56
Az Uljanovszk AvtoZavod járművei:-)
  • highlander15
    #1
    Azért nyitottam a topikot,mert kíváncsi vagyok hogy ki hogy s mint vélekedik az UAZ típusú járművekről.Én egy 469-est vagy 69-est szeretnék vásárolni,érdekelne a tulajok véleménye az autókról,mik a gyengéi,mire érdemes figyelni a sofőrnek stb.
  • hungary27
    #2
    nem túl régi?
  • Vlala #3
    Sajna a tulajdonomban mégf nem volt, de egyszer volt szerencsém kipróbálni egy 469-est.

    A vaddisznó, könyörtelen, megállíthatatlan, atombiztos, orosz terminátor kifejezésekkel lehetne jellemezni. Nincs előtte akadály. :)

    Gyengéi: nincs benne légkondi, elektromos ablak és DVD-s hifirendszer. Csak viccelek.
    A váltójára figyelj, mert nem szinkronizált, ha óvatlanul kezeled, jó nagyokat tud reccsenni.
  • LeonSilver
    #4
    A vaddisznó, könyörtelen, megállíthatatlan, atombiztos, orosz terminátor kifejezésekkel lehetne jellemezni. Nincs előtte akadály. :)


    Ezt ugye viccnek szántad ?
  • pxxl
    #5
    jójez olyan mint a niva. max 40et meg, de azt árkon-bokron
  • tom235
    #6
    Nemhinném, hogy annak szánta. Terepen bármikor lealázza a sok mai bőrbelsős, autómataváltós ipari hulladékot.
  • DIESEL DOG #7
    Hát ha igazi terepjárót szeretnél akkor UAZ-t veszel.

    Egyszerűen nincs előtte akadály. Volt szerencsém vezetni 469-est, nekem talán egy valami nem tetszett a holtjátékos kormány, vagy csak a kormánymű már nem volt túl jó állapotban. De összességében élmény... :D

    Egyszóval egyetértek Vlalával, mint ahogy Ő írta: A vaddisznó, könyörtelen, megállíthatatlan, atombiztos, orosz terminátor kifejezésekkel lehetne jellemezni. Nincs előtte akadály.
  • Nohab
    #8
    Link
  • tigeroo
    #9
    és mennyit fogaszt egy ilyen?

    gondolom 1-1 gázfröccsnél benyakal fél litert
  • highlander15
    #10
    15-öt eszik 100-on
  • vizes
    #11
    Nem, ez nem vicc. Tényleg jó terepjáró. Nekem is volt egy, terepen verhetetlen!
  • highlander15
    #12
    Milyen sűrűn kell tankolni?
  • schrank
    #13
    mire akarod használni ?
  • LeonSilver
    #14
    Én meg szinte napi rendszerességgel használtam cirka 6 éven keresztül.Terepen.Ennyi.
  • MR ME
    #15
    ültem benne nem1x, nekünk nívánk volt annó, az is átmegy mindenen, de ehhez képest csak kisautónak nevezném :D viszont nem halk h úgy mondjam :D
  • MR ME
    #16
    és mibe akadtál el vele?
  • Willenbrock
    #17
    A H1N1-től állítólag pont úgy lehet köhögni mint egy váltóhibás UAZ:D
  • highlander15
    #18
    Leginkább városban szeretném használni,meg néha terepezésre.
  • atomkrumpli
    #19
    15 ? lejtőn és aszfalton ? és terepen ? 30-40 ?
  • schrank
    #20
    úr isten ...
    és miért pont ezeket akarod választani ? mert ha csak a klasszikus forma miatt akkor a landrover deffender legalább annyit mutat és nem néznek benne falusi parasztnak mint egy 50 éves ruszki szar "technikában" de még egy samurai is van annyira klasszikus forma arról nem is beszélve hogy azt lehet is vezetni de egy vitara se hagyna cserben a terepen és még szervó is van mindben stb.
  • schrank
    #21
    terepen üzemóra van nem km ...
  • whiskeyman
    #22
    UAZ powaa :DDDD
    de a Niva is adja
  • whiskeyman
    #23
    KELL! :D

