46
Valósidejü taktikai hadijáték a Steel Fury alkotóitól
  • readswift
    #1
    Hamarosan érkezik a demó.

    http://www.graviteam.com/games/kharkov-1943.html?action=downloads

    a linkek még nem élnek, de ami késik...

    Valószínüleg a legrealisztikusabb stratégiai játékkal állunk szemben, részletesen nem fogom listázni - legyen elég annyi hogy minden benne lesz ami csak elvárható 2009-ben, többek közt az is , hogy a vidkártyán futnak a mesterséges intelligencia bizonyos rutinjai
  • readswift
    #2




    röviden amit tudni lehet:
    -valós, modellezett környezet 6x6 km-es pályákon
    -valós lőtáv, lövedékek és röppálya kalkuláció
    -mindenre kiterjedő sérülésmodell
    -permanens roncsok
    -fedezékrendszer
    -minden elpusztítható (a talajt is beleértve )
    -örvendenek a modoknak

    negatívum:
    Multi eleinte hiányozni(?) fog , patchel érkezik .
  • ruffirant
    #3
    jónak tűnik így amit leírtál meg képek alapján.várom
  • RedRiot
    #4
    Milyen típusú játék lesz ez? RTS vagy inkább Combat Mission jellegű?
  • readswift
    #5
    egyértelmü CM utalások jönnek mennek a fórumban:

    -> magyar fordítás

    ~> angol fordítás
  • readswift
    #6
    külön érdekesség a lángszórós egységek ,képek gyakori előfordulása, valószínüleg szükséges lesz a szó szoros értelmében kifüstölni a "rendesen" beásott pozíciókat?!
  • Vogel
    #7
    Hát kíváncsi leszek, mert a Heroes: Soldiers of ww2 BTRH-modot nehéz überelni.
  • Legend Killer
    #8
    majd kiderül mit tud a játék.
  • PrasCo
    #9
    Remélem, hogy leraknak valamit az asztalra, már nagyon időszerű lenne lecserélni a Combat Mission-ömet.
  • readswift
    #10

    http://files.games.1c.ru/kharkov/files/demo/1943-demo-rus-july-2009.rar
  • mrzoltan
    #11
    Hi all!
    Nah jó a játék?
    Képek alapján elég szépnek tűnik...
  • readswift
    #12
    leginkább csak megszállottakat bíztatnék ezen verzió letöltésére ugyanis minden szöveg de úgy egyáltalán minden oroszul van, első látásra mindent üt, kétfrontos támadást indítottam és rövid idő alatt belefutottam egy Pz2-be vörös kis gyalogjaimmal, ami brutális volt . Egyelőre gyakorlatilag semmilyen ténykedést nem látok át benne hogy mit hogyan tehetnék (pl PTRS jól jönne ...
    )

    -Hadmüveletet elindítani úgy kell hogy az ellenség által birtokolt mezőre lépsz , akár több oldalról, és entert ütsz. Az feltünt hogy az egységek mozgását a jobb egérgombot nyomvatartva "irányhoz lehet kötni".
  • readswift
    #13
    kimásoltam ide a manualt pdf-ből:

    http://kharkov43game.blogspot.com/

    ha valakinek van egy kis ideje, nyomassa már át google translate-on rusból english-be... Olvasható, de egyszerre az egészet nem fogja megenni mert túl hosszú szóval kb 1/5 -ös adagokban kellene kivenni belőle. Ha ez megvan utána betüzögetjük az ikonokat is a blogba , fog ez menni, de én most nem érek rá.
  • readswift
    #14
    ok közben elkezdtem csinálni, vki az ikonokat bevállalhatná azé
  • readswift
    #15
    http://kharkov43game.blogspot.com/

    az angol fordítás megvan, ikonokat viszont biztos hogy nem tudok varázsolni oda . Nézzétek párhuzamosan a pdf-el.
  • Legend Killer
    #16
    full verzió majd csak kijön angolul is, nem?
  • readswift
    #17
    de igen,és szerintem nagyon penge az engine
  • Legend Killer
    #18
    király lenne
  • stuka85
    #19
    na van már hír az angol demo-ról????
  • Dns5000
    #20
    valaki nem csinál egy angolosítást a demohoz? :)
  • Dns5000
    #21
    umm hát oruszul eselyem sincs eljutni a 3d-d részre :P
  • Dns5000
    #22
    Na sikerult, fantasztikus ez a nagy tér végre van értelme a mobilitásnak.
    Párszor belefutottam ambushba és jól bedaráltak.
    Ágyúk nagyon jól szedik a tankokat, picit túl jó.
    De az ágyúkat ugy csak nagyon lassan lehet mozgatni. Tankok nélkül elég kevés eslélyem van.
  • stuka85
    #23
    elvileg orosz földön szept. 11-én jelent meg. Valakinek infó az esetleges angol demó-ról....a megjelenésről már nem is merek kérdezni...:D
  • Dns5000
    #24
    hat az orosz demothoz képest remélem sokat javítottak,
    a t34-em nem volt hajlando az 10 méterre lévő panzer3at lőnne csak a gyalogosokat mögötte :S aztan 2-3 perc alatt csak kilőtt a pz3
  • sakkay
    #25
    Hi. Van angol demó? Letöltöttem a honlapjukról a demót, de dll hibát érzékelt. Win 7 használok de rem. az csak nem gond nekik. A videó nagyon jó.
  • sakkay
    #26
    Megcsináltam..nagyon durva..
  • readswift
    #27
    Kinnt az angol demó! 23.án jön a teljes-

