55
A Strabag Rt vidéki munkája
  • Gebriel
    #1
    Én vidéken élő emberként tudom mondani, hogy a Strabag Rt Egy nagy semmit végez a munkavézése közben.

    Nálunk az utat úgy elrontották, hogy életveszélyes rajta közlekedni.
    Inkább kerülgetném a kátyúkat, mint a Strabag által "megcsinált" úton járjak.

    Nektek mi a tapasztalatotok ebben a témában??
  • akyyy
    #2
    hol laksz?
  • desigo
    #3
    Mit csináltak az úttal,hogy életveszélyes?
  • akos
    #4
    Az útjaikhoz eleddig nem volt szerencsém - vagy csak nem tudok róla, hogy ők kiészítették, de a magasépítésben nyújtott teljesítményük nem rossz. Precízen, pontosan dolgoznak.
  • mila69en
    #5
    hm... nem tom de mifelénk nagyon korrektül megcsinálta az utakat a Strabag!!!!
  • DanielT
    #6
    Nincs olyan, hogy Strabag Rt. út, vagy csak nagyon kevés. Mint minden nagy építkezési vállalat ők is kiadják alvállalkozók százainak a munkát akik hol így, hol úgy dolgoznak.
  • Gebriel
    #7
    Borsodmegyében lakom és az útra hatalmas bukkanókat raktak. Ezért amikor megyek hatalmasakat dob az autón. Szinte elveszti az autó az irányítását.
  • Gebriel
    #8
    Ezek biztosan azok voltak, mert a felirat is erről árulkodott
  • Davidus
    #9
    lassíts:P
  • czky
    #10
    Hasonló Kaposvár környékén is történt. Nem tudom h a Strabag csinálta-e, de előfordul h az ún. javítás után kritikán aluli lesz az út használhatósága. Ehhez csak gratulálni tudok!!!
  • Metwork
    #11
    nem 100-al kellene közlekedni:)
  • DanielT
    #12
    Az, hogy kirakják a táblát még nem jelent 100% ot. Nem ugyanaz a "Strabag Ultrafasza Útépítő Team" járja az egész országot. Az aktuális területen megbíznak valakit.
  • wander01
    #13
    ha főút akkor biza 100-al (de legalább 90-el) kell menni. arra találták ki.
  • Gebriel
    #14
    Namost a kiírás nem táblán volt hanem a gépeken és az emberek ruháin volt. tehát szinte biztos, hogy ők voltak.

    Egyébként 60-70 között szoktam járni azon az úton. Emellett a tempó mellet nem volna neki szabad akkorát bobni a kocsimon.
    Mellesleg attól tudom, hogy a Strabag csinálta akinek a kezelésébe tartozik a terület.

    Mellesleg ha nem főút akkor is felháborító az ilyen munkavégzés. Nem csak személyautók járnak az utakon, hanem járhat a mentő is, amely vihet egy súlyos beteget. Nem valószínű, hogy a betegnek használ ha egyszercsak repül egyet a mentőben.
  • Brutal
    #15
    Én egy épületgépészeti cégnél igázom és a Strabag nem egyszer volt megrendelőnk...
    Az elvégzett munkákért járó részszámlákat pontosan fizette és megkövetelte a minőséget.
    Szerintem a saját munkáit is így kéne végezze de ez csak szvsz, egy helyen láttam eddig a munkáját magasépítésben az korrekt volt
  • Gebriel
    #16
    Nos én nem akarom azt mondani hogy ők mindenhol rossz munkát végeznek.

    Nálunk azt végeztek.
    Én ezt nehezményezem, mert inkább kerülgetném tovább a kátyúkat, de a mostani az nem megoldás
  • rolika
    #17
    úgy hangzik, mint egy fekvőrendőr ;-)
  • Balo
    #18
    Győrben több nagyobb beruházásuk is volt, ill. folyamatban van. Az eddigi két körforgalommal semmi probléma sincs, bár elég újak. Jelenleg egy nagyszabású aluljárót építenek a belvárosban, na az napi több ezer autó minőségi próba lesz.
    Egyébként szerintem Magyarországon ma senki nem tud jó utat csinálni, ami 5-6 évnél tovább bírná, bezzeg a ókori római utak még most megvannak...
  • kiserik
    #19
    Hol van ez pontosan Borsodon belül?
  • kiserik
    #20
    Nem igaz, hogy nem tudnak jó utat csinálni, csak nem éri meg. Ha megcsinálja a sz@rt, akkor is megfelel, mert itt csak azt nézik, hogy szép, meg új, közben meg 1 évet se bír terhelés alatt. + ha jól tudom nálunk a legdrágább az útépítés, mégpadig nem is kicsivel, de hát ez Magyarország, amit el lehet lopni, azt el is lopják...
  • Gebriel
    #21
    Alsóvadász és Homrogd között.
  • Gebriel
    #22
    Mit keresne egy fekvőrendőr a külterületen, az egyenes amibe beépítették kb 3km hosszú
  • Petka
    #23
  • Kalóz Pepi
    #24
    Jééé...és ilyet Borsodban miért nem...?
    Nálunk most lett kész az út (35-ös) köbö két hete , és már kátyúzzák.
  • Petka
    #25
    Ezt Horvátországban fényképeztem :P
  • Gebriel
    #26
    Tegnap láttam dolgozni a Strabagot ismét.

