633
MNASZ Autós Gyorsasági OB
  • b-type
    #1
    MNASz hivatalos oldal

    témák a MNASz szervezésében résztvevő bármely sorozat autóiról, versenyeiről, versenyzőiről.
  • Mik
    #2
    Király vagy Bé!
  • gordon 24
    #3
    Na ez kiru akkor itt folytatjuk a témát!!!
    Tehát akkor mit kell tudni erről?



    Hány ló? Hány Cm3? stb
  • b-type
    #4
    reméljük benéz majd fb2 és mondja a frankót..:)
    Hétvégén futam van, remélem nyitott a boxutca..
  • gordon 24
    #5
    Én is remélem benézz!
    Elég komolyan néz ki ez a gép ahoz képest hogy egy Suzuki.

    Hol lesz a futam Hungaroringen?
  • Mik
    #6
    Hétvégén futam, ma meg tesztelnek a fiúk(8tól 17ig). Várom az eredményeket és a képeket.
  • b-type
    #7
    jaja, ott: most hétvégén
    Még nem tudok semmit, hogy mikor megyünk, és hogyan..de vmelyik nap ott leszünk páran az biztos. :)
  • sanzik
    #8
    Én ugy tudom 1.3-asok a suzukik,másik kipufogó rendszer és még egy 1-2 apróbb finomitással kicsivel több mint 100Le.
    De a lényeg nem ez lesz hanem a slick gumi lesz!!
  • fb2
    #9
    Koszonom hogy megnyitottad ezt a Topic ot. Ezzel kellet volna nekem is kezdenem... De nam az hogy vedeni akarom magam, mikor mentem a google ra es kerestem "suzuki, kupa, Clio Kupat" akkor oda kuldott engem a WTCC re. Na mindegy, oda figyelek ezek utan... Kulonben a kipufogo ProEx gyartmany, es ugy latszik hogy coil-over futomu van benne. (en az autot eloben nem lattam, csak a kepeket amit a fiam kuldott) Azt mondja hogy kibas&*ttan hangos a gep, es konnyen felporog a motor. Nem tesztelt a fiam ma, mert muszaj megszereznie a verseny jogositvanyt ma (hetfo) delutan. Penteken viszont menni fog.
  • b-type
    #10
    Coil-over? azaz?
    éhezem az ilyenekre :))))
  • fb2
    #11
    Most meloban vagyok, de mikor haza megyek, akkor kuldok egy kepet ami a hatso futomuvet mutatja a Proex kipufogoval es a coil over hatso rugoval. A rugo amit kaptunk nem verseny rugo, Penteken lessz kicserelve...
  • avcom
    #12
    107 ló a Swift és 1.3-as motor, hamarosan bemutatjuk az autót weboldalunkon is. Csak először le kell érettségizni, ezért lesz egy kis zárlat
  • bp
    #13

