5
Mi volt, mi lehetett volna és a jövő...
  • Molnibalage
    #1
    Na hát ez is meg volt érzelmeim vegyesek, kezdem a jó dolgokkal.

    1. A közlekedés NAGYON jól meg volt szervezve, bár reggeli dugó ellen így sem lehetett sokat tenni és a sok bunkó emberrel szemben sem tehettem semmit. A buszos+parkolós rendszer NAGYON jól bevált. Befele 2 percet kellett várni és 20 perc alatt a reptér kapujában tett le. Kifele miután kiléptünk a reptérről 2 percen belül indult a busz és 20 perc alatt a parkolóban (M5-ös) volt. A parkolóból 4 perc alatt kijutottunk és onnam már az M5-ös felszívta a forgalmat.

    2. Amik repültek gépek nagyjából megtették a kötelességüket, a két kötelék (francia és török) nagyot dobott a hangulaton, nélkülük nagy gáz lett volna.

    Na akkor ennyit tömören a jó dolgokról, akkor jöjjenek az igen fájó dolgok.

    1. Az E-3-at a fő repesemények után akartuk megnézni, de SENKI nem tudta megmondani a rendezők közül, hogy hogyan mehetnék oda. Valami buszról volt sejtésük, de az akkor már nem járt...

    2. A statikus sort kegyetlenül elrontották. A két Harrier be volt tolva egy hangárba azt nézhetted 20 m-ről. Még az altípus is alig votl megállapítható, a Tornadokat sem lehetett körüljárni és alig volt gép...

    3. Nem tudom felfogni, hogy miért van, hogy 1000-1200km-ről idereptetnek Harriert, Tornado-t, F-4-et, SU-22-őt és román MIG-21-et és NEM repülnek. MIÉRT???? Ja és mindezt úgy, hogy a Tronado az alakulatban jubilált... Ha ezeket felzavarták volna akkor egy NAGYON jó repnap lett volna így meg egy gyenge közepes alatt. (Román MIG-21 volt egyáltalán, én nem vettem észre sehol.) Azért 4000Ft-os jegyárért ez illene.

    4. A flare-rel mit kell takarékoskodni a belépő árak tekintetében??

    5. Kicsit unalmas volt már a 4-5-dik Albát látni és a 3-dik Gripent...
    (Az jó, hogy volt Alba, ALCA között lehetett látni a difit, de vagy 4
    L-159 volt azon kívül is!)

    6. Jegyre tök fölös volt ráírni, hogyan éred el a repteret, de egy térkép elfért volna rajta a rendezvényről.

    A jövő tekintetében, mikor már nem lesz MIG-29 érdemes lenne párat külföldi múzeumokkal elcserélni vagy a szlovákoknak eladni/elajándékozni a maradékot a kapcsolatok javítása érdekében, elvégre NATO tagok ők is. Csere gép RENGETEG jöhet szóba. F-4-eket mindhol selejtezik le a NATO-ban, pár éve asszem a portugál F-4 felderítők mentek nyugdíba, de 2009 táján már a görög A-7 Corsair is számba jöhet. Aztán ott a Jaguar, akkor "hegyekben" fog állni, most selejtezték le őket. Esetleg a jimmykkel lehetne A-10-re cserénli, vagy a legvadabb. hogy ezeket rotációs elven cserélgetni 2-3 évenként! Beszállhatnak a buliban majd az osztrák F-5-sök, Draken-ek és Svéd Viggenek is. Ebből azért már lehet gazdálkodi.

    Nagy hirtelen ennyi.
  • Molnibalage
    #2
    Még a nem repült gépekből össze lehetett volna rakni egy-két áthúzás erejéig egy összcaspásmérő köteléket. SU-22, Tornado, F-4, Orao és émg talán a Harrier is belefért volna meg a Suber Galeb is.
  • whiskeyman
    #3
    van már ilyen topik
  • Molnibalage
    #4
    Nem dobta ki a kereső. Tisztel SG a kereső már hónapo óta nem jó...
    Akkor ezt átrakom oda és lehet törölni.
  • gettobuxa
    #5
    jah, kereső nekem se adta ki, télleg csinálhatnának már valamit