130
  • Zoliz
    #1
    A legjobb és legszebb Real Time Stratiégia. Ha most megveszed 2-őt kapsz ajándékba!

    De tényleg nagyon jóra sikeredett ez a játék. Keresek méltó ellenfeleket a hálón.
  • Davidus
    #2
    tök ugyanaz mint az előzők csak szebb és új története van. ez dícséret:D
  • bandypappa
    #3
    igen 1. vagyok. Én anno még a red alert 2-t vel toltam reggeltöl estig és az nagyon bejött. A generals is jo volt, de ennek mondjuk lehetne jobb grafija is mint a w40k nak.
  • bandypappa
    #4
    nem vok 1. mán
  • Zoliz
    #5
    Méltán ötvözi a mai 18 éves korosztály által nem ismert StarCraft és a régi Command and Conquer legjobb tulajdonságait. Ismét felmerül az a fenomenális Protoss faj érzés mely vegyül a Függetlenség Napja idegeneivel. (Blizzard koppintás, de jó lett)

    Egyszerűen: LOL
  • sathinel
    #6
    Supreme Commander nagyon király lett. Lehet hogy grafikailag nem ennyire jó, de játékélményben nagyon bejövős.
  • bandypappa
    #7
    haver mán pár napja ezzel tolja, aszongya jó játék, de mondjuk nálam nem ment valamé. A videjós kis klippek nagy ötletek, a red alert 2 be is nyomták a yuri témát, ha választani kéne én inkább a w40k-t választanám.
  • Joey_The_Man
    #9
    Hm Én fanatikus Generals:ZH fan vagyok. Ez sem lett rossz, csak nekem kicsit starcraftos(ahogy alattam írta valaki). Azért pár peccs után elég jó lesz sztem.
  • bandypappa
    #10
    amugy a feketelyuk fegyver elég durva elszippantja a bázist meg a népeket is ha hatákörébe vannak.
  • Luminas
    #11
    Mit értetek StarCraftos alatt? V csak a Scrierek megjelenésére gondoltok? Érdekelne, ha vmi játékmeneti hasonlóság lenne :p
  • kuci06
    #12
    Hát nemtom, én kipróbáltam, és egyszerűen nem tudott lekötni :S Nincs benne semmi újítás, és valahogy túl egyszerűnek tűnik számomra :/
    Úgy látszik a Supreme Commander után már az ilyen "arcade" strat. játékok nem jönnek be nekem :P

    Supreme Commander iz dö beszt :D
  • NEOreg3
    #13
    :DDDDDDDDDDDD

    amúgy a témához: Generals után én több RTS-sel nem játszok a C&C univerzumából
  • Morden23
    #14
    Rohadtul felemás a véleményem...

    - Tökéletesen fut, állatira jól optimalizálták, sok-sok csillag jár érte.
    - A játék maga szép, a map-ek jól megkomponáltak, az egységek érdekesek és egyediek.
    - Végre nem engine-video gaggyulatok!!! Gyönyörű minőségben, feelinges jelenetekkel (bár vágás csak elvétve)... kicsit talán kevés az akciódús vagy éppen CGI video, de ez játék, nem film (meg nem is Wing Commander :D)
    - Ironside, Dr. Cameron és Boomer + ezer pont
    - Érdekesen induló történet

    Negatívumok

    - Könnyű. Tényleg az. Még a hard fokozatnál is csak ritkán fordul elő, hogy két nekifutásra ne csinálj meg minden bónuszt
    - Játék közben kevés a fordulat... több váratlan dolgot rakhattak volna bele
    - Útkeresése az egységeknek néha tragédia, rendszeresen beragadnak, megállnak egymás/épületek mellett

    Visznont ordenáré nagy probléma, amiért NEM fogom megvenni a játékot, pedig nagyon úgy voltam vele:

    RÖVID BASSZAMEG. De nem kicsit, hanem pofátlanul. Kevés küldetés és a sztorit még ki sem bontakoztatják... hirtelen vége szakad az egésznek, amikor éppen arra számítanál, hogy jön a java. Oké, persze kiegészítők jöhetnek (biztos jönni is fognak), de egyszerűen nevetséges a játék hossza, ráadásul úgy elvágják, mintha filmszakadás lett volna. Kár volt ezzel elbaszni...

