211
Lányok a volán mögött
  • Grenzjager
    #1
    ??
  • zakika
    #2
    az asszony vezet...
    legalabb megihatok egy sort a haverokkal
  • zakika
    #3
  • [negativ] Les
    #4
    Hát ilyen topoc-ot még nem találtam...ha mégis lenne elnézést !!

    Ez a topic számomra elég időszerű mivel éppen most volt 1 koccanás ami jóval több annál...mondhatni én voltam a 'hibás' de persze a másik fél is ott volt...(persze nő, az, hogy szőke nemtom számíti e valamit :) )

    A sárgán én át szoktam hajtani...(aki szerint ez nem jó az nem is figyeljen) tehát előttem 1 kocsi elkezdte túri a sárgánál és akkor gondoltam én is átférek..erre mit ad isten hirtelen rááll a fékre..a többit el tudjátok képzelni.

    Mindenesetre jó fej volt...semmi más jellegű gond nem is történt..a biztosítási lapok kitöltése után kettéváltak útjaink..

    konklúzió: nem mindíg érdemes mások után a kereszteződése hajtani :))

    üdv
  • [negativ] Les
    #5
    persze még valmai : a topic nem 'maca' ellenes :)))

    Csak azért van, hogy más ne kerűljön ilyen helyzetbe ;)
  • Z
    #6
    Les: mF-es vagy? :D
  • Z
    #7
    lol, hát igen, erre mondják, hogy a követési távolságot be kell tartani....Az előtted haladó hirtelen történő (indokolatlan) fékezése esetén is meg kell tudni állni. Régen asszem valahogy így írták a könyvben.

    Viszont amikor tanultam vezetni forgalomban, akkor az oktatóm mindig mondta, hogy az ilyen határozatlan alakok nagyon veszélyesek (és ez nem férfi-nő téma, hanem határozott-határozatlan). Legalább annyira, mint a bevállalós sofőrök. Azok közül legalább néhányan jól tudnak vezetni.

    A sárgán ritkán én is átmegyek, ha jónak látom. De pirosban már csak ha nagyon látom, hogy nincs senki, és tuti nincs balesetveszély. A GE jelszava átragadt rám is: Safety first. Sötétsárgát nem szeretem, mert Murphy miatt frankón ott 'Les' valahol egy rendes. hehe
  • [negativ] Les
    #8
    jaja mostanság az :)
  • [negativ] Les
    #9
    :) értem :P

    Csak azt nem értem, hogy miylen okbók kifolyólag lépett jól rá a gázra majd a fékre...hisz április 1.-már volt...;)

    A kár szerencsére nem lett 'nagy' 100 fölött lesz valamennyivel..
    !!!Lényeg, hogy személyi sérülés nem történt!!! -és ez az ami számít.
  • Taranov
    #10
    Eléggé buta lehetett.
    Nekem anyám törte meg a kocsit. Mindhármat (ezek persze nem egyszerre voltak, összesen volt ennyi, tehát nem nagyzolás :) Sajnáltam eléggé.
    A Rover25-öt meg miatta is lopták el.
    Szóval én nem adnék a kezébe autót, ha rajtam múlna, az biztos.
    A mostanival kétszer ment neki ugyanannak az oszlopnak. Egyszer működésképtelenre törte egy elnézett stop tábla miatt, másiknál meg ajánlkozott, hogy kiáll a garázsból úgy reggel 6 óra magasságában, amíg én csomagolok, mondtam, hogy nehogy! de mondta, hogy ne gondoljam már, hogy nem tud kiállni. 10 perc múlva jön, hogy nem tudott kiállni, álljak ki. Lementem, és láttam, hogy tisztára ferdén áll bent a kocsi, pedig előtte lévő nap egyenesen álltam be. És kiállásnál a garázs radiátorán lehúztam az autót úgy, hogy azt az elemet ki kellett volna cserélni. És persze én vagyok a hibás......
  • Taranov
    #11
    Ja és a stop táblánál a kár 1.500.000 Ft, a biztosító fizette (öröm az ürömben), de az önrész 10%, szóval nem volt nagy business.
  • [negativ] Les
    #12
    hehh előfordúl :s

  • gz8
    #13
    Az tetszik a legjobban, ahogy felső madárfogásban rákapaszkodnak a kormányra (nehogy kiessen a kezükből), olyan közel húzzák a kormányhoz az ülést, amennyire csak lehet, és úgy merednek kifelé a szélvédőn, mint ha dioptriára lenne felcsiszolva
  • Kata
    #14
    Az a 40-es egérfejű tanárnő típusú vezető. :D
  • Sir Quno Jedi
    #15
    Tükörben láttad ???
  • Kata
    #16
    ...
  • Sir Quno Jedi
    #17
    Ja bocs, ez félreérthető, sorry !
  • Z
    #18
    na erre: "Mindhármat (ezek persze nem egyszerre voltak" be kell írnom el KURV@ NAGY LOOOOL-t!!!

