6909
  • edios
    #1
    Remélem még nincs ilyen téma! Ha van, akkor sorry..
    Na szóval mostanában olvastam a GAMER c. magazinban erről az új RPG-ről, állítólag nagyon nagy szabadságunk lesz benne, és arról szól a játék, hogy egy gyerekből milyen hőst nevelünk, hogy egyáltalán hőst nevelünk-e belőle,+ még lehet családot is alapítani,term. küldik is vannak benne stb..
    A képeket nézve a graffal se lesz problémája..
    Szerintem nagy gamma lesz, majd +látjuk!

    Ha valakit érdekel, a hivatalos oldal:
    http://www.fablegame.com/
  • Hmuda
    #2
    Csak boxos game és a konzolfórumban már van. delete.
  • edios
    #3
    Meg fog jelenni PC-re.
  • Hmuda
    #4
    Van rá bizonyítékod (videó aminek a végén van PC-CD felirat, hivatalos bejelentés, akármi)?
  • Hentes Bill #5
    ne bántsd már, én hiszek neki
  • edios
    #6
    Olvasd el a legfrissebb GAMER-t vaze! Aztán nézz nagyot!
  • Hmuda
    #7
    Hol?
  • Hmuda
    #8
    És fölösleges fölkapnod a vizet mivel úgyérzem jogosan követelem a bizonyítékokat tekintve az eddigi állapotokat a gém körül.
  • edios
    #9
    Van benne asszem 3oldal a gammáról, és vhol...
  • Hmuda
    #10
    Neten infó? Én már csak online dolgokat olvasok, mivel az offline sajtó mindig késik.
  • edios
    #11
    Nem kaptam fel, de kérted rögtön a téma törlését, na mind1. Nem állítom, h az az újság olyan megbízható lenne, de 1általán nem biztos asse, hogy nem fog +jelenni!
  • Hmuda
    #12
    Én amíg nem látok semmiféle hivatalos bejelentést akár a M$, akár Peter részéről, nekem halott az ügy.
  • edios
    #13
    A remény mindig él. :)
  • edios
    #14
    Gamestaron infó: (Gamerben több volt talán)

    http://www.gamestar.hu/kommentek.php?sid=11820
  • Hmuda
    #15
    Sajna már túl sokat hangsúlyozták mindkét fél részéről, hogy box-exkluzjv a game, szóval nincs nagy remény.
  • Hmuda
    #16
    Hát én a gémszarra még egy gyertyalángot se mernék rábízni annyira megbízható.
  • edios
    #17
    Meg egy német oldalon találtam egy interjút Petivel:

    "Currently, we are thinking of possibly one other format and it´s not a console. (smiles) That´s all I can say; you should be able to figure out what that is. But for the moment it´s Xbox exclusive."

    Talán ez is jelent valamit. Benne már csak meg lehet bízni!
  • Hmuda
    #18
    Hát na ez már valami. :-)
  • edios
    #19
    Mivel PC-sek tábora elég nagy, és M$ is ott van a dologban, ha más miatt nem is, üzleti okok miatt csak +oldják a PC-s verziót! Csak valszeg xboxnál sokkal később..
  • Hmuda
    #20
    Van linked erre az interjúra?
  • FREAK
    #21
    kétlem, hogy kijön PC-re, a fejlesztőnek ez az első munkája, a kiadó meg a Microsoft, aki hülye lesz egy vagyont bukni a PC-s verzió miatt
  • edios
    #22
    Ez az oldal foglalkozik ezzel a témával:

    http://www.gbase.ch/index.asp?zone=pc&target=news&typ=gnews&write_id=24386

    (ha vki tud németül... :) )
  • Hmuda
    #23
    Hát én Peter Molyneuxot mindennek nevezném de elsőjátékos fejlesztőnek nem tulzottan (Populous, Syndicate, Dungeon Keeper, Magic Carpet, stb :-)
  • FREAK
    #24
    pont üzleti okból nem lesz PC verzió (nagy befektetés - kis haszon, nem túl jövedelmező manapság PC-re fejleszteni)
  • edios
    #25
    Ott alul van vmi "Angelspielt"-el kezdődő link, ott is van vmi infó!
  • FREAK
    #26
    a fejlesztőcégről beszéltem
  • edios
    #27
    Hmm.. Ahhoz képest elég sokan fejlesztenek PC-re manapság.. Biztos hülyék! :)
  • Hmuda
    #28
    Igenis megéri mert külföldön nem mindenki varezol, ez csak balkáni szokás nálunk.
  • FREAK
    #29
    mihez képest? mert ha a 8-10 évvel ezelőtti számokat nézzük, akkor elkeserítően kevesen fejlesztenek PC-re, ennek is legnagyobb része a sikersorozatokat gyártó cégek és első játékos amatőrök

