2027
Jó vagy rossz autó?
-
#1 Topic azért hogy ne kelljen más topicban vitatkozni róla... -
#2 Szerintem az hogy japán az eleve mond valamit.Azok fikázzák akiknek nem volt igazán dolguk ezekkel.Meg azt is figyelembe kell venni, hogy a Swift már régi konstrukció,de az újak már sokkal modernebbek! -
Prank #3 jó, akkor most beszéljünk a Dodge Charger-ről:) -
#4 Én vezettem már Swiftet, elég rossz, nem is minőségre, hanem a futóműve iszonyú kemény, az ülések sima szivacsok szövettel szerintem, mert nagyon kellemetlenek és a váltó hagy maga után némi kívánnivalót.
Komolyabb suzukiban nem ültem még. (pl. Ignisben)
A Peugeot 206 a Swiftnél 200-250 ezerrel volt drágább, amíg gyártották a Swiftet, de zongorázni lehet a különbséget. -
Takezó #5 A Ti autótok ;)
Nah jó, ez csak poén, én megbízható emberektől a biztonságáról hallottam rosszakat... -
#6 de a Suzukit 92 óta gyártják nálunk,a Peugeot kb.96 óta...
És a 206-os futóműve bírja a ganyét? -
#7 Azt nem tudom, de nem megy szét a derekad a franciában. -
#8 Hát igen. Abban is jobb a Peugeot 206! -
#9 Na ebben igazat adok.De akkor a Fiat is legalább ilyen szar pl.Seicento -
#10 nekünk volt,és elég jó volt. -
#11 Szerintem az sokkal rosszabb, mint a Swift. Minőségben legalábbis biztos... -
#12 Ehh mondjuk nekünk Fiat Palio-nk van.És végülis kedvelem.5 éves de még egy rohadt hibája nem volt(semmi zörgés semmi!)És a Brazilok gyártották.
De egy balesetnél... -
#13 szvsz a suzuki az ázsiai típusok közül a legsilányabb
fapad olcsón mindenkinek
semmi jelét nem mutatják kreativitásnak, vagy az AUTÓ, mint fogalom iránti tiszteletnek -
Takezó #14 "autó irányti tisztelet" :DDDD -
Roll #15 Nekünk az egyik kocsin egy swift. Az újabb. Hát nem egy erőgép. -
[Walaki]D`Lair #16 Én szerettem a Swiftet nagyon amíg azt vezettem...szvsz a váltóval nincs különösebb probléma...
mondjuk futóművileg kivétel vagyok, mert azt szeretem minél keményebb...:))) (Smart power...:))) -
#17 nem is az erőről van szó, hanem az igényességről
szerintem a Suzuki jelmondata valami ilyesmi "rakjuk össze valahogy, oszt' menjen, és vegyék meg sokan"
míg komolyabb cégek "megálmodják" az új típusokat, egyéniséget tesznek bele, figyelnek a részletekre -
Grenzjager #18 1. a Suzuki mindig is Suzuki marad -> almafától soha ne várj körtét!
2. Az ára ahhoz képest amit tud DRÁGA
3. A fogyasztása ahhoz képest amit tud/kerekek,össz.súly..etc/ meg SOK
4. De egy Dacia-hoz,Tata-hoz,Tavria-hoz képest inkább nevezhető autónak. Sztem az egyik legjobb autó friss jogsisoknak, mondjuk egy 5-6 éves SZUZU.... -
magnum #19 Most a Suzukiról beszélünk, vagy a magyar Suzukiról, a kettő szerintem messze nem ugyanaz a téma. -
magnum #20 Azért ez elég gáz:
=Daewoo Nubira II
=Daewoo Evanda -
magnum #21 Suzuki Forenza és Suzuki Verona fantázianevekkel. -
#22 egyik haveromnak suzuki vitaraja van,hát az is pont ugyanolyan igénytelen legolcsóbb műanyag szar belülről,mint a swift(ami egy másik havernak van),úgyhogy nemkell szétbontani típusonként a suzukikat... -
Braveheart #23 Nekünk Szuzuki Wagon R+ 1.3 GC van, és én meg vagyíok elégedve vele! Amire tervezték, arra jó. 155-öt vitt autópályán, és volt, hogy 4 litert fogyasztott csak 100 km-en. Belül jó nagy, bár a csomagtartó kicsi. Nemtom miért fikázza mindenki a suzukit. Ráadásul relatív olcsó is... -
#24 nekem egy G-astrám volt meg egy suzuki samurai-om egy éve eladtam mind2t és vettem egy mazda b-2500st,na most a samurai elég jó volt terepen,de belülről hááááááááááááát annyira full igénytelen vmi volt,hogy siralmas,de a szőlőhegyre jó volt,csak az a gond,hogy nem az összes suzukit arra tervezték,hogy ki tudjál menni a szőlőhegyre,ehhez képest mind max arra jó
az opel klasszisokkal jobb mint mondjuk az a baliana vagy mi,pedig kisebb kategória,és még a mostani mazdám is klasszisokkal jobb mondjuk egy grand vitaranál pedig egy árkategória és a mazdám ráadásul teherautó,mégis levezettem vele a budapest-brüsszel távot 3x,egyszer meg még pesten se álltam meg,hanem egyenesen jöttem brüsszelből egerig,és kényelmes volt légkondival mindennel,haver vitarájában meg a szentendre budapest távon szétültem mindenem -
#25 na de a wagon r+ az az ami az opelnél az agila,szal az nem is suzuki,csak félig,nem? -
Braveheart #26 A Wagon R+ előbb volt asszem, mint az Agila. -
#27 az a wagon r simán,nem?vagy az is + volt?mert az új az opellel közösen van sztem -
#28 4L ??????
