643
Command and Conquer 4.
  • Prince23
    #1
    Az EA nemrég a Twitteren keresztül jelentette be a Command & Conquer negyedik részének készültét, ám nem sokkal később eltűnt a bejegyzés.

    Hogy ez mit jelent, pontosan még nem tudni, de mint a Crysis 2 esetében, valószínűleg az EA itt is előre ivott a medve bőrére, és egy kis hiba miatt előbb tudódott ki a bejelentés, mint azt szerették volna.

    A dolognak van előzménye is, pár hete ugyanis már voltak olyan pletykák, miszerint az EA Los Angeles készül bejelenteni a C&C sorozat legújabb részét, mely végre pontot tenne a 15 éve elindult történetnek, és a titokzatos Kane sztorijának a végére.

    A lavinát egy kérdőív indította el, amiben különböző új ötletekről faggatták a C&C játékosokat, ilyen például az elmozdítható bázis, mely a "Crawler" nevet viselné, különböző kasztok bevezetése, és az tapasztalat pontok (XP-k) használata, amit az ellenséges bázisok és egységek elpusztításáért kapnánk, és amit fejlettebb egységekre, új képességekre, vagy épületekre válthatnánk be. Érdekesen hangzik, várjuk az igazi bejelentést!

    infó: GAMEKAPOCS


    Worthplaying
  • Prince23
    #2


  • EnZsolt
    #3
    Mindig is nagy kedvenc volt a C&C sorozat, így kíváncsian várom a fejleményeket :)

    For the Brotherhood!!!
  • DJ RX7
    #4
    inkább így:

    Hivatalos bejelentés a Worthplaying magazin oldalán!
  • Prince23
    #5
    Köszi:) valamiért nem jött be a link
  • ProGabe #6
    első részletek + első kép

    első artwork
    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
    amiket a Blizzard kidob, mondván még az alapvető szintet sem üti meg, na azok is ötvenszer jobbak ennél -.-
  • BaliBoy
    #7
    De várom, de várom, de várom. :))
  • viizo
    #8
    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
    mondja ezt egy Blizzard fan - mert sztem még ez a semmitmondó new-gen c&c prntscrn is felér 50 SC2 képpel


    + fav, ha tanulnak a RA3-as kritikákból, még jó is kisülhet az egészből :)

    de remélem nem mennek el nagyon csillagok háborújába, szinte más sincs a képen csak lépegetők hada :)
  • Prince23
    #9


  • Zomil
    #10
    érdekes...
    nagyon remélem a co-op nem olyan lesz mint a ra3-ban, nagyon idegesitett, h single-ben a gép bénázását kellett néznem :S

    a másik dolog meg: mi a franc az a sok lépegető a képen? a tiberium wars-ban le volt irva, h azért nem használnak már lépegetőket(mammut és titan, stb.), mert nem éri meg tul drága ellenben könnyen sebezhető.
    Erre most ujra telinyomják lépegetőkkel? :S
  • ProGabe #11
    a concept-et szapultam. az ingame kép tényleg elég pofás

