399
A rallye hőskora
  • csm
    #1
    Szerintem a rallye legkomolyabb korszaka, legkemégyebb autók, megelőzték sajnos a korukat :(
  • Glpetyus
    #2
    Jobban jársz,ha a rally.hu-ra írsz,itt nem sokan szeretik a rallyt,ott viszont.. :)

    S1
  • csm
    #3
    nekem is S1 a kedvencem :D
  • LeePí17
    #4
    nekem az 1983 Audi quattro A2 tetszett a legjobban..
    istengép
    respect :)
  • ajem kisa
    #5
    De szép is lehetett...
  • csm
    #6
    a WRC-k sztem nem ütik meg ezt a szintet, pedig azok a gépek se semmik, csakhát le vannak folytva nagyon.
  • Glpetyus
    #7
    nemhát...azért csak van köztük 200 lóerő különbség :)
    Csak meg kell nézni pár korabeli videót.WRC-hez szokott szemnek is dúrva itt-ott,amit művelnek
    Walter Röhrl
  • csm
    #8
    pff de a belsőkből is a részleteket mutatnak, és nagyondurva! nézőktől soxor el se fér a kocsi, és nem fékeznek!
    jó a nézőknél én se fékezek, de a tempó az kicsit más :D
  • Zsolti9014
    #9
    nem nagyon értek a rallyhoz, nem vagyok annyira otthon benne, de a quattro nekem is tetszik, szeretem.
  • ajem kisa
    #10
    Ha nem teljesen értesz a rallyhoz, akkor nézd ezt meg!
  • kemszi2
    #11
    szerintem s4:Pvagy 205 t16
  • kemszi2
    #12
    és ő lett ovlna az akira már nem jutott idő...pedig nagyon komoly lett volna...hmmm...lancia ecv2
  • csm
    #13
    és talán mégtöbb ember halt volna bele:(
    de gyébként nem értem mi lett ezekkel a kocsikkal? ma is mehetnének vmi ilyen célú pályán, nemkell szűkös hely, ráadásul ma már jobb gumik is vannak
  • ajem kisa
    #14
    Vb-ken szoktak indulni mint felvezetőautók, de sajnos ritkán!
  • csm
    #15
    egy Historic kategóriába el tudnám őket képzelni, de sztem nem engedik mert fejlettebbek mint a WRC-k, és ugye a World Rally Car-nál nem mehet jobb :D
  • kemszi2
    #16
    ők válalták a kockázatot és tisztában is voltak vele,hogy mit válalnak.És igazából akármennyire törekednek a biztonságra akkor sem tudják azt megcsinálni hogy ne legyen haláleset.
  • csm
    #17
    de én scak az ütődött nézőket nem értem, hogy mertek olyan közel állni? me beállni az utra?
  • kemszi2
    #18
    hát volt vér a pucájukban az biztos...ott egy rossz mozdulat és 10-20 ember simán megnézte volna a hűtőrácsot
  • ajem kisa
    #19
    Debiza! 3 vagy 4 éve a barátaim elmentek a San Remo rallyra, és ott volt MG6R4 is!
    Beony!
  • kemszi2
    #20
    ehh mostmeg már a turbókat is kiveszik a wrc-k ből...grrr...költség megtakarítás céljából?280 lóerős szivómotor,igencsak ki van hegyezve
  • LeePí17
    #21
    zenét nem ismeritek ami alatta van?
  • ajem kisa
    #22
    passz
  • csm
    #23
    igen? láttam videót a 207-esről ami szívó 280 ló, de nem tudtam h az a jövő WRC-je
  • kemszi2
    #24
    asszem nem wrc lesz a nevük,hanem super2000 vagymi.de már régebben olvastam erről az egész rally reformról:)
    de ilyen adatok mellett mint ez:1986 Lancia ECV1: 4-hengeres, 1759ccm, 600 lóerő 8000 rpm-en
  • kemszi2
    #25
    szinte ,,nevetségesnek" tűnik a 280 paci.Persze azért az sem kevés,sőt elég lehet azt is az úton tartani.
  • csm
    #26
    hát azért a WRC az nem a csúcs, a B osztály az ami kiszámíthatatlan, a WRC olyan mint a forma 1, hogy visszafogják és egyre kevesebb az izgalom
  • csm
    #27
    hát azért a WRC az nem a csúcs, a B osztály az ami kiszámíthatatlan, a WRC olyan mint a forma 1, hogy visszafogják és egyre kevesebb az izgalom
  • kemszi2
    #28
    hopsz...na szóval a lancia ecv az ugye nem b kategóriásm, az s4 volt b kategóriás és az ,,csak"480 pacis volt
  • csm
    #29
    de az ecv is az lett volna :D
  • csm
    #30
    de az ecv is az lett volna :D
  • kemszi2
    #31
    sajnos ez így van...én igazából a turbó feltöltőt siratom.ami már nagyon régóta használatos volt a ralliban erre most kititlják....
  • csm
    #32
    anno a forma 1-ben is a bmw 1500 ccm-es mocija 1300 ló volt, és 5 bar felett töltött :D
  • kemszi2
    #33
    az ecv 1 ból lett az s4,az ecv 2 ből pedig kitudja mi sült volna ki ha....
  • csm
    #34
    tehát akkor a 2 ugyis B-s lett volna.
    de nem is értem miért tiltják be, ilyen erővel el se kellett volna inditani a sorozatot, mivel várható volt hogy nehéz vezetni, bőven meghaladja egy ember képességeit
  • wrx
    #35
    Az Audi Quattro GroupB-s verda 700 Le-vel szuperált a végén, de nem nagyon mentek vele, pedig már az 1000 Le-s is kész volt, sőt tesztelték, de az már a versenyzők elmondása szerint is kezelhetetlen volt...
  • kemszi2
    #36
    szerintem már tt nem is a lóerők dominálnak egy bizonyos teljesítmény fölött,hanem a többi tulajdonsága a kocsinak.annak idején a kis mini meglepett mindenkit,nem volt nagy teljesítményü de arra a kis kasznira elég volt,ráadásul a kicsiségemiatt nagyon jól vette a kanyarokat
  • atiwrc
    #37
    Ti még az S csoportrol nem is hallottatok?

    Ha elsz idöm irosgatok ide hogy képben elgyetek.

    Addi gsi nézzétek meg ezt a lapot www.rallyfilms.extra.hu
  • bardocz
    #38
    vazz ezek az autók nagyon mentek kár hogy nincsenek már de igaz több ember is halt volna meg :S
  • kemszi2
    #39
    de:)az s4 -es elődje az ecv volt ami s csoportba készült.
  • csm
    #40
    ingyen van rajta ez a király film?
    az nagyonjó, na mesélj az S osztályról, engem minden érdekel :)