59802
  • N1ggA
    #1
    Egyenlőre csak pletyka, de bizonyos források szerint az Obsidian már nagyban fejleszti a Star Wars: Knights of the Old Republic harmadik részét. Az információk szerint egy új harcrendszert is beleépítenek majd ebben az epizódban, vagyis inkább átformálják a meglévőt; olyan szinten, hogy a fénykardok nagyobb szóhoz jutnak. Jelenleg úgy fest a dolog, hogy valamikor az E3 környékén kaphatunk hivatalos bejelentést, videót.

    Forrás:GameStar Online
  • tigeroo
    #2
    pff...
    max Star Wars: Knights Of The New Republic
    ezt mindenki tudja teeee
    egyébként kíváncsi leszek hogy most is új karit kapunk-e. vagy ha nem, akkor hogy fosztanak meg az xp-től..
    jah meg azt is hogy hogy fogják kiszűrni hogy revant a 2-ben jó/rosszank állítottam be + én milyen voltam:D
  • N1ggA
    #3
    revant. azt nem az 1-be? :)
  • N1ggA
    #4
    de varja masik forumot kene nyitni aminek nem ez a neve, vajrjal nyitok egyet Star Wars: Knights of the Old Republic 3 néven és az lehetne mondjuk az akkori amikor már megjeleneik :P
  • N1ggA
    #5
    csak hogy lehet?
  • tigeroo
    #6
    4# :lol..XD
    3#: tényleg revant fogjuk alakítani..? sirály
  • tigeroo
    #7
    nem lehetne átnevezni a topicot Star Wars: Knights Of The Old Republic 3
    ?? mert így a kedvenceknél a republic commando megelőzi, és nem az előző részek "alatt" van..
  • N1ggA
    #8
    de, nekem is ez a gondom, cak hogyan?
  • N1ggA
    #9
    mert amikor nyitottam, akkor nem engedte olyan hosszúra...
  • tigeroo
    #10
    meg kellene kérni egy moderátort:)
  • N1ggA
    #11
    megkérrdezem a cseten
  • Hmuda
    #12
    Hát ha tényleg obsidian akkor az nagyon gáz. A második rész akkor bughalmaz volt és átgondolatlan néhol hogy szörnyű. :-(
  • N1ggA
    #13
    Kiraly, atnevezve a topic :)
  • N1ggA
    #14
    Hmuda, jön ki patch, semelyik játék se tökéletes. Elsőre
  • Jimmyke
    #15
    Inkább a kivágott részek miatt főtt a fejem...
  • tigeroo
    #16
    a 3-ba csak beletudják szuszakolni őket..:(
  • Hmuda
    #17
    Pecs már megjelenés óta nincs, ráadásul annyi bug, kihagyott és átgondolatlan rész van benne, hogy egy teljes újradolgozás kellene az egésznek, hogy gatyába lehessen rázni.
  • N1ggA
    #18
    Hmuda, és az 1 is tele volt buggal, pedig abba szerelmes voltál :D
    De pl. az a bug nagyon tetszik, hogy megyek előre, quick save, és kb. 2 kb-er előréb vagyok, z jo hosszu távok megtevésekor
  • N1ggA
    #19
    2 km nem kb :)
  • tigeroo
    #20
    ha az 1-ben ugyan olyan lenne a "menü" felbontása mint a 2-nek akkor minden téren überelné nekem az 1 a kettőt..
    a 2-nek csak a grafikája volt jobb
  • franco
    #21
    OFF(mert ugye ez a 3. rész topikja)

    nálam a 2 messze überel fiugg...ez van...
  • Hmuda
    #22
    Na ja, csak az első részt pillanatok alatt kijavították, tökéletesen bugmentesség tették pár hónap alatt (az első rész ennyi idő alatt már réges régen a második pecs körül volt, ez meg még mindig semmi), sokkal jobban át volt benne gondolva minden, sehol egy darabka hiba nem volt a történetben. Nagy hiba volt rábízni egy programozni nem tudó csapatra a második részt (sokkal bugosabb volt a második rész, mint az első rész patchek nélkül, ami nem kis teljesítmény, hogy ennyire lerontják a motor stabilitását).
  • N1ggA
    #23
    Igen. az 1-et én most vittem végig a 2 után először, és sokkal jobb volt a történet is és a pályák is, csak csunya volt kicsit :P
  • tigeroo
    #24
    a ketóban csak a worckbench a jó.
    annyit mondok: bioware >> KOTOR1 / Baldur's Gate sorozat..
  • tigeroo
    #25
    jah ha felvetted a felbontást a főmenü ment összefele, LOL:DDD
  • franco
    #26
    ezt te sem gondolod komolyan