    Szerintem ez simán mehetne kabaréba... grat!
  • Z
    #19
    ú baz, ez nem puha!

    Kata: jól viseled... :D
  • Kata
    #20
    Nem ingem...
  • Sir Quno Jedi
    #21
    Mer' arany vagy !
  • Kata
    #22
    A Fajok, akikkel nap-mint nap meg kell küzdeni az utakon. Az írás egyébként a neten régóta kering.



    Felelőtlen Apuka (alfaja: Felelőtlen Apuka Kisebbségi Komplexussal)

    Személyleírás / ruházat: Konszolidált öltözet. Szarvasos pulcsi, farmer, barna félcipő. Oldalra fésült haj.
    Telefon: Kihangosítóval
    Autorádióban: Sláger rádió, Infó rádió, az Autóklub rádiója, esetleg egy régi ABBA-kazetta
    Kocsi: középkategóriás német ("A német precízség...") vagy francia autó ("A francia autók kényelmesek.") kevés extrával.
    Vezetési stílus: Semmi ritmusérzék vagy stabil 75 km/h mindenhol. Az alfajnál a 75 km/h csak akkor igaz, ha nem akarjak éppen megelőzni. Ha előzne valaki, akkor beletapos, és akar 120-ig nyomja. Ennek a hátsó ülésen ugrabugráló gyerekek visongva örülnek.
    Jobbkéz-szabály: Ha éppen észreveszi, megadja.
    Hova fejlődhet: Tatter/Mammer
    Büntetés: Hatalmas tockosok, és izmos bírság a bekötetlen gyerekek miatt

    Nyikhaj (HMCS)

    Személyleírás / ruházat: Zselézett séró, fülbevaló, Replay cuccok a szivárvány minden színében.
    Telefon: Valami új csodafon, többnyire kézben, SMS-íras céljából. Autorádióban: tüc-tüc-tüc-tüc-tüc...
    Kocsi: Pug206, Fiat Stilo, Golf, csóróbbaknál Buzuki. Erősen csicsásítva, tehát kék LED, spoilerek, ültetés, stb.
    Vezetési stílus: Full gáz - full fék felváltva, no index, zöld lámpánál csikorgó gumik, ezerrel bele a beláthatatlan kereszteződésekbe, kanyarban előzni a legjobb!
    Jobbkéz-szabály: Nagy gáz. Nagy gáz a jobbról jövőnek, ha egyszerre érnek oda.
    Hova fejlődhet: Tar Baromállat, Menedzser, Felelőtlen apuka
    Büntetés: Irtózatos seggberúgás, jogsi évekre el.

    Tar Baromállat

    Személyleírás / ruházat: Nyaklánc, sötét póló, állatias tekintet, haj és agy nincs.
    Telefon: Kinyitható Motorola, kizárólag kézben, kihangosítóról nem is hallott.
    Autórádióban: Dopeman
    Kocsi: Böhöm nagy Ódi vagy Béjemvé, esetleg néhány lemaradtnak Merdzsó.
    Vezetési stílus: Piroson át, üvöltözés, sorok kielőzése, rokkant helyen parkolás, gyalogosok közé hajtás.
    Jobbkéz-szabály: ...helyett az erősebb kutya b***k szabály.
    Hova fejlődhet: Sehova.
    Büntetés: Tarkónlövés.

    HTB vagy Családcentrikus anyuka

    Személyleírás / ruházat: Praktikus színtelen ruhák, fáradt tekintet.
    Telefon: Isten ments! Telefont az autóba!?
    Autórádióban: A rádió csak elvonja a figyelmet a vezetésről! ...és különben sem tudja, hol kell bekapcsolni.
    Kocsi: Régebbi kisebb "nyugati", Devú Matiz, Buzuki
    Vezetési stílus: Max. sebesség 45 km/h (városi faj, országúton nem fordul elő), óvatos kanyarvétel (ki ne boruljon az üdítő a hátsó ülésre pakolt nejlonszatyikban), hatalmas fékezések minden ok nélkül, kormány erőteljes szorítása.
    Jobbkéz-szabály: ...mi is az? Rémült tekintettel hosszú másodpercekig ácsorgás a #-ben.
    Hova fejlődhet: Mammer
    Büntetés: Nem szükséges...

