70
Focus dízelmotorral
  • Shan
    #1
    Hali!

    Tapasztalt tulajoktól, vagy szerelőktől várok segítséget, melyik dízelét válasszam. A TDDI-t, vagy a TDci-t. Melyek az előnyei-hátrányai mindkettőnek.
    Napi 100-150 km használatra (nem városi) kell az autó.

    köszi
  • Borg
    #2
    A TDDI sima turbódízel, még a régi fajta, és gyengébb is.
    A TDCI meg már common rail, modernebb, és jobban is teljesít.
  • DanielT
    #3
    Még szép, hogy a tédécéí.
  • Borg
    #4
    Még szép, hogy egyik se :)
    Pözsó dízel úgy kéne mint púp a hátamra...
  • DanielT
    #5
    Ők fejlesztették ki a common-railt és a legelismertebbek mindig is a dízelmotorjaik voltak.
  • DJ Bee18
    #6
    látom értesz hozzá. Peugeotokban az elektronika rosszalkodik, hogy a motor (főleg a dízel) gallyra ment volna, még nem hallottam. Nem hiába választja a Mazda, Ford és a Volvo is. Pl. az előző Focus a kategória egyik ha nem a legjobb megbízhatóságú autója volt még a TDCI-vel együtt is.

    Más: AUTÓ Mánia topic nem volt jó??
  • Botond #7
    Hugomnak 1.4es Ford Fusion TDCIje van,és jót nem tudok róla mondani. Az egy dolog,hogy szar erőtlen az egész,de még az alapjárat is szar,folyton lefullad. Szerelők szerint semmi baja.
  • DJ Bee18
    #8
    de az hogy erőtlen, könnyen lefullad, az a motor karakterisztikájából fakad a VW 2,0 PDTDI-je is könnyen lefullad, nagy gázt kell adni, a turbódízeleknél sztem nem ritka
  • Shan
    #9
    De ez ford, te gyagyás..:))))
  • Borg
    #10
    Figy, szerintem sasold meg pl az ADAC megbízhatósági statisztikákat az elmúlt 2-3 évre visszamenőleg.

    Elárulom neked, hogy az első 5 helyen japán autó van, a franciák pedig az utolsó 5 helyen. De a top10-be ha jól emlékszem a ford sem tudott bejutni (a merci 15. helye pedig egyszerűen lol, de ez más téma). Szal a szlogenből csak a második szó pont nem igaz...

    Mindenesetre ezen nem fogunk összeveszni, akinek pözsó (motoros autó) kell, az vegyen azt.
  • Borg
    #11
    A TDCI a pözsótól van benne. Ugyanaz mint a HDI.
  • DJ Bee18
    #12
    abba igaza van hogy PSA motor :)
  • Shan
    #13
    ja, hogy a fordban is pözsó lincences motor van??? akkor bocsi...
    az 1.4-es fusionban is gondolkoztunk, ezek szerint az felejtős?

    Botond: a focusban 1.8-as 110 lovas van, nem hiszem, hogy erőtlen lenne (szvsz)
  • DJ Bee18
    #14
    figy ilyen alapon ne vegyél jaguárt (új 2,7 dízel), volvot, mazdát, fordot, stb. Ezt a logikát nem értem, a motorral semmi gond nincs. A Focusnál minden tesztben három dolgot szoktak kiemelni: pontos kormányzás, remek futómű, megbízhatóság. Még a tulajok is. Ajánlom bármelyik oldalt.
  • Borg
    #15
    Auto-Bild féle legfrissebb minőségi statisztika:

    1. Mazda
    2. Toyota
    3. Honda
    4. Hyundai
    5. Nissan
    6. Chevrolet (!!!)
    7. Volvo
    8. Suzuki
    9. Mitsubishi
    10. Opel
    11. Audi , BMW , Smart
    14. Skoda
    15. Mercedes
    16. Ford , Seat , VW
    19. Kia
    20. Alfa Romeo
    21. Citroen
    22. Renault
    23. Fiat , Peugeot


    just for info...
  • DJ Bee18
    #16
    van 1,6 TDCI 110 lovas, 1,8 TDCI 115LE, és 2,0 TDCI 136 LE. Nem értem, a PSA konszern dízelmotorjait mindenki elismeri, csak most hallok ilyen marhaságokat...
  • DJ Bee18
    #17
    ha te ez alapján mérlegelsz...
  • Borg
    #18
    Miért, netán a te szubjektív véleményed alapján mérlegeljek? :)