    amúgy igen, Blizzard fanboy vagyok, és büszkén vállalom :D
  • EnZsolt
    #12
    Stealth Tankot akarok
  • Prince23
    #13
    gamer365
  • BaliBoy
    #14
    Azért ez még szerintem nem valami hiteles infó lehet. Nem hiszem, hogy a Scrin-eket kihagynák, hiszen úgy lett vége a Tiberium Wars-nak, hogy elindították a megszálló erőket. Remélem nem hagyják ki őket.
  • TurboX
    #15
    sc2 mellett nem adok neki sok esélyt (meg azért sem mert íéjgémsz ví missz jú wesztvúd) de azért egy próbát majd megér:) +fav
  • r4pt0r
    #16
    Nem mondta senki hogy nem fér el a gépemen mind a 2 játék. :D Mind2 kihagyhatatlan lesz.
  • BaliBoy
    #17
    Én meg pont fordítva vagyok ezzel. Minél többet látok az SC2-ből annál kevésbé tetszik. Ráadásul elvileg az SC2 még idén megjelenik. A C&C IV-ig meg még tuti van vagy másfél év.
  • TurboX
    #18
    naja, de jön még 2 kieg hozzá éves periódusokban
  • BaliBoy
    #19
    Elég lesz ha az első részben csalódnak az emberek. :) (gondolom jó blizzard szokás szerint az SC2-ben is lesz food limit így a harcokat megint "4" egységgel kell végig csinálni. :S)
  • Prince23
    #20
    Még egy infó a gamepodról és a gamestar-ról.
  • r4pt0r
    #21
    Ebben különbözik a c&c meg az sc, míg az előbbiben az nyer akinek több egysége van, a 2.ban pedig aki okosabban játszik.
  • BaliBoy
    #22
    Ezzel nem értek egyet. Csak az ellenfél nehézségétől függ. Ugyan a C&C rövid csatákra van kihegyezve, de pl. a Battle for Middle Earth-ben játszottam igen hosszú izzasztó csatákat hard fokozaton. Abban sincs megszabva, hogy ki mekkora sereget épít. Én jobban szeretem amikor egy háborút hadsereggel lehet megvívni nem pedig néhány marines-el. De egyébként ez még hagyján is lenne. Ami sokkal rösszabb, hogy ha elér az ember egy limitet akkor kevesebb a befolyó nyersanyag. Bár arra már nem emlékszem, hogy az SC1-ben is így volt-e ez.
  • r4pt0r
    #23
    Nézd scben akár 1 egységgel meg tudsz fogni 10 battlecriuset ha nem figyelsz, ezért nem az számít hogy miből mennyi van hanem a képességeket hogyan használod. Ezzel nem tud versenyezni a c&c, nem véletlenül az sc az egyik fő rts versenyszám.

    De ezzel szemben a c&cnek is megvan a maga közössége. Én mind2öt ugyanúgy szeretem.
  • Narxis
    #24
    A tegnapi pletykák után az Electronic Arts ma hivatalosan is bejelentette, hogy készül a Command & Conquer negyedik része. A C&C 4 cselekménye a Tiberium Wars eseményei után zajlik. 2062-ben vagyunk, az emberiség a kipusztulás szélén áll. Hat év múlva a rejtélyes kristály, a tiberium a bolygó egészét megfertőzi s lakhatatlanná teszi. A szembenálló felek – a Global Defense Initiative (GDI) és a Nod Testvérisége – immár ugyanazért a célért küzdenek: meg kell akadályozniuk, hogy a tiberium elpusztítsa az emberiséget. Ami eddig lehetetlennek tűnt, most valóra válik: A Nod rejtélyes vezetője, Kane elindul a GDI főhadiszállására. A Command & Conquer 4 epikus végkifejlettel zárja le a Tiberium univerzum cselekményét; a rajongók megismerhetik a Föld, a Nod, a tiberium és a GDI sorsát, és ami a legfontosabb, Kane nagyszabású terve mögött rejtőző motivációt. A GDI és a Nod heves harcát bemutató, egyedül és kooperatív módban is játszható két történetmód mellett a negyedik rész vadonatúj 5 az 5 elleni, küldetésalapú többszemélyes játékmódot is tartalmaz majd, amely csapatmunkára és együttműködésre buzdít. A Command & Conquer 4 az EA Los Angeles fejlesztésében jelenik meg 2010-ben PC platformra.
  • Sir Quno Jedi
    #25
    Jah, csak az egységlimit minden, de nem reális. Vicces lenne, ha egy összecsapásban bivalybasznádpuszta és az Amerikai Egyesült Államok is mindössze 120 embert állíthatna ki a háborúban, egy fővel sem többet. Kérdésem MIÉRT?! Így a gazdasági potenciál értelmét veszti, ami a röhej kategória.