    Menedzser (mindkét nem)

    Személyleírás / ruházat: Márkás öltöny / blézer, atomdrága napszemüveg, idegbajos király(nő) tekintete.
    Telefon: Céges, mindig beszél, a beépített kihangosítót viszont nem mindig használja.
    Autórádióban: Roxy, Juventus, Danubius
    Kocsi: Vatta új francia, német vagy angol modell, extrákkal.
    Vezetési stílus: Index nincs, vagy csak kormánymozdulattal együtt, nagy gáz szinte mindig, tükrökben csak magát nézegeti, szerinte "dinamikus", valójában közveszélyes vezetési stílus.
    Hova fejlődhet: Sehova
    Buntetes: Telefont csatornába hajítani.

    BKV-sofőr (az elmebeteg fajtája)

    Személyleírás / ruházat: Fehér v. ún. buszsofőrkék ing, kék nyakkendő, kopott vászonnadrág, rombuszos zokni, makkos cipő. Állandó mormogás.
    Telefon: Nem kéne hogy legyen, de néha azért befigyel. Kézben, természetesen.
    Autórádióban: Sláger (Mindig!)
    Kocsi: A BKV bálnányi járgányai
    Vezetési stílus: Agresszív, tolakszik, folyamatosan káromkodik, leüvölti mindenkinek a haját. Kanyarodás közben majdnem borul, piros lámpánál képes akar két percen keresztül centinként araszolgatni előre. Persze pirosnál csak akkor áll meg, ha már több mint 10 másodperce piros.
    Jobbkéz-szabály: Erős vicsorgások közepette adja meg.
    Hova fejlődhet: Kamionsofőr
    Büntetés: Jogsi el, gyógyszerkúra.

    Kamionsofőr (az elmebeteg fajtája)

    Személyleírás / ruházat: Bézbólsapka, póló, mellény, egyeseknél foncsorozott napszemüveg.
    Telefon: Van, de inkább CB. "Brékó-brékó!"
    Autórádióban: Infó rádió
    Kocsi: Kamion, csurig pakolva.
    Vezetési stílus: Vagy stabil 70, vagy ami a csövön kifér. Dudálás orrba-szájba, kiváltképp a lányoknak. Életveszélyes előzések. Mottója: "Én vagyok a nagyobb."
    Jobbkéz-szabály: ld. a mottót.
    Hova fejlődhet: Sehova. Evolúciós zsákutca.
    Büntetés: Jogsi el, már-már gusztustalan méretű helyszíni bírság. A hátul kuporgó albánok szélnek eresztése.

    Tatter/Mammer

    Személyleírás / ruházat: Legalább 20 eves ruhadarabok, Tatteren kalap kiegészítővel.
    Telefon: Mijaz?
    Autórádióban: ld. telefon
    Kocsi: Skoda -> Buzuki
    Vezetési stílus: Varosban max. 35km/h, országúton max. 60km/h. Ha bármi nehezen kezelhető / értelmezhető jelenség bukkan fel közlekedési tábla, bokrok az út mentén, legelésző tehenek, szembejövő autó, stb.), a sebesség 30 százalékkal csökken. A kocsi holttere gyakorlatilag az egész látható világ. Kormánykereket arra ráhajolva erősen szorítja.
    Jobbkéz-szabály: Esélytelen. Sok-sok ideig ácsorgás a #-ben, aztán - a forgalom ritmusától és intenzitásától teljesen függetlenül - elindulás.
    Büntetés: Ehhh... minek?

    Plázacica

    Személyleírás / ruházat: Szilikon mellekre feszülő top, éxerek, szőke haj, smink, nőstény butaszaurusz tekintet.
    Telefon: Mindig kézben, hangosan cseveg.
    Autórádióban: Roxy, Rádió 1
    Kocsi: Kicsi, igen drága csilivili autó
    Vezetési stílus: A KRESZ-t hírből sem ismeri, észre sem veszi, ha koccol. Parkolni nem tud. Egy focipályán se tud beállni a szögletzászlók közé. Mindezek őt egy cseppet sem zavarjak.
    Jobbkéz-szabály: Simán áthajt a jobbosokon. Ha valaki csikorgóra fékez mellette, arra csak bután néz. (Mert csak így tud.)
    Hova fejlődhet: Sehova
    Büntetés: BKV-re kényszerítés
  • Kata
    #23
    Én a plázacica kategória vagyok :), de már büntetésemet töltöm: BKV-zok.
  • Sir Quno Jedi
    #24
    Miért, autód ???
  • Bhalage
    #25
    haha latnatok anyamat, nemigen tartja a fordulatszamot 4000alatt xD (uj golf)
  • Sir Quno Jedi
    #26
    Jóanyám a fék/gáz módszert nyomta, nem is lesz soha jogsija, de nem is akar ! :DDD
  • Vlala #27
    Nos, a "férfiak a volán mögött"-ről is lehetne beszélgetni... szerintem hülébbek (értsd: agresszívebbek, kockáztatóbbak, nagyobb képűek, egyszóval veszélyesebbek) vagyunk, mint a hölgyek!
  • Bhalage
    #28
    en kimelem a kocsimat :>
  • [negativ] Les
    #29
    Ez lehet így van mert sajna elég sok féri hiszi, hogy tud vezetni meg hogy ő most a king az utakon mert fél kézzel vezet stb. :)

