43
I. világháborús MMO
  • Kurfürst
    #1
    Verdun Online.

    I. világháborús multiplayer alapú háború szimulátor, a hadszintérből adódóan valszeg erős FPS alapokkal.

    A programot 2006 végétől fejleszti két egyetimsta kockafej, a Unity3D engine-re építve. Ez az engine felelős a II. világháborús WWII Online / Battleground Europe MMO megjelenítéséért, amely egyetlen óriási területen, sectortöltögetés vagy instanceolás nélkül teszi lehetővé a harcot a gyalogság, harckocsizók, tüzérség, repülők illetve hajók között.

    PhysX alapú fizikai számításokotat és egyéb nyalánkságokat ígérnek, továbbá a fejlesztők fő célja a realizmus, és a noliferekkel szembeni azonos esélyek (értsd, valszeg nem HP meg Level alapú marhaságok lesznek hanem kőkemény realitás és taktika).

    Hivatalos VERDUN ONLINE oldal

    Képek:





  • Vaxi
    #2

    "értsd, valszeg nem HP meg Level alapú marhaságok lesznek hanem kőkemény realitás és taktika"
    Ez a része tetszik a legjobban.
  • Thanatos
    #3
    kökemény realitás? egy golyo és törlödött a karid? :D valahogy kétlem... :D
  • Doomista
    #4
    de ménem II. világháborus ? az izgibb :o
  • Vaxi
    #5
    nekem tetszene :)
  • Kurfürst
    #6
    A 2vh-t itt keresed.

    Jó móka, én jó néhány hónapig előfizető voltam, de vannak akik évek óta játszák. Kemény fizika, az engine pl. minden egyes golyót és repeszt számol, páncélosoknál pl. hogy mikor üti át a páncélt és belül, lelassulva/felrobbanva mit talál el. Gyalogságnál egy találat általában azonnali halált jelent.. a fegyverek sem szórnak mint a gagyi FPS-ekben, 3-4-500 méterig simán eltalálsz valakit ha jól célzol. A grafika elavult, de a többi bőven kárpótol érte.
  • Thanatos
    #7
    nekem is de ettől még esélytelen :)
  • Csirke4
    #8
    Ha ugyanolyan fizikája lesz mint a wwii onlinenak akkor kurvajó lesz. :D
  • Kurfürst
    #9
    A WW2Online-ban a rang (level) csak annyit számított hogy jobb felszerelésre lettél jogosult (pl. kezdtetben csak sima puskás gyaloggal spawnolhattál, magasabb rangon viszont jöhettél géppuskással is, ami nem feltétlenül volt erősebb, inkább csak másra jó), illetve a legmagasabb rangú/legeredményesebb és főleg legdedikáltabb játékosokból került ki a főparancsnokság, aki a stratégiai döntéseket hozta.

    De attól még úgyanúgy megdöglöttél főparancsnok generalisszimuszként attól egy szem golyótól ha jól hasbalőttek vele mint a két perces noob aki az irányítással vacakolt melletted... A Verdunt szerintem ugyanazok a játékosok fejlesztik, tehát gyanítom hasonló rendszer lesz, és erre vonatkozik a "nem leszel hátrányban a napi 6 órában kockuló no-liferekkel szemben".
  • Kurfürst
    #10
    Azért - ha lesz - tankosnak lenni ritka nagy poén lesz, főleg hogy minden tábori ágyú röhögve ki tud lőni a gyalogság pedig futva lehagy.
  • Thanatos
    #11
    tudom hogy müködik az a rnedszer, csak éppen ha generalisszimuszként meghaltál akkor nem kezdhetted elölről az egészet baka-ként hanem maradtál generalisszimusz, nem? :)
  • Cat 02 #12
    Verduni vérszivattyú ? =/
  • Torzonborz
    #13
    váháááá csigákat itt is lehet alázni :D
    +fav
  • adeex7
    #14
    gyááá kibaszott nagy lesz,nagyon várom!!! vmi hír arról hogy ingyenes lesz-e? mert ha nem,akk felejtős :S
  • FL Zoli
    #15
    Na ez nagyon jól hangzik...csak sajnos az ilyen biztos fizetős lesz:(
  • Fbn Lx
    #16
    árokból kiszaladós, kifekvős, majd soha nem újrakezdős? szóval reális? mert akkor kipróbálom :D
    tényleg élvezetes lehet erre reális játékot építeni... a gond csak az, hogy az 1. vh-ban nem igazán volt olyan értelemben taktika, mint a 2.-ban, inkább csak egy szimpla tömegmészárlás.
  • DarkHorSe
    #17
    "2006 végétől fejleszti két egyetimsta" :DDDDDDD