    Ja, és negatív, de csak zárójelben:

    - Mammoth tank túlzottan és durván erős
    - Szokásos C&C-s "tank rush" még mindig kiválóan működik
  • ProGabe #15
    most tényleg ebben mi a starcraftos?ez a rts-ek arcade-ja.erre azt mondani hogy stratégi olyan mintha az nfs-re azt mondanám hogy szimuláció...
    az viszont tagadhatatlan hogy hangulatos,NAGYON hangulatos és mondhatni fejleszti a reflexeket :P

    és igen,megint szóbakerült a SC,ez pedig szerintem azt jelenti,hogy bizony annál jobb STRATÉGIA(igen,így,csupa nagybetűvel) még nem készült,abban a stílusban amit az képvisel,tehát hogy tökéletes a balance,nincs 2 ugyanolyan egység,mindennek megvan az ellenfele,stb.
  • Morden23
    #16
    Kiegészítés a megveszem/nem veszem dologhoz:

    Ha kijön normális kiegészítőlemez, ahol továbbviszik a szálat és fenntartják a minőséget, akkor én egy biztos kuncsaft vagyok, mert amúgy a munkáért megérdemlik a dícséretet/pénzt. De csak akkor.
  • Juszufka
    #17
    Skirmish ember, skirmish! Annak idején ha kijött egy új RTS rá se bagóztunk a Campaign-re, egyből katt a skirmishre hogy mit tud az új csoda. Az újabb rts-eknél szerencsére kapsz egy jól megkomponált kampányt ami tud többletet nyújtani. Itt ezt tökéletesen megcsinálták, remek a hangulata, de az egész célja az, hogy megismerd a rendszert (kezdők) és szórakozz egy kicsit. Az igazi élvezet azonban a kampány után jön, tudniilik amikor rákattintasz arra, hogy Multiplayer... Abban van egy RTS igazi sava-borsa.
  • kanduhr
    #18
    MIiii????? ,,A játék hátránya talán mindig is ez volt: működik benne a legyártunk 20 mammuth tankot és lezúzunk mindenkit.,,

    Azért ez nem így megy. Korántsem jelenti 20 mammoth tank a győzelmet(főként: nem könnyű annyit legyártani) Próbáljon legnehezebb fokozaton gép ellen tolni, és meglátja milyen okos a gép.
  • Morden23
    #19
    A helyzet viszont az, hogy skirmish-ben köröket-karikákat ver rá a Supreme Commander (támogattam is a játékot a megvásárlásával).

    A SupCom "challenging" fokozatán való több órás (!!!) skirmish-ek után ez még szórakoztató poénnak sem megy el. Az AI nem elég okos, a map-ek nem elég nagyok, és relatíve gyorsan kiismerhető az egész játékrendszer, pont a tank rush miatt. Hálóban emberek ellen persze biztos feelinges, de ha hálóban stratégiázom haverokkal, akkor Act of War + Supreme Commander + StarCraft. C&C3 (szerintem) sajna sehol nincsen ezekhez képest.

    "Abban van egy RTS igazi sava-borsa."

    Ebben sajna nincs igazad, mert a C&C tényleg "árkád-RTS"... ha a játék maga nem ad lehetőségeket olyan bonyolult stratégiai lépésekre, mint pl. a SupCom-ban, vagy az AoW-ban, akkor fél óra után már csak bohóckodás, meg tank rush.
  • kanduhr
    #20
    Hát Starcraft-nál már a 2001-es Yuri jobb volt, halkan jegyzem meg.

    Még valami: nem scrier a harmadik oldal neve, hanem scrin.
  • fflx
    #21
    ezt szerencsere tenyleg csak halkan jegyezd meg :)
  • Vucli
    #22
    Szerintem abból, hogy könnyű a hadjárat része, azt levonni, hogy nem jó stratégia, hülyeség. Az SC nek is könnyű volt a hadjárata és hát tudjuk, klasszikus lett belőle
    Bár itt túl sok a hasonló egység és sok a használhatatlan, az Avatar és Mammoth tényleg túl erősek. Bár egy tank rush t egy jól irányzott bombázással szinte veszteség nélkül meg lehet állítani. Szóval , hogy mennyire jó stratégia úgyis csak multiba jön ki
  • pasy01
    #23
    HEHE!!!!!!!!!!!!!!!! Érdekes módon odáig sosem fajult a helyzet, hogy szuperfegyvert vessen be a gép,
    Ugy gondolom, kedves tesztelőnk nem játszott sokáig a játékkal. a Küldetések tényleg egyszerüek, de a skirmishre ez abszoltun nem igaz! pl állitsunk be egy nehéz vagy akár brutál scrin ellenfelet, mondjuk "gerilla" vagy akát "úthenger"-ként akkor aztán mindent meg mer a bestia :D
  • pasy01
    #24
    Szerintem az UFO-k a legerösebbek :P :)
  • pasy01
    #25
    És én inkább azt sajnálom, hogy nagggyon kevés skirmish pályával adták ki.. :(
    ugyanez ügye multiba is, értelemszerüen.
  • 0Speed0
    #26
    Ha felpakoljuk a patch-eket szépen vissza lesznek "butítva" a Scrin-ek is ott, ahol eddig talán egy pöppet erősebbek voltak az ugyanabba a kategóriába tartozó egységekkel szemben...
  • Sanyix
    #27
    Hát az okosságot és a csalást nem kéne összetéveszteni. Generalsban is nagyobb fokozatban, pénz nélkül volt képes a gép tankokat gyártani, amelyek a playeréhez képest 1,5x-ös armor szorzóval rendelkezkeztek. Ez minden c&c-ben így volt, és úgy néz ki ebben is. Nem okos, csak csal.
  • kanduhr
    #28
    Ennyi erővel az összes játékban csal az ellenfél. Warcraft, Starcraft. Csak itt már látszik némi javulás.
  • a_n_d_r_e_w
    #29
    az én véleményem a játékról:
    -AI: kifejezetten jó, brutal fokozatig nem csal, tud meglepetéseket okozni, igyekszik keresni más lehetöségeket is, és az AI módok is rendben vannak, az eddig a legjobb a CnC-k közül
    -pályák: kicsik, kevesek, szimmetrikusak. ennél több kreativitást várna el az ember, vagy legalább egy pályaszerkesztöt (amiröl eddig annyit tudni, hogy majd egyszer lesz)
    -egységek, épületek, fajok: alapjában jók, de hatalmas lépés visszafelé változatosság terén az elözö részhez képest, megintcsak a kreativitás totális hiánya
    -sp: rövid, unalmas, egyhangú
    -mp: élvezetes, de szvsz nagyon hamar megúnható, rövid életü játék lesz
    -FMV-k: unalmasak, gyengék, egyhangúak, csapnivaló színészi játékkal (az az elözö részekben sem volt jobb, de a történet bövelkedett fordulatokban, CGIben, csatajelenetkben, szóval mindenben, ami megalapozza a hangulatot. Itt semmi)
    zene: NULLA

