19748
  • Laceee
    #1
    Az rFactor folytatása ami a hírek szerint dinamikus árnyékot, dinamikus időjárást, animációt fog tartalmazni.
    rFactor 2 fejlesztői blog








  • leho94
    #2
    +fav
  • Laceee
    #3
    Inside Sim Racing Episode 32 - rFactor 2 Interview - Midnight Club
  • gyepesjoint
    #4
    huhúú nagyon komoly lesz,csak nehogy elkúrják megint a vásárlási lehetőséget,azaz boltba is lehessen kapni,ne csak neten rendelni...
  • kuci06
    #5
    az mit takar, hogy "animációt" fog tartalmazni? :S
  • Laceee
    #6
    Pilóta animáció, boxszemélyzet animáció, környezet animáció.
  • mila69en
    #7
    "anyiban fog külőnbözni az rFactor 2 (de még az sem biztos, hogy rFactor 2 lesz a neve) az rFactortól, hogy lesz benne animáció, dinamikus árnyék, eső, az rFactor modokat apró módosításokkal át lehet konvertálni, felesleges a topik, minimális az infó róla." szal zárható
  • leho94
    #8
    -.-
  • Laceee
    #9
    Én legalább tudom minek nyitok topikot, és nem rakok be oda nem illő képet :)
  • mila69en
    #10
    az volt a beugratás:) de most már látom hogy rájöttél, hogy az az rFactor pro topik:)
  • symbol
    #11
    Megjelenés ősz körül ugye?
  • Laceee
    #12
    Talán, a verebek azt csiripelik
  • Laceee
    #13
    rFactor 2-re készülő (kompatibilis) módok
  • Laceee
    #14
    Interview with Gjon Camaj of ISI/ and he talks about features for rFactor 2
  • SL
    #15
    mert amúgy nem is lehetett volna átnevezni a sima rFactor topikot...

    +fav
  • mila69en
    #16
    kíváncsi leszek az ffb-re javítanak e rajta vagy marad a jól bevált realfeel:) lesz e ilyen számítás, hogy mondjuk pályahőmérséklet este mondjuk hűvösebb van akkor kevésbé melegszenek a gumik kisebb tapadás meg ilyen hasonló okosságok:D
  • Alexease
    #17
    Mivel a RealFeel "fejlesztese" furcsan leallt egy ideje, igy en arra tippelnek, hogy "megtetszett" az otlet az ISI-nek (hogy a felfuggesztesbol vegyek az adatokat:P), "megvettek", es az lesz beepitve plugin-kent az rFactor2-be:)
  • mila69en
    #18
    az nagy királyság lenne:) hm.. akkor nem is nézem többet jött e új realfeel:DD mert ezek szerint már úgysem fog:D az lenne a legjobb ha be lenne építve mert akkor már úgyis arra építik a modokotat nem lesz gond hogy ezt nem támogatja azt nem támogatja.....
    persze nem tudom az átkonvertált modokkal ez hogyan lesz?
  • Laceee
    #19
    Most sem állandó a pálya hőmérséklet az rFactorban, mód (gumi fizika)függő, hogy mennyire lehet érezni a tapadás külőnbséget.
  • donatus13
    #20
    Mivel nem játszottam nagyon a sima rfactorral de ez nagyon tetszik :D az érdekelne ,hogy ebbe a box szimuláció milyen ? van kerék csere menet közben ?(pl forma1) mert az nagyon jó lenne:D
  • Laceee
    #21
    Igényesebb modereknél nem lesz probléma, csak a copy/paste, beletúrkálok,átnevezem az én nevemre módoknál lehetnek galibák.
  • Alexease
    #22
    Senki nem tudja, mert meg nem jelent meg;)
  • Laceee
    #23
    Majd kiderül milyen lesz, ha megjelenik, ha belerakják az F1 Challenge 99-02 animációt vagy még tuningolnak rajta az már jó lesz.
  • Laceee
    #24
    mondjuk elég dúrva lenne az F1-es kerék csere mert vagy 20-an vannak az autó körül, igencsak visszafogná a gépet, ha sok autó egyszerre van a boxban.
  • donatus13
    #25
    Hát szerintem egy játékban fontos az ilyen rész:D mert a kerék állapot meg ilyesmi sokat dob a játék hangulatán szerintem mert realisztikusabb és taktikusabbá teszi a multiplayert.
  • Alexease
    #26
    A RealFeel-nek nem az a fo gondja, hogy nem kompatibilis egy-egy moddal, hanem az, hogy normalisan beallitott felfuggesztes geometriat igenyel, mert abbol veszi az adatokat (ha jol tudom:P).

    Lehetett latni olyan kepeket (felfuggesztes piszkalo programbol), ahol egy divatos mod-ban ossze-vissza alltak a felfuggesztes vonalai. valszeg egy OW felfuggesztest masolt at egy turaautohoz:)))))

    De az sem rossz, amikor a gumi file-t masolgattak, ami a valodi, szamolt kerek atmerot, szelesseget is tartalmazza, igy a latvany/modellezett kerek a programban a levegoben volt vagy az aszfaltba sulyedt:) Az hogy a szelessege, sulya stb. nem stimmel, az mar maskerdes:) A gumi karakterisztikai kerdes meg mar teljesen futurisztikus dolog;))))
  • Laceee
    #27
    A pc-s szimeknél alap a gumikopás, újjabbaknál a defekt is, felfüggesztés törés, kasztni tőrés,gyürődés, mechanikai hibák.
  • Firerock
    #28
    elmondanátok mi ez a reelfeel?:D
  • 5m0k3sh0w
    #29
    egy plugin, amivel reálisabb az ffb]
  • Laceee
    #30
    és mi az az FFB?, van benne KERS?
  • Firerock
    #31
    hahaa:D
  • donatus13
    #32
    2 is:D
  • mila69en
    #33
    erre gondoltam én is a kompatibilitás alatt:D egyszer már mondtad! az rf topikban mikor gondom volt egy moddal realfeel el húzott a kormány jobbra:) azért mondtam az átkonvertált módokra áááá nem is módok hanem inkább külön autókra! mert ha alapból benne lesz ez a funkció akkor úgyis erre építik a járgányokat:D csak nem hagyják úgy hogy húz jobbra vagy balra:DDD gondolom én:)
  • 5m0k3sh0w
    #34
    tvstylban hogy kell megcsinálni a kerst meg hogy kell beállítani gomba léci segícs
  • Laceee
    #35
    távozz tőlem sántán :)
  • 5m0k3sh0w
    #36
    letltötem az rfaktort meg krekeltem is és nem enged fel egy szervere se
  • Laceee
    #37
    legalább megkiméled magad a sok hülyétől
  • 5m0k3sh0w
    #38
    segícsél má mert bezáratom az egész fórumozt
  • SrAta
    #39
    valamelyik Forma 1 módban Sima RFactorra van KERS?
    Plz
    Help
  • Laceee
    #40
    Igen, de az rFactor topikjába kérdezd. itt