Nekem egy Ignis-em van, de ha 7 liter alá tudnám vinni a fogyasztást 1 hétig részeg lennék az örömtől!
Egyébként elégedett vagyok vele, igénytelen autó, és nem kell minden percben szervízbe rohangálni vele.
Szal' 4 évig még megtartom!:D -
#29 Én személy szerint utálom a Suzukit (Swift, WagonR+, Ignis). Egyrészt csúnyák, de az a kisebb gond. A másik, hogy a sok hülye, lecserélvén a trabantját, beül egy Szuzukiba. Tökig nyomja a gázt, mert má' mér' ne, az autó olyan könnyű, mint egy pihe (mert tele van biztonsági berendezésekkel), menet közben a szél majd lefújja az útról, és szépen törik halálra magukat benne a faszagyerekek (meg sajnos másokat is törnek). Városban még csak-csak elmegy (nem tud olyan nagyon összetörni ó, ha 50km/h-val megy). Én nem is értem, hogy mernek úgy száguldozni vele az emberek.
(ui: Tisztelet a kivételnek.) -
#30 Nekem 2 gondom van a magyar suzukikkal:
- biztonság terén szinte egy papírautó is jobb
- a kiserik által említett efeektus: sokan azt hiszik, hogy a suzuki jól megy, és ezt igyekeznek is a többi autóssal tudatni (piros lámpás erőfitogtatás és társai). Aztán országúton és autópályán kiderül, hogy mégsem olyan jó... -
magnum #31
Volt a kocka wagon, eredetileg a japán piacra, ahol a kocsi alapterülete alapján fizetnek adót (vagy biztosítást, nem tudom), emiatt néz ki úgy, ahogy. Ennek a frissített változata az Opellel közösen fejlesztett R+/Agila páros.
-
#32 na,akkor jól tudtam,köszi az infót :-) -
magnum #33 Olyan, hogy tisztán Suzuki nem nagyon van. Lejjebb linkeltem két Daewoot, de a Swift például egyben Subaru Justy is, ahogy most az Ignis, és talán régen a Marutit is szerelték négykerékhajtással, csak a jelvény volt más. Tehát kevesen tudják, de magyarországon Subarut is gyártanak.
-
magnum #34 Amúgy szvsz az Ignissel semmi baj, leszámítva a merev hátsó tengelyt, amit nem tudom hogy gondolhattak komolyan. -
#35 Én Swiften tanultam vezetni és halálfélelmem volt kanyarokban, igaz annak a darabnak a hiányosságai inkább az oktató hanyagságának volt tudható be.
Tényleg! észrevettétek, h rohadt sok "tanuló" suzuki volt?
egy időben (2-3 éve) csak azt láttam.
Mér nem maradtak csak a motornál?
Abba jók. -
#36 Az Ignis egyik marketing alapeleme a városi terepjáró fíling (bár nem kifejezetten így említve). Ezt erősítendő talán még jól jöhet az, hogy merevtengely van hátul (a komolyabb terepjárók mind merevtengelyesek). -
magnum #37 Ezt a fílinget csak a viszonylag magas hasmagasság erősítheti, egy terepjárónak ugye mindkét tengelye hajtott, itt erről szó sincs, a gyakorlatban a merev tengelynek csak hátránya van, ez fokozottan igaz a budapesti utakra. -
#38 Asszem van 4x4-es Ignis. Mondjuk ezt egy Suzuki-fan jobban meg tudja erősíteni vagy cáfolni, én csak emléxem, hogy talán hallottam valahoil :) -
magnum #39 A #33-ban olvashattad :D -
#40 Suzukiak!