156
Melyik motor legmegbizhatobb?
  • cagivamito
    #1
    Én már nem tudom hogy melyik a legmegbizhatobb motormárka a világon ??

    Az olasz motorok vagy a japán motorok???
  • bardocz
    #2
    szerintem a japán motorok ha motorról van szó
    autó motoroknál meg olasz a ferrari lamborgini meg barátaik miatt :D
  • bardocz
    #3
    attól függetlenül én inkább egy subaru impreza WRX STI-t vennék :)
  • McGrady
    #4
    az olasz motorok is ütnek! nézzetek meg egy Ducatit, vagy MV Augustát, szerintem egy Kawasakit mondjuk élből lemosnak :)
  • Palinko
    #5
    Ducatti 999R
  • McGrady
    #6
    aztán még az Apriliát még meg sem említettem :) úgyhogy nem kell aláásni az olasz mocikat, épp az a jó bennük, hogy mindenfajta motorban gyártanak jót, nemúgy mint a kocsiknál, ott csak a sportkocsik dominálnak
  • Palinko
    #7
    ja meg az olasz mocik elérik a versenysújt acél vázzal is,a japán szarok meg alumínium vázasak.
  • schrank
    #8
    "legmegbízhatóbb"
  • McGrady
    #9
    gondolod, hogy széthullanak? nemhinném, én még sosem hallottam őket fikázni, szerintem japán szinten minimum vannak. itt igazából már az ízlés dönt, mindkét kategória technikailag nagyon magas szinten van. legalábbis szerintem :)
  • schrank
    #10
    nem csak a motorokra igaz de vannak japán termékek és vannak máshol gyártott termékek és ez tény amit meg itt említett a kolléga a ferrari meg a lamborgini megbízhatóságáról az egyszerűen röhelyes
  • sweech
    #11
    unreal engine 3
  • ddt500
    #12
    Pl. F40-es robbanó benzintankja.
  • Zolcsi01
    #13
    Rokonomnak egy Alfa Romeo 156-osa van nagyon jó kocsi csak hetek óta a szervízbe van mer beindítás után félórán belül lefullad. a hiba okát még keresik...
  • Csuhai G
    #14
    Japán motorok közül a kedvenceim a Yamahák, olasz motorok közül az Apriliák! :)
  • allock #15
    azt azért megnézném h a ZX10R-t h mossa le :P
  • fifi
    #16
    semmi gond fiúk, előbb-utóbb ki fogjátok nőni ezt az egészet...
  • Brash
    #17
    Japán szinten soha nem lesz Olasz motor. Ezt jegyezd meg. Apriliák hullanak szét és nem érik meg az árukat. MV és Ducati pedig soha nem mosná le a Kawasakit sem, pedig az a legrosszabb Japán a futóműve miatt, viszont a legerősebb Japán blokkba. Suzuki ami legjobban megéri ár/érték arányt. Egy Ducati lehet 8millárt megbízható motor ... Annyit adjon érte a különc ember akinek nem felel meg a sorozatgyártott motor. Aztán meg essen le az álla, hogy a sorozatgyártott kipipálja a pályán/utcán.
  • Brash
    #18
    Olasz rámegy a külcsínyre. Mindegyik motorjára ráépíti a nagy olasz szépdéget. Aztán meg mindig csak a szervíz meg a szervíz. Értendő ez a robogótól a legnagyobbig. Nemrég vett Olasz robogók (SR) már csak berugó karral indulnak, mert elektronika nem működik. Van bennük 5000km. 125ccm-es 1.3milliós motor (RS) mikor nyit a power szelep (aki komolyabban benne van tudja) beszaggat. Valami nem jól van benne. Valahogy nem tudom megérteni az olaszokat ... legalább árba ne kérnék a Japán dupláját. Ez persze mind Aprilia volt Ducatit meg MV-t nem hallottam még megfőni. Azoknak csak az árával van bajom hétköznapi emberként.
  • FOXX supreme
    #19
    Én kawa párti vagyok, de én ahogy néztem teszteket, még a japán belpiacon is nagyon jó...