    Nem kell úgy gondolkodni mint én, vegyetek csak pözsót. Engem ugyan nem zavar :)
  • Mentol
    #19
    Jaja. Ki nem szarja le az AutoBild statisztikát? Jó az a Ford dízel.
    Mondjuk a TDCi többet eszik, mint a TDDI, meg egy kicsit több benne a hibalehetőség is. Egyébként a henger űrtartalmat(ccm3) nem lehet mással pótolni, szóval, ha erős gépet akarsz, akkor ne 1.4-est vegyél...
  • DJ Bee18
    #20
    A Ford Focus második helyet ért el kompakt autók között.

    cikk:http://auto.vezess.hu/hir.php?idx=6023

    Elkínlódhatunk még...
  • DJ Bee18
    #21
    de nem érted, hogy nem pözső? ccsak a motor, de nem azok szarnak be, hanem a váltó, meg elektronika
  • DJ Bee18
    #22
    olvasgass Focus teszteket, meg 1,6 dízel teszteket más autókban. Vezess.hu, A5.hu, Totalcar.hu
  • Mentol
    #23
    Hagyd! Elvakult rizsrakétás (Honda?)...
  • Borg
    #24
    "Jaja. Ki nem szarja le az AutoBild statisztikát? Jó az a Ford dízel. "

    Azért tényleg nem vágod ugye, hogy mennyire vicces amit irsz?:D
  • DJ Bee18
    #25
    hallgassunk tizedszázalékokra?
  • DJ Bee18
    #26
    Elvakult rizsrakétás :DDDD
  • Mentol
    #27
    Nem bakker. Te állandóan a statisztikákat bújod, vagy élsz a való világban is?
  • DJ Bee18
    #28
    Komolyan nem értelek. A Ford C-Max, Focus, Mondeo TDCI-ket mindenki tiszteli az autómániákusok között, teljesen megbízhatóak.
  • DanielT
    #29
    Egy ilyen statisztika sokkal több tapasztalatot vesz alapul mint amire az egyénnek lehetősége van, szóval az, hogy másnak nem volt gondja a saját autójával, nem jelenti azt, hogy a többieknek is minden rendben van.
  • DJ Bee18
    #30
    adac 2004
    Ez alapján is igaz a megállapításom, 1-2 év alatt hirtelen tönkremmenni kezdtek? :D
    Különösen fontosnak tartom a 2004-es 0,7-es adatot...
  • Borg
    #31
    Egy 2004-es évjáratú autónál miért is tartod fontosnak az adatot? Magyarázd már meg nekem légyszíves.

    Szinte új autó. Se km, se használtsága nincs. De még ha van is valami baja, azt garban intézi a szervíz, és nem jut el az adachoz a pannenstatistik-ba.
    De ez csak egyszerű logika végülis.
  • DJ Bee18
    #32
    és ugye az ADAC a segélykérések alapján állapítja meg a statisztikát, amibe a defekteket is beleszámolja...
  • Shan
    #33
    Na-na...Ne vesszetek már össze, rólam van csak szó, én ford mellett döntöttem, a kérdésem a tddi vs. tdci volt. (egyébként megjegyzem, honda jazz-en is gondolkoztam, de abból asszem nincs dízel, ha lenne sem lenne rá pénzem, max 2.5 mill.)

    Azt mondjátok, hogy a tddi fogyasztása jobb?
  • DJ Bee18
    #34
    de első adat... És második az összetettben is az A osztály után, be ne ismerd, ááá dehogy..
  • Mentol
    #35
    Ebben a hsz-ban önmagad korábbi elvének mondasz ellent...
    Tényleg nem akarok kötözködni, de szerintem az ilyen statisztikák csak az egyik szempont autóvásárlásnál.
  • DJ Bee18
    #36
    és akkor ki a 2. legjobb?? Ne varrd a nyakamba az ADAC statisztika hibáit, te hoztad föl, ezzelm érveltél ellenem..
  • Shan
    #37
    Milyen táblázat ez? nemtok németül. mi az a pannen?
  • DJ Bee18
    #38
    Szinte új autó. Se km, se használtsága nincs. De még ha van is valami baja, azt garban intézi a szervíz, és nem jut el az adachoz a pannenstatistik-ba.

    De a többiekre is igaz ez... Vicc amit művelsz már. Ebből már csak büntipont adással mászhatsz ki...
  • Mentol
    #39
    Esetleg nézz el a Focus Club oldalára, vagy olvasd el ezt: TDDi vs TDCi
  • Borg
    #40
    Azért nem kicsit lol, hogy ennyire hülyének nézed őket, hogy a defekteket is beleszámolják, ugyanakkor azt meg nem akarod belátni, hogy az általad linkelt táblázatnak mi az alapja.