    nem kell mondani, mindenki tudja
  • tigeroo
    #27
    eh arra akartam kilukadni hogy a biowarenek nagyobb a tapactalata...nah
    de sokkal több párbeszéd van a 2-ben, dícséretes
  • TneX
    #28
    Csak mondjuk vedd figyelembe hogy mennyi ideig fejlesztették az első részt Bioware-ék,és mennyi idejük maradt az Obsidiannak a második rész fejlesztésére.Meg pusztán azt a tényt hogy a 2-nek a végét egy kissé meg kellett nyirbálniuk,hogy készen legyenek időre,és az ebből következő logikátlanságok kigyomlálása nem kis feladat főleg ennyi idő alatt.Szóval nem a fejlesztőket kellene szidni,hanem a kiadót.Ha mondjuk láttad volna azokat a szövegeket amiket kivágtak a végéről nem mondanál ilyet :)
  • Jimmyke
    #29
    vártam volna még pár hónapot...
  • Hmuda
    #30
    Egy normális fejlesztőgárda tudja mire képes egy határidőn belül és nem vállal többet mint kellene. De ez még mindig nem magyarázat arra, hogy látványos romláson ment keresztül az egész játékengine.
  • TneX
    #31
    Sztem meg igenis magyarázat,de mindegy,nem vitatkozok,a körülményekhez képest nagyon jó játék lett szeritnem,élveztem leaglább annnyira mint az 1-et,csak a vége elég szar lett :(
  • Hmuda
    #32
    Én pont a vége miatt mondom azt, hogy rossz játék. El van kapkodva, de valami hihetetlenül. Egy normálisabb fejlesztő társaság már jócskán előre tervezi a dolgait. A KOTOR2-n látszik, hogy az utolsó egy hónapban rádöbbentek, hogy kifutottak az időből és gyorsan összecsapták a végét és optimalizálásra meg hasonló alapvető dolgokra már nem maradt idejük. ha előre dongolkoztak volna, akkor nem akartak volna túl sokmindent beleeröltetni a szűkös keretbe és sokkal jobb is lehetett volna. De nem lett.

    A kevesebb jó az még mindig jobb mint a sok rossz.
  • lwb
    #33
    a második rész hibáiért csak a lucasarts a hibás ... miattuk és a hülye határidejük miatt (legyen kint a gém még a szünidei nagy hajrára) kellett a játék utolsó harmadát összecsapni. bizonyíték erre a játék könyvtáraiból összehalászható kimaradt részekre utaló nyomok. a bugok meg teljesen rendszer függőek. nekem egyszer sem fagyott ki a játék - ellentétben az elsővel, ami az 1.01-es peccsig játszhatatlan volt, mert már a menüben kilépett.

    (azt már csak zárójelben, hogy az első rész - ami persze nagyon jó volt - százszorta lineárisabb volt, mint a második. messze nagyobb a mozgásterünk, a választásaink súlya a folytatásban.)
  • lwb
    #34
    nem hiszem, hogy ez a határidő hónapokkal előtte le lett volna már fixálva. valószínűbb, hogy a lucasarts egyszer csak bejelentette, hogy nincs több idő, fejezzék be x héten belül - akárhogy.
  • franco
    #35
    http://www.gamebanshee.com/news/static/EEEkuyZpAlZhSuMbSA.php
  • MagyaR
    #36
    Eggyetértek.

    Az első részben az nagyon nem teccet, hogy eleve csak a végén lehettél sith, és akkor mindenkit kikellett nyírnod.

    Ennél a résznél meg nekem a sith az sokkal jobban bejött, mint a light.


    Nemkell mindenkit kinyírni. Azt ölsz meg akit akarsz.
    És itt már aszerint dől el, hogy sith vagy light vagy-e, hogy ugyebár mennyire vagy a sötét oldalon vagy a jón.

    Tehát, hogy a karidnál az a nyíl a piros felé vagy a kék felé hajlik.

    Tényleg! Ti, azt még nem próbáltátok ki, hogy épphogy csak kicsit leszel gonosz és ezzel sith és amikor sith lettél felturbózódni light pontokkal.

    Milyen phoen lenne már :DD?
  • MagyaR
    #37
    Amúgy milyen részeket hagytak ki a 2-be? Mármint a végéről.
  • franco
    #38
    csak bizonyos eltolódás után kapod meg a presztízsosztályokat
  • MagyaR
    #39
    Jóde gondolom megfigyelted már, hogy amikor full darkos vagy és bekapsz egy light side pontota, azt csak 5 dark side pontal tudod visszacsinálni :D.

    Ugyanez van a lightsidereknél is.
  • tigeroo
    #40
    igen, de az 1-ben nem lehetett az embereiddel csevegés után light/darkside pontokat szerezni, szal ott sokkal kevesebb volt..:l