    http://gamedaily.newaol.com/pub/K1943_EN_demo_setup.exe

    jó mirror, 800k

    http://www.fileplanet.com/209929/200000/fileinfo/Achtung-Panzer:-Kharkov-1943---Manual-PDF

    itt az angol kézikönyv ehhez nincs mirrorom.
  • readswift
    #28
    Hát, nálam nem rakja ki a textúrákat. Honap jön egy új winyóm , rakok rá egy új windózt .
  • Dns5000
    #29
    nekem nincs textura gond, de ez telejsen ugyanaz mint az orosz demó
    8 hónap alatt sikerült nekik lefordítani angolra az a pár szavat?
    Hát ez nem tul nagy teljesítmény.
  • Axon
    #30
    Megjelent Achtung Panzer Kharkov 1943 néven. Nyitottam neki egy topikot, mert ezen a néven nem találtam és nem tudtam erről a topikról, de akkor azt nyugodtan be is lehet zárni, úgy is csak kötekedők és grafika fikázók jöttek oda.
  • Axon
    #31
    Kipróbáltam és nem egy egyszerű essünk neki típusú játék. Ismerkedni kell vele rendesen, amíg eljut addig valaki, hogy végre élvezhetően tudjon játszani.
  • Axon
    #32
    Itt egy kép, amit készítettem, sajnos pont éjszaka volt:

  • sakkay
    #33
    És milyen az AI? Jól fut a gépeden?
  • Axon
    #34
    A sebességgel nincs gond, simán megy nálam, de játékélményem még minimális.
    Ez bizony nem egy piff-puff játék, amit egyből lehet tolni. Itt bizony ki kell ismerni rendesen mindent. Nekem meg most elég kevés türelmem van hozzá. Az is jó lenne, ha mások is belevetnék magukat és ki lehetne cserélni a tapasztalatokat, akkor lehet, hogy könnyebb lenne.
  • sakkay
    #35
    Valamikor nekiugrok.
  • sakkay
    #36
    Nagyon jó!!! Nyomjátok!!!
  • sakkay
    #37
    Tényleg nagyon jó, nem értem miért nem reklámozzák sehol.
  • obersepp
    #38
    Az opcióknál ki lehet kapcsolni az éjszakai küldetést.

    Már másoddik napja játszom a Kharkov-val, már elég jól kiismerem. Nagy lehetőségek vannak benne. Kíváncsi leszek a Mod-jaira. Néhány észrevétel:

    Sajnos az ágyúk sérülésokozó képessége nem túl reális. A Marder III 7,5-öse 50m-ről képtelen volt kilőni oldalról a T-34-et.

    A T-34-es is elrágódott egy darabig egy Pz-II-vel.

    Az egyik tankom (PZ IV) elmerült egy tóban. A személyzet kimenekült.
    Tetszenek a lángplva rohanó emberek. (Még ha fejjel rohannak is neki egy tanknak!)

    Néha gond van az ellenség láthatóságával. Néha csak úgy eltűnik egy 20m-re lévő tank, majd újra megjelenik, pedig semmilyen bokor nem volt közöttünk sem.

    Az a tapasztalatom, hogy a kevesebb egység élvezhetőbb játékot nyújt, mint a több. Ha szétaprózod a támadási irányokat, akkor nem tudod kézben tartani a századodat, önállóan pedig végük.

    Jó lenne ha a későbbiekben vontatókat is tennének a játékba, a lövegekhez. Vagy például műszaki mentőket az elakadt, vagy lánctalpsérült járművekhez. Érdekes lenne ha a lövészárkokba beleragadt hk-kat, ki lehetne húzni.

    A vasúti töltések megmászásánál a Marder hajlamos fejre álni. Seggre is.

    Sajnos az AI a járművek irányításánál tök hülye. Gyakran nem oda megy, leáll a jármű, akadozva megy, nem oda lő, stb.

    Jók a hangok, lehet hallani az ellenség páncélosainak közeledését, a távoli zárótüzet(sajnos látni nem).

    Sajnos kevés benne a beszéd. Hangulatosabbá tenné a játékot, ha jelentenék a páncélosokat, géppuskákat, stb.

    Nem boldogulok a lövészárok ásással.

    Kissé néha olyan zászlófoglalós hangulata van a játéknak. Jó a nagy térkép, de mivel (hál istennek) csak század-megerősített század méretű egységek vannak jelen a térképen, ezért az ellen gyakran beszivárog.

    Az opciókban egyébként lehet állítani az 1 óra csataidőt, kettőre.

    Egyenlőre ennyi. Üdv! Achtung Panzer! Marsche! Infanterie Voran!

  • sakkay
    #39
    Azért én megpróbálnám az ezred szintet is. Néha kevés az egység. Mondjuk a kevésbé hibádzó AI alap lenne ehhez. Ja, és tényleg jó amúgy. A kiegről' nem tudtok valami infót(megjelenésit)? Operetion star.
  • obersepp
    #40
    Az Operation start októberre mondták, remélem hamarosan megjelenik. Sok új egység lesz benne.

    Már vagy másodjára nyomom végig a Harkovot. Kellett ahoz, hogy mindent megtanuljak, megértsek benne. Ez nem úgy kell tekinteni mint egy startégiai játékot! Ez egy szimulátor! Nagyon valósághű!

    A szovjetekkel nehezebb játszani. Kevesebb a páncélos. Ott vigyázni kell arra, hogy megfelelő kilövése legyen a páncéltörőknek. De az is nagyon hangulatos!

    Ezred szintet? Hát még zászlóalj szinten se működne! így század szinten is nehéz, ha széttagolod a csapataidat. Ha szétaprózod a századot, akkor nem tudod kézben tartani, önállóan pedig végük.