2027
Jó vagy rossz autó?
  • Astaroth
    #1
    Topic azért hogy ne kelljen más topicban vitatkozni róla...
  • Astaroth
    #2
    Szerintem az hogy japán az eleve mond valamit.Azok fikázzák akiknek nem volt igazán dolguk ezekkel.Meg azt is figyelembe kell venni, hogy a Swift már régi konstrukció,de az újak már sokkal modernebbek!
  • Prank
    #3
    jó, akkor most beszéljünk a Dodge Charger-ről:)
  • Taranov
    #4
    Én vezettem már Swiftet, elég rossz, nem is minőségre, hanem a futóműve iszonyú kemény, az ülések sima szivacsok szövettel szerintem, mert nagyon kellemetlenek és a váltó hagy maga után némi kívánnivalót.
    Komolyabb suzukiban nem ültem még. (pl. Ignisben)
    A Peugeot 206 a Swiftnél 200-250 ezerrel volt drágább, amíg gyártották a Swiftet, de zongorázni lehet a különbséget.
  • Takezó
    #5
    A Ti autótok ;)
    Nah jó, ez csak poén, én megbízható emberektől a biztonságáról hallottam rosszakat...
  • Astaroth
    #6
    de a Suzukit 92 óta gyártják nálunk,a Peugeot kb.96 óta...
    És a 206-os futóműve bírja a ganyét?
  • Taranov
    #7
    Azt nem tudom, de nem megy szét a derekad a franciában.
  • Taranov
    #8
    Hát igen. Abban is jobb a Peugeot 206!
  • Astaroth
    #9
    Na ebben igazat adok.De akkor a Fiat is legalább ilyen szar pl.Seicento
  • Matthewpamer
    #10
    nekünk volt,és elég jó volt.
  • Taranov
    #11
    Szerintem az sokkal rosszabb, mint a Swift. Minőségben legalábbis biztos...
  • Astaroth
    #12
    Ehh mondjuk nekünk Fiat Palio-nk van.És végülis kedvelem.5 éves de még egy rohadt hibája nem volt(semmi zörgés semmi!)És a Brazilok gyártották.
    De egy balesetnél...
  • FREAK
    #13
    szvsz a suzuki az ázsiai típusok közül a legsilányabb

    fapad olcsón mindenkinek

    semmi jelét nem mutatják kreativitásnak, vagy az AUTÓ, mint fogalom iránti tiszteletnek
  • Takezó
    #14
    "autó irányti tisztelet" :DDDD
  • Roll
    #15
    Nekünk az egyik kocsin egy swift. Az újabb. Hát nem egy erőgép.
  • [Walaki]D`Lair
    #16
    Én szerettem a Swiftet nagyon amíg azt vezettem...szvsz a váltóval nincs különösebb probléma...

    mondjuk futóművileg kivétel vagyok, mert azt szeretem minél keményebb...:))) (Smart power...:)))
  • FREAK
    #17
    nem is az erőről van szó, hanem az igényességről

    szerintem a Suzuki jelmondata valami ilyesmi "rakjuk össze valahogy, oszt' menjen, és vegyék meg sokan"

    míg komolyabb cégek "megálmodják" az új típusokat, egyéniséget tesznek bele, figyelnek a részletekre
  • Grenzjager
    #18
    1. a Suzuki mindig is Suzuki marad -> almafától soha ne várj körtét!
    2. Az ára ahhoz képest amit tud DRÁGA
    3. A fogyasztása ahhoz képest amit tud/kerekek,össz.súly..etc/ meg SOK
    4. De egy Dacia-hoz,Tata-hoz,Tavria-hoz képest inkább nevezhető autónak. Sztem az egyik legjobb autó friss jogsisoknak, mondjuk egy 5-6 éves SZUZU....
  • magnum
    #19
    Most a Suzukiról beszélünk, vagy a magyar Suzukiról, a kettő szerintem messze nem ugyanaz a téma.
  • magnum
    #20
    Azért ez elég gáz:

    =Daewoo Nubira II


    =Daewoo Evanda
  • magnum
    #21
    Suzuki Forenza és Suzuki Verona fantázianevekkel.
  • Botond #22
    egyik haveromnak suzuki vitaraja van,hát az is pont ugyanolyan igénytelen legolcsóbb műanyag szar belülről,mint a swift(ami egy másik havernak van),úgyhogy nemkell szétbontani típusonként a suzukikat...
  • Braveheart
    #23
    Nekünk Szuzuki Wagon R+ 1.3 GC van, és én meg vagyíok elégedve vele! Amire tervezték, arra jó. 155-öt vitt autópályán, és volt, hogy 4 litert fogyasztott csak 100 km-en. Belül jó nagy, bár a csomagtartó kicsi. Nemtom miért fikázza mindenki a suzukit. Ráadásul relatív olcsó is...
  • Botond #24
    nekem egy G-astrám volt meg egy suzuki samurai-om egy éve eladtam mind2t és vettem egy mazda b-2500st,na most a samurai elég jó volt terepen,de belülről hááááááááááááát annyira full igénytelen vmi volt,hogy siralmas,de a szőlőhegyre jó volt,csak az a gond,hogy nem az összes suzukit arra tervezték,hogy ki tudjál menni a szőlőhegyre,ehhez képest mind max arra jó
    az opel klasszisokkal jobb mint mondjuk az a baliana vagy mi,pedig kisebb kategória,és még a mostani mazdám is klasszisokkal jobb mondjuk egy grand vitaranál pedig egy árkategória és a mazdám ráadásul teherautó,mégis levezettem vele a budapest-brüsszel távot 3x,egyszer meg még pesten se álltam meg,hanem egyenesen jöttem brüsszelből egerig,és kényelmes volt légkondival mindennel,haver vitarájában meg a szentendre budapest távon szétültem mindenem
  • Botond #25
    na de a wagon r+ az az ami az opelnél az agila,szal az nem is suzuki,csak félig,nem?
  • Braveheart
    #26
    A Wagon R+ előbb volt asszem, mint az Agila.
  • Botond #27
    az a wagon r simán,nem?vagy az is + volt?mert az új az opellel közösen van sztem
  • Crem
    #28
    4L ??????

    Nekem egy Ignis-em van, de ha 7 liter alá tudnám vinni a fogyasztást 1 hétig részeg lennék az örömtől!




    Egyébként elégedett vagyok vele, igénytelen autó, és nem kell minden percben szervízbe rohangálni vele.

    Szal' 4 évig még megtartom!:D
  • kiserik
    #29
    Én személy szerint utálom a Suzukit (Swift, WagonR+, Ignis). Egyrészt csúnyák, de az a kisebb gond. A másik, hogy a sok hülye, lecserélvén a trabantját, beül egy Szuzukiba. Tökig nyomja a gázt, mert má' mér' ne, az autó olyan könnyű, mint egy pihe (mert tele van biztonsági berendezésekkel), menet közben a szél majd lefújja az útról, és szépen törik halálra magukat benne a faszagyerekek (meg sajnos másokat is törnek). Városban még csak-csak elmegy (nem tud olyan nagyon összetörni ó, ha 50km/h-val megy). Én nem is értem, hogy mernek úgy száguldozni vele az emberek.
    (ui: Tisztelet a kivételnek.)
  • Hellhammer
    #30
    Nekem 2 gondom van a magyar suzukikkal:
    - biztonság terén szinte egy papírautó is jobb
    - a kiserik által említett efeektus: sokan azt hiszik, hogy a suzuki jól megy, és ezt igyekeznek is a többi autóssal tudatni (piros lámpás erőfitogtatás és társai). Aztán országúton és autópályán kiderül, hogy mégsem olyan jó...
  • magnum
    #31


    Volt a kocka wagon, eredetileg a japán piacra, ahol a kocsi alapterülete alapján fizetnek adót (vagy biztosítást, nem tudom), emiatt néz ki úgy, ahogy. Ennek a frissített változata az Opellel közösen fejlesztett R+/Agila páros.

  • Botond #32
    na,akkor jól tudtam,köszi az infót :-)
  • magnum
    #33
    Olyan, hogy tisztán Suzuki nem nagyon van. Lejjebb linkeltem két Daewoot, de a Swift például egyben Subaru Justy is, ahogy most az Ignis, és talán régen a Marutit is szerelték négykerékhajtással, csak a jelvény volt más. Tehát kevesen tudják, de magyarországon Subarut is gyártanak.


  • magnum
    #34
    Amúgy szvsz az Ignissel semmi baj, leszámítva a merev hátsó tengelyt, amit nem tudom hogy gondolhattak komolyan.
  • repro
    #35
    Én Swiften tanultam vezetni és halálfélelmem volt kanyarokban, igaz annak a darabnak a hiányosságai inkább az oktató hanyagságának volt tudható be.
    Tényleg! észrevettétek, h rohadt sok "tanuló" suzuki volt?
    egy időben (2-3 éve) csak azt láttam.

    Mér nem maradtak csak a motornál?
    Abba jók.
  • Hellhammer
    #36
    Az Ignis egyik marketing alapeleme a városi terepjáró fíling (bár nem kifejezetten így említve). Ezt erősítendő talán még jól jöhet az, hogy merevtengely van hátul (a komolyabb terepjárók mind merevtengelyesek).
  • magnum
    #37
    Ezt a fílinget csak a viszonylag magas hasmagasság erősítheti, egy terepjárónak ugye mindkét tengelye hajtott, itt erről szó sincs, a gyakorlatban a merev tengelynek csak hátránya van, ez fokozottan igaz a budapesti utakra.
  • Hellhammer
    #38
    Asszem van 4x4-es Ignis. Mondjuk ezt egy Suzuki-fan jobban meg tudja erősíteni vagy cáfolni, én csak emléxem, hogy talán hallottam valahoil :)
  • magnum
    #39
    A #33-ban olvashattad :D
  • Loál János #40
    Suzukiak!