55
A Strabag Rt vidéki munkája
-
#1 Én vidéken élő emberként tudom mondani, hogy a Strabag Rt Egy nagy semmit végez a munkavézése közben.
Nálunk az utat úgy elrontották, hogy életveszélyes rajta közlekedni.
Inkább kerülgetném a kátyúkat, mint a Strabag által "megcsinált" úton járjak.
Nektek mi a tapasztalatotok ebben a témában??
-
#2 hol laksz? -
#3 Mit csináltak az úttal,hogy életveszélyes? -
akos #4 Az útjaikhoz eleddig nem volt szerencsém - vagy csak nem tudok róla, hogy ők kiészítették, de a magasépítésben nyújtott teljesítményük nem rossz. Precízen, pontosan dolgoznak. -
#5 hm... nem tom de mifelénk nagyon korrektül megcsinálta az utakat a Strabag!!!! -
#6 Nincs olyan, hogy Strabag Rt. út, vagy csak nagyon kevés. Mint minden nagy építkezési vállalat ők is kiadják alvállalkozók százainak a munkát akik hol így, hol úgy dolgoznak. -
#7 Borsodmegyében lakom és az útra hatalmas bukkanókat raktak. Ezért amikor megyek hatalmasakat dob az autón. Szinte elveszti az autó az irányítását. -
#8 Ezek biztosan azok voltak, mert a felirat is erről árulkodott -
#9 lassíts:P -
#10 Hasonló Kaposvár környékén is történt. Nem tudom h a Strabag csinálta-e, de előfordul h az ún. javítás után kritikán aluli lesz az út használhatósága. Ehhez csak gratulálni tudok!!! -
#11 nem 100-al kellene közlekedni:) -
#12 Az, hogy kirakják a táblát még nem jelent 100% ot. Nem ugyanaz a "Strabag Ultrafasza Útépítő Team" járja az egész országot. Az aktuális területen megbíznak valakit. -
#13 ha főút akkor biza 100-al (de legalább 90-el) kell menni. arra találták ki. -
#14 Namost a kiírás nem táblán volt hanem a gépeken és az emberek ruháin volt. tehát szinte biztos, hogy ők voltak.
Egyébként 60-70 között szoktam járni azon az úton. Emellett a tempó mellet nem volna neki szabad akkorát bobni a kocsimon.
Mellesleg attól tudom, hogy a Strabag csinálta akinek a kezelésébe tartozik a terület.
Mellesleg ha nem főút akkor is felháborító az ilyen munkavégzés. Nem csak személyautók járnak az utakon, hanem járhat a mentő is, amely vihet egy súlyos beteget. Nem valószínű, hogy a betegnek használ ha egyszercsak repül egyet a mentőben. -
#15 Én egy épületgépészeti cégnél igázom és a Strabag nem egyszer volt megrendelőnk...
Az elvégzett munkákért járó részszámlákat pontosan fizette és megkövetelte a minőséget.
Szerintem a saját munkáit is így kéne végezze de ez csak szvsz, egy helyen láttam eddig a munkáját magasépítésben az korrekt volt -
#16 Nos én nem akarom azt mondani hogy ők mindenhol rossz munkát végeznek.
Nálunk azt végeztek.
Én ezt nehezményezem, mert inkább kerülgetném tovább a kátyúkat, de a mostani az nem megoldás
-
rolika #17 úgy hangzik, mint egy fekvőrendőr ;-) -
#18 Győrben több nagyobb beruházásuk is volt, ill. folyamatban van. Az eddigi két körforgalommal semmi probléma sincs, bár elég újak. Jelenleg egy nagyszabású aluljárót építenek a belvárosban, na az napi több ezer autó minőségi próba lesz.
Egyébként szerintem Magyarországon ma senki nem tud jó utat csinálni, ami 5-6 évnél tovább bírná, bezzeg a ókori római utak még most megvannak... -
#19 Hol van ez pontosan Borsodon belül? -
#20 Nem igaz, hogy nem tudnak jó utat csinálni, csak nem éri meg. Ha megcsinálja a sz@rt, akkor is megfelel, mert itt csak azt nézik, hogy szép, meg új, közben meg 1 évet se bír terhelés alatt. + ha jól tudom nálunk a legdrágább az útépítés, mégpadig nem is kicsivel, de hát ez Magyarország, amit el lehet lopni, azt el is lopják... -
#21 Alsóvadász és Homrogd között.
-
#22 Mit keresne egy fekvőrendőr a külterületen, az egyenes amibe beépítették kb 3km hosszú -
#23 -
#24 Jééé...és ilyet Borsodban miért nem...?