    C&C Generals: Zero Hour-ban annyi egységet gyárthatsz, amennyit nem szégyellsz. Mégsem lehet nyerni csak úgy tankrushsal, ha odafigyel az ellen.
  • Prince23
    #26
    Pcguru?
  • Narxis
    #27
    Pcdome
  • r4pt0r
    #28
    Engem sose zavart az egység limit, mert mire elértem volna vagy nyerek vagy vesztek. :D

    Nem teljesen értem mi köze USAnak ehhez a játékhoz, de elhiszem. :D

    Mellesleg nem teljesen ismerem az USA katonai felépítését de szerintem ott is elsőnek a technika (vagyis egyetlen egy ember felérjen vagy 100al), és csak utána jön a létszám.

    C&C minidg tankrush, talán generals kivétel, de ott nem toltam sokat.
    Mindenesetre bárhol olvasom, ahol netes emberek tolják, komolytalanak tartják, mert nem stratégia kell oda hanem rengeteg egység.
  • Sir Quno Jedi
    #29
    Jahkérem :D, hát lehet a 15perces klikkfeszt gyorsmeccseket is élvezni, de mi a több órás kimerítő háborúkat kedveljük. Abban van az igazi stratégia, nem abban, hogy ki tudja gyorsabban kibepakolni a dropship-ből a reaver-t minden egyes lövéshez...

    SC-hez APM kell, GZH-hoz türelem.
  • BaliBoy
    #30
    Ez hülyeség. Olyan hatalmas sereget csak akkor lehet felállítani, ha méltatlan az ellenfél. Ugyebár nem csak te állíthatsz fel hatalmas sereget és akkor már úgy is mind1, hogy mekkora a létszám. Amúgy is hamar kimerülnek a tiberium mezők. Ráadásul az egységek is eléggé különböznek egymástól.
  • Zóanagyvarázsló
    #31
    csata!=háború
  • Zomil
    #32
    a c&c játékok multiban mindig is a rush-ról szoltak, az nyer aki a leggrovidebb idő alatt tudja felépiteni a legnagyobb sereget.

    az nem nyerő taktika, ha vki a bázisvédelemre gyur
  • viizo
    #33
    http://www.commandandconquer.com/cnc4/index.html
  • Sir Quno Jedi
    #34
    Az attól függ milyen az a bázisvédelem! :DDD Jómagam 50-100k-t bele tudok ölni egy állóvédelembe, az megtámogatva megfelelő egységekkel brütális lehet.
  • TurboX
    #35
    teknősbéka taktikával egy kicsit komolyabb játékos ellen sztem esélyed nincs, legalábbis tapasztalataim szerint
  • Sir Quno Jedi
    #36
    Ezzel azt feltételezed ugye, hogy a teknősbékás az passzív, ül a seggén é várja, hogy betámadják. Ez korántsem biztos, hogy igaz. Fontos a hazai védelem, mert aki túl bátor és vadul kikommandózik, védtelenül hagyva a bázisát, az bizony nagyon rápacsálhat. :D

    Erős védelem mellett tudod másra is használni a fölös egyésgeidet (így pl. az esetleges egységlimittel is együtt lehet élni). Ebből kifolyólag lesz alkalmad támadni. Védekezni ugyanis mindig könnyebb konvencionális fegyókkal.
  • BaliBoy
    #37
    Ögríí.
  • BaliBoy
    #38
    Hát szomorú vagyok, hogy kihagyják a Scrin-eket. (legalábbis nagyon úgy tűnik :()
  • TurboX
    #39
    ált. a bázisvédelem nyarsanyag árából (feltéve ha védelmi épületekre gondoltál) már egy igen komoly garmadát lehet összehozni ami ráadásúl mobilis, kiexpelhetsz ill. támadhatsz vele.

    másrészről nagyban függ a választott frakciótól, melyik oldal miben erősebb. pl. annó a RA2ben a franciák(?) oldalán a "grandcannon" elnevezésű turretből elég volt 2db aztán foshattad az egységeket bőven elég volt.

    ha meg a limitre támaszkodunk (sc esetében), el sem tudnám képzelni hogy egy zerg játékos ahelyett hogy nyomás alatt tartja az ellenfelét a folyamatos támadásokkal inkább a védekezést választaná. nem igazán passzolna a fajhoz
  • TurboX
    #40
    persze az utolsó bekezdés elég szituáció függő, de nagy általánosságban nem igazán jellemző