    ha már Suziról volt szó...
  • fb2
    #14
    BP ez a gep $140 ezer... ugy hallottam.. .(?)
  • Mik
    #15
    Tud valaki egy részletes programot a hétvégére hogy hánytól hányig edzések/versenyek?
  • Minstrel
    #16
    MNASZ honlapján szokott lenni, tavaly volt, idén most nem érdekel, mert nem megyek :(
  • b-type
    #17
    Suzuki-k
  • Mik
    #18
    Képek az első suzukis tesztről. (2006.05.01.)
  • Alexease
    #19
    http://www.duen.hu/kepek/foto/060501_hungaroring/DuEn_RingTesztnap3_028.jpg
  • Mik
    #20
    Hétvégén irány a Ring!
    A szöveg végén pdf-ben letölthető a részletes program.
  • b-type
    #21
    Grat az egész mezőnynek! A mai nap jó volt
    Fb2 majd hozd az infót! :)
  • Mik
    #22
    Majd én mondom mert ott álltam a verseny után Eliott Ladik mellett. :)) Azt mondta hogy 5ezer felett elkezdett dadogni a motor, meg gyenge volt. Nem volt megelégedve vele. De aszem egyedül neki volt Hans a nyakán. :D
  • fb2
    #23
    Sziasztok! Hat sajnos tobbett vartam a fiamtol, es hidjetek ell megvolt a 2 oras "beszedem" vele. Olyan beszed, amitol a halott is folebredne.. Az a baj hogy ezelott mondtam, Elliott nem ment meg soha a palyan es most ismerkedik a fektavval. Es mivel hogy elso-kerek meghajtas, megis ugy vezet mint a formula autokban ahol jobban kell vigyazni a gazzal a kanyarban. De kulonben nagyon sok hiba volt az autoval, ami nem a csapat hibaja. Mar Pentek ota Computer problemaink voltak, es az auto 'Limp-Home-Mode' ban ment, tehat a computer nem adta a gyujtast es a benzin kevereket... Szoval reszletek nelkul leirva: Vegre a verseny vegere a csapat megtalata a problemat es Computert is csereltek. Ha megnezitek a kipufogojat, akkor latjatok, hogy olyan fekete es kormos volt mint ez paraszthaznak a kemenye...De ahogy mondtam, ez a problema megvan oldva. A START: A fiam igy az ido meresnel ment 13.ra, es indulasnal, mikor a motor 1 es sebessegben kb 5000 fordulatnal kihagyott, es igy Elliott vissza esett 19.re. Innen vissza jott azt hiszem 16ra az elso kanyarnal, utana 15 re a masodik kanyarnal, es utana pedig az eggyik versenyzo bele huzta a kormanyt ugy hogy allitolag Elliott es egy par versenyzo is kifutott a palyarol. Pedig Elliott es ez a versenyzo az egyenesben voltak fejtol-fejig, tehat egymas mellett. Ez utan Elliott megelozte a masik versenyzot (nem emlekszem a nevre) aki a kovetkezo kanyarban bele ment a fiamba hatulrol es megint ki-porgott... Ezert ez a versenyzo kapott egy 'drive-through-penalty' t. Az a lenyeg, hogy Elliott most jobban erzi magat, mivel hogy keresztul ment a 'tuzon' vagyik a karambolon. Azt mondja hogy ez "embert csinalt belole"... haha. Meg csak azt, hogy allitolag a versenyzo akivel Elliott eloszor karambolozott, (nem Elliott ment bele hanem forditva) Adta Elliottnak a kozep-ujjat....egy nemzetkozi jell arra hogy "baz*-meg" vagy valami ilyesmi. Szerintem ez nem jogos es nem profi, de ki tudja...lehet hogy ezt igy csinaljak... (?) Szoval ez a mai nap hirekje a mi szempontunkbol... Lehet hogy masok mashogy latjak, de az persze az o joguk is es nem vitatkozunk senkivel. Koszonom, Zsolt
  • fb2
    #24
    azt felejtettem mondani hogy Elliott 10. lett. Es persze azt remeljuk hogy holnap jobb lessz. De gondolom ezt remeli mindenki. Mondja Elliott hogy a palyan majdnem minden ember beszel angolul ami nagyon jo! O is tanulja a magyart persze, de szerintem most eppen a karonkodast tanulja eloszor.. a tobbi majd jon magatol... :)))Jo'cakkat
  • b-type
    #25
    sztem igaza van a fiadnak, az a lényeg hogy túlélte ezt a találkozást, és ezt a 10. helyen.
    Nyomni kell...indulatok és érzelmek is vannak, mert itt a HunRing-en mehet a test test elleni csata, az időfutamon lehet ezeket rendezni :)
    grat neki! , ennél rosszabb sose legyen.
  • fb2
    #26
    ELLIOTT LADIK HARMADIK a 2. futamon!!!!! Elliott idomeresre, HASZNALT SLICK gumival indult az ESOBEN, es 6.ra ment idomereskor. A startnal, elozott 5.re, a kovetkezo korben pedig elozott ketto autot az eggyes kanyarban kivulrol a 3. helyert!!!! Elliott volt az eggyetlen aki SLICK gumival ment az idomeresnel, mert sajnos a csapatnak nem volt ideje megvenni\felszerelni az eso gumit. De mivel Elliott SEATTLE lakos, (SEATTLE=ESO, ESO ESO) jol erezte magat a palyan!
    Az elso verseny hetvege MAGYARORSZAG on, 3. helyezet! Tobbet kesobb.
  • Tomo15
    #27
    Grat neki!
  • fb2
    #28
    JA, Koszonjuk a tamogatast! Kozben most beszeltem vele, es mondja hogy a 3.korben ra-elozott a 2. helyezetre, de a 2. helyezet versenyzo zig-zag ban blockolt, es vegleg bele ment a fiam autojanak jobb-elso sarvedojebe, es ki-dobta a kerek beallitast. Ezutan sok volt a razas, es alig kanyarodott a gep jobbra, szoval muszaj volt haza hoznia 3. helyen. A verseny utan defectet is kapott. Alliotlag egy magyar rally oldal dual ? vagy ilyesmi fogja feltenni a kepeket,es talan mutatni a belso camerabol az idomeresi vezetest, ami lenyegeben 'Drift' volt vegig. Az idomeres utan Frank Tamas gratulalt Elliottnak hoyg milyen 'finoman' vezetett, de mikor megtudta hogy SCLICK en volt, allitolag nagyon meglepodve volt.
  • Mik
    #29
    duen.hu-n lesz akkor valószínű de don't worry linkeljük majd ha lesz valami róla. :)
  • b-type
    #30
    grat neki .
    nagyon szép helyezés, sajna ma nem voltam kint (családi izé), de ez nagyon jó eredmény.
  • fb2
    #31
    B-Type, Dodge, Tomi, Gordon24, ismet KOSZONOM a tamogatasotokat!!! Tenyleg, nem akartam sokat beszelni, mert ugy erzem hogy mar jol "fel-beszeltem" a fiamat. Egy americai mondas hogy: Put-up or Shut up, ami magyarosan forditva olyasmi hogy 'mutassal eredmenyt vagy fogd be a p*fad' Szoval ezert orulok hogy a fiam mutatott eredmenyt, hiaba csak 16 eves, de nagyon sokan vartak az eredmenyeket, es ez hatalmas nyomast tett ra a csapattol, szponszoroktol, a csaladtol, tollem....szoval ertitek. Mondja a fiam hogy mikor megelozott egy versenyzot a 2. korben, a versenyzo ment a fiam utan a kanyarban, es csak eltunt...utanna ott volt a palya szelen az auto parkolva, a vezeto az auto mellett, es mikor Elliott jott a kanyarban, a vezeto a kozepso ujjat lengette a levegoben Elliott nak.... Ez mar ugy latszik hogy szokas lessz, es vegre a fiam csak rohog rajta, de tenyleg nem erti hogy miert van ez pedig o nem csinalt semmi rossz mozdulatot.. Na de az a lenyeg hogy nem baratkozni jottunk hanem versenyezni. Viszont, nagyon sok emberrel ossze ismerkedett, es eddig nagyon tetszik neki Magyarorszag, es persze a nok is...haha.
  • fb2
    #32
    ALEXEASE, ne haragudj, lemaradtal a listamrol. Persze neked is koszonom a tamogatast es erdeklodest.. Zs.
  • gordon 24
    #33
    Nagyon szivesen!!! Nem ezért van de jól esik hogy megköszönöd.
    Gratula a fiadnak!! Nem kell erőltetni fiatal még, az a lényeg hogy minél több verseny kilóméter legyen. Egy két év és Bajnok lesz!!! (reméljük)
  • Alexease
    #34
    Az igazi cel az lehetne, hogy a mostani teljes Clio-s, Swift-es mezonyt "lecserelni" olyan fiatal es tehetseges versenyzokre mint, Kiss, Michelisz, Papai, Hatvani es termeszetesen Elliott, stb.:)