Nálunk most lett kész az út (35-ös) köbö két hete , és már kátyúzzák. -
#25 Ezt Horvátországban fényképeztem :P -
#26 Tegnap láttam dolgozni a Strabagot ismét.
Miskolcnál a főutat jól megcsinálták.
Lehet, hogy csak a mellékutat nem csinálják meg jól, dehát a mellékút is út, ott is járnak emberek -
#27 Sztem a 35-ös nem kimondottan mellékút.
Ja.
Ezt lehet, hogy nem is a Strabagosok csinálják.
Tegnapelőtt az egyik forgalomirányítgató szakembernél hííívatalos, korrekt kis pingpongütő volt. Egyik oldala piros, a másik zöld.
Azzal jelzett.
-
#28 A 35-ös utat a VIADOM RT csinálja.
ott is vannak érdekességek.
A Turulnál megcsináltak egy hidat, sokáig elterelő út volt. miután átadták ismét feltúrták de az elterelőt elbontották. Ezekután(a felbontás után) otthagyták vagy 1/2 évig.
Addig kellet kerülgetni.
-
#29 Nekem akkor jelzett zöldet amikor szembe is zöldet jeleztek.
Még jó hogy figyel az ember.
Van ezeknek valamilyen képesítésük. -
Cvd #30 Békés megyében a jelenleg felújjítás alatt lévő 44-es mellet egymás mellett van kirakva a Stabag és a Hódút tábla, de hogy milyen megosztásban dolgoznak arról fogalmam sincs. A szokásos magyar minőséget csinálják, első ránézésre szép és jó, de keményebb futóművel nagyobb tempónál már most érezni hogy sok lehyen hullámos, 2-3 év múlva már mindegy mivel megy rajta az ember érezni fogja.
Mondjuk hogy a másik oldalt is védjem picit, nem egyszerű tartós utat építeni évi 70 fokos hőmérsékletingadozás mellett. -
#31 Rendben van és mi van azokkal az országokkal ahol ez megy. A strabag nem európai cég.
Ha jól tudom a Strabag Ház Bécsben van. -
#32 Erre én is kíváncsi lennék.
Némelyiken még a felsőtagozat sem látszik.
Csinálnak agyament dolgokat, pölö az útkereszteződésbe három irányból engedik be a forgalmat -egyidejűleg.
És közben simán kurvaanyáznak. -
#33 Mutogat hogy a háta mögött menjek el. De ott éppen az úthenger áll, és nem férek el.
Ő meg kiabál velem, hogy nem látom mit mutat? -
#34 Te meg mióta vagy büntibe? -
#35 Most kaptam, csak nem értem miért
-
#36 A francba.
Bezzeg én még ilyet se kapok. -
#37 Mérges is vagyok miatta.
Én csak az új fórumozóknak akartam jót és ez lett a vége. Na mindegy.
Te merre laksz? -
#38 Dél Borsod. -
Cvd #39 Az az igazság hogy azokban az országokban ahol ez megy, más az időjárás. Pl. a sokat emlegetett nyugati országok nagy része tenger vagy óseán mellett van. A víz pedig nyáron hűt, télen fűt, ezért közel sincsennek ekkora hőmérsékletingadozások. A hozzánk hasonló országokban meg sok a hegyvidék, ott a kemény alap miatt is tartósabbak az utak. Persze biztosan vannak hozzánk hasonló területek mindenhol csak épp arányában sokkal több pénz jut a karbantartásukra, ha egy halom úttal szinte nem is kell törődni. De amerikában is hasonló a helyzet. Ha megnézel pl. egy Los Angelesben játszódó filmet, szinte mindehol jó az út. De úgy nem nehéz hogy a legmelegebb olyan 40-45 fok, a leghidegebb meg 5-10, havat meg 20 évente egyszer látnak. Azonnal fele akkora csak a hőingadozás. De biztos lehetne itt is tartós utakat csinálni csak sokkal többe kerülne, annyi pénz meg még nincs az országban. -
#40 Ne haragudj, hogy beleszólok.
Szerintem a nálunk épített utak sokkal többe kerülnek, mint Amerikában.
Csak ugye...meg kell élni a főfő, fő, al, balközép, és legalabb vállalkozóknak is.
Ja. És asszem a tévében láttam, de lehet hogy olvastam, bocsi, ha félinformáció, de úgy tudom, Amerikában a megsérült , kátyús utakat azonnal helyrehozzák, mert elég rendes pereket akaszthatnak a kivitelező/ útfenntartó nyakába az autótulajdonosok.