3817
  • Rage47
    #1
    " Nos, John Carmack igazat mondott, az id Software tényleg egy teljesen új világot nyit meg a játékosok előtt. Egy világot, amelyet a Tech 5 mozgat.

    A játék, mint azt a címből kitalálhattátok, a Rage nevet kapta és PC-re, Xbox 360-ra és PS 3-ra is ki fog jönni. A játék lényegében egy FPS lesz, de lesznek autóversenyzős részek is (versenypályák, autók). Todd Hollenshead, az id vezérigazgatójának elmondása szerint a játék akciódús és történetorientált lesz, ám a játékosok maguk választják meg útjukat, tehát törekedni fognak a nonlinearitásra. A sztoriról még csak azt árulták el, hogy egy pusztító géppel kell majd versenyt futnunk. A játékot egyébként 18 hónapa készítik, és az első Tech 5-ös felvételek is ebből a projectből származnak. Most pedig jöjjön a Quakecon-on készült videó:"
    forrás

    Sztem tök jó game lesz, legalábbis a videot elnézve...
  • Alexease
    #2
    A GameStar helyett inkabb itt erdemes olvasgatni;)

    http://www.hardwired.hu/
  • Rage47
    #3
  • SötétBarom
    #4
    Én akartam nyitni :|
  • Rage47
    #5
    Azért nincs harag remélem
  • SötétBarom
    #6
    Túlélem. ;)
  • rotator
    #7
    Ütősnek néz ki a kicsike.
  • Cat 02 #8
    [URL=http://www.hardwired.hu/dl2.php?id=5416&dl=1]videó ^^ HD-s[/URL]
  • scorpeeon
    #9
    Majd ha lesz nemkamerás HD változat, szóljatok :) Amúgy ez a grafkó az eddigiek alapján odab@sz mindent: UE 3.0-t, CryEngine 2-t :)
  • Rage47
    #10
    áh köszi:)

    1ébként hasonlít a Doom3 engine-re szerintem, a szépséget nézve meg nyugodtan versenyezhet a Crysis-szal:)
  • Bucser
    #11
    Kérdés, hogy funkcionaltiásban megközelíti-e azt. Ugyanis Carmack kifejezte abbéli meggyőződését, hogy a realtime fizikát inkább ügyes scripteléssel kéne helyettesíteni mert túl sok erőforrást vesz el.

    Majd lássuk mi lesz ebből.
  • scorpeeon
    #12
    Havok-ot nem vesznek bele az tuti.

    "Lesz multi a Rage-ben. A havok fizikai endzsim kapcsán pedig annyi mondott, hogy a Raven belső rendszer fejlesztése helyett licenszelte a Havokot a Quake4-hez, de nem vált be. Ezért semmilyen külső rendszer nem fog bekerülni az id Tech 5-be." hardwired
  • grebber
    #13
    "A Rage 2 DVD-re vagy 1 Blu-Ray lemezre fog ráférni. A játékmenetet tekintve 60 százalékban lövöldöznünk, 40 százalékban száguldoznunk kell. A sztori szerint egy bazi nagy üstökös csapódott a Földbe, mely szépen kifektette, megtizedelte az embereket. Nekünk kell a faluk elnyomott lakóit segítenünk, és egyben az utánunk loholó mutánsokat, szörnyeket szitáválőnünk, a rezsimet pedig megbuktatnunk."


    Nyulják a Crysis régi sztoriját :D ott is kezdetben meteor csapodik be.
  • Rage47
    #14
    Új szorija is van? :O
  • grebber
    #15
    Crysisról ne itt ott a topikja levan irva benne minden!


    Az amúgy nagyon okos döntés hogy nem lesz benne semmi DX10 hanem "csak" DX9. Ezzel megmutatja mit tud a DX9 van benne még lehetőség!
  • mucsácsó
    #16
    Ez így van.. :) Eléggé szép is a játék a trailer alapján, nagyon részletes.. Csak nehogy itt is az legyen majd, mint anno ugye a Doom 3 esetében...szépnek szép, de amúgy játék egy nulla.