    Én pl tudom, hogy csak jó pár év múlva mondhatom el magamról, hogy rutint szereztem hiába veztek sokat...viszont ha zöld akkor padló 'ésszel' (csak a másik maradjon ott állva) :) :D

  • bogyoka
    #30
    Én is ezt szeretem baromian csinálni, nő létemre, hogy a zöldnél gyorsan beindulok, a többiek meg még állnak, és már jóval előrébb járok, és a visszapillantóban látom, szép lassan már ők is indulnak, nekem nagyon tetszik.
    Nekem többéves rutinom van, és imádok vezetni.
  • Vlala #31
    Való igaz, hogy zöldnél padlózni kell, de nem a versenyszellem miatt, hanem mert gyorsan vált a lámpa, és a mögötünk álló újabb fél perc "kényszerpihenőre" juthat miattunk... akkor pedig nem leszünk a kedvencei!
    Próbáltál már Te kispével padlózni?
  • angello
    #32
    az én kocsim mögötti kocsiba belehajtott egyszer egy nő
    az a kocsi bedig az én hátsomat törte össze ,de
    szerintem a férfi sofőrök sokkal veszélyesebbek, egyszer
    indultam a zöldnél kis utcábol 0 rálátás erre balról elhuzott
    100-al egy állat elöttem úgy 2cm -re na az férfi volt
  • [negativ] Les
    #33
    hát jah :)

    Én nem azért szoktam elindúlni 'gyorsabban' a zöldnél mert, hogy a többiek ne várjanak én ilyen street racin beállítottságú vagyok :P

    Amit Kata berakott az meg egyenessen dúrva :)))

  • Vlala #34
    Kata ez tényleg nagyon durva!
    (-)Les:
    Nem tudom, én azétr figyelek a többiekre...
    eddig '82-es Skodát hajtottam (kölcsöntütü), most Polákozok (illetve most készülök venni egyet), de vezetem már dízel Golfot is... egyik sem az a sztrítrészing kategória.
    Minek sietni? Hosszú még az élet...
  • Vlala #35
    Sorry a he(j)lyesírási hibákért, kicsit morzsás a bilentyűzetem...
  • [negativ] Les
    #36
    Hát koma amíg nem próbálod ki addig nem fogod megérteni :)
    Amúgy a baleset nem ebből kifolyólag következett be ;)


  • Glpetyus
    #37
  • Glpetyus
    #38
    :DDD

    Nagyon jó,csak a az a baj,hogy igaz :/
  • Vlala #39
    MÉg egy pozitív tapasztalat hölgyvezetővel:
    Forgalmas főút lakhelyemtől 10 km-re, 21:30 Zulu.
    Egy macsek miatt lassítottam, mire a bérSkodám lefulladt, és nem is akart elindulni onnan. Hátulról persze villogás, duda, idegroham, kurannyád. Kitolom az út szélére, és 10-15 perc intenzív várakozás és autó lelkére beszélés után megállt egy autó - női sofőrrel. Megkérdezte, mi a baj, és közölte: valszeg alapjárat vagy önindító hiba, esetleg üzemanyagot nem kap elegendőt, próbálgatni, erőltetni ke1l (ezen már túl voltam...)
    Beültem, gázfröccs, szívató, ima, légyszi, tologatás, pihentetés, kezdés az egészet elölről, semmi. Ekkor felhívta telefonon a férjét, aki autószerelő, és este negyed 11-kor hajlandó volt lejönni és megnézni az autót.
    Háromnegyed 11-re otthon voltam.
  • Glpetyus
    #40
    Ez csak 1 a szélsQségek közül :D

    ...viccen kívül,szép hogy ilyen is elQfordúl még :)