51
Sport és Utcai motorok
  • ColdFire
    #1
    Itten lehet ilyenekről beszélni :D
    nekem egy TZR 50em van, nem éppen sport, csak a maga kategóriájában, de utcai :D

    a robogó topikbol meg elküldtek :D
  • Boconadi
    #2
    és miról óhajtassz beszélni? Mert így első látásra kissé feleslegesnek tűnik a topik.
  • ColdFire
    #3
    pl a láma borulásaidról :D , h kinek milyen motorja van, merre turázott, merre fog turázni, programok, stb -.-
    fantázia rulz
  • Desiderata #4
    szoktál videókat készíteni motorozás közben?
  • ColdFire
    #5
    gondoltam már rá, de a megvalósítás sehogy sem jött össze... :(
  • Aspyrin
    #6
  • tigeroo
    #7
    fú:D kinem állhatom azt a motort...haveroménak olyan hangja van mint egy fűnyíróé...röhejes ahogy kinéz az a kismotor

    (nemtom mi értelme ennek a topicnak,de amugy én eddig 4x borultam, és mindegyik elég láma volt)
  • ColdFire
    #8
    én szeretem ezt a motort, semmi bajom vele, a külseje nem nagyon izgat, mégis tetszik, a hangját meg szeretem ha megyek vele, külső szemlélőként biztos rossz hangja van...

    amugy onboard felvételhez: kamera csak tippem nincs hogy, és hova tegyem, ezért meg se veszem :D
  • Boconadi
    #9
    Láma esésem még csak babettával volt, egy komolyabb csak 1x, de akkor sem én voltam a hibás.
  • pszihopata
    #10
    Ha már esések.Én szarrá törtem egy gpx 750-et,egy fzr 1000-est,meg egy gsx 600 f-et.Csak varrt sebek meg egy bordatörés,kis nyakcsigolya gondok.
  • Desiderata #11
    én autóba szeretnék kamerát szerelni, utána pedig ollózni valami király videót, de asszem ez már másik topik témája...
  • ColdFire
    #12
    autoba könnyü, veszel bármilyen kamerát, kiteszed az ablakba, aztán kész is
  • Boconadi
    #13
    Ügyes vagy :D.
  • Vlala #14
    Wow! De azért tisztázzuk: Menet közben történtek a sz..á törések, úgy, hogy estél vele? :)
  • ColdFire
    #15
    ez most dicsőség? :D
  • tigeroo
    #16
    hát, ha eldőlt a motorral és lett kis nyakcsigolya gondja akkor ahhoz tehetség kell:)
  • Frosty01
    #17
    megtaniccsunk motorozni? D:
  • olympus
    #18
    nem!

    Ő egy batár kamion volánja mögött ült:) és úgy tört szarrá ilyen motorokat:)
  • Vlala #19
    Kalapáccsal nekem is menne, és még az említett sérüléseket is be tudnám szerezni. Ahogy én két bal kézzel kalapálok, nem is nehéz :)

    Bocs, ez már off.
  • pszihopata
    #20
    Elég furcsán gondolkodsz,miből gondolod hogy ezt dicsőségnek érzem.Kétszer kijöttek elém kocsival,fizetett a biztosító.Egyszer eltört egy olajcső,és 160-nál olajos gumival elcsúsztam egy kanyarban.8 évig motoroztam a pannonia-ringen is,ott is voltak bukták.Aki motorozik az esik.
  • F1re
    #21
    Faternak van 1 honda vfr 800 jo moci nekem teccik



    e'n meg 1 kawasaki ninjat szeretnek :) ami a kepen van az 600-as de az jo is lenne :D

  • pszihopata
    #22
    Akkor te biztos igen jól motorozol.Gondolom még nem is estél!Talma is szarul motorozik ezek szerint,mert már többet esett mint te.
  • DummyBoy
    #23
    Anno nekem azt mondta faterom, aki nem kocamotoros volt, hogy addig az ember nem tanul meg motorozni amig 3-szor el nem esik :)

    Mellesleg mi is moszt kezdtünk el gondolkodni hogy megint vissza kellene ülni 2 kerékre, de mivel a simsonomat kb 14 éve nem hajtom, ezért le kellene tenni előtte nagymocira a jogsit ... Utánna pedig valami túramotorban gondolkodom ... 400-as vagy 600-as Bandit, 500-as túramocik ... valami alap :)
  • Boconadi
    #24
    Hamár kawasaki, akkor ZXR-636R

  • pszihopata
    #25
    Én már egy jó ideje triálozok,azok ritkán halnak.Ott kiélem magam,az utcai gépet alig használom.Egy edzés 5-10 esés,de az belefér.A pályamotorozás is jó volt,de anyagilag elég durva,meg az esés is fájdalmasabb.
  • F1re
    #26
    huu ez geci jo :) elfogadnam
  • Boconadi
    #27
  • ColdFire
    #28
    mar azt merem ra mondani, h divatmotor:)
  • Boconadi
    #29
    Es?! Az csak jo. Ezzel is jelkepezi, hogy igen is jo motor. Sokan veszik, jo uzlet nekik, es szerintem sokan szeretik. Utcan azt is mondhatnam, hogy az egyik legjobb motor.

    Mondjuk az angolok az uj CBR1000-ret mondtak a legjobbnak ezres kategoriában.
    Masodik lett az új gixxer, es a harmadik helyet kapta a zx10r.

