830
Lcd Tv összekötése Számítógéppel
  • zozo1976
    #1
    Sziasztok!

    Nemrég vásároltam egy Samsung LE26R8 tipúsu lcd tv-t,és ezt szeretném összekötni a számítógépemmel lehetőleg úgy,hogy a legjobb kép és hang minőséget kapjam!A tv használatijában azt olvastam,hogy erre az összekötésre a D-sub kábelt ajánlják!A számítógépemben egy kicsit régi videókártya van Ati Radeon 9200!Ez megfelelő erre a csatlakoztatási módhoz?Azért fordultam hozzátok,mert én nagyon amatőr vagyok még az ilyen problémákban,ezzel szemben ti profin űzitek ezt a dolgot!A válaszokat előre is köszönöm!
  • Zomil
    #2
    hm, sztem ezzel a video karival nem fog menni ,de hátha vki megcáfol :)
  • savior
    #3
    nezd meg, hogy milyen csatlakozok vannak a tv-n es a videokartyan. ha szerencsed van, akkor dvi vagy vga(akarcsak a monitorokon) talalhato rajtuk, es akkor ezekkel kosd ossze oket.
  • savior
    #4
    ha nincs szerencsed akkor pl s-video - scart kabellel tudod meg osszekotni. amugy par ezer forintert lehet venni olyan videokartyat, amelyiken van dvi es vga kimenet is(vagy 2 dvi). a vga-t dugod a monitorra, a dvi-t meg a tv-re
  • savior
    #5
    s-video scart kabel az jo pl divx vagy dvd filmet nezni, de az alacsony felbontas miatt(800x600) nem jo rajta jatszani vagy hd filmet nezni.
  • PyRex
    #6
    dsub = sima vga kábel. kösd rá és örülj :)
  • Alexease
    #7
    Azon a kartyan nem hiszem, hogy van DVI csati. Bar nem ismerem az ATI-kat, de eleg reginek tunik. Uj kartya vagy atalakito kell. De ha mar szep uj digi TV, akkor mar nem erdemes atalakitgatni:) Ha a 9200-es eddig megfelelt, akkor erdemesebb venni egy uj kartyat, valami frisett, legkisebbet, amin mar van rendes csati.
  • zozo1976
    #8
    Megnéztem a videokártyámat,a monitoron kívűl van rajta eggy Tv out,és eggy dvi kimenet!A tv pedig ezek! SCART, S-video, Komponens, HDMI, 3,5mm Jack, VGA
  • DanielT
    #9
    DVI-HDMI kábellel kaphatsz tökéletes képminőséget. Vehetsz pl edigitalban jó áron.
  • DanielT