14123
A repülés szerelmeseinek topikja.
-
#1 A műrepülőgépek non-plus-ultrája, Su-31M
-
#2 (Jurgis Kairys madárkája a képen.) -
#3 Szintén Jurgis papa, 45°-os felhúzásban. Nem, a gépe nem gyulladt ki, és nem is kártevők ellen permetez: ez jelzőfüst, hogy látványosabbak legyenek a manőverek, mivel tovább megmarad a levegőben a repülő nyomvonalát mutatva.
-
#4 A híd alatt átrepülés a pilóták szerint nem kunszt, csak kívülről tűnik veszélyesnek. Én mindenesetre sikítanék.
-
toto2700 #5 csáko! -
toto2700 #6 Rég láttalak! -
#7 Ezt csak azért, mert tök látványos. :)
-
#8 Ne offold szét a topicot, mert morcos leszek! -
#9 Ez detto Jurgis papa és detto látványos :)
-
toto2700 #10 CSak köszönni akartam, mert már megyek is. Jók a képek. Én is elvezetnék egyet. -
#11 Oldalazó repülés kis sebességgel, kb. 30 centire a talajtól. Ezt csak az erős motorral, és a nagy vonóerejű légcsavarral rendelkező gépek tudják megcsinálni. Olyanok ezek a gépek a repülők között, mint az autóknál a Forma-1 -es kocsik. Erősek, speciálisak, tutin beállítottak. :)
-
#12 És hogy lássátok, a műrepülésnek minden szép és jó oldalát: Jurgis papa 'szárazedzést' tart Motegiben néhány hostess (racing queen) társaságában.
-
#13 Időnként a halaknak is tartanak légibemutatót. Néha még meg is merítik a gépet, ne kelljen utána a hangárban suvickolni.
-
#14 Van olyan idétlen pilóta is, aki elfelejti magát bekötni. Az ilyen megszívja, mikor hátast fordítja a gépét...
KATT, mert nagy a kép. -
#15 Egy kis kipufogógáz egy amerikai bombázógépből.
-
[Walaki]D`Lair #16 kicsit környezetbarát? -
#17 Nem állnék még a környékre sem levegőt venni... -
peet69 #18 Cia
Újabban repülő bu*i lettél ??? -
#19 Ide kellenek azt hiszem a legjobb képességű pilóták:
-
peet69 #20 Nem túlságosan szükséges mert nagy nyomásu levegővel lökik ki a gépeket ugy hogy mind1 -
peet69 #21 Ezt nem sokára felváltja az elektro mágnesesség
csak az még túl uj és nem biztonságosak a tesztek
ezért szárazföldön csinálják
de szupi lesz ha készlesz -
#22 Türelmetlenebb turisták már itt leugorhatnak a bícsre:
-
[Walaki]D`Lair #23 Megsúgom, az amcsik már az 50-es években azt tesztelték...;)
Lásd 55-ös Rosvelt-i "UFO" katasztrófa... -
#24 Dehogynem. Nem a felszállásra gondoltam, hanem magára az anyahajó üzemre. A leszállás a világ leggikszeresebb dolga ezekre a teknőkre. (Nem magamtól találtam ki.) Csak a legjobb képességű pilóták szolgálhatnak ilyen hordozókon, és ha jól tudom, max. 4 évig. A leszállások mind fizikailag, mind pszihésen megterhelik a repülők személyzetét. -
#25 Itt minden utas türelmetlen lehetett, mert mindjárt a strandon szálltak le...
KATT -
#26 Szép P51-es ! -
[Walaki]D`Lair #27 LOÁL -
#28 én ha azon az imbolygó teknőn lennék jobban aggódnék mint a levegőben egy jól összerakott madárral :] mert a hajón nincs katapultod ... :P -
peet69 #29 Persze eltalálni a fékekötelet nem könnyű munka
és azis mekkora hogy akkora energiát levezetnek
a hajó alatt egy csmo mechanikai szarság van ami segítségével lasítják le a gépeket -
#30 hah mázli hogy nem ment még egy pár métert .. -
[Walaki]D`Lair #31 IMBOLYGÓ TEKNŐ????? Azért ezek 100.000 tonna felett vannak....nem jellemző, hogy imbolyognak...:))) -
[Walaki]D`Lair #32 Nem a hajó alatt a víz van....:PPPPP
a fedélzet alatt péterem, a fedélzet alatt...;)))) -
#33 Kár, hogy Su-31M típusú modern műrepülőgép. :DDDDDDD -
#34 Nem imbolyognak, "csak" épp méretüknél fogva több métert emelkednek-süllyednek másodpercek alatt. Az meg elég, hogy ne a fedélzetet, hanem a hajó hátulját trafálja telibe a pilóta... -
#35 Az egy leszerelt P51 Mustang.
Hasonlításképp:
-
#36 Attól még igénybe vesz szervezetet, mindent... Azért 80-90 méteren megállni 300 km/h-ról 0-ra nem egy élmény. -
[Walaki]D`Lair #37 Hát azért másodpercek alatt nem, mert van akkora tehetetlensége egy ekkora hajónak, hogy ne csapkodjon a fedélzet...:D -
#38 Az első 8 képen, amit belinkeltem, ugyanaz a Su-31 típusú repülő van. Szemorvos látott már? :) -
#39 A másodpercek alatt 10-20 mp-t értettem, nem 1-2-t. -
#40 A #3 egy Mustang, a többi lehet, hogy nem.