    Topicnyitáshoz meg csak annyit, hogy Rage47 nyitotta a Rage topicot...ezt Isten is így akarta ;P
  • Rage47
    #17
    (vagy én akartam így :D)

    Jah id talán még nem is csinált olyan gamet, ahol nagyobb szerepett kapott a történet. Itt viszont elvileg sokkal nagyobb hangsúlyt kap, hiszen mi alakíthatjuk egy részét.
  • grebber
    #18
    Nforce-on milyen szép neve van az egyik topicjának:

    RAGE [id softwares new shit game] :D
  • grebber
    #19
    id Tech 5 movie-k
  • wedge31
    #20
    Attol füg mikor jön ki a game mert ha már lesz egyjópár dx10-s játék akkor gagyin fog mutatni melletük akárhogy is turbozák.
  • grebber
    #21
    Kooperatív Rage
    [2007. augusztus 08. @ 12:09 - Chesario]

    Újabb információk kerültek napvilágra a napokban bejelentett Rage-ről, amelyet a QuakeCON 2007-en mutatott be John Carmack.
    Mint az ismeretes, a Rage egy teljesen új játék lesz, amely nem kapcsolódik majd az is korábbi játékaihoz. Az új grafikus motor mellett így a játékelemeken is úgy dolgozhatnak, ahogy nekik tetszik. Egy interjú során például kiderült, hogy lesz kooperatív játékra lehetőség. Sajnos a singleplayer részt nem lehet végig tolni a haverokkal, de a küldetés alapú mókát nem hagyják veszni hagyni, így a deathmatch féle részek mellett a gép által irányított ellent is lőhetjük majd ezerrel

    info: Gamestar
  • SötétBarom
    #22
    w00t
  • Rage47
    #23
    (elírták az id-t :D -> is elég nagy baki sztem)
    kösz a hírt! :)
  • Rage47
    #24
    Gamespot interjú
  • Csuhai G
    #25
    A Tech 5 engine

    A Rage alatt munkálkodó grafikus engine nem mindennapi: az id ötödik generációs fejlesztése. Több forradalmi újítást is tratalmaz, s ezek közül a leglátványosabb a Megatexture, azaz óriástextúra technológia. Ez tulajdonképpen azt jelenti, hogy az egész világot vagy éppen a pályát egy egyedi, egybefüggő, nem pedig sok, részekre bontott textúra ruházza fel élettel. A fejlesztők modellezik a pályát, a grafikusok pedig kézzel megrajzolják az egészet egy nagy darabban, majd ezt ráhúzzák az alappályára. Így az beleépül a motorba, rengeteg gépi erőforrást szabadítva fel ezzel a felhasználó gépéből, hiszen nem kell annak kirajzolnia a textúrákat menet közben, lépésről lépésre, ahogy haladunk előre. Mivel ilyen módon függetlenítették magát a sebességet a látványtól, a vizuális kinézet részletességének és szépségének csak a grafikusok és rajzolók tehetsége szabhat határt. Bármilyen részletes és finoman kimunkált is legyen például egy mohákkal borított szikla felülete, az nem fogja befolyásolni a motor sebességét.

    John Carmack szerint alkotni a Tech5-ben olyan egyszerű dolog, mint eddig soha: a Megatexture miatt a megrajzolt világ bármelyik kiválaszott része, egy-egy útszakasz, szikla kiválaszható és tovább finomítható, gazdagítható a fejlesztés bármely szakaszában. Nem kell kis textúradarabokkal bajlódni és a sebességcsökkenés miatt aggódni. Mindezen kívül még újabb három rétegben húzhatók látványelemek a pályákra.
    A licenszeléseket elvileg már az év végén vagy 2008 elején kezdik.

    Thx Gamestar!
  • Rage47
    #26
    ez remek hír
    remélem így lesz tényleg^^
  • Bucser
    #27
    ez miért köszönjük gamestar?? bármely carmack videoblogban ez benne van....
  • Csuhai G
    #28
    Mert én nem Carmacknak a videoblogján néztem/olvastam, hanem a Gamestarban. Csak ezért.
  • Bucser
    #29
    okés.
  • zeus89
    #30
    valami hirek?
  • Rage47
    #31
    Én nem tudok róla semmi újat.
  • Rage47
    #32
    szép csendben dolgoznak rajta :)
  • grebber
    #33
    Tulságosan csendben :(
  • Csuhai G
    #34
    ID-nél ez nem jelent semmit. :)
  • bertino
    #35
    főleg most, hogy jön a Borderlands is, nagyon jo kis game lesz mindkettő sztem (Y)
  • Rage47
    #36
    azt is id csinálta ?
  • bertino
    #37
    nem, azt Gearbox csinázza
  • Rage47
    #38
    olvastam, hogy lesz Linuxra is:)
  • Csuhai G
    #39
    Biztos igazán széles rajongóbázisa lesz Linuxon. :D
  • grebber
    #40
    John Carmack: A Jövő 3D motorjai