    Csak ugyan azt nem ertem hol maradt az YzF, amikor mindenki kurvara dicseri, hogy milyen agressziv, es milyen jo utakon...
  • ColdFire
    #30
    akár milyen jó utakon az összes, az összes pályára való
  • Boconadi
    #31
    te megtudnal lenni a mocid nelkul, ha csak palyara mehetnel vele? Utcan nem hasznalhatnad?

    Nezzd csak a kereskedelmi oldalat. Nekik es neked is megeri, nem?!
  • ColdFire
    #32
    ha lenne a közelbe pálya, akkor kibirnám :D
    vagynem :D
  • pszihopata
    #33
    Sportmotor pályára,terepjáró terepre való stb.Csak a modern ember elfelejti mi-mire való,a sportmotorok tulajdonosainak többsége a városban parádézik a divatmotorján.A chopper meg eleve erre lett kitalálva,'de kiba... kemény vagyok saválló bögrével az oldalamon,röfög alattam a v2-kiiirály".Ilyen világban élünk,lassan már fel sem tűnik.Lehet itt nyálat csorgatni egy-két sportmotorra ilyen király olyan király-nevetséges!Aki igazán szeret motorozni az tudja hogy a lényeg nem erről szól.Akinek meg csak az éppen aktuális menő verda számít az úgysem ül motorra soha.Ezerszer többre tartok egy ETZ-ést mint a sok pózoló majmot,és tudom ha kérdeznék valamit a tipusokról vagy bármiről az ETZ-és fickó százszor többet tudna róla,mert őt érdekli.A sok majom meg lesi magát a kirakatokban hogy milyen faszán mutat.Tisztelet az egyre kevesebb kivételnek!
  • mikike
    #34
    én nem motorozok, de attól tartok sok iagzság van abban amit leírsz

    épp ezért sokan fogják tagadni is
  • Boconadi
    #35
    Ez így van.

    A kivételek lehet hogy csökkennek, de lehet hogy nőnek is, hiszen egyre több ember ébred rá arra, -netán egy baleset után-, hogy nem éri meg keménykedni, ill. gyorsan menni. Sokkal jobb élvezettel motorozni (Amit már sokszor mondtam), és azzal a feszültséget levezetni. Egy motorozás során nem mondom hogy rossz, ha gyorsan mész, de azzal kockára teszed mások életét is. Azonban azt az élvezetet, amit elérhetsz gyorsan menve, azt átélheted a pályán is. És itt jön elő a #30. hozzászólás. Aki nem bírja megállni, hogy ne menjen gyorsan, annak nem való sportmotor, az inkább menjen pályázni!

    Én már mentem etz-vel, és sokkal jobban élveztem, mint mondjuk a vfr400-ast. Pedig mégis ott volt alattam a v4, és az Akrapovic kipufogó rendszer...
    A tudatlanság, pedig legyen mindenkinek az egyéni szoc. problémája.
  • ColdFire
    #36
    elseéig ingyen lehet motorozni a kecskeméti gokart pályán! :)
    aki jön, az keressen meg, biztos ott leszek egy piros TZR-el

    majrécsík nuku, majd teszek képeket... :)

    leért a lábam első része, olyat dontottem, majdnem elborultam, leszakadt a cipom eleje, mert utcai csukába nyomtam
  • ColdFire
    #37
    ha valakit érdekelne:



  • Ronny
    #38
    "Aki nem bírja megállni, hogy ne menjen gyorsan, annak nem való sportmotor, az inkább menjen pályázni! "

    akkor mégis mire jó egy sportmotor? A közúton nem fogod tudni kihasználni a sebességkorlátok és a forgalom miatt, hosszú távra meg kényelmetlen (görnyedt üléspozíció). Itt el is veszik a nagyköbcenti egyetlen hétköznapi előnye. Pályára is csak annak lenne jó aki ki tudja motorozni, de szerinted hány ilyen ember van ma Magyarországon? 50-100? Aztán ott van a sok szarakodás a versenyidomok föl-le szerelgetésével, a folyamatosan karbantartás, fizetni kell az amortizálódott/törött alkatrészeket...szerinted hány magyarnak van erre ideje és pénze, amikor olyan csórók vagyunk, hogy az eladott motorok több mint 90%-a hitelre megy?

    A fenti számokat vesd össze azzal, hogy hány eladott sportmotor futkározik az utakon. Pózer szubkultúra? Teljes mértékben!

    Pénisznövelésre és az evolúció gyorsítására tényleg nagyszerú. A csökkent képességű egyedek nem adják tovább a génjeiket.
  • pszihopata
    #39
    'hány ilyen ember van ma Magyarországon?" 50-100?Nagyon sok magyar megteheti,és meg is teszi hogy pályamotorozzon.Én a pannonia-ringre jártam,nekem anyagilag megterhelő volt,de nem bánom,mert nagyon sokat tanultam ott.Ahogy elnéztem igen sok magyar -én sem gondoltam volna hogy ennyien-lazán motorozgat ott hétvégente a legdrágább ducatikkal,millékkel ezt már sokan megengedhetik maguknak,és ez jó dolog.

    Máshol is vannak,akik 2 hét után megpróbálják kihozni a 120-180 pacit,és már a mentőbe sem kerülnek be.Horvátországban a rijekai autópályán 200-al döngetnek az olaszok bukó nélkül,ilyet többször láttam.

    Szerencsére magyarországon is változik a felfogás,egyre több túrázót látni,akinek a lóerőn kívül ruhára is jut pénze.

    A napló nem mutatja,hogy xy milyen jót motorozott vasárnap,és rendben haza is ért.-de attól még lehet hogy többen vannak,ők!
  • amdopteron
    #40
    Nem tudja vki hogy van az angolul hogy "A gumi kopjon ne a lelked"??