    aki pénzt is akar keresni, az konzollal kezd, és ha már nincs vesztenivalója, akkor fejleszt PC-re

    még így sem garantált a haszon, de fel lehet fogni reklámnak, befektetésnek - SZINTE ingyen (warez) eljut a termék rengeteg emberhez
  • FREAK
    #30
    nyilván

    de arányokat nézzünk, rögtön kiderül, mi éri meg és mi kockázatos
  • Hmuda
    #31
    Ha azt a világhálóméretű felhördülést amit Peter PCröl boxra való átpártolása okozott egyértelmű, hogy hatalmas bevételt jelentene.
  • edios
    #32
    Nyilván aki PCre fejleszt, számol a Warez-oldalakkal! + Teljesen 1etértek azzal, hogy ez csak amolyan "balkáni szokás" :) nálunk, Amerikában szerintem a játékosok 70-80%a +veszi minimum, mer qrva gazdagok, és talán még olcsóbbak is a játékok. Ha nálunk pl 3-4K-ért jelennének meg a játékok, szerintem nagyon sokan elkezdenének boltba járni!
  • Hmuda
    #33
    Pontosan, amikor amcsiban voltam, egyszer nem találkoztam warezolt játékkal, pedig jópárszor átjártam haverokhoz lökni az egeret. Tele volt a polcuk full dobozos játékokkal. És nem csak egy havernál voltam hanem jónéhánynál.
  • FREAK
    #34
    az utolsó mondat sajnos nem igaz - kutyából nem lesz szalonna :/

    na mindegy, nincs erőm ebbe mélyen belemenni, csak azt akarom mondani, hogy a korábbi helyzettel ellentétben, ma már lutri PC-re fejleszteni, de legalábbis messze nem akkora pénz, mint 5-10 éve

    persze a warez a játékokkal egyidős, az igazi bűnös az internet, ami ma már sokakat kísértésbe ejt


    különben messzemenőkig egyetértek az XBOX megjelenéssel, egy ekkora játékot kár lenne azzal elbaszni, hogy a játékosok felénél nem megy, mert ugye valami nem stimmel a konfiggal...
  • Hmuda
    #35
    "különben messzemenőkig egyetértek az XBOX megjelenéssel, egy ekkora játékot kár lenne azzal elbaszni, hogy a játékosok felénél nem megy, mert ugye valami nem stimmel a konfiggal..."

    Ez bocsi, de télleg hülyeség. Ha megvan a minimum konfig akkor futna és nincs kivétel. Csak optimalizálás kérdése amit azért Peter csapata el tud intézni.
  • edios
    #36
    Ahham.. Hát az lehet, hogy PC-s fejlesztés nem éri meg annyira , mint XboXos(mittomén nem 10Xese jön be a befektetett árnak, csak az 5Xse), de szerintem egy jó reklám-kampánnyal azért kaszálhatna a PC-s verzió is, főleg a mostanság "kiéhezett" RPG-rajongók tábora miatt is.
  • maxius
    #37
    100% hogy kijön PCre.
    Peter Molyneux hasonló géniusz, mint Warren Spector.
    Ő maga mondta, hogy nem enged meg magának akkora hibát, hogy egy jó játékot csak egy konzolra fejleszt.
    A Fable 2002-ben (Project Ego néven) tényleg csak Xboxra készült, de ahogy haladt a project, úgy kedvenc géiuszunk rájött, hogy kell ez PC-re.
    Aki teljes leírást akar a dologról, vegye meg az ehavi Gamert!
  • FREAK
    #38
    "Csak optimalizálás kérdése amit azért Peter csapata el tud intézni."

    Ugyanmár... Hogy lehetne olyan gépre optimalizálni, amiből nincs 2 egyforma a világon? Ez még soha nem sikerült egy játéknak sem PC-n.

    A "minimum konfig" nevű rémálom meg egy olyan dolog, amiből előbb-utóbb mindenkinek elege lesz. Én is sokáig azt hittem, hogy van értelme az egész PC fejlesztésnek, de amint fontosabb dolgokra kellett a pénz (lakás, autó, fotóscucc), megtanultam értékelni a konzolok stabilitását és problémamentességét. Ma már nem értem, miért jó az, ha olyan warez játékkal akar valaki játszani, amihez csak egy év múlva lesz gépe... (és akkor is kilép, mert gagyi a törés)
  • FREAK
    #39
    hagyjuk már ezt a Gamert, az sem Biblia (meg a Biblia sem mindig hiteles....)
  • Hmuda
    #40
    Dehogynem ne nevettesd ki magad. Minden játéknak sikerült oylan szintre vinni az optimalizációt, hogy a min konfigon felül mindenkinek elindul vagy akinek nem, annak komoly gondjai voltak a hardverével.