok ellen kell küzdeni amit annyira nem értek elméletileg ez egy Amerikai Orosz konfrontáció akart volna lenni, de orosz csak a fő hunyó volt benne. Nem tudom úgy néz ki Oroszoknak volt annyi eszük hogy robotokkal vívják meg a háborújukat nem úgy mint a hülye Amerikaiaknak:D

    Nem akarom a porbagyalázni ezt a játékot mert tényleg annak ellenére hogy több ponton vérzik megvoltak a pillanatai mert a grafika nagyon szép és voltak pontok ahol ilyen előre scriptelt események voltak ( épületek döltek össze-vissza meg híd omlott össze miközben rajta harcolsz) na azok jók voltak. Csak hát sajnos ez nem elég az üdvösséghez 2010ben:)
  • Muttley
    #22
    Korrekt leírás. THX :)
    Assssszem, akkor ez nekem kimarad.
    Játszottam a demoval + az alapján, amit leírtál: 5.0 pont.
    Eleinte királyság a térden csúszás, meg a lassításos lövés és némi bunyó, de úgy kb fél óra után már kifullad a dolog és unalmas tud lenni.
    Agyatlan rohangálássá, golyózáporrá fajul, főleg, ahogyan mondod, ismétlődő főellenségek és semmilyen háttérsztori nélkül.
    Válogatott közelharc elemekkel, megnyitható combokkal és bizonyos szintű brutalitással, vérengzéssel együtt már más lenne a szitu.
    Na, de majd legközelebb. :)
  • Seth
    #23
    Na én is végigvittem tegnap este, idő 5:59

    Személy szerint minden pillanatát élveztem, nagyon bejött a gizda kemény főhős, harcot egy pillanatig nem untam. Sztori valóban kb Z kategóriás, de a vége alapján várható a folytatás, ott majd jobban odateszik magukat XD
  • red13
    #24
    Az én véleményem:
    +Szép grafika, látványos
    +Stílus
    +Helyszín
    +Főszereplő
    +Háborús hangulat
    +Jól használható fegyverek
    +Jópofa Credits képernyő

    -Nulla, gagyi történet és befejezés
    -Semmilyen zene
    -Kevés fajta ellenfél
    -Ismétlődő boss harcok
    -Szarul kivitelezett harc (értsd csúszás+időlassítás nem működik valami jól)
    -Sokszor teljes káosz uralkodik
    -Rosszul belőtt nehézségi szint (olykor rohadt könnyű, olykor meg idegtépően sok halál)
    -Ha meghalunk a checkpoint-tól teljes munícióval kezdjük újra
    -Rövid, 6-7 óra
    -Gears of War nyúlások

    Demó alapján eszméletlenül jó játéknak tűnt, így végig játszva már egészen más a helyzet. Nem is értem mit akartak ezzel a fejlesztők, hisz az előző játékuk igen jól összerakott lett, pláne nem értem Shinji Mikamit, úgy látszik nem az új fejlesztőkkel van a gond, a régiek is ugyanúgy elbaltázzák a dolgokat. Én biztos ezt így ki nem adtam volna. No nem kell valami szarra gondolni, mert élvezetes játék, de amit nyújt az teljesen középszerű, akinek meg nem jön be ez a stílus az inkább kerülje.
    6/10
  • Victor1103
    #25
    Gamespot értékelés 9.0/10 WTF?!?!
  • red13
    #26
    IGN - 8.5
    1Up - 8.3
    X360 Magazine UK - 8
    Videogamer - 8
    Eurogamer - 9