  • MR ME
    #24
    lol :D
  • toretto r34
    #25
    Én inkább a Nivát javasolnm mentem terepen nivával, gecijóvolt, uaz kicsit elavult alkatrész lassan zéró, a novával nincs ez, és tényleg hó ahol a Toyota Hilux elakadt ott a niva röhögve ment, az odabasz bármelyik ujj flancos terepjárónak, és ez sok erdész ismerős véleménye is és tapasztalata.
  • whiskeyman
    #26
    Vagy Niva vagy UAZ, semmi más. Én mindkettőt vezettem, apámnak volt 2 is, haverjának meg 2 UAZ-a, élmény vezetni azokat a gépeket.
  • schrank
    #27
    akkor ennyi erővel "nézzék a híradókban mikkel járnak a terroristák, felkelők, szabadságharcosok ..."
  • Vlala #28
    Nem, ez tényleg mindenen átmegy.
    A szerkezete ennél egyszerűbb már nem is lehetne, annyira igénytelen, hogy slaggal lehet tisztítanoi az utasteret, és az ember minden különösebb szavbaj nélkül belemegy vele akármibe. Egy offroad-találkozón egy nyolcvancenti mély dagonbya kellett, hogy megállítson egy UAZt. Miután kihúzták, elosztót, légszűrőt kitették a napra száradni, egy óra múlva össze, és már mentek is vissza.
  • solo
    #29
    Mert az olcsó és annak mind1, ha felrobbantják xD
  • solo
    #30
    Amúgymeg, egyik erdész ismerősömnek volt talán még most is megvan a 469 ese. azt szerintem csak egy tank állítaná meg...Kényelem: izzé, azt kivéve, hogy a rugó a picsádba áll, nemvészes, féleg 10 perc utánn mikor a fájdalomtól nem érzed a valagad...Váltó: Szinkronizálatlanság miatt néha néha egyszercsak bereccsent ha nem volt dupla kuplung: D[Nem is hallottam még h1n1 est köhögni, de bitti csúnya, ha ilyen szól xD]
    Hely van bőven benne, nem annyi mint egy amcsi talicskába, de van: D

    szeressük: D
  • Sidewinder
    #31
    NIVA 1.7i
    megint Niva

    Samurai vs Niva

    Merci G vs Niva 1.7i vs Pajero

    Vegyes teszt finn módra

    UAZ

    UAZ

    UAZ

    A sok videó és saját tapasztalatok után szerintem az UAZ a legjobb a terepen,bár van ahol a Niva(második helyre sorolnám) legyőzi őt,mivel rövidebb az autó,de ugyanolyan jó magas,és így nem akad fent. Nekünk van Niva és nagyon jó. 2001-es gyártású,és kiválóan megy terepen.Ha van pénzed új terepjáróra akkor én a Nivát javaslom. Az ilyen vitarák meg egyebeket hagyjuk.Rájuk mondják,hogy terepjáró,és amíg nem kemény a helyzet addig el is mennek a terepen.Egy állatorvos ismerősömnek Suzuki vitarája volt,5 milláért vette. Kérdeztem tőle,hogy mért nem az akkoriban megjelent 1,7-es Nivát vett amit akkoriban 2 milláért lehetett újonnan venni."Azért mert abba európai ember nem ül bele"-jött a válasz. 3 év után már 1,7-as Lada Nivával járt,és jár most is.Ráadásul "fasza" üzletet csinált mert árverésen vett egy Nivát amit a határőrség árverezett el. Egy gazdag cigány volt a fő licit ellenfele,és 1,96 milláért lett végül az állatorvos ismerősé,holott ha ráfizet még néhány százezret,akkor egy vadi újat vehetett volna,mert akkor is még 3 milla alatt volt egy új Niva ára:)) Ha viszont nagyon olcsón akarsz egy jó terepjárót akkor UAZ. Ha viszont van pénzed,és nagyon az UAZ-hoz húz a szíved,akkor Magyarországon sajnos nem tudsz újat venni,az ukránoknál,németeknél viszont tudtommal lehet.A németek honlapját sajna nem találtam meg,viszont a csehekét igen. Kapható náluk UAZ Hunter,ami ugyanolyan kinézetű,(csak kényelmesebb) mint a 469 és a hátsó rész már nem ponyvázott így biztonságosabban tárolhatók benne értékek.
    UAZ Land.CZ

  • highlander15
    #32
    A Niva a másik,amin gondolkodom,de inkább az UAZ-ra szavaznék.NEm érdekelne egyébként, hogy ki mit mondana róla?Én szeretném, és ez lenne a lényeg.Nivára azt mondják hogy instabilabb terepen mint az UAZ.
  • MR ME
    #33
    azért a niva sem egy szar gép :) minket nem tudott megállítani semmi annó, pedig volt h belemásztunk véletlen egy hóval teli árokba, hátsó kerékből a baloldali a levegőben volt már, kérdés nélkűl kijött :D
  • MR ME
    #34

  • MR ME
    #35
    azigen :D



    na off vége :D
  • vizes
    #36
    Jól tetted fel a kérdést. Mivel csak hobbiautó volt, csak terepen használtuk, ezért nem lehetett kilométerre lebontani a fogyasztását.
    Egyszer megpróbáltuk de annyira megrémültünk, hogy többé meg sem próbáltuk.
    Volt olyan nap, hogy 25 liter/100 km is kijött.
  • iszakos
    #37
    Nagyon örülök a topic létrejöttének!:)
    Én azért vennék inkább uazt,vagy gazt,mert az alvázas típusokat jobban átlehet építeni off road célra mint az önhordó karosszériásokat.
    Egy uaz kasztniba simán belefér egy V6-os motor is.
    Bár én uazból egy platósat kisteherautót vennék én magamnak,ha választhatnék.

  • iszakos
    #38
  • iszakos
    #39
  • iszakos
    #40