    ja es :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
  • Hegi90
    #18
    nembaj mi megújíttsuk a történelmet!!
    úgyis ez a trendy.
  • Hegi90
    #19
    "Verdun is developed by a selection of artists, composers and coders from all over the globe. They volunteerd to help building this complex game.
    Our composer Steve Ballard from Kansas USA, code expert Lukas Toenne from Aachen Germany and character artist Geoffrey Orban from Namur Belgium are a selection of specialists that are on board. "


    forrás
  • REPS0L
    #20
    és miért felejtős? ilyen szinvonalú játékokért illik fizetni
  • adeex7
    #21
    elhiszem,de...de akkoris felejtős lesz nekem :(
  • liverpool123
    #22
    érdekes lesz....
  • bakvarnyu
    #23
    Végre már lesz egy I. vh játék is.
  • DarkHorSe
    #24
    Honnan tudod hogy milyen szinvonalu jatek lesz? :D
  • HöfEE
    #25
    Én is pont erre gondoltam, szívesen játszanék egy első világháborús játékkal, de lövésem sincs, hogyan fogja ezt bárki élvezhető formában elkészíteni. Nem hiszem, hogy az olyan nagy népszerűségnek örvendene ha napokig (még ha a játékban az idő gyorsítva is van) kellene egy sáncban, lövészárokban kuporogni , miközben a tüzérség szépen pirít körülötted, és egyszercsak előkapja mindenki a kis bajonettjét és átrohan a senki földjén ami kb a társaság felének ha sikerül vagy senkinek sem.
  • joebacsi
    #26
    wwii online alapján lehet következtetni
  • Cat 02 #27
    Igaz, de gondolom nem a lövészárokháború lesz benne, mert az eléggé uncsi lenne. Vagy max az amikor az amcsik átvágták a frontot a háború végén.
  • highlander15
    #28
    A fegyverekből ítélve inkább a vége felé leszünk,hiszen 1917-18-ban már volt géppisztoly a németeknél,és a weboldalon az MP18 képe is fent van.
  • Cat 02 #29
    Kíváncsi leszek, h járművek lesznek-e benne, mert tankjai a németeknek nem igazán voltak ^^
  • gyuri12
    #30
    Voltak tankjaik,csak kevés volt nekik.
  • Hegi90
    #31
    Hát ja, az angoloknak elég nagy előny lenne a tank :|
  • highlander15
    #32
    Volt tankjuk, az A7V, csak kevés is volt belőlük, meg mire nagyobb számban tudták volna őket alkalmazni, véget ért a háború.
  • Yossarian
    #33
    " a fegyverek sem szórnak mint a gagyi FPS-ekben"

    A gagyi valóságban is szórnak...
  • adeex7
    #34
    általában a gépfegyverek szórni szoktak :D
  • Gibor
    #35
    Dehogy... ma már /no_recoil 1 és kész...
  • Gibor
    #36
    SRY... /cg_norecoil 1
  • HöfEE
    #37
    Most ő arra gondolt szerintem, hogy ha egy Ak-ból (tudom, hogy első világháborúról van szó, csak példa) 10 méter távolságból lövöm a falat ne legyen méteres szórásképe. Sok játékban mivel kicsi a játéktér, jobban szórnak a fegyverek mint kéne.
  • Falcon87
    #38
    Valami hír?
  • DarkHorSe
    #39
    mar megjelent, hatalmas sikert aratott ;D
  • DarkHorSe
    #40
    jok a kovetkezteteseid :D