    Vicc az egész...
  • Seth
    #27
    Nekem tetszett, én is simán adnék neki min egy 8-ast. Ti pont azok a kivételek vagytok akinek nem jött be, van ilyen :)
    Csak az a fránya 5-6 óra nagyon kevés volt belőle
  • Victor1103
    #28
    Hát ha reálisan nézzük akkor ez a játék nálam 7-7.5/10et megkapná. De gamespot szemével 9? Akik Mass Effect 2-re is 9 ponotot adtak? Az a játék olyan ehhez képes mint a tejútrendszer a Földhöz képest. Ha a Vanquish 9 pont a Mass Effect 2 csillagos 12-est érdemel szvsz.
  • Seth
    #29
    Aham, mindegyikben lőni kell. Ne hasonlítsd már össze a kettőt, más kategória
  • red13
    #30
    De a Gears of War 1-2, Dead Space, Bayonetta játékokhoz nyugodtan lehet szerintem hasonlítani, és nem sokkal kaptak jobb pontokat, mint a Vanquish. Ezekhez mérten pedig eléggé el van maradva, legalábbis szerintem.
  • Muttley
    #31
    Írtam egy szösszenetet a gamespot-on.
    Ne tudjátok meg, milyen commentek érkeztek... :D

    Blackwolf az X360 topicban nagyon jól megfogalmazta.

    Ez ilyen japán csip-csirip-csip túlpörgött hülye gyerekeknek való gamma.
    Sokkal jobb, átgondoltabb játékot csinálhattak volna belőle. Kár érte.
    Mondom ezt úgy, hogy tegnap a havernál a FULL verziónak adtam még egy esélyt.
  • Totti5
    #32
    Gears of War 1-2 - nyugati TPS non stop akció lövölde
    Dead Space - nyugati horror TPS, milliószor lassabb játékmenettel mint az itt felsoroltak
    Bayonetta - japó akció kombójáték

    Minimálisan a Bayonettához lehet köze annyiból hogy a pörgés, a látvány ( rendezés, desing ) az a japóktól szárzamik és nagyon kicsit hasonló styleban, de csak ennyi.

    " Ha a Vanquish 9 pont a Mass Effect 2 csillagos 12-est érdemel szvsz."

    Az értékrendszer nem így működik, mert ha így működne, akkor semmit sem érne és nem lenne semmi értelme. 1-1 játék a saját műfaján belül van értékelve az adott generáció játékaival szemben.
  • red13
    #33
    Ennyi erővel semmi nem egy kategória. Gyakorlatilag a Vanquish egy az egyben ugyanaz, mint a Gears of War 1-2. Mi különbözik? A vanquish-ben benne van a csúszás és az időlassítást, robotokat kell ölni, és Japán játék. Ettől még ugyanaz a fedezékrendszeres lövölde, még egy pálya is, talán még egy át van véve a Gears-ből. Az meg hogy japán vagy nyugati játék tökmindegy, itt annyira nem érzékelni a kultúra közötti különbséget, mint egy Jrpg-nél.

    A Bayonetta és ez ugyanúgy épül fel, ugyanúgy kevés fajta ellenség, ugyanúgy ismétlődő boss harcok, a stílus is hasonló, a pályák felépítése, nem is meglepő, hisz mindkettőt a platinum games készítette. Csak a bayonetta full élvezetes volt, jó hangulattal, az már egy másik dolog, hogy a prezentációtól okádni tudtam volna.

    Az a gondom a Vanquish-el, hogy semmi újat nem mutat, amit mutat azt eddig már nem egy játékban láttuk, csak jobban, ráadásul full monoton az egész, nagyon rövid, gagyi történettel. Nem mondom élvezetes lőni a sok robotot, meg a pörgés is nagyon jó, de azt a 6-7 órát simán lelehetne 2-3-4 órára rövidíteni, mert annyira ismétlődő az egész. Véleményem szerint ezért is készülnek egyre szarabb játékok, mert az ilyeneket mint a Vanquish agyba főbe dicsérik, rádobják a rengeteg pontot, aztán már nem egyszer tapasztaltam fórumokról, hogy a játékosokat ezzel nagyon belehet etetni. Megmondják a nagyok mi a jó, majd a gyerek is bebeszéli magának. Szerintem pontosan ez a helyzet áll fenn, vagy majd fog fenn állni. Jó persze van akinek tetszik és élvezte azt a pár órát, de számomra ez így nagyon kevés.
  • Totti5
    #34
    Azt hogy mit mihez hogy hasonlítsunk komplexebb táma ahhoz hogy egy vállrántással legyintsünk rá... erről külön lehetne vitázni.