    Szóval összegezve:
    mint játék: 8/10 (hiányzott már egy CnC rendszerü játék régóta...)
    mint CnC: 4/10 (...de ennek sem sikerült méltó folytatásnak lenni, inkább egy gyenge hamisítványnak) - eddig sem szerettem az EA-t, de ez betette a kiskaput...
  • BiG G
    #30
    Totálisan egyetértek veled, ezek a dolgok kavarogtak bennem is, de te perfekt módon öntötted szavakba!
  • Sanyix
    #31
    Nem az összes játékban, de ezekben csal ja.
  • BCs design
    #32
    ezekben a full 3d vackokban valahogy nincs meg az az érzés, hogy normálisan át látom az akciót pl amikor nagy csapatok gyakják egymást vagy csak amikor egy rakás egység meg épület van egymás mellett, bár lehet csak megszokás kérdése nem tom
  • BCs design
    #33
    meg hát a francnak van kedve folyamatosan a kamerát állítgatni hogy normálisan lehessen látni a dolgokat helyzettől függően
  • scorpeeon
    #34
    Maradjunk annyivan, hogy a StarCraft-nál a mai napig nem készült jobb stratégiai játék. Az úgy, ahogy van, tökéletes, felülmúlhatatlan. Amúgy ez a C&C 3 eléggé bejön, a grafika az eddigi legszebb talán amit stratégiában láttam és ahhoz képest Level 4 AA-val minden maxon nagyon simán elfut. Az átvezető videók nagyon igényesek, meg úgy az egész tényleg jó lett.
  • fflx
    #35
    Az a CoH grafikaban ellegge odaver mindennek. Es ugye ott meg ottvan a teljesen lerombolhato terep ami eddig sehol egyetlen jatekban sem sikerult meg a fejlesztoknek tudtommal.

    De persze egyensuly meg jatszhatosag szempontjabol tovabbra is az Starcraft:Broodwar az etalon.
  • fflx
    #36
    "Azert a" akart lenni az eleje :)
  • Indigo
    #37
    "Es ugye ott meg ottvan a teljesen lerombolhato terep ami eddig sehol egyetlen jatekban sem sikerult meg a fejlesztoknek tudtommal."

    Rosszul tudod. A 2004-es Soldiers-ben már teljesen lerombolható volt a terep az összes épülettel és egyéb objektummal egyetemben. Sőt, lehetett benne "tüzeskedni" is :) Ha meggyulladt mondjuk egy ház, a tűz szép lassan továbbterjedt a többi házra, vagy akár a fákra, a búzamezőre stb. :) És ez nem csak amolyan látványos fícsörként volt jelen, nagyon komoly taktikai tényező is volt!
  • maedve
    #38
    "Es ugye ott meg ottvan a teljesen lerombolhato terep ami eddig sehol egyetlen jatekban sem sikerult meg a fejlesztoknek tudtommal."

    Tiberian Sun:rombolható terep
    A cikkírónak meg üzenem hogy: SCRIN!!! az idegenek neve. Eléggé gáz hogy rosszul írja.
  • maedve
    #39
    Az összes eddigi jó ötletet kivették a játékból és pont ez a plusz hiányzik ami benne volt a korábbi c&ckben. EA kihozott egy tiszta iparosmunkát kockázat nélkül. Tuti üzleti siker:S
  • Vorpal
    #40
    gyenge
  • Vorpal
    #41
    coh überel mindent - és gáz, hogy ilyen lightosan éli meg mindenki.(

    aki még nem próbálta company of heroes - most tessék
    - minden eddigi strat : gyengül...