    Nepszerusiteni kellene hogy a media rendszeresen foglalkozzon vele, ne ugy kelljen levadaszni itt-ott a hireket.

    Tobb verseny kellene, tobb versenypalyan (Pannonia-Ring, Euro-Ring).

    Mar eleg sok "sport csatornank" van, jo lenne egy-egy hosszabb kozvetites, osszefoglalo, vagy csak egy-egy verseny leadasa (pl. egyik nap csak Swift, masik nap csak Clio).

    Normalis, komoly weboldal infokkal, adatokkal, hirekkel, riportokkal, forummal stb. Esetleg kommentatorral kozvetitett jo minosegu online adas.

    Es meg sorolhatnam... Sajnos, egyelore Zengoek es a csapatok el vannak, kigazdalkodjak a penzt ami kell, marad is belole amennyi kell, de osszessegeben az egesz csak "langyos viz" :(
    Kellene 1 komoly media-reklam-marketing szakember, aki az elozokkel - es meg jonehany dolggal - tudna foglalkozni...

  • b-type
    #35
    Ne viccelj :)
    Fiad versenyző, tehát hajrá neki.
    Mi akkor járunk jól ha írsz ide infókat, sztem nyugodtan lehet elfogultat is, a magam nevében beszélve, minden beszámolónak örülök, nagyon hasznos.
    Versenyez még a Suzuki sorozatban két srác akinek drukkolok/unk Pápai László és Michelisz Norbert, mindketten szimesek is(autószimulátor versenyeken is bizonyított srácok).
    Ezzel együtt nehogy úgy érezd vigyázni kell a beszámolókkal, mert dehogy, sokan versenyzünk online ligákban, hozzá vagyunk szokva hogy a versenyhangulatban másképpen fogalmaz/lát az ember.

    Szintén autószimulátoros körből került ki két Clio-s versenyző Wéber Gábor és Kiss Norbert, nekik is drukkolunk :)
  • Mik
    #36
    És reméljük, hogy a közeljövőben még kerülnek be a márkakupákba szimes emberkék..
  • b-type
    #37
    Lassan ez jó ajánlólevél lesz :)
    huh...egy jól megtámogatott szimes versenysorozat lan-ban...első díj egy tesztfutam a Suzuki kupában.
    De szép lenne.
  • Mik
    #38
    Mi lesz jó ajánlólevélnek? Mi?Mi?Mi? :D
  • avcom
    #39
    a magunk részéről (Proex) mi az év folyamán jelentős fejlődést próbálunk majd eszközölni, vannak tervek bőven és szerencsére nem igazán anyagi, inkább logisztikai és időhiány miatt nem csináltuk meg őket és még ez a rohadt érettségi is bekavart

    a lényeg az, hogy az év folyamán mi igyekszünk egy magasabb színvonalú tájékoztatást megoldani, ami azért nagyon fontos, mert a saját lapunknak urai vagyunk a nyomtatott médiával elég nehéz a történet...
  • Alexease
    #40
    A Proex az jo! :) Abszolut pozitiv volt toluk, hogy foglalkoztak "tehetseg kutatassal es tamogatassal", keszitettek "promo videot", fejlodik a weboldal, es szinte kozvetlen kapcsolatban vannak az "erdeklodokkel":)