13
  • gyuri12
    #1
    na akkor hagy ordítsátok le itt is a fejem: mi ez a szar?
  • Morden23
    #2
    Hogy mi ez a szar? Ne viccelj velem:D

    Igazán sajnálom, hogy nem adnak ki manapság olyan játékokat, mint a nálad idősebb Tyrian vagy Raptor.

    Tipikus felhőtlen szórakozás annak, aki szereti. Agyatlanul puffogtatni, ha éppen van 20 perced, és nem tudod mással kitölteni.

    Szóval csak adják ki. Utoljára ami ilyen stílusban igazán jópofa volt, az Terminal Velocity (vagy ilyesmi) néven futott. De a G-Police sem volt rossz :)))

    Szóval aki tudja értékelni az ilyen "hőskorszakos" játék-gendert, annak biztos tetszeni fog.
  • psishock
    #3
    Bayront ki ne hagyd, az is kegyetlen feelinges volt :), igaz kevesebb fegyverrel és buy-sell rendszere sem volt de nagyon ott volt a hangulata és a sebessége.
    Tyrian, na az bezzeg übereletlen a mai napig XD. Rettentő fejlett fegyver és ûrhajófelépítési rendszerével mindent vert a kategóriában (generator, sideweapon, rear weapon, front weapon, special weapon, shields, armor, powerups, weapon power level... és mindegyik kegyetlen variálható a buy-sell renszeren keresztül, ha ez nem lenne elég akkor mindegyik ürhajótipusnak voltak különleges "technikái", ezeket egy kis pajzs vagy armor árán tudtad előhívni, pl láthatatlan vagy sérthetetlen egy pár másodpercig, le tudtad fagyasztani az ellent és ezálltal nem tudott lőni, javítani tudtad a hajód... :). Plusz rettentő sok titok is volt benne amit többszöri lejátszás után fedezett csak az ember fel. Szóval hangulatot nagyon is eltalálták a grafikával meg a zenével együtt... egyszóval az egy Legenda! :) kellene, hogy törekedjenem még az ilyen stílusra, bele tudok gondolni, hogy ha akkor ilyet össze tudtak dobni, mostanság már miket tudnának XD

    Talán meg kellene kérni az EPIC-et, hogy hozza össze a következő részt, az UT2007már úgy is kész, és nincs scrollig shooter már régóta a piacon. Akkor nagy dobásuk volt a Tyrian, egy újabb próbálkozás is biztosan az lenne...
    ... felébredtem :), mind1, de akkor szép álom lenne :)
  • Szeszmester
    #4
    Hehe, Xenon 2 ^_^
  • psishock
    #5
    ahh, ez volt az első játék amit láttam az első PC-n, ami a kezem alatt volt :*)
    Egy intel 286, kicsi 2 színû monitorral (azt hiszem fekete és zöld volt :), nem volt HARD benne, se egér, csak egy 5.25" floppy, és azon voltak a rendszerfile-ok, GWBasic és a játék. Mellesleg tényleg épp hogy elfértek.
    El se kell mondanom mennyire le voltam nyûgözve akkor attól a vizuális élménytől amit nyujtott :)
    (ja, akkoriban még az is nagy dolog volt ha a "PCspeaker"-en hangokat adott ki egy játék vagy program, ne beszéljünk a jellegzetes "csipogó" hangú zene-féleségről... :)
  • gyuri12
    #6
    oké,úgylátom hogy hülyeséget írtam,megbántam XD
  • Morden23
    #7
    Nem írtál hülyeséget, csak éppen nem éltél egy elég meghatározó korszakban... :)
  • Zocsi
    #8
    Hmmm... a Tyrian meg a Raptor nálam is megvolt... Mondanom se kell, hogy voltak délutánok mikor áltsuli után egy-egy pohár gyümölcslé meg egy tál süti társaságában órákat játszottunk vele (Tyrian) a hawerommal egyszerre (2player game rulz).
    Persze az ősrégi C64-es éra, meg a még agyat és ügyességet igénylő gammák, a maguk csodálatos, és magával ragadó világával. Azoknak még volt pátosza: kevésből hoztak ki sokat. Manapság inkább a fordított a jellemző se ez szomorú...
    Mindenesetre furcsa, hogy kezdenek visszatérni a '90 évek közepére jellemző stílusok és megoldások...bár meg kell tanítani az ifjabb generációt is a tápolás művészetére! :)
  • Morden23
    #9
    "bár meg kell tanítani az ifjabb generációt is a tápolás művészetére! :)"

    Ha valamihez, hát a tápoláshoz jobban értenek, mint az "idősebb korosztály" a saját idejében. :)
  • atomka91
    #10
    Mit értesz tápolsá allat maugy ?
  • atomka91
    #11
    Uhh most se néztem meg mit irok sry *tápolás , *amugy *alatt :) pöttyet hibás :)
  • Morden23
    #12
    Én személy szerint a power-gaminget.
  • Zocsi
    #13
    Azt, hogy vannak olyan gammék, amik kifejezetten csak úgy játszahatók végig, hogy tápolsz. Gyártasz millió tankot, a legdurvább cuccokat feszed a kocsidba, az űrhajódra, hogy te legyél a legjobb... nincs benne taktika, csak technika. A red alert mondjuk egy tápolós játék, mert oda kellett 50 tank, hogy te nyerj. Vagy a régebbi fps-ek is tápolósak, mert ha nálad volt a BIG GUN, akkor te voltál a tuti. Nem olyan mint manapság pl. egy CoD, vagy akármi. Pl. anno a FarCry-ra is azt hittem, hogy nem lesz tápolós de a végére mégiscsak az lett, mert jöttek a szörnyek sokan és kellett a golyó beléjük... rem érthető...