    Miskolcnál a főutat jól megcsinálták.
    Lehet, hogy csak a mellékutat nem csinálják meg jól, dehát a mellékút is út, ott is járnak emberek
  • Kalóz Pepi
    #27
    Sztem a 35-ös nem kimondottan mellékút.
    Ja.
    Ezt lehet, hogy nem is a Strabagosok csinálják.
    Tegnapelőtt az egyik forgalomirányítgató szakembernél hííívatalos, korrekt kis pingpongütő volt. Egyik oldala piros, a másik zöld.
    Azzal jelzett.
  • Gebriel
    #28
    A 35-ös utat a VIADOM RT csinálja.
    ott is vannak érdekességek.

    A Turulnál megcsináltak egy hidat, sokáig elterelő út volt. miután átadták ismét feltúrták de az elterelőt elbontották. Ezekután(a felbontás után) otthagyták vagy 1/2 évig.

    Addig kellet kerülgetni.
  • Gebriel
    #29
    Nekem akkor jelzett zöldet amikor szembe is zöldet jeleztek.
    Még jó hogy figyel az ember.

    Van ezeknek valamilyen képesítésük.
  • Cvd
    #30
    Békés megyében a jelenleg felújjítás alatt lévő 44-es mellet egymás mellett van kirakva a Stabag és a Hódút tábla, de hogy milyen megosztásban dolgoznak arról fogalmam sincs. A szokásos magyar minőséget csinálják, első ránézésre szép és jó, de keményebb futóművel nagyobb tempónál már most érezni hogy sok lehyen hullámos, 2-3 év múlva már mindegy mivel megy rajta az ember érezni fogja.
    Mondjuk hogy a másik oldalt is védjem picit, nem egyszerű tartós utat építeni évi 70 fokos hőmérsékletingadozás mellett.
  • Gebriel
    #31
    Rendben van és mi van azokkal az országokkal ahol ez megy. A strabag nem európai cég.
    Ha jól tudom a Strabag Ház Bécsben van.
  • Kalóz Pepi
    #32
    Erre én is kíváncsi lennék.
    Némelyiken még a felsőtagozat sem látszik.
    Csinálnak agyament dolgokat, pölö az útkereszteződésbe három irányból engedik be a forgalmat -egyidejűleg.
    És közben simán kurvaanyáznak.
  • Gebriel
    #33
    Mutogat hogy a háta mögött menjek el. De ott éppen az úthenger áll, és nem férek el.
    Ő meg kiabál velem, hogy nem látom mit mutat?
  • Kalóz Pepi
    #34
    Te meg mióta vagy büntibe?
  • Gebriel
    #35
    Most kaptam, csak nem értem miért
  • Kalóz Pepi
    #36
    A francba.
    Bezzeg én még ilyet se kapok.
  • Gebriel
    #37
    Mérges is vagyok miatta.
    Én csak az új fórumozóknak akartam jót és ez lett a vége. Na mindegy.
    Te merre laksz?
  • Kalóz Pepi
    #38
    Dél Borsod.
  • Cvd
    #39
    Az az igazság hogy azokban az országokban ahol ez megy, más az időjárás. Pl. a sokat emlegetett nyugati országok nagy része tenger vagy óseán mellett van. A víz pedig nyáron hűt, télen fűt, ezért közel sincsennek ekkora hőmérsékletingadozások. A hozzánk hasonló országokban meg sok a hegyvidék, ott a kemény alap miatt is tartósabbak az utak. Persze biztosan vannak hozzánk hasonló területek mindenhol csak épp arányában sokkal több pénz jut a karbantartásukra, ha egy halom úttal szinte nem is kell törődni. De amerikában is hasonló a helyzet. Ha megnézel pl. egy Los Angelesben játszódó filmet, szinte mindehol jó az út. De úgy nem nehéz hogy a legmelegebb olyan 40-45 fok, a leghidegebb meg 5-10, havat meg 20 évente egyszer látnak. Azonnal fele akkora csak a hőingadozás. De biztos lehetne itt is tartós utakat csinálni csak sokkal többe kerülne, annyi pénz meg még nincs az országban.
  • Kalóz Pepi
    #40
    Ne haragudj, hogy beleszólok.
    Szerintem a nálunk épített utak sokkal többe kerülnek, mint Amerikában.
    Csak ugye...meg kell élni a főfő, fő, al, balközép, és legalabb vállalkozóknak is.
    Ja. És asszem a tévében láttam, de lehet hogy olvastam, bocsi, ha félinformáció, de úgy tudom, Amerikában a megsérült , kátyús utakat azonnal helyrehozzák, mert elég rendes pereket akaszthatnak a kivitelező/ útfenntartó nyakába az autótulajdonosok.