64
Ezt a feladatot kéne megoldanom h ne bukjak meg:S
-
#1 -
#2 üdv.
aki ész a fizikában vagy mechanikában, dinamikában!
segitség kellene, ezt kéne megoldanom h ne bukjak meg:/
aki tud belekezdeni irja le h hogyan..
thx -
#3 haver es hol vannak a kepletek??? ami alapjan talan meglehetne oldani -
karajjj #4 mondjuk egy négyjegyű függvénytáblázatban? -
#5 haver, ha értesz hozzá akkor ugyis tudod a képleteket, ha meg nem akkor viszlát
énse kaptam több adatot, -
#6 fú kárhogy nemtudok segíteni...
én is mechanikát tanulok, csak statikát ): -
#7 azért kérek itt segítséget, mert 2ikos vagyok, és a tanár oyan bolond, hogy 4edikes feladatot ad fel grafikai munkára.. ien feladatokat órákon nem oldottunk, és a megoldás modját is a kisujjambol kéne kiszopnom.. -
#8 aha, ez dinamikai feladat..
én is tanultam statikát, azt jobban értettem hallod:) -
#9 jó nagy köt.ög akkor...
mi is tanultunk hasonlót(még csak elsős vagyok) fizikából, de ilyen feladatot nem kellett megoldanunk, és amit meg is kellett, azt vettük órán... -
#10 menj el egy privat tanarhoz es mond meg neki szepen hogy oldja meg -
#11 1. A képleteket nyílván nem fogják megadni a feladathoz, onnantól egy óvodás is meg tudná csinálni.
2. Ha egy fórumon nyitsz topikot h megcsinálják helyetted a feladatot amin egy bukás múlik, akkor valszeg meg is fogsz bukni ha nem változtatsz a hozzáállásodon. Ha most nem is, majd legközelebb, vagy azután. Add fel mert sajnálni fogod az elvesztegetett időt ha kirugnak 4.ben.
3. Ez egy egyenletes körmozgás feladat használd googlet: "elfordulás szöge", "út a körpályán" -
#12 igen,akik megcsinálják azok ugy csinaljak meg az osztályombol is, már az egyik megigérte aki ugyanezt csinalja hogy beszkenneli nekem.. majd holnap. de nemtudom h ha elfelejti vagy valami,, ezért kérdem itt is h vaki tudja e. -
#13 4. Ja és ez kinematika, nem dinamika (ég és föld) -
#14 ha érteném.. nem irnám ide..te ész -
pinnacle #15 akkor minek jársz oda b+?
én se értem a villanytant emg a kurva programoást abba is hagytam a fősulit, megyek gazdaságira...
ennyi -
#16 hát nem azért iratkoztam be h 2ikban 4edikes felaadatot csinaljak!
majd ha nyugdujba megy ez a tanár már rendesebben fog menni.. -
#17 -
pinnacle #18 nekem első nap, még regisztrációs héten megmutattak egy 3 oldalas programozást, amit összvissz 300 emberből 4 értett...
-
#19 Elég szép emeltszintű feladat :D Viszton ez tényleg száraz kinematika, nézz utána googleban, függvénytáblázatban a körmozgásnak. -
#20 nekem meg megmutattak egy-két szépen letervezett 3dimenziós gépalkatrészt(mert az a szakmám h oan fosokat rajzoljak Solid Edge be) és monták h majd megtanulunk mi is ieneket rajzolni..
ennyi -
#21 ccc
én se értettem annyira építészeten a statikát, ezért próbálom meg idén az orvosit -
#22 ehez nem kéne tudni,hogy a kettes tárcsa sugara mekora az 1-eshez képest?mert ha pl fele lenne akkor úgy vélem ugyan akkora lenne a sebessége az adott pontnak mint a testnek,de így hogy ezt nem tudom eélytelennek érzem magam... -
Vlala #23 Tanácsom:Ha Te akarod megmondani a tanárnak, hogy mit tanítson, 1. cseréljetek helyet; 2. hagyd a fenébe az egészet. -
#24 ehez pesze az kell,hogy 1-es illetve 3-as henger ugyan akkro legyen -
#25 szerintem:
1-es sugara/2-es sugara*s sebességel mozog
persze ne várd,hogy egy tizedikes gimnazista ezt megoldja mindenféle adat nélkül,de nekem így tünik logikusnak -
#26 jajó,most veszem lszre adatokat
megpróbálom megfejteni =D -
#27 gyorsulása,de hogy melyik...:2/3*10~6.66666
enyi tellik tőlem úgy érzem -
#28 hát ha "A" 45cm-t tesz, az azt jelenti, h 3szor fordítja körbe az 1es-t,mert 1fordulata 15, így a 3*15=45.
Emiatt 3szor fordul körbe a 2es, aminek a sugara 10cm, így az 30cm-t forgat, ez az a szíjjon áttéve a 3as fogaskereken 2-őt forgat... -
#29 a kérdés már csak az, hogy a 45 cm-t az A testre ható gravitációs gyorsulás mennyire gyorsítja fel, és mindez hogy hat az áttételen keresztül az M pontra.... -
#30 "Egyszeru" feladat, csak oszetett (tipikus osszegzo dolgozat:D).
- A gyorsulasi kepletbol adott a gyorsulas es az ut, azokbol kiszamolod az idot.
- 1. kor sugarabol kiszamolod a keruletet, a megadott utbol a kerulete alapjan az elfordulasi szoget.
- Kiszamolod a 2. kor keruletet, es az elfordulas szovebol kiszamolod a megtett utat;)
- A 3. kor kerulete mar adott, igy a megtett utbol kiszamolod a 3. kornek az elfordulasi szoget.
- Igy mar van elfordulasi szoged, megtett utad, idod...;P
- Ezekbol az adatokbol mar ki tudod szamolni az M pont sebesseget, gyorsulasat, stb. -
#31 a sugara 15cm nem a kerülete!
K=94,24778
-45=49,24778
ennek 2/3-a
32,831853
enyi utat tesz meg a pont az alatt az idő alatt amíg a test megteszi a 45cm-t -
#32 télleg -
#33 és nem is fogaskerek -
#34 Alex,jó úton járok,meg jól számoltam?szögsebesség sajnos nekem nem megy,azt nem értettem meg,de a szöget már ki lehet számolni adataimból:
32,831853*100/94,24778~34,84(ez nagyon kerekített) -
#35 ez igy megoldható?komoyan? -
#36 Ha tényleg innen vársz segítséget, akkor borítékolom a bukást. -
#37 nem, igazabol a télapótól várok segítséget, de a példa még karácsony előttre kell:S -
#38 én ezen túlvagyok már hála az égnek, nem egyszerű az biztos. én autoszerelőként tanultam(tanították) ezt de minden dogámat puskából írtam meg. Ja és az osztály 90 % a se vágta.
egyébként meg a google a barátod -
#39 Nem akarlak megsérteni, de ez gimis másodikos koromban meg kellett volna csinálni elvileg mindenkinek. Mai napig nem fogom fel, hogy egyes csajok hogyan mentek át... Szóval hajrá. -
#40 ez gimis fizika könyből vette a mechanika tanár,én 2ikos szakközépiskolába járok, és mi nem tanultunk ilyesmit eddig, szóval nekem meg nem kellett volna tudnom megcsinalni.