    szal ZX10-R:)
  • Brash
    #20
    Én sem vagyok Kawa ellenes ami Japán az jöhet. A Kawa tökéletes lenne, csak egy futómű kellene alá. De ember legyen aki a ZX-10-et megüli. Brutális egy motor. És a Kawa fogja megint kiadni a legerősebbet. Azthiszem a mostani is 183Le. És ennél kevesebb kg. Egyébként nálam 1. Suzuki; 2. Yamaha; 3. Kawasaki
  • Brash
    #21
    A Hondáról nem is esett még szó. Csak, hogy legyen már itt a nevük. Ők sem annyira rosszak, szó essék már róluk. :D
  • hen-tes
    #22
    jawa babetta - beszteszt/faszteszt ID
  • Cvd
    #23
    A Hondát kellett volna elsőként említeni ha már a megbízhatóság a topic témája. Nemrég olvastam egy VFR-ről amibe 1millió km-t tett egy angol futár gyerek, ami motornál bődületesen nagy szám. Mondjuk arról nem volt szó hogy mennyit kellett költeni rá. Viszont az közismert hogy 100ezernél nem ritka hogy a szelephézagok is a gyári középértéken állnak, míg egy sor4-es ekkora távnál már túl szokott lenni 1-2 komolyabb generálon. Bár az öreg kardános-boxermotoros BMW-k is elpusztíthatatlanok.
    A Ducati-k térhálós acélváza meg tényleg könnyű csak ne bukjanak vele mert akkor azonnal kuka, meg szinte biztos hogy a motor is kap lévén hogy az is teherviselő elem. Plusz az alumínium meg egyébb ötvözetek nem rozsdásodnak 20 év múlva sem, ami sok 1-2 éves Ducati-ról sajnos nem mondható el.:)
  • Zsolti9014
    #24
    Yamaha XT600 még huszonegynéhány évesen is kiváló állapotú az egyik ismerősnél, pedig most vette, olaszból. Ja, és ez enduro, ami azért nem gyengén van terhelve. De az olasz motorokról is sok jót hallani.
  • cagivamito
    #25
    ÉN 125 ös motorra gondoltam

    A cagivákkal mindig valami baj van a suzukival meg néha van egy kis probléma

  • Brash
    #26
    Itt is van Cagiva és szinte mindig van valami baja. Honda CBR-ek elég megbízhatóak. Azok mindig az első izzókat lövik ki. Nekem egy Honda NSR van. Az is elég megbízható, de csak 2T az. Kis 4T 125-ös kell. Azok általában megbízhatóak.
  • McGrady
    #27
    nekünk Piaggo robogónk van, 125ös, megy mint a mérgezett egér :) fater szerint 100 körül már elég instabil, én még nem kűdtem fel addig, csak ízlelgetem :)
  • PrasCo
    #28
    14 éves Suzuki Address robogóm van. Hidegen csak berúgókarral indul, de indul, és olyan nincs, hogy valahol ottmarad. =)
  • Taranov
    #29
    Azért kérhetik el a japán árának a dupláját, mert az olasz autóknak, motoroknak, bútoroknak, ruháknak presztízsük van, illetve stílusuk. Ez nem igaz a japánokra, függetlenül attól, hogy megbízhatóbbak-e. Nem tudom egyébként, hogy mennyivel jobb minőségu a japán, nekem még nem volt semmilyen japán cuccom, nem különösebben szimpatikus. Viszont egy Alfa Romeom van, bár még csak fél éve, de semmi baja nem volt eddig.
  • Brash
    #30
    Már bocs, szerintem az Alfa nem annyira szép autó. Meg ezt mondtam azért mert szép Neked megéri a dupláját? És ha összetöröd véletlenül? Más hibájából? Lehet szép, ha szervízbe díszeleg.
  • DIJJO #31
    Gyerekek felesleges vitázni. A japók jobb cuccokat gyártanak olcsobban az olaszoknak meg azért van "presztízsűk" 1- mer a fasz nem veszi meg őket 2 meg hogy drágák ezenkivül semmivel nem "jobbak" mint a japánok
  • Palinko
    #32
    ahogy te gondolod,de legtöbbben inkább ülünk bele egy olasz csodába,még ha az a legolcsóbb alfa romeo is,mint egy japán guruló szekrénybe.a japán kocsik mind át akarják felettünk venni a vezetést,az olasz kocsik engedik vezetni magukat.ha a kocsit hasnzálni akarod,akkor japán gép,ha pedig vezetni,élvezni akkor olasz.
  • McGrady
    #33
    épp ezzel szítod a vitát...
  • DIJJO #34
    pontosan és én nem ápolgatni meg nézegetni akarom hanem használni bár én autoba német párti vagyok
  • bardocz
    #35
    impreza helyetted akar vezetni mi?:D ferrariknál is az a baj hogy gyorsulsz kettőt aztán vehetsz kuplungot ami anyiba kerül mint egy autó :D
    én inkább ülök egy japán kocsiba mint olaszba
  • Brash
    #36
    Szintén. Meg nézd csak meg video google-ba ahogy az olasz csodát pályán megfogja a kis japó. :D
  • Taranov
    #37
    Elég érdekesen próbálod lezárni a vitát. Az a ti nagy bajotok, hogy nem tudjátok elfogadni, hogy van, aki másképp gondolkodik, mint ti.
  • Taranov
    #38
    Hát szerinted nem. Sokak szerint igen.
    Engem nem zavar annyira, ha összetörik, az enyémen is van egy kis horpadás, de ettől még ugyanolyan szép marad az autó. Az meg más autóval is előfordul, hogy totálkáros lesz.
  • Taranov
    #39
    Biztos egyedi a stílusod. Én nem akarlak lebeszélni róla, hogy német vagy japán autót vegyél, de azt egyszer meg szeretném élni, hogy nem kritizálnak azért, mert szeretem az olaszokat. Talán ehhez nyugatabbra kell költözni.
  • McGrady
    #40
    " ferrariknál is az a baj hogy gyorsulsz kettőt aztán vehetsz kuplungot ami anyiba kerül mint egy autó :D" - hát ez a kijelentés télleg nagyon nevetséges