    Halkan jegyzem meg a játékkal kapcsolatban hogy a DEMO, KÉPEK, VIDEÓK alapján már látszott hogy milyen, és hogy nem a storyra lesz kiélezve és az is tökéletesen lejött hogy az egész a betondzsungelben fog játszódni + ha nem töltötték volna le a megjelenés előtt akkor az is kiderült volna a tesztekől hogy csak 6 óra.

    Most kérdem én, mire vagy felháborodva?
  • red13
    #35
    Számomra a demó alapján egy perfect játék jött le, amit többször végigpörgettem, nagyon is tetszett, ezzel ellenben a teljes játék. Semmire nem vagyok felháborodva, csak a tesztelőkre, már jó rég óta, de nem csak ennél a játéknál hozom elő...
  • Totti5
    #36
    A tesztelők leírták hogy rövid, story nincs és hogy hogyan épül fel a gameplay. Mi a porbléma? ettől a játék még igényes, csak nem mindenkinek fog bejönni, de hát japán játék... ezekhez kell egy kis elvontság.
  • Muttley
    #37
    "már látszott hogy milyen, és hogy nem a storyra lesz kiélezve"
    Nem értek egyet :)
    Egy olyan játék, amit azzal nyomatnak, hogy only-single, no-multi, ilyen-olyan túláradóan dinamikus, magával ragadóan függőséget okozó, változatosan színes és egyéb szebbnél szebb jelzők, akkor én ám'tom arra számítanék, hogy iszonyat hosszú játékidő, több szálon futó cselekmény, változatos helyszínek-harcok-ellenségek lesznek. Erre megkapjuk mindennek a homlokegyenest ellenkezőjét.

    Egy szónak is száz a vége: mindenki, akit érdekel próbálja ki és döntsön maga, ne a teszteknek higgyen.

    Red 13-mal maximálisan egyetértek, hogy a Vérpistikék meg meglátják: "nééé'mááá, ez Q-va jó, meeee 9 pont" és jön a falka-effekt: "hááá'ennyi ember nem tévedhet!" Egy hülye százat csinál, s ezt hívják irányított ízlésnek. Millióegy más példa van rá.
    Sztem simán megvették a prominens tesztoldalakat kilóra, hogy jót írjanak róla.
    Csipőből elküldik őket a bahamákra, ha jönnek az értékesítési számok.
    Ezután fog az az időszak következni, hogy elolvassuk a tesztet, de minden esetben megvárjuk az értékelhető gameplay videokat és VALÓDI felhasználói véleményeket. Enélkül egy tapodtat se :))

    Játsszon vele tényleg, aki akar, de ez nem 9.0 pont.
    Vagy max a 20-ból :DD Úgy O.K.

    A legjobb kifejezés talán a gammára: A Vanquish-ben ellőttek minden puskaport a demoban.
    Én, ahogy játszottam vele, az első óra után fel sem tűnt, hogy 5 tárat vagy 15 tárat szórtam ki a robotokra.
    Nincs rá jó magyar szó: az egész olyan üres, tartalom nélküli kapkodás, sietség és véget nem érő golyófosás. Számomra. :)
  • Totti5
    #38
    Mint ha a falnak beszélnék... egy tetsztet olvastam róla az IGN és minden le volt benne írva, amin itt kattogtok, de a GT rivjúban is le van pontozva a story keményen... senki nem mondta nektek hogy le kell tőteni vakon...
  • red13
    #39
    Túl komolyan veszed a dolgot, nem szar játék, csak teljesen középszerű, ergo sehol nem éri meg azokat a pontszámokat amiket kapott. Nem vakon töltöttem le, nagyon is szeretem a Japán játékokat, és ezt a stílust, csak ez így most, ebben a formában nagyon nem adta.
  • Muttley
    #40
    most már tutibiztos, hogy lefizették a gamespot.com-ot
    a játékot kritikával illető összes topic nyomtalanul eltűnt